باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

این جفا نیست ؟

| جمعه, ۹ مهر ۱۳۸۹، ۰۶:۵۲ ب.ظ | ۱۱ نظر

                                             خدایا توبه..

خداوند به حضرت داوود وحی کرد :

به جوانان بنی اسرائیل بگو :چرا خود را به دیگران مشغول می دارید . حال آنکه من مشتاق شما هستم.  این جفا نیست ؟                                           

اگر آنان که از من روی گردان شده اند می دانستند که چگونه در انتظار شان هستم وچه مهری نسبت به آنان دارم وچقدر مشتاق ترک معصیتشان هستم از اشتیاق من می مردند ودر راه محبتم بند از بندشان جدا می شد.

 این اراده ام  در باره کسانی است که از من روی گردان شده اند پس اراده من در باره ی روی آورندگان من چگونه است..

روضه المحبین صفحه 437

نظرات  (۱۱)

  • قلم دانش آموز
  • اگر بپرسند : تو برای آمدن مولایت چه کردی؟
    چه شرمسار خواهم شد! آه!
    می ترسم دیگران بخشوده شوند و مرا با این ادعای دوستی نبخشایند!
    آه!
    باز هم آه!
    فدایت شوم! بی تو لحظه هایم همه آه می کشند!
    بی تو دوباره هایم همه در حسرت می سوزند!
    بی تو واژه هایم وجدان آتش گرفته را می مانند!
    اما حتی کو آن لیاقت که دار بر دوش کشم!
    چرا هیچ کس به من تاوان دوستی تو را نمی چشاند؟ چرا در راه تو بین هیچ در و دیواری نمی آزرندم؟
    چرا سیلی ام نمی زند کسی ؟
    آه که هیچ کس در چهره ام لیاقت عشق نمی بیند!
    آه!

    سلام.
    با دو مطلب به روزم.
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    خیلی استفاده کردیم اخوی.
    آپ شدی بازم خبرمون کن. یا علی
    سلام
    خدا قوت
    میشه چند لحظه دست و دلت را بهم بدی قرض ...
    ممنون
    حالا با من بگو... خدایا قبول کن ...
    حالا منتظر چشماتونم ... بیایید سنگر قرضتون پس بدم ...
    شهادت نصیبتون ...
    سلام ممنون از حضور مجدد تون و تشکر از اینکه لینکم کردید . من هم با کمال افقخار شمارو لینک کردم . التماس دعا .یا علی/
    احسنت....
    به مطلب خوبی اشاره کردی
    در تایید فرمایش جنابعالی: حدیث داریم وقتی بنده به نماز می ایسته کانه هزار معبود داره ولی خدا طوری به این بنده توجه می کنه که انگار فقط همین یه بنده رو داره
    آدم وقتی این مطالب رو می شنوه واقعا از درون می خواد از شرمساری آب بشه... این محبت خدا واقعا آدم رو تحت تاثیر قرار میده
    ولی صد افسوس که ما در خواب غفلتیم و درک نمی کنیم
    سلام
    با احادیثی از رئیس مذهب تشیع به روزم.
    یاعلی(ع)
  • پسرک چوپان
  • جفا همین است...همین است...
  • قلم دانش آموز
  • سلام و خسته نباشید.
    ممنون از شما.

    بنده هم گل وجودتان را در گلدان خانه ی خویش کاشتم... امید است هر از مدتی خارهای اطرافش را مواظبت کنید... هر چند قابل تحمل نیستند...

    ما رو هم دعا ...
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    یا مهدی ادرکنی (عج).


    در ضمن خوشحال میشم اگه کد لوگوی وب من رو در وب زیباتون قرارش بدین...



    یا علی مدد.
  • بی بهانه... با تو
  • جالب بود و تاثیر گذار. حق پشت و پناهت.
    خدا اگر می تونست یه کاری برای خودش می کرد که جاشو گرفتند جرئت نداره حرف بزنه
    salam doste aziz...
    av alan mamnon az hozooret..dovom khili khili matlabi k vasam gozashte bodi ziba va delneshin bod ..khodaee koli lezat bordam..


    matlabet eyne haghighat bood..
    ma bande ha khili vase khoda kam maye mizarim..hamasham azash tavagho darim...
    khili namardie khodaee.
    khoda in hame chioz be ma dade...salamati..ziabee..pedar..madar..khonevade.
    ama ma chon adat darim in chizaro nemat nemibin im..
    khili ghflat bade...
    man yeki az bandehaei hastam ke hododan 2 sale ke vaghean khodaro hes kardam va raftam samtesh..na ke ghablan bandeye badi bodamaaa..na..ama alan dg har rooz o har shab bahash harf mizanam...fahmidam joz on mahramama nist..
    khili chizaro behem fahmond..
    khili nokaresham..
    shoma ham bache mosbat nistii..
    ye bandeye mootaghed o ba imanii
    manam esme payambar maid salavat mifrestam..harja ke basham..yani az bachegi intor bodam..

    dar kol khili khoshalam kardi ke omadi o on matlabe ziba ro vasama neveshti..
    age bai o khili khoshal misham

    eltemase doa..ya ali

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">