باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

روز مادر در بحرین

| دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۶ ب.ظ | ۵۹ نظر

 

 

هر ساله در ایران ایام میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر، جوی پر نشاط در کشور حاکم است به طوری که  بازارهای شهرهای ایران مملو از جمعیت می‌شود و هر کسی سعی می‌کند با گرفتن هدیه ای کوچک، محبت های مادرش را تا حدی جبران کند.

مادران ایرانی هم این روزها در خانه های خود نشسته اند و منتظرند تا شادی فرزندانشان را هنگام دادن هدیه و یا تبریک، با خدا تقسیم کنند.

کمی پایین تر از کشور ایران کشوری است با نام بحرین، بحرین در سال های گذشته جزئی از کشور ایران محسوب می‌شد اما به دلیل بی کفایتی رژیم منحوس پهلوی، این قسمت از ایران جدا شد.

این روزها بازارهای بحرین هم شلوغ است...

خیابان‌ها مملو از جمعیت است...

 از بازار و کوچه ها صدای تیر اندازی و بوی خون می‌آید...

مادران بحرینی منتظر هدیه ای از طرف خداوند هستند...

مادران بحرینی منتظرند تا خبر شهادت همسر و یا فرزندانشان یکی پس از دیگری به گوششان برسد...

مادران بحرینی در اظطرابند تا نظامیان سعودی به دستور دولت های استکباری با لگد درب خانه هایشان را بشکنند و شوهر و پسرانشان را به حبس ببرند و او و دخترانش را به اسارت...

با این حال مادران بحرینی از طرفی خوشحالند، چرا که می‌دانند در عاشورای زمان، قطره قطره خون  فرزندانشان، درخت اسلام را تنومند تر می‌کند.

مادران بحرینی نگران نباشید، 28 سال پیش، زنان ایرانی مانند امروز شما این روزهای  را لمس کرده اند و فرزندانشان را برای حفظ اسلام به قربانگاه فرستادند.

این روزها  مادران بحرینی بیشتر از هر مادردیگری  دست به دامن بانوی دو عالم  شده اند.

این روزها ندای اسلام خواهی  در اروپا هم طنین انداز شده است...پیروزی نزدیک است

ید الله فوق ایدیهم...

نظرات  (۵۹)

سلام

.

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟

گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . . .
دم شما گرم
با وبت خیلی حال کردم
داغ دلم و تازه کرد
به وب منم بیا و نظرتو بگو ایشاالله استفاده میکنی.
یاعلی
همه سهم صدا و سیما از بیداری اسلامی
سلام.روح امام و شهدا شاد انشاالله.در ماه مبارک رجب دعا فراموش نشه.
  • بسیج دانشجویی رهروان نور اسکو
  • سلام
    خرداد همیشه بار غم بر دوش ما نهاده است وما صبوری پیشه کرده ایم . سالگرد رحلت امام ، سالگرد بیعت ومیثاق است ، با آنچه امام بر سر آن جان باخت وشهدا خود را برای سلامت ماندن آن ایثار کردند یعنی پیمان با رسول اسلام وانقلاب و راه تو ای روح خدا در زمین و میان عاشقانت تداوم یافت وخلف صالح تو خامنه ای عزیز با صلابت ودرایت ومحبوبیت ومحور ووحدت مظهر ولایت گشت .

    ای مهربان پدر ، ای امام ! شفیع ما باش تا در دنیا از خط اسلام جدا نشویم ودر آخرت از صراط نلغزیم . دستمان را بگیر . بر دلهایمان بتاب ، جانمان را برویان وراهمان را بنمایان
    یازهرا(س)...............التماس دعا
    با سلام به شما دوست عزیزم و تسلیت رحلت

    بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)

    با مداحی شهادت حضرت زهرا (س) با صدای فوق العاده زیبای

    حاج حسین سیب سرخی به روزیم

    یا علی
    تازه با ایین وبلاگ آشنا شدم

    بسیار جالب هست

    ادامه بدید و موفق باشید
    با سلام
    عالی . عالی . عالی
    دلت آرام باد و قلبت مطمئن
    عمار یعنی اسفندیار
    ..............................
    بازخوانی و تفسیر پیام نوروزی رهبر انقلاب و لینک پستهای مربوط به مشایی
    وبلاگ پشتیبان
    www.sinama-hl.mihanblog.com
  • مهندس محمد شرافت
  • سلام هر روز عاشوراست
  • سکوت پرصدا
  • سلام و عرض تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب.
    مطلب جدیدی اپ کردم.مایل بودید سری بزنید.
    موفق باشید
  • •*´¨`*•.شمشیر ولایت.•*´¨`*•.¸
  • او امام عاشقی های من است

    پیشگام عاشقی‏های من است

    او زِ هَر بندی رهامان کرد و رفت

    با خداوند آشنامان کرد و رفت

    ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت
    آیت الله العظمی امام خمینی
    قدس الله نفسه الزکیه حقا ً
    ضایعه ای جبران ناپذیر و صدمه
    ای بزرگ بود.
  • صدف و مروارید
  • سلام
    سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را به شما تسلیت عرض می کنم انشالله درسایه رهبری امام خامنه ای شاهد ظهور مولایمان امام عصر(عج)باشیم// با پست" روح خدایی که همیشه زنده است..." به روزم
    یاحق
    اگر با تبادل لینک موافقید حتما اطلاع دهید.
    سلام داداشم شما بزرگوارید از لطفتم ممنونم

    محتاجیم به دعااااااااا

    یا علی
    سلام داداش حسن خوبی انشاالله

    نظر لطفتونه ولی من نمیدونم چرا همه به عکسا توجه کردن ولی منظور کسی که این مطلبو برام فرستاد یه چیز دیگه ای بود مث اون عکسی که کفش پاره یک فرد و نشون داد بالای عکس اینو نوشت( شاید پای پوشی که با آن می خواهیم در صراط مستقیم قدم بر داریم از این هم کهنه تر باشد )

    یا علی
    سلام...خداقوت....خدایا به دل مادران بحرینی صبر بده....
    ایشان فرمودند: "قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برساند."
    با "وصیت امام (ره) در بیمارستان به مقام معظم رهبری" به روزم.....
    یاعلی
    سلام مهربان فرهیخته :امیدوارم در ایام رو به گرما صفای گرما وجودتان را فرا گیرد وصفتش با نسیم باد ملایم بر روح و جسمتان نقش ببند و همواره دیدگانتان رقص پروانه و گلهای زیبا را نظاره گر باشد و هوای مطبوع و عطرآگین بهاری ارامبخش ذهن دغدغه هایتان باشد و بختتان شیرینی های خوشبختی را برایتان به ارمغان بیاورد و موفقیت هایتان پله های صعودی را به عرش قله های ترقی بپیماید. کجاست آن سکوت وآرامش و آن بی دغدغه ها؟؟!! بدنسیت شماهم بیائید و در گذر کوچه و بازار و محله های قدیم قدمی بزنید.بدرود وشادی و نشاط وصله وجودتان.گل]اپتون همچنان با تفکر و خوش اندیش و قلم شیوایتان .
  • موج وبلاگی زن غربی را آزاد کنید
  • از شما دعوت می شود با نوشتن یک پست به نام زن غربی را آزاد کنید به این موج بپیوندید
    با تشکر
    خدای من !! خطا از من است، می دانم. از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"، اما به دیگران هم دلسپرده ام. از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین" ، اما به دیگران هم تکیه کرده ام. اما رهایم نکن... بیش از همیشه دلتنگم... به اندازه ی تمام روزهای نبودنم...
    سلام داداش خوب.حالتون خوبه.موفق باشید انشالله
    سلام
    اجرتون با امام هادی علیه السلام
    یاعلی مدد
    سلام
    ضمن تشکر ازحضورتون
    مطلب مناسبی بود بحرین از نگاهی دیگر بود.
    باز هم به ما سر بزنید
    باتشکر
    سالار -نت سرا
  • فاطمه(هموطن)
  • سلام به مناسبت رحلت امام به روزم بیایدیاعلی
    گرفته جان نفسم در ثناى حضرت هـــادى

    دُر سخن بفشانم به پاى حــــضرت هــادى

    نداشت طوطى جانم هنوز لانه به جـسمم

    که بود مرغ دلم آشناى حضــــــــرت هادى

    صفا و مروه کجا و حریم یــــوســـف زهـــرا

    صفاست در حرم با صفاى حضرت هـــادى

    مقــــربان الــــهى فــــرشتگان بـــهشتــى

    کشند منت لطف و عـــطاى حضرت هادى

    ز دست رفته شـــکیبم خدا کند که نصیبم

    شود زیارت صـــحن و سراى حضرت هادى

    درندگان زمـــین التجا برند به ســـویــــــش

    پرندگان هوا در هــــواى حـــضرت هــــادى

    ****************************************************
    طرح ختم قرآن هدیه به دهمین نور آسمانی حضرت امام هادی علیه السلام
    در صورتی که تمایل دارید در این طرح شرکت نمایید اطلاع دهید.
    ****************************************************

    التماس دعا
    یاعلی مدد
  • قلم سرخ(بارون قدیمی)
  • چی بگم والا
    پیروز نهایی حق است و لاغیر


    شرمنده ام آقا...

    صمیمی...

    ...سالهاست در هوای او پریشانم..

    خوب که فکر میکنم سابقه اشنایی ام به قطره ابهایی که اولین بار نوشیدم بر می گردد.انگاه که مادرم رو به سوی او می کرد و سلام می داد

    نه..پیش تر از آن ...

    به روزم...

    یا علی
    لبیک یا امام خامنه ای
  • خدابودودیگر هیچ..!!
  • سلام

    برای شرکت تویه بحث ازاد به وبم دعوتید...
    سلام
    لینک شمارا در خانه دوم معراج به ادرس http://mymeraj.mihanblog.com/ قرار دادم
    خوشحال میشم سری بزنید ونظر بدهید
    التماس دعا
    فقط به امید این روز...مادران بحرینی منتظر هدیه ای از طرف خداوند هستند...
    با تشکر
    برادر این مطلب را با ذکر لینک آوردم. نویسنده فرد دیگری است. بنده به جهت جالب بودن آن لینکش کردم. شما هم در انتشار آن کوشا باشید. خبرنگار حق باشید انشاله. به امید ایرانی آباد و آزاد
    سلام
    به روزم با «واژه شناسی و تحلیل صرفی "پیچ"»
    سلام
    زیارت قبول خدایا قسمت ما هم بکن بریم زیارت آقا
    بسم رب المهدی

    سلام با مطلب تامل برانگیز چشم ها را باید شست به روزیم

    التماس دعاااااااا

    یا علی
  • سکوت پر صدا
  • سلام
    ممنون از حضورتون.
    با اسم "سکوت پر صدا"
    شما هم با اسم "باید کاری کرد" با افتخار لینک شدید.
  • فاطمه(هموطن)
  • سلام زیارتتون قبول باشه امیدوارم ما رو هم دعا کرده باشید خوب می خواید برید سفر زیارتی یه ندایی بدید التماس دعا بگیم
    راستی قرار بود یه برگه هایی پخش کنید و .............چی شد پس؟
    خیلی ناراحت کننده است. همیشه یه گوشه از دنیا جنگی به پاست.
  • سجاد شاکری
  • سلام
    حقیقتا عالی بود
    با " عربستان، رحماء علی الکفار اشداء بینهم " بروزم
    شما هم دعوتید
    یا حق
  • سکوت پر صدا
  • به امید ظهور منجی برای انتقام از ریختن خون بیگناهان بحرین و...

    مادرم تو را به خون شهدا آرامش را به دلهای مادران مظلوم بحرینی باز گردان.
    قلم زیبایی دارید
    در پناه حق
  • فاطمه(هموطن)
  • اوه اوه اوه شما این همه مطلبه جدید گذاشتید خوب آخه برادر من به روز میکنید خبر بدید دیگه این چه کاریه من به روز کردم نظر فراموش نشه یا علی
    اگر چهار مرتبه بگویی بیچاره ام و عادت کنی، اوضاع خیلی بی ریخت می شود...

    همیشه بگویید الحمدلله، شکر خدا. بلکه بتوانی دلت را هم با زبانت همراه کنی. اگر پکر هستی دو مرتبه همراه با دلت بگو الحمدلله. آن وقت غمت را از بین می برد...

    حاج آقا دولابی
    با مطلب:اقایان شما رفوزه شده اید به روزیم.
    سلام

    با یه داستان کوتاه به روزم.
    حسن جان احسنت
    عالی بود
    با دل ما که بد جور بازی کرد
    اللهم النصر جیوش المسلمین بحق فاطمه الزهرا علیه السلام
    سلام .اخوی .موید باشید
    وبلاگ " اعتراض ملی" در راستای اعتراض به تطهیر سران فتنه و خواص بی بصیرت و نیز حملات ناجوانمردانه به دولت ولایتمدار راه اندازی شد. " واکاوی رابطه دکتر احمدی نژاد و رهبر انقلاب" مطلب جدید این وبلاگه. آینده از آن حزب اللهی ها است.
    سلام
    خدا لعنت کنه آل سعود و خلیفه راکه دشمن اسلامند
  • روح الله نیک سیرت رودسری
  • به نام خدا
    با لسام
    با افتخار لینک شدید
    سایه مقام معظم رهبری امام خامنه ای مستدام باد
    سلام
    از اشنایی با شما و قلمتان خوشحالم
    اگر میشد
    که به خود آییم و هزینه گلوله های سربی سربازان بحرینی و سعودی را ندهیم
    نمیشه میگن طرف کافر شده نمیخاد بره سنگ و پرده رو زیارت کنه
    پس از عدول از دلدادگی
    برآن شدیدم که "دلشده " باشیم
    عرض شود که انگار اقای بلاگفا با" پلاکفا "مشکل داره
    چون هر چی تلاش کردم نام وبلاگم ثبت نمیشه
    شما با www.bashir110. .....com
    با دامنه پلاکفا ما رو ببینید
    یا هو
    سلام.ممنون از یاداوری این نکته.
    یا علی
  • **شمشیر ولایت**
  • سلام.

    امام خمینی(ره) و شخصیت پر جازبه شان را در برنامه های تلوزیونی،در خاطرای که
    اطرافیان برایم تعریف می کردند و در کتاب هایی که شخصیت های بزرگ راجع به امام
    نوشته بودند برخی از آنان را خواندم بیشتر با این شخصیت والای نه تنها اسلامی
    بلکه جهانی آشنا شدم.
    حال به خود می بالم که کشورم سربلند است به نام و یاد امام عزیز و شهدای
    هشت سال دفاع مقدس...

    لطفا نظر خود را در این باره بیان کنید...

    بروزم


    منتظر حضور پر مهرتون هستم
    سوریه چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سیدمصطفی مبین
  • هشدار صریح و روشن به اتلاف اکبر شاهیان و متحجرین اصول گرا به نوکران ومزدوران و فرمانبران عایجنابان سرخ پوش و م ص خاکستری و جاسوس موسوی خوئنیها جلاد خاکستری اصلاحات.

    حال که دگر بار شمشیر های عداوت و دشمنی خود را از رو بسته اید و با نعره مختار کذاب گفتنتان دولت امیر مختار ریس محمود و فدایان رهبر را در محاصره کوشک و دژ کوفه قرار داید بر ما جبری نیست جزء اینکه به دفاع بر خیزیم و بر بال فرشتگاه وملائک سوار شویم و با شمشیر های آخته ، دندان نیش زهر آگین تان را ( ای اژدها های خونخوار ) از دهان نحث تان در آوریم .

    که اگر دگر بار بر شما تسلط یابیم پیروزیم و اگر هم کشته شویم باز پیروزیم .

    ما متقدیم که وعده دیدار یار نزدیک است و ما چه در زمان ظهور باشیم و یا نباشیم از همین حالا با صاحب امر و منجی و حجت و قائم آل محمد (ص ) بیعت میکنیم که تا پای جان در لشگر سید خراسانی بمانیم و با فرماندهی ریس محمود مردمی خوی از تبار صالحان ( شعیب ) . فرمانبر سیدنا القائد الحسینی و الحسنی الامام خامنه ای باشیم . و این هشدار را باز هم بر سر شما فریاد میزنم که اگر سر نوشت احمدی نژاد شهادت است خون ما از خون او رنگین تر نیست و خون ما قطره ی است از دریا .
  • مهدی نعمت نژاد
  • به امید روز پیروزی

    ید الله فوق ایدیهم.....
    حرف شما کاملا درست اما چرا این مصداق را برای زنان سوریه ای نمی نویسید
    ........................................................................................................
    سلام ناشناس عزیز. من مردم مصر تونس لیبی و... رو هم ننوشتم.هیچ کدوم از این کشورها مثل بحرین سختی نمیکشن
    سلام

    سالروز ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) رو خدمت شما دوست عزیز تبریک عرض میکنم.


    فاطمــــــــــــــــــــــــــه زهرا:

    زنی که اگر مرد بود نبی بود

    به روزم



    التماس دعا





    وبلاگ جدید " اعتراض ملی" در راستای اعتراض به تطهیر سران فتنه و خواص بی بصیرت و نیز حملات ناجوانمردانه به دولت ولایتمدار راه اندازی شد. با مطلب جالب وخواندنی تحت عنوان " هدف از پروژه بن صدریزاسیون چیست؟" آغاز بکار کردیم. لطفا مطلب را به رغم طولانی بودن، کامل و بادقت بخوانید و در انتشار آن کوشا باشید. ما را با نظرات سازنده خود راهنمایی بفرمایید. آینده از آن حزب اللهی ها است
    ممنون که سر زدید....
    دل آدم می سوزه...
    درد های خودش یادش میره...........
    چه مادرا نشستن به داغ بچه هاشون.........
    سلام علیکم!
    واقعا همیشه گفتیم: یا لیت کنا معک...
    ولی بحرین بغل گوش ماست...
    بالاخره هم آه و نفرین مادران شهدای بحرین، دامن این رژیم غاصب را می گیرد
    ان شاء الله
  • یه پا برهنه
  • شما مدعیان انقلاب ونظام برای بحرین چه کرده اید شما که دم از انقلاب جهانی میزنید
    نه مقاله های شما راحت طلبان و نه جنبش مسخره سبز اصلاح طلبان کاری برای بحرین می کنند. انشاالله یه روز دوباره پابرهنه ها بلند میشن و شما و همه سران ال خلیفه و سعود از صندلیهایتان به زیر می کشنند


    به امید آن روز
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • خدا
    مادر را آفرید،
    تا روے زمیـטּ جا بگذارد
    رد پایش را…
    انشالله بحرین جدا مانده دوباره به مام میهن باز میگردد
    عزیز دلم خسته نباشی
    .
    .
    .
    .
    دوست دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">