باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است


عملیاتی برای جلوگری از موج اسلام گرایی در فرانسه



انفجار های اخیری که تسط گروه های تروریستی داعش در فرانسه رخ داد حاوی چند نکته مهم بود:


1-      جلوگیری از اسلامگرایی در اروپا: طبق امار کشور فرانسه با 8 میلیون مسلمان نسبت به جمعیت کشور خود بیشترین امار مسلمان را در کشورهای اروپایی دارد به طوری که  مسلمانان فرانسه نرخ رشد جمعیت بالاتری نسبت به غیرمسلمانان دارند و تعداد آنها در حال افزایش است.

با توجه به این رشد چشمگیر طبیعی است که باید اقداماتی در مقابل این رشد صورت بگیرد. که انفجارهای اخیر پاریس بدون شک یکی از برنامه های از قبل برنامه ریزی شده در این رابطه بود. با این اقدامات رسانههای فرانسه با برچسب زنی داعش به عنوان یک گروه تروریستی اسلام گرا سعی در اختلاف بین مردم مسلمان و مسیحی فرانسه دارد.هر چند این اقدامات نه تنها در فرانسه بلکه در کل اروپا این بازتاب ها را خواهد داشت.

 از طرفی دیگر کشور فرانسه بارها از مهاجرین سوری به فرانسه و اروپا گلایه کرده بود چرا که کارشناسان یکی از علت های رشد اسلامگرایی در اروپا را همین مهاجران مسلمان عنوان کرده بودند.که با این اقدام راسانه های فرانسه سعی دارند طوری القا کنند که اگر مسلمانی را در خیابان یا مهمانی ها دیدید احتمال یک حمله تروریسیتی را داشته باشید.

3-       سوژه ای برای اخبار،مستند،فیلمسازی، و بازی های رایانه ای: اگر دقت کرده باشیم بعد از واقعه یازده سپتامبر فیلم های سینمایی بسیاری در این رابطه تولید شد تا چهره خشنی از اسلام را به نمایش بگذارند و به این بهانه حملات و دخالت های خود در کشورهای اسلامی را توجیه نمانید. بدون شک در اینده نه چندان دور شاهد بهره برداری هالیوود بالیوود و کمپانی های فیلم سازی از این اتفاق خواهیم بود.

4-       تغییر تاکتیک برای جلوگریری از اخبار شکست داعش: اخبار حاکی ازان است که داعش و گروه های تکفیری در ماه گذشته شکست های پی در پی در عراق و به خصوص سوریه داشتند.اخبار این شکست های پی در پی که با حمایت نیروی های مردمی و کمکم های جمهوری اسلامی ایران همراه است، عواقب بدی برای افکار عمومی و جریان صهیونیستی داشت، به همین منظور انفجار های پاریس را رقم زدند تا ضمن قوت بخشیدن به نیروی داعش و خطرناک نشان دادن مسلمانان بهانه ای دوباره برای حمله و اعزام نیرویهای نظامی از غرب و اروپا به کشورهای اسلامی داشته باشند.


پی نوشت:

جالب است بدانیم که رهبر اتقلاب پیش بینی حوادث ناگوار در کشورهای غربی را در 12 خرداد 93 گوشزد کرده بودند:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 12 خرداد 1393 در دیدار شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و هیأت همراه با اشاره به خطر گروههای تکفیری در منطقه، تأکید کردند: متأسفانه برخی کشورهای منطقه متوجه خطری که گروههای تکفیری، در آینده، برای خود آنها ایجاد خواهد کرد نیستند و همچنان در حال حمایت از این گروهها هستند.

30 سایت ویژه "ویدئو کلیپ های انقلابی" را بشناسیم


یکی از سبک های رسانه ای  تاثیر گذار در جنگ نرم، استفاده از کلیپ های صوتی و تصویری است. با لطف و عنایت خداوند در این چند ساله اخیر نیروهای مومن و انقلابی در فضای مجازی توانستد با تولیدات خوب خود، در این نبرد رسانه ای جنگ نوینی را اغاز کنند. در ادامه 31 سایتی و صفحات اینترنتی که در زمینه ویدئو کلیپ های ارزشی و انقلابی فعالیت دارند را معرفی می نمائیم:


مستضعفین تی وی
نصر تی وی

شبکه تبلیغ

روشنگری

الگوی فردا

مبین مدیا

مبارزکلیپ

انصار کلیپ

مای مدیا

تلویزیون اینترنتی آرمان

فریم افسران

یاس مدیا

اسرا تی وی

راه دل

با ولایت

شبکه مسیر

عهد ما

شبکه افق

سواد رسانه

نماهنگ سایت رهبری

بیان معنوی

مصاف

درس هایی از قرآن

دکتر سلام

حساس نشو

رسانه افتاب

سفیر فیلم

ویدئو فارس

بچه های سلام

ویدئو دانا

ویدئو فرهنگ نیوز

زمانه

کودک دانا




در حال تکمیل...

----------------------------------------------

دوستانی که سایت ها و صفحات اینترنتی دیگری در این زمینه میشناسند که ویدئو کلیپ های تولیدی دارند را در قسمت نظرات معرفی نمالین تا در لیست اضافه شود

عکس/ماشین نویسی سیاسی در تهران

| يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ | ۱ نظر

عکس/ماشین نویسی سیاسی در تهران


مرگ بر امریکا


وقتی یک ماشین هم میتواند در اتقال ارزش ها سهیم باشد