باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

خنده دار نیست؟!

| سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۳ ب.ظ | ۷۱ نظر

چقدر خنده ‌داره که ما با این همه لطف پدرانه‌ات ما هنوز تو را به عنوان یک عضو خانواده خود نپذیرفته‌ایم چرا که یک فرزند، به پدر خود افتخار می‌کند و جایش را در شادی‌‌ها  خالی می‌کند و هیچ‌گاه با گستاخی و بی‌حیایی در مقابل پدر نمی‌ایستد.


چقدر خنده داره که با این همه لطف بی‌کرانه‌ات ما در شادی‌هایمان تو را مانند یک مزاحم بیرون می‌کنیم چرا که مجلس‌های ما آنقدر آلوده است که بوی تعفن آن، فرشته‌گان و سایر مومنین را آزار می‌دهد چه رسد به تو که عین نور و قداستی.

خنده دار نیست؟!

چقدر خنده داره که آقا در تمام اوقات به یاد و مراقب ما است و مشتاقانه ما را می‌طلبد ولی ما در  شبانه‌روز، حتی دقایقی را هم به او اختصاص نداده‌ایم.

چقدر خنده داره زمانی که در مجلسی وارد می‌شویم و یا به دیدار کسی می‌رویم سعی می‌کنیم زیبا و آراسته جلوه نماییم، اما به اینکه تو چگونه ما را بپسندی و چگونه ما را دوست داشته باشی توجهی نکرده‌ایم و همیشه در محضرت آلوده و زشت حضور یافتیم
چقدر خنده داره که ما غم مسکن، ازدواج، کار، تجارت و حتی غم اعضای خانواده و اقوام را می‌خوریم و برای برطرف کردن همه این غم‌ها تلاش می‌کنم اما در بین غم‌های ما از غم تنهایی و مظلومیت تو از مشکلات و اضطرار تو از گریه‌ها و ناله‌های تو که از گناهان ما سرمی‌دهی، سهمی وجود ندارد.


چقدر خنده‌ داره که ما فقط برای آرام کردن وجدان خود اظهار دوستی با تو می‌کنیم چرا که اگر غم تو در غم‌های ما سهمی داشت، تلاشی برای رفع آن می‌کردیم.


چقدر خنده‌ داره که با اینکه این حدیث را شنیده‌ایم که «هر کسی فریاد کمک خواهی فردی را بشنود ولی جواب او را ندهد و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست!» ولی بیش از هزار سال است که فریادت بلند است و ما تو را، یعنی حجت خدا بر روی زمین را یاری نکرده‌ایم و خود را به نشنیدن زده‌ایم.


چقدر خنده داره که امام صادق(ع) ده‌ها سال پیش از تولد تو در دعای ندبه می‌گوید: «بر من سخت است که مردم را ببینم ولی تو دیده نشوی..» ولی ما با این همه نیازمندی احساس نیازی به تو نداریم.

چقدر خنده داره که ما برای رسیدن به خواسته‌هایمان دست به دامان هر کسی می‌شویم که او نیز برای برآورده شده حاجات ما دعا کند، اما افسوس که چنین حالتی را در فراق تو نداریم، چرا که ظهور تو برای ما به عنوان حاجت ضروری محسوب نمی‌شود.


چقدر خنده داره که دعای فرج را فقط به عنوان عادت بعد از نمازهایمان می‌خوانیم بی‌آنکه به معنای آن توجه کنیم و برای کمتر شدن زمان غیبت اقدامی انجام دهیم.


چقدر خنده داره که رئیس مکتب شیعه امام صادق(ع) می‌فرمایند: «اگر او را درک می‌کردم تمام ایام زندگی را خود را به او خدمت می‌کردم» ولی ما با اینکه در زمان حضور تو هستیم، جوانی و عمرمان را به غیر از تو صرف کرده‌ایم..


چقدر خنده داره که با اینکه ادعای دوستی با تو را داریم ولی در برخی از  مجالس رویمان نمی‌شود از تو سخن بگوییم چرا که به ما میگویند مذهبی و متحجر!


چقدر خنده داره که در فعالیت‌های اداری و سیاسی‌مان  از نام تو استفاده می‌نماییم اما هیچ‌گاه رضایت و نظرات تو را در دستور جلسات و نقشه‌هایمان در نظر نمی‌گیریم و شاخص فعالیت‌مان را با تو تنظیم نمی‌کنیم.


چقدر خنده داره با اینکه می‌دانیم که جد بزرگوارت امام حسین(ع) برای احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر قیام کردند و به شهادت رسیدند، اما ما به راحتی از منکر عبور می‌کنیم و خودمان را به ندیدن و شنیدن می‌زنیم.


چقدر خنده داره که بسیاری از ما فقط در نیمه شعبان آن هم کمی به یادت می‌افتیم و سعی داریم فقط این روز را به پندهای پدرانه‌ات گوش دهیم.
چقدر خنده داره که ادعای دوستی و جان فدایی تو را داریم، ولی به توصیه‌های نائبت  توجهی نمی‌کنیم.


چقدر خنده داره که با این همه بی‌معرفتی و نامهربانی ما، هرگز آغوش گرم و شیرینت را بر روی ما نمی‌بندی...

 «اگر شیعیان ما که خداوند در اطاعتش آنها را یاری دهد، در وفای پیمانی که از ایشان گرفته شده مصمم و جدی باشند، نعمت لقای ما از آنان به تاخیر نمی‌افتد. (بحارالانوار ج 53، ص 177)

از دوری تو غمین و نالان هستیم
وز کردۀ خود کمی پشیمان هستیم
اصلیت ما را تو اگر می پرسی
از کوفه ولی مقیم تهران هستیم!
------------ --------- --------- --------- ----
ما لشگری از سلاح روسی داریم
در دوز و کلک رگ ونوسی داریم
هر جمعه که شد بیا که ما منتظریم
این هفته فقط نیا عروسی داریم
------------ --------- --------- --------- ----
از جور زمانه ما شکایت داریم
اندازۀ کوه و صخره حاجت داریم
ما مشکلمان گرانی و بیکاریست
آقا به نبودنت که عادت داریم...
------------ --------- --------- --------- ----
ما قیمت روز ارز را می دانیم
معیار بهای بورس در تهرانیم
فعلا دو سه روزیست هوا پس شده است
هر روز دعای عهد را می خوانیم
------------ --------- --------- --------- ----
صد موعظه کن ولی ز تسلیم نگو
از خمس و زکات و ضرب و تقسیم نگو
آقا تو بیا ولی فقط با یک شرط...
از آنچه که ما دوست نداریم نگو!

صفحه دوم:

میخواهم خوب باشم

مولای من،یا صاحب الزمان!

میخواهم از امروز این عهد ها را با شما ببندم:

 

1-در هفته حتی اگه شده چند خط قران برای سلامتی و شادی حضرت می‌خوانم

2-یه دفترچه از کارهای خوبی که باید انجام بدم و به تاخیر انداختم تهیه می‌کنم و برای شادی حضرت هفته ای یکیشو شروع می‌کنم.

3-در اصلاح و روشنگری در جامعه  کوشا می‌شوم تا در صبح سپید حضورش رو سیاه نباشم.

4-حداقل در هر جمعه یک پیامکی که بوی تو را بدهد به دوستانم ارسال می‌کنم.

5- وقتی میخواهم کلاهی کسی را بردارم(زرنگی کنم)حواسم باشد این طرف شاید عزیز آقا باشد.

6- وقتی یک ماشین میپیچه جلوم وسرمو میکنم بیرون ومی خوام....بگم یادم باشد شاید اقا تو پیاده رو نگاهش به دهن من باشد.

7-  اگه کسی کارش بهم افتاد که در حقم بدی کرده،  من خوبی کنم یادم باشد که من چقدر بدم ولی اقایم همیشه برایم دعا میکند.

8- وقتی راز کسی رو میدونم، جائی پرده دری نکنم، ببینم چقدر اقایم از خدا برایم درخواست ستارالعیوبی کرده است.

9- وقتی اقا به اون بزرگی منو خوار نمیکنه، نکنه من برای گناه کوچک کسی اونو بچشم بدکاره وگناهکاربنگرم.

10-هر بار با بسما... دست به غذا میبرم که میدانم خدا این نعمات را صدقه سر شما بمن داده اند.

11-در آغاز روز صندوقچه عاشقی ام را میگشایم و برای سلامتیت صدقه ای کنار میگذارم.مقدارش مهم نیست بلکه باید از چشمه محبت بشما جوشیده باشد.

12-در هر مکان شریف و حرم الهی،شما را صاحب حرم میدانم،پس چه بهتر که دعاگو ونائب الزیاره شما باشم که موجب قبولی دعا و هم موجب فزونی ثواب زیارت میشود.

13-خود را در حضورت میبینم و شاهد اعمال و افکار می یابم لذا بخاطرتو به هر صحنه ای چشم نمیدوزم،هر نغمه و آوایی را به گوش دل نمیسپارم،هر غذایی را نمیخورم و مینگرم که از کجا آمده است،هر جا که باعث دل آزاری شماست نمیروم.

14-ذکر قنوت و سجودم را به یادت و رفع غربت و تنهایی از وجودت معطر میکنم.

15-در طول شبانه روز با قرائت حداقل50 آیه از قرآن کریم به نیابت از شما،ثوابش را به ارواح پدرانتان هدیه میکنم.

16-زیارت عاشورا و آل یس را که بارها سفارش فرموده ای،حداقل هفته ای یکبار قرائت میکنم.

17-برای برپاداشتن نماز شب، نمازهای اول وقت و باحضور قلب، خواندن نوافل که سفارش اکید شماست، تلاش میکنم.

18-و سرانجام یاری نائب برحقتان را برقلبم حک کرده ام......و تمام ایام ویژه سال، نه فقط نیمه شعبان، را غنیمت شمرده و برای آشنایی بیشتر خود و دیگران با شما، نهایت سعیم را میکنم.تا آمدن شما با عشق ولایت میمانم و آن را سهم قبولی نمازم و اعمالم میدانم.

«بار خدایا! من در بامداد این روز و تمام دوران زندگانیم، عهد و عقد و بیعتی را که از آن حضرت برگردن دارم، با او تجدید می­کنم، که هرگز از آن عهد و بیعت برنگردم و بر آن پایدار بمانم. بار خدایا! مرا از اصحاب و یاران آن حضرت و از مدافعان [حریم مقدّس] او، و شتابندگان در پی انجام مقاصد او، و اطاعت­کنندگان از دستورات و نواهی او، و حمایت­کنندگان از [وجود شریف] او، و سبقت­جویان به سوی خواستۀ او، و شهیدشدگان در حضور او قرار ده.» سید ابن طاووس؛ مصباح الزائر

نظرات  (۷۱)

گفتن اینکه :بیا! و راه نیومدن با دل شما/ رسم دلبرـکشی مردم زمونهءآخره .

گفتن اینکه:بیا!و راه نیومدن با دل شما/قصهء بی وفایی عاشق شدنهای بی معرفت ماست

وقتی ندونستیم عقربهء اشاره های شما به کدوم سمت و سو رهنمون شد،

وقتی نشنیده گرفتیم ،حدیث دلبریهای حاضرانهءشمارو...

...وشما اونقدر آقایید که امید از ما نبریدید هنوز!

( بخشی از آیتم "ما هنوز منتظریم"ساعت۸:۳۰ -۱۰:۰۰ تکرار ۲۲:۱۰ تا جمعه ظهور-رادیو معارف)
سلام بزرگوار خدا قوت
بروزم با: راست می گن آقامون غریبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
س.ل.ا.موبلاگ زیبا و مطالبت پر محتوایی دارید.. ممنون که به من سر زدید
کاش روزی همه ی پیامک ها این باشد :
(( مهدی آمد ))
سلام

طلوع نزدیک است اگر بخواهیم

ظهور تو زیباتر از ظهور همه‌ی زیبایی‌هاست

چشم به راه زیباترین بهاریم

خدایا انتظار چقدر دیر می‌گذرد

با صد نگاه خسته، صدا می‌زنیم تو را

بیایید همه منتظر آمدنش شویم
سلام حسن آقا والا هرچی فکر کردم دیدم یه جورایی این روزا سرم شلوغه میترسم نتونم کمکتون کنم و شرمنده بشم ..... بازم ممنون که بنده رو قابل دونستید
سلام ازبازدید قبلیتون کمال امتنان را دارم.با یه مطلب جدید بنام "مکانی برای فهم همه چیز "بروزم امیدوارم بازهم قدم رنجه کنید
  • خدا بود ودیگر هیچ..!!
  • سلام..
    قشنگ بود..
    از ماست که بر ماست. باید ما خودمون بیاییم تو صحنه و حقمونو بگیریم. باید خودمون حرفا و مواضعمونو اعلام کنیم. حرف دلم مردم همون مواضع ولی فقیه است نه تندرویهای یک عده سیاست باز بی مطنق و فحاش
    ما شروع کنندة جنگ نیستیم؛ ما با هیچ دولتی سر جنگ نداریم؛ ما آرمان بلندی داریم که همة نیروی خودمان را می‏خواهیم صرف کنیم تا به آن آرمان برسیم و آن، ساختن ایرانی است که خوشبختی مادی و معنوی این ملت را تأمین کند و بتواند الگویی باشد برای ملت‏های دیگر. (ملت‏های دیگر خودشان می‏دانند؛ خودشان تلاش می‏کنند.)
    ما می‏خواهیم این کشور بزرگ و این ذخایر عظیم انسانی و طبیعی را که خدای متعال به دست این ملت و به دست مسئولان سپرده است، در جای خود، به شکل صحیح خود، به کار بگیریم و این ملت را از زیر بار تحقیری که در طول چند صد سال نسبت به او انجام گرفته، خارج کنیم.
    این ملت احساس عزت می‏کند؛ احساس قدرت می‏کند، حق هم دارد؛ این ملت، عزت دارد؛ قدرت دارد؛ منتها ما را عقب نگه داشته‏اند؛ هم دستگاه‏های استبداد و حکومت‏های دیکتاتوری فاسد و هم پشتیبانان خارجی خبیث و بدخواه و بددل آنها. امروز ملت ما، ملت آزادی است. ما می‏خواهیم این راه را با قدرت، با چشم باز، با همبستگی ملی برویم و کاری به کسی نداریم؛ تهدیدی برای کسی نیستیم؛ اما به آرمان‏های خودمان پابندیم؛ به منافع ملی‏مان پایبندیم و آن کسی که منافع ما را تهدید کند، تیزی خشم این ملت را خواهد دید.
    مقام معظم رهبری
    .....................................................................................................
    با عرض سلام
    با موضوع شهید همت و یک کلیپ از این شهید بزرگوار به روز هستم .
    منتظر حضور گرمتان هستم .
    التماس دعا
    سلام
    چرا خنده داره
    باید به خودمون بخندیم
    باید از خویش بپرسیم چرا حجت حق / خیمه را امن تر از خانه ی ما می داند ؟

    قشنگ بود
  • وحید جهان آرا
  • به نام خدا
    سلام
    هنوز چیزی از قتل قوی ترین مرد ایران نگذشته بود که شاهد حمله اراذل و اوباش به شهربازی شاهین در خیابان ستارخان و ایجاد رعب و وحشت و تخریب و ضرب و شتم افراد...۲۸/۴/۱۳۹۰ در ساعت۲۰:۵0بودیم
    آقا این میدونی یعنی چی ؛داره چه اتفاقی تو تهران میفته که توی مرکز شهر در یک محل کاملا عمومی و تفریحی و آرامش بخش که باید دارای بالاترین ضریب امنیت عمومی باشه خیلی راحت اراذل و اوباش بریزن توی شهربازی و شروع کنن به عربده کشی و ضرب و شتم افراد این به نظرتون چه چیزی رو زیر سوال میبره؟
    اگر طلبه اولی رو آخر شب با چاقو زدن اون یکی طلبه رو سر شب ،پس این اراذل هم می تونن سر شب بریزن توی شهربازی و اون کارا رو بکنن خدا رو شکر کسی کشته نشد ولی مگر حتما باید یکی کشته بشه بدش مثل قوی ترین مرد ایران... http://ghayem-adl.blogfa.com/
    سلام اقا حسن
    ممنون بابته حضور گرمتون
    سلام.

    صد موعظه کن ولی ز تسلیم نگو
    از خمس و زکات و ضرب و تقسیم نگو
    آقا تو بیا ولی فقط با یک شرط...
    از آنچه که ما دوست نداریم نگو!

    متاسفانه همیطور شده ایم.
    "خدایا
    مراببخش بخاطر تمام درهایی که کوبیدم و خانه ی تو نبود..."
    در تاریخ رنگین این ملت ، ظاهرآ همیشه باید خون ، جریانی در جامعه به راه اندازد . حتمآ باید افرادی فدا و قطعه قطعه شوند تا جامعه هوشیار شود و مسئولین از خواب بیدار شوند .حتمآ باید طلبه بسیجی مجروح شود و مرحوم داداشی کشته شود و...تا شورای امنیت ، احساس ناامنی کنه و جلسه فوق العاده بذاره ،علی لاریجانی محافظه کار، فکر کنه باید انتقاد کنه و وحید دستجردی یادش بیفته باید دستور برخورد بده !! این یعنی که برای اصلاح صدا وسیما ، عفاف و حجاب و امنیت اجتماعی و ...باید "خون" هزینه شود . پس دوستان ، آیا جز شهادت و جانبازی راه دیگری داریم ؟؟ پس باید آماده بود .
    ادرس کجا؟چی چی/.من بی گناهم
    گیجی هم عالمی داره هاا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
  • اشاره نشانه ها
  • سلام

    ممنون از نظر لطفتون و راهنماییهای مفیدتون سعی میکنم به توصیه هاتون تا جایی که در توانم هست عمل کنم.
    موفق باشید
    اسم شما واقعا حسن عبدالصمده؟مث اسم سنی هاست
    راسی یه زمانی قرار بود ی چیزی برام بفرستید؟یادتون هست؟
    حرفی نیست فقط نمی دانم از پَسَش بر می آیم یا نه؟
    دقیقا چطوری می توانم کمکتان کنم؟
    یعنی می خواهید این نشریه ها را برایم بفرستید؟
    موضوع نشریه تان چیه؟
    .
    سلام
    ساختمان پزشکان هر شب باید به جنگ با حدود الهی برود تا سروش صحت و علی اصغر پورمحمدی و عزت الله ضرغامی همان شمشیر گناهی را تیز و زهرآگین نمایند که از نیام اراذل و اوباش بر چشم و سینه و گلوی مصطفوی و فروزش و خلیلی فرود آید.
    سلام
    یه سر بیا ببین این مطلبه خوبه برا نشریه
    در ضمن اسمس ندی یه دفعه ها خرجت بالا میره
    سلام
    شما لینک شدید
    سلام
    در مورد پست 0047
    این جمله برای فرزاد جمشیدی است که خودش تایید کرده:

    "من این جملات را گفتم: "همان طور که برای از دنیا رفته‌ها، مراسم یادبود برگزار می‌کنیم، بهتر است که از یاد نبریم که استاد شجریان، سروش مردم ایران، اهل خطه خراسان و بچه محل قرآن است و امیدوارم با همت آقای شاه‌آبادی و مسوولان امر، امسال طعم رطب ربنای استاد را بچشیم." این سخنان را از روی فیلمی که از من وجود دارد برایتان می‌خوانم".
    http://jahannews.com/vdcevn8zejh8fwi.b9bj.html

    در مورد پست 0048
    شما برداشت کاملی نداشتید جمله حالت استفهام انکاری دارد.
    بلاگ خیلی خیلی خیلی زیبای داری دوباره مثل مطالب پایین تر بنویسد خیلی جالب است توی همونم نظر میدم
    سلام
    ممنون که جواب دادید
    راستش خیلی برام سوال شده بود
    از تعجب داشتم شاخ در می آوردم
    از تعریفتون خیلی ممنون ؛ این نظر لطف شماست
    البته خیلی خیلی خیلی با واقعیت فاصله دارد
    که دیدِ لطف شما نوشته هایم را اینگونه برایتان زیبا و...جلوه می دهد
    یا علـــــــــی
    سلام خداقوت
    نه تهران ساکن نیستم -
  • کوچه امید
  • می دونی تبلیغ اولا خیلی ازاینها زبان انگلیسی بلد نیستند به ندرت پیدا می شه که مالایی ها انگلیسی بلد باشند ولی ما در موقع نماز در مسجداشون شرکت می کنیم ( واقعا جاتون خالیه مسجد به مسجدیای اینها می گن به حدی تمیزه که واقعا دلمون می خواهد هر چی نماز قضا داریم تو مسجدیای اینا بخونیم) که انشا الله با شروع ماه رمضان شبی یک مسجد رو معرفی می کنم.
    و می بینند که ما مهر و جانماز داریم و دست به سینه نماز نمی خوانیم ظاهرشون که نشان می ده که رضایت دارند که یک شیعه در مسجدشون نماز می خونه و حتی بعضی هاشون می یان جلو با هامون صحبت می کنند که اهل کجایید بعد از رئیس جمهور محببمون می پرسند و از موقعیت کشورمون می پرسند ولی تو صحبتهامون بعضی موقعا هم به یک چیزهایی اشاره می کنیم. ولی به طور مستقیم نمی شه وارد بحث شد.
    خیلی جالبه با وجودی که اکثرا سنی هستند ولی اسم امیر رو می ذارند حتی من به یکیشون گفتم فهمیدم که می گه امیر ولی خواستم ببینیم حرف دلش چیه گفتم اسم پسرتون علی دیدم یک حالتی که فهمید می خواهم حالشون بگیرم گفت نه امیر من گفتم که ما امیر رو همون علی می دانیم با چند بار توضیح دیدم داره قاطی می کنه که واقعا اسم پسرش چیه امیر یا علی
  • کوچه امید
  • مالزی یک اداره ای به اسم صیانت داره که مبارزه با ترویج شیعه است این شیعیان مالزی یک حوزه ای به اسم امام رضا دارند که حدود 400 تا 500 نفر دراین حوزه امام رضا مشغول تحصیل دروس حوزوی هستند و آقای کامل زهیری که ایشون حدود 14 سال در قم درس خوندن والان هم در حال تدریس دروس حوزوی هستند.
    و خانمهای این شیعیان واقعا حجاب های خیلی عالی و کامل دارند اینها چیزی به اسم چادر ندارند و همیشه از دو تکه لباس بلند استفاده می کنند ولی با پوشش خیلی عالی. و حتی من که با بعضی از این خانم که صحبت می کنم میگند چرا بعضی از ایرانیها این طور هستند مگر از حجاب چی دیدن که وقتی خارج از کشورشون می رن این طوری لباس می پوشند و بی قید و بند هستند. من هم جز اینکه بکشم کاری دیگه ندارم یک چیز دیگه هم هست غیر شیعه هاشون از حجاب یک چیز دیگه فهمیند که یک مورد برای من خیلی جالب بود من یک روز منتظر همسرم بود در یکی از فروشگاههاشون که اتفاقا یک آرایشگاه مختلط هم اونجا بود بعد دیدم خانمی با مقننه اومد رفت تو آرایشگاه مقننه شو درآورد و آقایی که اونجا مشغول کار بود اومد موهای این خانم را کوتاه کرد بعد از اتمام کاردوباره اون خانم مقننه رو سرش کرد و رفت. اینها از حجاب این طور فهمیند. که به حدی من کردم که ساعتها داشتم به این کارشون فکر می کردم
    یک مورد دیگه هم هست شاید واقعا عقلشون نمی رسه که نباید این کار رو انجام بدهند.
  • کوچه امید
  • با سلام خدمت شما، یک سفر دو روزه بهمون خورد و رفتیم خارج از کوالالامپور و نرفتیم مراسم ، البته مراسم شیعیان مالزی به خاطر اینکه دولت مالزی شدیدا داره با شیعیان مبارزه می کنه و حتی روز تولد حضرت زهرا نیروهای امنیتی کشور مالزی اومد و تمام پرچم هایی که به نام حضرت زهرا بود را پایین کشید و با دستگیری چند تن از مسئولین حوزه امام رضا مالزی رو دستگیر کردند و بردند. به خاطر این ما در این مراسم هر موقع که امنیت برقرار باشه میریم چون خیلی حساسیت ایجاد بشه این بنده گان خدا رو اذیت می کنند.
    بعد جشن سفار جمهوری اسلامی هم شما از سایت ایرنا بخش خارجی عکسها رو می تونید ببینید.
    ممنون از حضور گرمتون
  • گروه هنری مصور
  • با سلام و احترام؛
    پیام شما را در سایت گروه هنری مصور دریافت کردم و از حضورتان سپاسگزارم. متقابلا به وبلاگ "باید کاری کرد" سر زدم. جمله عمیق و جامعی بر سر در وبلاگتان نقش بسته، خداقوت.
    یکی از فعالیت های مردمی مصور، نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا می باشد که کماکان ادامه دارد. این نهضت در بحبوحه فتنه سال 88 با همراهی جمعی از فعالان و طراحان جوان انقلابی راه اندازی شد. از آنجا که این نهضت قرار است مسیر خود را ادامه دهد و از آنجا که شما اعلام همکاری نمودید. لذا میتوانید در بخش اطلاع رسانی این نهضت همکاری داشته باشید. وبلاگ نهضت به زودی به سایت ارتقاء خواهد یافت. پیشاپیش از همکاری شما قدردانی می کنم.
    روابط عمومی گروه هنری مصور

    www.ashoora-poster.blogfa.com
    با سلام
    مطلبی با عنوان آدم باید دلش صاف باشه بروز هستم
    ما منتظر نظرات محکم شما در پاسخ به سئوالات پرسیده شده در این مطلب هستیم.
    موفق باشید.
    التماس دعا
  • بنده حقیر خدا
  • سلام
    حرفهاتون بجاست. ما تا حالا فقط ادعا کردیم! تا حالا فقط عادت کردیم بعد نماز برای ظهورآقا دعا کنیم!تا حالا فقط گفتیم و شنیدیم! تا حالا فقط حرف زدیم و دریغ از عملی!
    خیلی ادعا می کنیم که اگه امام مهدی (عج) بیاد میشیم سرباز واقعیش.و فقط می گیم بیا, بیا و جامعه مارو نجات بده.اما چقدر به حرفهاش عمل کردیم مثلا اینکه در زمان غیبت ما به راویان حدیث ما که همان ولایت فقیه است رجوع کنید؟؟
    اگر امروز امام خامنه ای تنهاست به کدام دلیل است؟
    اگر امروز او را به عنوان پیشوا قبول نداریم چگونه امام زمان (عج) به دعاهای ما پاسخ خواهد داد که زودتر بیاید؟!!
    آیا تا بحال به این فکر کردیم که اگر بیایند اولین کسی که باز خواست خواهد شما ماییم؟؟

    تشکر از حرفهای بجا و خوبتان.
    التماس دعا
  • کوچه امید
  • به حدی زیبا بود که نمی دونم چی بگم

    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا
    سلام امیدوارم همه به این توصیه ها جامه ی عمل بپوشونیم و فقط جمعه و نیمه ی شعبان یاد ایشون نیفتیم اونم با یاداوری تلویزیون!!!
    سلام

    یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد ...

    چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی

    چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی
    خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن

    خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی
    برای ما که خسته ایم نه؛ ولی

    برای عده ای چه خوب شد نیامدی
    تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام

    دوباره صبح؛ ظهر ؛ نه غروب شد نیامدی
    سلام خدمت دوست و همسنگر عزیز. حسابی شرمندتون شدم. ۱۴ روزی اردو جهادی بودیم و دور از اینترنت!!! حلال کنید که نتونستم نظرات رو تأیید کنم و به وب پر محتواتون سر بزنم. انشالا جبران می کنم! در اولین فرصت وب آپ خواهد شد. در ضمن چون در این وب به صورت موضوعی روی بیانات حضرت آقا کار میشه اگه به نظرتون موضوعی جای کار داره لطفا پیشنهاد بدید.
    سربلند باشید
    سلام
    احسنت و آفرین بر شما و بر گوشزد کردنتان.

    افضل الاعمال انتظار الفرج
    انتظار عمل است و
    لازمه انتظار هم سنخ بودن منتظِر با منتظَر است
    پس باید با امام زمان (عج) هم سنخ شویم
    به نظرم برنامه چهل چله میتونه برای هم سنخ شدن ما کمک خوبی باشه
    یک سر به ما بزنید ، در مورد برنامه نظر دهید ، اگر خواستید با یک یا علی (ع)همراه ما شوید
    منتظریم
    سلام علیکم حسن جان! عیدت مبارک!ببخشید که دیر آمدم!
    ان شاء الله زودتر معرفت پیدا کنیم
    و عمل کنیم...
    تا آن موقع امام بیایند و روبرویشان نایستیم.
    فی امان الله
    اومدم حالتو بپرسم چطوری؟ خوبی؟
    در ضمن امار نظراتت هم بالا بره جیگر
    سلام
    ببخشید هی مزاحم می شم
    اما واقعا برای من سوال شده
    من که دیگه مطمئنم قشنگ تر از حسین قدیانی نمی نویسم
    چه جوریه؟
    آمار امروز وبلاگ حسین قدیانی تا الان1726 است حد اقل کامنت های ارسال شده اش هم 80 و خرده ای
    این سیستم چه جوریه؟
  • سجاد شاکری
  • سلام و رحمت
    با " جوانی کوه " بروزم
    شما هم دعوتید
    یا حق
    سلام
    خسته نباشید
    مطالب نشریه فوق العاده بود
    شعر اول نشریه رو پرینت گرفتم و روی دیوار سازمان تبلیغات خونمون(اتاقم) چسبوندم
    چندتا ایمیل براتون ارسال کردم
    حتما بخونید
    التماس اعا
    وقتی اون کامنتو خوندم اولش فکر کردم شمایین
    تو شوک بودم
    بعد یهو وقتی وسطاش رسیدم تازه دوزاریم افتاد که کامنت اون خانمه است

    حالا دیگه ایمان دارم میشه کمکش کرد
    اون نیاز داره که یکی همراهیش کنه و باهاش حرف بزنه
    باید مشکلشون ریشه ای حل شه

    خداکنه بتونیم کمکش کنیم
    رسم جشن های نیمه شعبان ، فرصتی شده برای تقلیل بهترین اعمال - انتظار فرج - به نازل ترین سطح و شبیه کردن آن به مدرترین شکل فجور و تبدیل آن به شبیه ترین مجالس گناه . در این صورت تفاوتی بین جشن نیمه شعبان با پرگناه ترین محافل ما وجود دارد ؟؟ پس آقا جان چرا ظهور نمی کنی ؟؟ مگر ما آماده نیستیم ؟؟ ما آماده آماده ایم !!!


    شما با افتخار لینک شدید
    هی غصه تنها شدنت را خوردیم
    یوسف شدی و پیرهنت را خوردیم
    شهبان گذشته جایتان خالی بود
    ما شربت دیر آمدنت را خوردیم
    حضورت رادیر زمانیست چشم انتظاریم...
    میلادت مبارک حضرت والا.

    سلام
    گریه دار است زجر اور است...
    حقا که جای مردن هم دارد...
    وای بر ادعای بی عمل...
    موفق باشید
    سلام
    ممنون که سر می زنید
    در مورد سئوالتون باید بگم در اغلب موارد که به یک شبهه پاسخ داده می شه نسخه pdf اون هم برای مشاهده قرار داده می شه.
    برای مشاهده مطالب قبلی می تونید به آرشیو وبلاگ بنده مراجعه کنید
    ضمناَ مطلبت خیلی خوب بود
    لذت بردم
    موفق باشی
    یا حق
    وبلاگ " خروش ملت" منتظر بازدید شماست. " جریان انحرافی اصولگرایان از سال84 تشکیل شد" مطلب جدید این وبلاگه. لطفا به رغم طولانی بودن با دقت و بدون تعصب بخوانید و نظر دهید. باید فضای منطقی و مستدل در نقد جریانات کشور فراهم شود. آینده از آن حزب اللهی ها است.
    سلام حسن عزیز.ممنون که به یاد من هستی.راستشو بخوای شب نیمه شعبان سوره یاسینو خوندم.راس ساعت 11 دعای فرجو و کلی هم با آقا درد دل کردم و ازش خواستم خودش یه جوری باهام حرف بزنه وکمکم کنه.حالا یا توعالم خواب یا رویا یا یه نشونه .نمیدونم اما انگار آقا دیگه منو نمیخواد یا از دستم خسته شده.
    Check this out

    http://delshekaste.com/bayadkarikard/tab:info
  • فدایی رهبر
  • سلام علیک.به روزم حتما سر بزنید
    جانم فدای رهبر
    سلام.
    با این موضوع به روزم و منتظر حظور ارزشمند شما هستم.

    سؤالم اینجاست؛

    آیا اینجوری یا نه حداقل نصف اینجور انتظاری،منتظر آقامون هستیم؟
    سلام
    ارکسترها و رقاصه های نیمه شعبان نه موجب انحراف در دین هستند و نه سد معبر و نه خلاف شرع؛ مشکل اصلی آقایان فقط محرم و صفر است و سینه زدن مردان با پیراهن کنده و دسته های با طبل و علم.
    سلام

    چه عهدهای خوبی با مولایمان بستی ان شاالله خود آقا یاریتون کنند .
    حتما ما هم از خوندن این مطالب درس می گیریم.

    موفق باشی التماس دعاااااااا
    روز ولادت گل خـــلاق سرمـــد است
    او از تبار حیـدر و از نـسل احمد است
    در آسمـان و زمین می رسـد به گـوش
    میـــــلاد قـــــائم آل محــــــــمد است


    میلاد یگانه منجی عالم امکان، یاور مظلومان جهان، صاحب عصر و الزمان مهدی موعود "عج" مبارک.
    التماس دعااااااااا
    سلام
    خواهش میکنم
    من مواردی که غلط نگارشی داشت رو شماره زده بودم!
    دوباره نگاه بندازید به قسمت صفحه دوم:
    شماره 5- حواس درسته نه هواس
    شماره 9- خوار درسته نه خار
    شماره 10- بسم ا... درسته نه بسمه ا...

    در مورد ویراستاری مطالبتون هم در خدمتم. خوشحال میشم بتونم کمک کنم

    در مورد داستان وبلاگم هم بله. متاسفانه جامعه ما داره به سمتی پیش میره که واقعاً فقط میتونیم به خدا پناه ببریم!!!

    یا علی
    چه کار فرهنگی حسن اقا ؟.............. میشه دقیقتر بگید ممنون میشم
    سلام
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجه
  • مائده و مرتضی
  • همسایه ی قدیمیه دل های ما سلام

    ای عابر غریبه ی این کوچه ها سلام

    وقتی عبور میکنی این بار چندم است

    من دیده ام تو را و نگفتم تو را سلام

    شاید توئی همان که سر کوچه زود تر گفتی برای بار هزارم به ما سلام

    اما گمان کنم که جواب تو میرسد تو میکنی جانب کرببلا سلام

    دیدم به روی سنگ مزاری نوشته بود من را که کشت داغ تو اقا بیا سلام

    سلام به مناسبت میلاد سراسر سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج)

    به روزیم خوشحال میشیم تشریف بیارین
    باسلام و ادب
    برایم مهم نیست نامتان چیست می خواهند شما را ماشیح بنامند و یا سوشیانس بگویند بودایی ویا مسیح هر چه می نامند هیچ اهمیتی ندارد من فقط معتقدم همان مردی که دست بر سرهامان میکشید تا عقل و شعورمان زیاد شود آنچنان که..................
    خواندیم و لذت بردیم
    واما....
    در باب پست خیرات فحشا...
    خدمتی یکی از اساتید و مبلغین حوزه رسیدیم پرسیدم از بدعت ها سینه ام سنگین است بدعت ها فراگیر شده در باب علایم شیطان پرستی طرق انتشارش گفتیم استاد سکوت کرده بود کلام که خاتمه پیدا کرد نگاه پر محبتشو بهمون دوخت و گفت بدعت ها چه رنگین و جنسشون چیه؟؟؟
    چی؟؟
    چه رنگیه و جسشون چیه همین ساده؟؟
    سیاهن و جنسشون پلیدیه
    پلیدی همون باطل منظورت نیست؟؟
    بله درسته
    خوب مگه در قران نیامده " جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ"خوب تو مدعیه خدا دروغ میگوید
    نه نه ولی....
    خوب سکوت کردم چون به وعده راستینش معتقدم باطل نمی تونه عمر طولانی داشته باشه!!!
    در نشر مفاهیم دینی بکوشید ولی دلناگرون پلیدی نباشید
    التماس دعا با حاجاتی روا.....
    بروزم با
    فخر میکنیم ،ارامشتان هستیم
    یا صاحب العصر و الزمان

    اگر غم تو بر دل کوهها مینشست حتم دارم قیامتش فرا میرسید.

    اگر اندوه تو را آسمان میکشید ،

    خورشیدش از هم میپاشید و ماهش تاریک میشد.

    وقتی فکر میکنم من هم قسمتی از غصه تو هستم

    در خویش فشرده میشوم از بار سنگین این گناه.

    آقاجان !

    دل نازنین تو را چه قدرتیست که اندوه آدمیت را در طول صدها سال

    در خویش نهفته دارد؟

    آری میدانم

    خوب میشناسم این منبع بی پایان کجاست

    او خداست

    تو از نسل پاکترین پاکانی

    از سلاله آنهایی که بیداری و خوابشان تعریف شده و برای خدا بود

    از آنانی که حتی مخفی ترین فکرشان و

    پنهانی ترین نقطه دلشان

    یک لحظه از حضور خدا خالی نبود.

    چنین قدرتی زمین و زمان,آسمانها و جهان را به سبب تو محفوظ نگه داشته

    آری اینست عظمت تو

    من از تو میگویم

    و در برابر اینکه میشنوی آنچه میگویم

    خجل از آنچه هستم

    چشم پایین می اندازم

    آقا ما را ببخش که دانسته و ندانسته

    غمی می افزاییم بر اندوهت.

    به طرفه العینی مس وجود مارا طلاکن ....
    سلام دوست عزیز
    میلاد منجی عالم بشریت مبارک


    "... ایمانهاى عمیق، آگاهى‌هاى بیشتر؛ اینها چیزهائى است که ما باید دنبالش باشیم. پس این پاسدارى است به معناى صحیح، به معناى کامل، به معناى درست؛ پاسدارى از حرکت انقلابى و پیشرفت انقلابى..." رهبرمعظم انقلاب اسلامی


    امید که در این راه, توفیق داشته باشیم
    سلام
    میلاد بابرکت قائم آل محمد(عجَل الله تعالی فرجه الشَریف) مبارک
    مطالبتون خیلی خوب بود
    امسال با حال و هوای خاصی به نیمه ی شعبان رسیدم...خیلی متفاوت از گذشته...
    بابت راهنماییهاتون ممنونم

    اجرکم عندالله



    یازهرای مرضیه
    سلام

    به ما هم سر بزنید
    www.bartarbin.ir
    اگر مهدی زهرا باز گردد / جهان آیینه اعجاز گردد

    سرم را پیش پایش می گذارم / که با خاک رهش دمساز گردد . . .

    عید قشنگتون مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک
    سلام
    یه کمی غلط املایی داره:
    5- حواس درسته نه هواس
    9- خوار درسته نه خوار
    10- بسم ا... درسته نه بسمه ا...

    ناراحت نشید از تذکرم. آخه من ویراستار کتاب های دانشگاهمون هستم و برای همین به املای متون دقت میکنم!

    متن بسیار زیبایی بود
    اجرتون با امام زمان
    الا ای آخرین آوای سرمد
    کجایی مهدی آل محمد

    بیا آقا همه چشم انتظارند
    گل زهرا دگر طاقت ندارند

    خدایا با ظهور آیه ی نور
    بده شادی به دلهای پر از شور

    دلم می میرد از داغ جدایی
    بیا یابن الحسن آقا کجایی

    عیدتون مبارک
    سلام
    عید شما مبارک


    ای کاش شبی لایق دیدار تو باشم
    از پرده دل راز نگهدار تو باشم
    دستم تهی ونیست کلافی به بساطم
    تابر سر بازار خریدار توباشم
    یک عمر به دنبال امان بودم وصحت
    منت نه و بگذار که بیمار توباشم
    ای سایه لطفت همه جا روی سرمن
    بگذار که در سایه دیوار توباشم
    ای کاش شبی آیدودرجامع سهله
    با چشم دلم زائر رخسار توباشم

    التماس دعا
    یا حق
    ایرانی میدانی تفاوت نیاکان تو با دیگران در چیست ؟!
    این مطلب را بخون،یادت نره نظرتو در موردش بگو..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">