باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

تعبیر خواب

| چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۸۹، ۰۶:۲۴ ب.ظ | ۱ نظر

تعبیر خواب 

سلام. راستش دیشب خواب دیدم که وارد باغی شدم و دیدم که گلهای این باغ در اثر همجواری با کاکتوس ها رو به پژمردگی هستند. جالب این بود که گلهای زیبا خودشان را نزدیک کاکتوس می کردند و ناگهان با برخورد تیغ کاکتوس پژمرده می شدند! و جالب تر این بود که گاهی باغبان های این باغ به جای آب دادن به گلها در خاک آنها نفت می ریختند! باغبان های خوب هم بودند که آب خالص به گلها می دادند ولی کم بودند.

تعبیر خواب من چیه؟

گروه تعبیر خواب نشریۀ (الف):ای صاحب خواب! آن باغی که وارد آن شدید دانشگاه و آن گلها دانشجوهای خوب این دانشگاه و آن کاکتوسها دانشجوهای نخاله دانشگاه هستند که افراد با دوستی با اینها نابود می شوند ولی خیلی هایشان نمی فهمند! باغبان های این باغ همان اساتید هستند که گاهی اوقات عده ای از آنها به جای علم واقعی و رشد دانشجوها به آنها تفکرات لیبرالسیم و ضد دینی یاد می دهند. اما  اینکه چرا کسی به فکر این استادها نیست،به من مربوط نیست! وظیفه من تعبیر خواب است و بس! البته اگر می خواهی بدانی در آینده چه می شود دوباره بخواب و بقیه خوابت را برایم بگو! البته من می دانم چه می شود ولی بیشتر از این نمی توانم بگویم. دارم زیاد حرف می زنم، نه؟! اگر بیشتر حرف بزنم میان...! اینا کین ؟!دارن میان طرفم! ولم کنید! کمک...! کمک...! به خدا من فقط تعبیر خواب میکنم...!

منتظر خوابهایتان هستیم...

( عبدالصمد)

نظرات  (۱)

تقریبا تمام طنز نوشت تونو خوندم عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">