باید کاری کرد

هر مسلمان یک سازمان تبلیغات اسلامی

باید کاری کرد

هر مسلمان یک سازمان تبلیغات اسلامی

باید کاری کرد

خدایا ببخش مرا به خاطره آن مطلب هایی که بخاطر تو ننوشتم

ببخش مرا به خاطره کامنت هایی که تو در آن نبودی

ببخش مرا از اینکه با مطلبم بنده ای را از خدا دور کرده ام

ببخش مرا که میتوانستم با اطلاع بیشتر بنویسم اما کم کاری کردم

ببخش مرا که وقتی مطلبم پرنظر و یا وبلاگم پر بازدید شد گمان کردم که از سعی تلاش خودم است و تو را فراموش کردم.

ببخش مرا که در وبلاگی مطلبی به چشمم خورد که تو در آن بودی ولی در آن تأمل و درنگ نکردم

ببخش مرا به خاطر اینکه به دوستی در وبلاگی بی ادبی و یا بی اعتنایی کردم

ببخش مرا به خاطر اینکه شکر این نعمت را بجا نیاوردم

ببخش مرا برای اینکه بدون قصد قربت و بدون وضو پشت میز کار نشستم

ببخش مرا که گاهی اوقات به جای وظیفه و تکلیف به سلیقه خود نوشتم و نظر گذاشتم

خدایا من را ببخش که کلبه ام آماده پذیرایی از حضرت ولی عصر (عج)نبود چرا که برای خود مینوشتم نه برای او...

خدایا از (تو) نوشتن را به من آموختی (برای تو) نوشتن هم به من بیاموز که چه سخت و چه شیرین است (برای تو) نوشتن...

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در مهر ۱۳۸۹ ثبت شده است

یا حضرت معصومه! بیا وشهرمان را ببین...


ای بانوی بزرگوار بیا و خیابان‌های شهرمان را ببین که چگونه این دختران، شما را الگوی خود قرار داده‌اند!

 
بیا و حجب حیا را ببین و به دختران بگو که از آنها چه می‌خواهی و بگو راه سعادت و خوشبختی را.


به آنها بگو که با هر ظاهر و زیبایی که باشید یک روز باید به زیر خاک روید و آن روز ذره‌ای از اعمالمان پنهان نخواهد ماند و محاسبه خواهد شد.

 
بیا و اقسام خودنمایی‌ها را ببین.
بیا و خنده‌های شیطانی را ببین.
بیا و ببین که در پیاده‌روهای شهرمان چگونه دختران با دستان خود، خودشان را پر پر می‌کنند.

 
بیا و ببین که حتی برخی از خوبان ما منکر را می‌بینند ولی نهی نمی‌کنند و احساس می‌کنند وظیفه‌ای ندارند.


بیاو ببین که چگونه دختران ما با توجیه «ظاهر مهم نیست، دل باید پاک باشد» چگونه لبخند‌های شیطان را برای خود خریده‌اند.

 
نمی‌دانم ،ولی احساس می‌کنم که حضرت معصومه (س) برای پر پر شدن دختران ما خون گریه می‌کند و مدام دعا می‌کند و خدا را به برادرش امام رضا علیه‌السلام قسم می‌دهد تا گناهان آنها بخشیده شوند.
ای کاش دختران ما می‌‌دانستند که چقدر این بانو دوستشان دارد و چقدر منتظرشان است...

                                             خدایا توبه..

خداوند به حضرت داوود وحی کرد :

به جوانان بنی اسرائیل بگو :چرا خود را به دیگران مشغول می دارید . حال آنکه من مشتاق شما هستم.  این جفا نیست ؟                                           

اگر آنان که از من روی گردان شده اند می دانستند که چگونه در انتظار شان هستم وچه مهری نسبت به آنان دارم وچقدر مشتاق ترک معصیتشان هستم از اشتیاق من می مردند ودر راه محبتم بند از بندشان جدا می شد.

 این اراده ام  در باره کسانی است که از من روی گردان شده اند پس اراده من در باره ی روی آورندگان من چگونه است..

روضه المحبین صفحه 437

 

عاشقان از بس که غیرت داشتند                         

جان خود را غرق حیرت داشتند

 


آنان که جبهه را دیدند می گویند:
چفیه همه چیز رزمنده بود ............. اون موقع که آفتاب اذیت می کرد رو سرشون می انداخنتد عرقشون رو خشک می کردند ......... سفره غذاشون بود ، شبها رواندازشون ...... وقتی شیمیایی می زند چفیه خیس شده را روی صورت هاشون می گذاشتند ، زخمهاشون رو می بستند ..........آخرشم بچه های تفحص استخوان هایشون رو تو چفیه ها جمع کردند

 

 

                   سوال      بپرسید                                                                                                                                       

سؤال: بشر چه نیازی به کتاب آسمانی دارد؟

پاسخ: تمام کارخانجات دنیا برای تولیدات خود دفترچۀ راهنما تهیه می کنند و در کنار محصولات به مشتریان ارائه می دهند. این دفترچه ها مشتریان را راهنمایی می کند که چگونه از آن کالا بهره مند شوند.

نویسنده این دفترچه کیست؟ آیا جز طراح و سازنده، فرد دیگری صلاحیّت نوشتن آن را دارد؟ هرگز!

ما نیز سازنده و آفریدگار داریم که برای راهنمایی ما دفترچه ای به نام قرآن نازل کرده است و دیگری حق قانون گذاری خلاف آن را ندارد؛ زیرا فقط سازنده می داند که چه ساخته و تنها اوست که به تمام زوایا و ابعاد محصول خود آگاه است و راه بهره گیری صحیح و آفات و موانع رشد آن می داند: «الا یَعلم مَن خلق و هو اللّطیفُ اللخَبیر»1

کسانی که به جای قانون خداوند به سراغ قوانین بشری می روند مانند کسانی هستند که دفترچه راهنمای سازندگی را کنار گذاشته و از دیگران نحوه استفاده از آن مطالب را می پرسند.

سؤال: عبادت به چه معناست؟ آیا فقط نماز و روزه عبادت است؟

پاسخ: هر کاری که برای رضای خداوند انجام گیرد، عبادت است گرچه کار عادی باشد.

گوشواره ای که برای دخترمان می خریم اگر به خاطر تشویق کارهای خوب باشد، عبادت است وگرنه یک کار عاطفی است.

استادی که در کتابخانه مطالعه می کند اگر هدفش دریافت حقوق و امتیاز و رسیدن به مادیات و رفاه باشد، آن تحقیق و علم رنگ مادی دارد و اگر آشپزی که برای او غذا درست می کند به تصور آنکه این استاد کار خدایی می کند غذا تهیه کند، کار آن آشپز عبادت است.

آری، انسان می تواند از آشپزخانه و از لابه لای عدس و لپه و سبزی به بهشت رود و از کتابخانه و از لابـه لای کتاب و جزوه

   ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1- سوره ملک، آیه 14.

 

و مقاله از جای دیگری سر درآورد.

سؤال: با دیدن این همه تفاوت ها و ناهنجاریها چگونه نظام را اسلامی بدانیم؟

پاسخ: اولاً معنای نظام اسلامی آن نیست که تمام افراد جامعه اش عادل باشند بلکه نظام اسلامی آن است که قوانین و مدیرانش اسلامی باشند.

مسافرت خوب آن است که ماشین سالم و راننده ماهر باشد تا مسافرین را به مقصد برساند، نه آن که تمام مسافران بی مسئله باشند. هیچ کس در هیچ سفری برای سوار شدن به اتوبوس و قطار و هواپیما، تک تک مسافران را بررسی نمی کند بلکه به سلامتی وسیله و مهارت راننده می اندیشد.

در آیه 102 سوره بقره می خوانیم که در زمان حضرت سلیمان (ع) -پیامبر معصومی که حکومتش هدیه ای الهی بود- گروهی به جای پیروی از آن حضرت، پیرو شیطان بودند: «واتّبعوا ما تتلوا الشیاطین علی ملک سلیمان»

ثانیاً عدالت همه جا به معنای تساوی نیست. پزشک عادل، پزشکی نیست که به همه بیماران یک نوع دارو بدهد.معلم عادل، معلمی نیست که به همه دانش آموزان یک نمره بدهد بلکه این تساوی، کمال بی عدالتی است.

مگر سلول چشم با سلول استخوان پا یکسان است؟! مگر برگ ها، میوه ها، کوه ها، دشت ها، معدن ها، جنگل ها، کرات

آسمانی، کهکشان ها، رنگ ها، نژادها و... یکسانند؟!

آری، تفاوت دو نوع است: گاهی حکیمانه و بر حق است و گاهی تبعیض و ناحق.

اختلافات گاهی براساس ظلم است که باید با تمام قدرت جلوی آن را گرفت. سرمایه هایی را که با زد و بند، کم فروشی، احتکار، توطئه، اختلاس، سرقت، ربا و امثال آن جمع شده است، باید از حلقوم متجاوزان بیرون کشید.

اما گاهی تفاوت و اختلافی که در اثر کار، هنر، تخصص، مدیریت، ابتکار و امثال آن پیدا می شود، چنانچه حقوق واجب الهی آن (خمس و زکات و...) پرداخت شود مانعی ندارد. اگر بخواهیم حق ابتکار و هنر و کار و تخصص را نادیده بگیریم، جامعه راکد می ماند و رشدی ندارد.

سؤال: چرا قرآن، غیبت دیگران را به خوردن گوشت برادر مرده تشبیه کرده است؟

پاسخ: دلائل متعددی برای این تشبیه قرآن بیان شده است: «ایَحِبُّ احدکم أن یأکل لحم أخیه میتاً»1

1- مرده، روح ندارد تا از خود دفاع کند و شخصی هم که مورد غیبت قرار می گیرد، حضور ندارد تا از خود دفاع کند.

2- غیبت، ریختن آبرو است و آبرو که رفت، قابل جبران نیست. همان گونه که گوشت مرده، اگر کنده شود، قابل جبران نیست.

اگر مالی گم شود، قابل جبران است اما آبروکه رفت، دیگر جبرانش شبیه محال است و تفاوتی هم نمی کند که به قصد جدی

باشد یا از روی شوخی و مزاح ؛ زیرا در هر دو صورت، آبروی طرف می ریزد.

3- گوشت به تدریج رشد می کند ولی یکباره خورده می شود، آبرو هم به تدریج پیدا می شود ولی غیبت کننده یک مرتبه آن را می ریزد.

انسان سالها زحمت کشیده تا وجهه و آبرویی کسب کند و شما با غیبت کردن، نتیجه زحمات او را نابود می کنید.

سؤال: امروزه زندگی بدون ارتباط با دیگران امکان پذیر نیست، پس چرا می گوییم: «نه شرقی، نه غربی»؟

پاسخ: مراد از شعار «نه شرقی، نه غربی» آن است که ما در انتخاب راه و شیوه حکومت، به شرق و غرب وابسته نباشیم و نسبت به هیچ ابر قدرتی خود باخته نشویم ؛ زیرا شرق زدگی و غرب زدگی دو بیماری مهلک و نشان دهنده خود باختگی است اما در کسب علم و تجربه و مهارت، ما باید هم شرقی باشیم و هم غربی. در حدیث می خوانیم که پیامبر عزیز اسلامی فرمود: «اطلُبوا العلم و لو بالصِّین»2

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

          1 - سوره ملک، آیه 14.

          2-  وسائل، ج 27، ص 27.

 

علم را بیاموزید حتی اگر در چین و دورترین نقطه باشد. همان گونه که گرمازدگی و یخ زدگی بیماری است اما استفاده از حرارت برای پخت و پز و استفاده از یخ در مواردی لازم، مفید است.

آری، از یخ استفاده کنیم اما یخ زده نباشیم. از گرما استفاده کنیم اما گرمازده نباشیم. از شرق و غرب استفاده کنیم اما شرق

   زده و غرب زده نباشیم.

سؤال: چرا ارث زن، نصف مرد است؟

پاسخ: حقوق کارگر روز مزد بیشتر از کارمند رسمی است. این به خاطر آن نیست که شخصیّت کارگر از کارمند بیشتر است بلکه به خاطر آن است که برای کارمند، بیمه، بازنشستگی، مرخصی، حق مأموریت، حق مدیریت، حق عائله، سختی کار، بدی آب و هوا و... در نظر گرفته شده است که اگر همه آنها محاسبه شود، حقوق کارمند از کارگر بیشتر می شود.

اسلام، ارث زن را نصف مرد قرار داده ولی در عوض هزینه زندگی را از دوش او برداشته و هزینه های خوراک، پوشاک، مسکن و درمان او را توسط مرد تأمین کرده است.

زن، سهم ارث خود را برای خود حفظ می کند و تمام مخارج زندگی خود را از شوهر می گیرد. به علاوه مهریه ای را هم از او دریافت می کند که اگر مهریه و هزینه زندگی را در کنار سهم ارث بگذاریم، سهم زن بیشتر می شود.

سؤال: چرا زن نمی تواند قاضی شود؟

پاسخ: خداوند زن را برای تربیت نسل آفریده است و تربیت به مهربانی و دلسوزی و عاطفه سرشار نیاز دارد که در وجود زن به ودیعه گذارده شده است. این احساسات و عاطفه، در قضاوت خطرناک است ؛ زیرا قاضی، با افراد خلافکاری برخورد دارد که با اشک و ناله و دروغ و تهدید و تطمیع، سعی در فرار از حکم دارند و اگر قاطعیت و صلابت نباشد ، احساسات ظریف و آسیب پذیر زن باعث می شود تا با اشکی یا تهدیدی، حقوقی جابجا یا نادیده گرفته شود. ناگفته پیداست که قوانین براساس حال عموم افراد وضع می شود نه افراد نادر، تا گفته شود ممکن است بعضی از مردها احساساتی و ظریف باشند و بعضی از زنان با صلابت و قاطع.

به علاوه قضاوت حقی نیست که از زن سلب شده باشد، بلکه مسئولیّتی است که از دوش او برداشته شده و هیچ امتیازی برای مردم محسوب نمی شود.

سؤال: چرا دیه زن، نصف مرد است؟

پاسخ: زن و مرد در شخصیت انسانی یکسان هستند و دیه، قیمت انسان ها نیست بلکه جبران خسارت مالی است، اگر کسی مردی را بکشد، به نان آور خانه لطمه زده و ضربه اقتصادی بیشتری وارد کرده است و به همین دلیل جریمه بیشتری باید بپردازد.

اگر کم و زیادی دیه براساس شخصیت افراد باشد، باید هر کس که یک شخصیت علمی یا معنوی را کشت، قصاص و دیه بیشتری را متحمل شود. در حالی که دیه ساده ترین افراد و برجسته ترین افراد از نظر حقوقی یکسان است.

در مسایل حقوقی، حضرت علی (ع) و ابن ملجم یکسان هستند و به همین خاطر حضرت علی (ع) در مورد قاتل خود فرمود: «فَاضربوه ضَربهُ بضَربه»1 او یک ضربت به من زد، شما هم یک ضربت به او بزنید، نه بیشتر.

اگر دیه و قصاص بر مبنای شخصیت افراد باشد، همه ثروت و پول های دنیا را هم بدهیم، جبران یک ذره از شخصیت حضرت علی بن ابیطالب (ع) نمی شود.

آری، حساب دیه، حساب شخصیت افراد نیست تا خیال کنیم که چون دیه زن نصف مرد است، پس شخصیت او کمتر از مرد است.

سؤال: اگر نماز، انسان را از فحشا و منکر باز می دارد، چرا بعضی نمازگزاران مرتکب خلاف می شوند؟

پاسخ: اولاً تخمه پوک، هیچ گاه سبز نمی شود و نماز بدون حضور قلب، تخمه پوک است. نمازی سبب دوری انسان از مفاسد می شود که با حضور قلب باشد و گرنه حرکت لب و کمر چنین خاصیتی ندارد!

اگر مدرسه و دانشگاه به انسان رشد علمی می دهد به این معنا نیست که هر کس به مدرسه و دانشگاه رفت به آن رشد می

رسد بلکه به این معنـاست کــه مدرسه و دانشگاه بستر رشد است به شرط آنکه با جدّیّت درس بخوانید و آنچه را می خوانید

   ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

          1-  نهج البلاغه، نامه 47.

 

 

بفهمید. نماز نیز اگر با اصول و شرایطی که دارد اقامه گردد، مانع فحشا و منکر می شود: «ان الصّلـوه تَنهـی عن الفحشـاء و

المُنکر»1

ثانیاً نمازگزاری که گاهی خلاف می کند، اگر اهل نماز نبود خلافش بیشتر بود ؛ زیرا همین نمازگزار برای صحیح بودن نمازش مجبور است بدن و لباسش پاک باشد، لباس و مکانش از مال مردم نباشد و همین مقدار مراعات احکام و مسائل، سبب دور شدن او از برخی گناهان و منکرات می شود.همان گونه که پوشیدن لباس سفید، انسان را از نشستن روی زمین آلوده باز می دارد.

سؤال: چرا خداوند کارهایی را که ذره ای شرک و ریا در آن باشد، نمی پذیرد؟

پاسخ: خداوند می فرماید: «أنا خیر شریک فمن عمل لی و لغیری فهو لمن عمله غیری»2 من بهترین شریک هستم، اگر کسی عملی را انجام بدهد که هدفش هم من و هم غیر من باشد، من سهم خود را به آن شریکی که برای من پنداشته واگذار

می کنم تا پاداش خود را از او بگیرد.

آری، هر کس و هر چیز را در کنار خدا قرار دادن، توهین به مقام الهی است.

اگر کسی به شما بگوید من شما و سنگ را دوست دارم، این توهین به شماست.

اگر بگوید از غذایی که تهیه کرده ام، هم شما بخورید هم گربه ام می خورد، توهین است.

به علاوه هدف خداوند از انجام دستوراتش، رشد و کمال انسان است و شرک و ریا مایه سقوط انسان است.

اگر یک موش در دیگ غذا بیفتد، تمام غذا از قابلیت مصرف می افتد.

یک روز تمام مسافران هواپیما را پیاده و باری را که بسته شده بود تخلیه کردند و گفتند یک موش در هواپیما دیده شده است. پرسیدیم: این همه مسافر و بار به خاطر یک موش باید پیاده شود؟ گفتند: بله، زیرا ممکن است این موش یکی از سیم

ها را بجود و رابطه خلبان با فرودگاه قطع شود و موجب سقوط هواپیما شود.

آری، موش شرک، سیم اخلاص را می جود و رابطه بنده با خالق قطع می شود.

   ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1- سوره عنکبوت، آیه 45.

          2-  وسائل، ج 1، ص 72.

(منبع:کتاب تمثیلات آقای قرائتی)

 

  دانشمند مسلمان مصری دکتر عبد الباسط محمد توانست با ساختن قطره ی چشم برای درمان آب مروارید با الهام گرفتن از سوره یوسف به دو مجوز اختراع بین المللی یکی از آمریکا و دیگری از اروپا دست یابد.

دانشمند مسلمان مصری دکتر عبد الباسط محمد سید پژوهشگر مرکز ملی تحقیقات وابسته به وزارت پژوهش علمی و فناوری مصر یک روز صبح هنگامی که در حال تلاوت سوره ی یوسف علیه السلام بود آن قصه ی عجیب وی را به تأمل واداشت و شروع به تدبر در آیات قرآن کریم کرد که داستان توطئه ی برادران یوسف علیه السلام و سرنوشت پدر آن حضرت را بیان میکرد و اینکه چگونه چشمان حضرت یعقوب کور شد و دچار آب مروارید گردید و سپس چگونه خداوند متعال به واسطه ی پیراهن یوسف (ع) آن حضرت را شفا داد .

دکتر عبدالباسط با خود می اندیشید که پیراهن یوسف علیه السلام چه می تواند داشته باشد که باعث شفای چشمان پدرش شد ؟ وی ایمان داشت که داستان یوسف معجزه ایست که خداوند متعال به وسیله ی یکی از پیامبران خود آن را به اجرا گذاشته است. ولی دکتر معتقد بود که در کنار محتوای روحی داستان ، محتوای مادی دیگری نیز دارد که از طریق تحقیق و مطالعه می توان به آن دست یافت تا دلیلی باشد بر راستگویی قرآن کریم.

وی همچنان در حال تحقیق و جستجو بود تا اینکه با یاری خداوند به رابطه ی بین غم و غصه و دچار شدن به آب مروارید پی برد. چرا که غم و غصه باعث افزایش هرمون ادرینالین می شود که این ماده، ماده ای ضد هرمون انسولین به شمار می رود.

بنابراین اندوه و یا شادی شدید باعث افزایش مستمر هرمون ادرینالین می شود که به نوبه ی خود باعث افزایش قندخون می گردد که این یکی از دلایل تار و کدر شدن دید چشم می باشد. و این بر هم زمان بودن گریه و اندوه می باشد که نخستین بارقه ی امید در سوره ی یوسف برای وی زده می شود آنجا که خداوند در مورد حضرت یعقوب علیه السلام می فرماید : ﴿ وتولى عنهم وقال یا أسفی على یوسف وابیضّت عیناه من الحزن فهو کظیم ﴾ (یوسف 84) حضرت یوسف علیه السلام با وحی پروردگار از برادرانش خواست که پیراهنش را برای پدرش ببرند ﴿ اذهبوا بقمیصی هذا فألقوه على وجه أبی یأت بصیرا وأتونی بأهلکم أجمعین﴾ (یوسف 93)

خداوند متعال می فرماید : ﴿ ولما فصلت العیر قال أبوهم إنی لأجد ریح یوسف لولا أن تفندون، قالوا تالله إنک لفی ضلالک القدیم، فلما أن جاء البشیر ألقاه على وجهه فارتد بصیرا قال ألم أقل لکم إنی أعلم من الله ما لا تعلمون﴾(یوسف 96

آغاز پژوهش از اینجا بود که چه چیزی در حضرت یوسف علیه السلام بود که باعث شفا شده است ؟

بعد از فکر و تأمل دکتر عبد الباسط به جوابی جز عرق (بدن) نرسید؛ بنابراین شروع به جستجو در مورد عناصر عرق کرد و لنزهای خارج شده از چشم را در عرق فرو می برد که باعث شفافیت تدریجی این لنزهای کدر شده می گردید.

و سؤال دوم این بود که :

آیا تمام عناصر و اجزای عرق فعال و تأثیر گذار می باشند؟

بدین وسیله و با یکی از این عناصر در نهایت دکتر عبدالباسط توانست ترکیبی از "پولین جوالدین" بسازد و آن را روی 250 داوطلب آزمایش کندکه در بیش از 90% از موارد آب مروارید و سفیدی چشم از بین رفت و این افراد بینایی خود را باز یافتند. و از طریق آزمایش ثابت شد که استفاده از این قطره 2 بار در روز به مدت 2 هفته باعث از بین رفتن آب مروارید چشم و بهبود بینایی می گردد

دکتر عبد الباسط می گوید که با شرکتی که قرار است این دارو را تولید و توزیع کند شرط کرده است که هنگام ارائه ی آن به مردم به این مسأله اشاره کند که آن یک داروی قرآنی است تا مردم به راستگویی این کتاب بزرگ و تأثیر آن در خوشبختی دنیوی و أخروی مردم پی ببرند.

دکتر عبدالباسط اضافه می کند که : با استفاده از تجربیات علمی خود عظمت و بزرگی قرآن را احساس می کنم و آنگونه است که خداوند فرموده : ﴿ وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنین)

اگر خدا نخواهد...

اگر خدا نخواهد حتی آمریکا با 700 میلیون دلار تجهیزات الکترونیکی پیشرفته به عراق در یک سال هم نمی تواند کاری کند

اگر خدا نخواهد آمریکا با اعطای 500 تن فیودی گلیوگون به عراق برای تبدیل به گاز خردل برای استفاده در جنگ علیه ایران هم کاری اط پیش نمی برد

 اگر خدا نخواهد پناهگاه 4800 نفره انگلیس و ساخت کاخ ریاست جمهوری مجهزبه تله پرینت و.... هم نمی تواند مامن خوبی برای صدام باشد

 اگر خدا نخواهد شرکت فیات ایتالیا بالهدی نه میلیون مین به ارزش 225 میلیون دلار هم نمی تواند خللی در استواری جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند

 اگر خدا نخواهد آلمان با شش خط تولید سلاح شیمیایی در مجتمع سامره ، با گاز خردل و اسید پروسیک و گازهای عصبی سارین و تابون و ..... هم نمی تواند یاوری برای صدام باشد

 اگر خدا نخواهد بمب های شیمیایی اسپانیا ، و خوشه ای آمریکا و شیلی هم کاری از دست شان بر نمی آید

اگر خدا نخواهد 5/3 میلیارد دلار موشک و تسلیحات مجانی مصر به عراق هم بی خاصیت می شود

اگر خدا نخواهد 350 هزار بشکه نفت عربستان و تبلیغات سیاسی آنها هم کاری از پیش نخواهد برد

و...

و اکنون:

اگر خدا نخواهد 30 سال تحریم آمریکا بر ایران نه تنها انرژی منفی بر عزم ما نمی گذارد بلکه نتیجه عکس می دهد

اگر خدا بخواهد ایران می تواند بدون هیچ وابستگی به غیر انرژی هسته ای و ماهوارة امید و... دست پیدا کند

اگر خدا بخواهد مردم بی دفاع غزه و لبنان می توانند جلوی تجاوز ارتش سوم جهان ( اسرائیل ) را بگیرند

اگر خدا نخواهد هزینه کردن میلیارد ها تومان برای تبلیغات انتخاباتی اثری نخواهد داشت

و اگر خدا بخواهد کشور امام زمان (عج) به برکتخون شهدا پایدار خواهد ماند . 

و خدا می خواهد چون شما می خواهید .

اِنّ الله لا یُغیر و اما بانفسهم        رعد 11

خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند