باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۰ ثبت شده است

من از احمدی نژاد شکایت دارم!

| سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۱۸۷ نظر

متن شکایت نامه فرزند یکی از مسئولین از رئیس جمهور

 

من از احمدی نژاد شکایت دارم!

 

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که با اجرای هدفمند شدن یارانه ها دیگر نانواها آرد شرکت های پدرم را نمی‌خرند؛ می‌گویند بی کیفیت است، مشتری هایمان میپرند. آخر کسی نیست بگوید پدر من چه گناهی کرده است. اصلأ پدرم هیچ، به فکر نون‌خشکی‌ها و نمکی‌ها نیستی که دیگر نان خشک گیر نمی‌آورند؟!

من از احمدی نژاد شکایت دارم، او به چه حقی اتومبیل خود را  برای کمک به مسکن مدد جویان بهزیستی به حراج گذاشته؟ لابد مردم انتظار دارند پدرم من هم ماشین 60 میلیونی خود وهم ماشین 50 میلیونی من را برای کمک به مردم بفروشیم؟!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که دیگر با اجرای هدفمند کردن یارانه ها من نمیتوانم آب استخر خانه‌یمان را هر هفته عوض کنم!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که به اسم عدالت مسئولین را عوض میکند و میگوید نیاز به تغییر داشت؛ آخر فکر نمی‌کنید که  محبوبیتتان کمتر میشود؟! میخواهی بگویی اگر حق را ببینی نمیتوانی سکوت کنی؟ میخواهی بگویی منافع ملی مهم تر از منافع شخصی و محبویت است؟ برو آقا! ما خودمون ذغال فروشیم!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که به دلیل رسوا کردن عده‌ای و رسوایی اخبار رسانه‌های غربی ،مخاطبان شبکه هایی را که پدر من سرمایه گذار آن بود کم و بی اعتبار کردد.
مثلا در برنامه ای که پدرم مدیرش بود ما می‌گفتیم که در ایران زن ها نمی‌توانند از خانه‌هایشان بیرون بیاییند، ولی شما برای لجبازی با ما یک زن را وزیر میکنی بی انصاف!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که پرستیژ خبرنگاران حرفه‌ای رسانه‌های غربی را رعایت نمی‌کند، سوال آنها را با سوال جواب می‌دهد و خبرنگار با سابقه، لال‌مونی می‌گیرد. نمی‌گوئید آن خبرنگار را از کار بیکار می‌کنید؟ او به هزاران امید و پاداش برای به چالش کشیدن تو آمده بود! فکر زن بچه اش نیستی بی رحم!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که مانند اوباما رئیس جمهور آمریکا، قانون همجنس گرایی را برای نظامیان امضا نمی‌کند. مگر نمی‌گوئید آزادی است پس کو!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که مدام به فکر آیندگان است. من همکنون رفاه می‌خواهم،آخر اگر من بچه دار نشوم، آینده گان به درد عمه ام می‌خورد!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که با غنی کردن شهرستان‌ها و نقاط دور دست به آب،برق،گاز،تلفن،مدرسه،بیمارستان،ورزشگاه،اشتغال و مسکن از مهاجرت جوانان شهرستانی برای حضور در تهران جلوگیری کرد تا جمعیت تهران افزایش پیدا نکند و در این صورت دیگر پدر من به بهانه تراکم جمعیت نتواند پول بگیرد و طرح کاهش جمعیت در تهران را ارائه کند.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که او شأن ریاست جمهموری را شکست و با مردم کوچه و بازار ، جوانان و پیران روستایی هم صحبت شده.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که او به جامعه پزشکی را به مسخره گرفته است و به جای  روزی 8 ساعت استراحت مفید در روز فقط 5 ساعت استراحت می‌کند و مابقی را به کار مشغول است. شاید برخی خام اندیشان گمان کنند که این کار پسندیده است و جای گله نیست. اما باید به آنها یادآوری کنم کسی که در مسند ریاست جمهوری است وقتی بدین گونه فعالیت کند پس از مدتی به این نتیجه می‌رسد که وقتی مسئولین می توانند 19 ساعت کار کند، چرا نکند؟ پس باید پدر من 19 کار کند!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که او هیچ اعتقادی به صنعت گردشگری ندارد، به خارج می رود، از این جلسه به آن جلسه سفر استانی می‌رود، از این شهر به آن شهر فقط سخنرانی و جلسه و دیدار و ...آیا نباید به عنوان یک مسئول حداقل در ایام نوروز به گردشگری ارج نهاده و در ویلایی در شمال یا کیش و یا ...اقامت گزیند؟

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که در مطبوعات خواندم که طبق بررسی یک مرکز تحقیقاتی، توهین مستقیم به رئیس جمهور در رسانه‌ها در مورد دو رئیس جمهور سابق تنها به تعداد انگشتان دست اتفاق افتاده است. اما در مورد شما تا چند ماه پیش، بیش از هزارو پانصد بار. یاد بگیرید! فضا را مثل گذشتگان آزاد بگذارید تا رسانه ها حرف بزنند، اگر نگذارید حرف بزنند آنها مجبور می شوند توهین کنند!!!
(البته این آمار برای چند سال پیش است)

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که وامهایی را که برای برج سازی پدرم بود را قطع کرد و وام آنها را به کشاورزان و دامداران و بیکاران داد!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که شنیده‌ام فرزندش را به سربازی فرستاده، او که نمی تواند برای فرزندانش کاری بکند و او را به سربازی نفرستد، چطور باید از او انتظار داشت که برای ملت ایران کاری انجام دهد؟

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که به مردم خیانت کرده‌، از جمله این خیانت ها بالابردن سطح توقعات مردم است. دولت، کار را به جایی رسانده که مردم آن روستای دور افتاده ، آب آشامیدنی بهداشتی می خواهند و مردم آن منطقه برای فرزندانشان شغل طلب می کنند!! آقای رییس جمهور در کجای دنیا سراغ دارید مردم بیمارستان و راه بخواهند؟!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که می‌خواهید رئیس جمهورهای گذشته را کنف کند. مگر قرار است همه کارهای بزرگی که نیاز کشور است در دولت شما اتفاق بیفتد؟ طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، طرح سهمیه بندی بنزین، طرح سهام عدالت، خود کفایی در بسیاری از محصولات، پیشرفت های علمی پزشکی نظامی و.. وهزاران طرح هایی که گذشتگان آرزوی آن را داشته اند و انجام نداده اند، به چه معناست؟ می‌خواهید رئیس جمهورهای گذشته را کنف کنید!حالا که چی! واقعا که!!
 
من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که همه آمارهای شما به گونه‌ای مشکل دارد؟ همه طرح هایی که اجرا کرده‌اید، حتی عددهایی که بانک جهانی در مورد رشد تولید ناخالص داخلی، افزایش میزان خصوصی سازی،افزایش رشد اقتصادی، افزایش فعالیت های عمرانی و.. داده است مشکل دار است. آمارهای شما فاقد اعتبار است، خودتان را اصلاح کنید! هر چیزی که به نحوی به شما ارتباط پیدا کند فاقد ارتباط است. البته بی‏انصاف نیستیم ضعف ها را می بینیم و حتی آن را برجسته هم می‌کنیم.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که شنیده ام زمانیکه شهردار بوده از خانه برایش ناهار می‌بردند و غذای شهرداری را نمی خورد، این کار نشانه چیست؟ آیا جز استثمار کردن و نادیده گرفتن حقوق زنان چیز دیگری است؟ بیچاره همسرتان که باید صبح زود بیدار می‌شد و غذا را آماده می‌کرد و لابد تا شب هم منتظر می‌ماند تا ظرف نشسته را به خانه بازگردانید و بشوید، البته این سرنوشت غمبار و محتوم زن ایرانی است. چگونه می توان از شما انتظار دفاع از حقوق زن را داشت؟

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که از زمان ریاست جمهوری او سفرهای خارج از کشور خانواده ما کم شده است.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که دیگر در برنامه‌های ماهواره به جای فیلم‌های قشنگ مدام اسم احمدی نژاد را می‌آورند.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که  او نظم را به هم زده است وبرخی از برنامه‌ها را که قرار بود در چشم انداز بیست ساله تمام شود، طی 7سال تمام کرد!

این شکایتنامه ادامه دارد...


من از احمدی نژاد شکایت دارم.البته این تنها شکایت شخص من نیست .من ترسی ندارم که خودم را معرفی کنم من پسر ......هستم.یکی از طلبکاران انقلاب

این شکایت نامه را خیلی ها امضا کرده اند.
جمعیت طلبکاران انقلاب، ستاد مبارزه با هر کسی غیر از احمدی نژاد، ستاد پیگیری فاصله طبقاتی، انجمن حمایت از سلطنت طلبان، حزب جمهوری فقط ایرانی، بنیاد حمایت از مردم مظلوم اسرائیل، سایت‌های خبری سکوت نیوز،حزب باد نیوز، بی‌بصیرت آنلاین، فقط بکوب نیوز، و اهالی روستای فتنه آباد و تفرقه‌شهر در استان ایرانی ایرانی نخر.

آیا این همه دلایل و امضا برای محاکمه احمدی نژاد کافی نیست؟

ما از قوه قضائیه انتظار داریم تا در اسرع وقت جلسه دادگاه احمدی نژاد را در ملأ عام برگزار کند.

 

حسن عبدالصمد

........................................................................................................................................

این متن در سایت های خبری رجانیوز، جهان نیوز،مشرق نیوز،باشگاه خبرنگاران، شبکه ایران، ندای انقلاب، پارسا پرس، صراط نیوز،کاج نیوز، عصر امروز،بولتن خبری، مفید نیوز، نهال نیوز، آتی نیوز، بی‌باک نیوز، حق نیوز، حوت نیوز، استقامت، مجاهدان مجازی، کنگاور نیوز، سایت خبری اصولگرا، پرتال فرهنگی اطلاع رسانی نور،حریم یاس،امید وصال  و...درج شده است.

از تمام سایت های خبری و وبلاگ هایی که نوشته این حقیر را کار کرده اند صمیمانه ممنونم .دعا کنیدگمراه نشویم.التماس دعا

 

از این عکس چه برداشتی می‌کنید؟ 

 

نهج البلاغه از ما گله میکند...

| سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۱۹ نظر
جاذبه های کلمات امام علی(ع) شوری در من ایجاد کرد که ۲۰۰ بار نهج البلاغه را مطالعه کردم

(جرج جرداق مسیحی)

 

براستی چند بار سراغ نهج البلاغه رفته ایم!!!

بسم الله...

مشکل اصلی جوانان در جامعه ما چیست؟

| سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۱۰۳ نظر

سوال

به نظر شما مشکل اصلی جوانان در جامعه ما چیست؟

راه حل این مشکل را چه چیزی پیشنهاد میکنید؟

 

منتظر جواب‌های شما دوستان عزیز هستیم...

سهمیه دانشگاه بی عدالتی است؟(داستان5)

| سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۷۰ نظر

بحثی داغ بین دانشجو واستاد

سهمیه دانشگاه بی عدالتی است؟
 

 سید به دلیل ظاهر و رفتارش، از بدو ورود به دانشکده حقوق، تمام نظرها را به خود جلب کرد!

چهره تکیده و سر و صورت بدون مو، او را شبیه کولینا (داور فوتبال ایتالیا) کرده بود، رفتار معصومانه او را در مقابل سایردانشجویان پرشور و هیجان، عامل دیگری برای وجه تمایز سید محسوب می شد.

سید که ظاهر تکیده اش او را پنجاه ساله نشان می داد، تنها سی سال سن داشت. او برخلاف سایر دانشجویان، اکثر مواقع در لاک خود بود و کمتر مقابل شیطنتهای دیگران، واکنش نشان می داد. شاید دلیل آن شرایط سنی و یا بیماری اش بود!

تک سرفه های مداوم سید نشان از دردی کهنه می داد. او خود هیچ توضیحی در این رابطه نمی داد!

بین دانشجویان شایع بود که سید سِل دارد، و برخی او را مبتلا به سرطان ریه می دانستند، و دلیل سر و صورت بدون موی او را نیز شیمی درمانی عنوان می کردند.

همه چیز روال عادی خود را داشت تا اینکه استاد حقوق قضایی در تشریح بحث عدالت، به ظلمی اشاره کرد که گریبان کلیه داوطلبین ورود به دانشگاه را گرفته است!

ادامه مطلب را حتماً بخوانید..

داستان ازدواج پسر مقام معظم رهبری

| سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۶۰ نظر

         داستان ازدواج پسر مقام معظم رهبری

                 با دختر دکتر حداد عادل                       

 آقای حداد عادل تعریف می کردند: سال 77، خانمی به خانه ما زنگ زده بود و گفته بود که: می خواهیم برای خواستگاری خدمت برسیم. خانم ما گفته بود دختر ما در حال حاضر سال چهارم دبیرستان است و می خواهد ادامه تحصیل دهد. ایشان دوباره پرسیده بودند که اگر امکان دارد ما بیاییم دختر خانم را ببینیم تا بعد. اما خانم ما قبول نکرده بودند.

بازخوانی سخنان آقا

| دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۸ ب.ظ | ۳۶ نظر
این چند روزه باز هم شاهد افرادی بودم که به اسم ولایت مداری خون به دا آقا میکنند و دقیقا سخنانی را بر زبان می‌آورند که رهبر این سخنان را نهی کرده است.

لازم دیدم باز هم به سخنان رهبری در دیدار با مردم فارس رجوع کنم.

ایکاش فقط سخنان رهبری را عمل کنیم نه اینکه فقط گوش بدهیم و تکبیر بگوییم..

 

«شما ببینید در همین پنج شش روز گذشته سر یک قضیه‌اى که آنچنان هم از اهمیت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اینها - چه جنجالى در دنیا راه انداختند. تحلیلها را بردند به این سمت که بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شکاف ایجاد شده است، حاکمیت دوگانه شده است، رئیس جمهور حرف رهبرى را گوش نکرده است! دستگاه‌هاى تبلیغاتىِ خودشان را از این حرفهاى سست و بى‌پایه پر کردند. ببینید چطور منتظر بهانه‌اند. ببینید چطور مثل گرگ در کمین نشسته‌اند که یک بهانه‌اى پیدا کنند، هر جور میتوانند، حمله کنند. میدانند که دولت مشغول تلاش و فعالیت و خدمت است. خب، واقعاً در کشور دارد خدمت انجام میگیرد. هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبرى طرفدار است. ما که راجع به شخص قضاوت نمیکنیم؛ ما کار را، خط را، جهتگیرى را ملاک و معیار قرار میدهیم. آنجائى که کار و خدمت و تلاش هست، حمایت ما هست، حمایت مردم هست. و بحمداللَّه امروز کار دارد انجام میگیرد. مسئولین دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش میکنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند؛ من مى‌بینم، من از نزدیک شاهدم. اینها دائم مشغول کارند، مشغول خدمت و تلاشند. خب، اینها براى کشور خیلى باارزش است....

عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند. این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟ نه، دستگاه بحمداللَّه دستگاه مقتدرى است، مسئولین مشغول کارشان هستند.»

ویژه نامه روز زن

| دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۸ ب.ظ | ۱۰ نظر

  

 مجردها نخوانند

(ویژه نامه روز زن)

 به ادامه مطلب مراجعه نمائید

 

سراب رنگی جامعه آمریکایی

| دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۷ ب.ظ | ۱۳ نظر

 

سراب رنگی جامعه آمریکایی

تصورش را بکن، در یک شب ظلمانی و تاریک توی جاده در حال حرکت از کنار مزرعه‌ای هستی و صدای دلنواز حرکت برگ‌های درختان را با باد می‌شنوی. از دور آتشی می‌بینی که رقص شعله‌هایش در آسمان، شکوه زیبایی را آفریده؛ آنچنان که چشم‌ها را مبهوت خودش می‌کند و حتی شاید دوست داشته باشی که ساعت‌ها بایستی و خیره خیره آن را بنگری اما یادت نرود که این رقص شعله‌های آتش تنها از دور زیباست، نزدیکش شوی اگر؛ ممکن است شعله‌هایش تو را ببلعد و نابودت کند ..

به ادامه مطلب مراجعه نمائید..

.........................................................................................................................................

معنی کلمه زن در ایران و غرب:

دانلودکنید

خانواده(۱)

| دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۶ ب.ظ | ۸ نظر

 

 حدس بزنید این جملات از چه شخصیتی هست؟

الف)دکتر شریعتی

ب)فرانسیس بیکن

ج)آیت الله خامنه ای

 

به ادامه مطلب مراجعه نمائید...

روز مادر در بحرین

| دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۶ ب.ظ | ۵۹ نظر

روز مادر در بحرین

 

این روزها بازارهای بحرین هم شلوغ است...

خیابان‌ها مملو از جمعیت است...

 از بازار و کوچه ها صدای تیر اندازی و بوی خون می‌آید...

مادران بحرینی منتظر هدیه ای از طرف خداوند هستند...

مادران بحرینی منتظرند تا خبر شهادت همسر و یا فرزندانشان یکی پس از دیگری به گوششان برسد...

مادران بحرینی در اظطرابند تا نظامیان سعودی به دستور دولت های استکباری با لگد درب خانه هایشان را بشکنند و شوهر و پسرانشان را به حبس ببرند و او و دخترانش را به اسارت...

به ادامه مطلب مراجعه نمائید

دستمو بگیر

| دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۶ ب.ظ | ۶۸ نظر

دستمو محکم بگیر...

 

کودک دلش گرفته است. مادر برای شادی دل او لباس کودکش را  تنش می‌کند و او را به بیرون میبرد.

 مادر قبل از حرکت به فرزندش می‌گوید: اگر رفتیم بیرون باید قول بدی دستم رو رها نکنی. پسرش هم قول می‌دهد.

در بازار شهر، چشم کودک به اسباب بازی ها می‌خورد. حرف مادر را فراموش می‌کند و دست مادر را رها میکند و به سمت اسباب بازی‌های رنگارنگ می‌رود.

کودک بعد از دیدن اسباب بازی‌ها وقتی متوجه شد که به مادر نیاز دارد، اطرافش را نگاه کرد اما مادر را ندید. او  گم شده بود. ناراحت شد . ناله زد،  گریه کرد و در آخر وقتی دید زاری فایده‌ای ندارد، گوشه بازار نشست و اشک میریخت.

به ادامه مطلب مراجعه نمائید