باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

من از احمدی نژاد شکایت دارم!

| سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۱۸۷ نظر

متن شکایت نامه فرزند یکی از مسئولین از رئیس جمهور

 

من از احمدی نژاد شکایت دارم!

 

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که با اجرای هدفمند شدن یارانه ها دیگر نانواها آرد شرکت های پدرم را نمی‌خرند؛ می‌گویند بی کیفیت است، مشتری هایمان میپرند. آخر کسی نیست بگوید پدر من چه گناهی کرده است. اصلأ پدرم هیچ، به فکر نون‌خشکی‌ها و نمکی‌ها نیستی که دیگر نان خشک گیر نمی‌آورند؟!

من از احمدی نژاد شکایت دارم، او به چه حقی اتومبیل خود را  برای کمک به مسکن مدد جویان بهزیستی به حراج گذاشته؟ لابد مردم انتظار دارند پدرم من هم ماشین 60 میلیونی خود وهم ماشین 50 میلیونی من را برای کمک به مردم بفروشیم؟!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که دیگر با اجرای هدفمند کردن یارانه ها من نمیتوانم آب استخر خانه‌یمان را هر هفته عوض کنم!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که به اسم عدالت مسئولین را عوض میکند و میگوید نیاز به تغییر داشت؛ آخر فکر نمی‌کنید که  محبوبیتتان کمتر میشود؟! میخواهی بگویی اگر حق را ببینی نمیتوانی سکوت کنی؟ میخواهی بگویی منافع ملی مهم تر از منافع شخصی و محبویت است؟ برو آقا! ما خودمون ذغال فروشیم!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که به دلیل رسوا کردن عده‌ای و رسوایی اخبار رسانه‌های غربی ،مخاطبان شبکه هایی را که پدر من سرمایه گذار آن بود کم و بی اعتبار کردد.
مثلا در برنامه ای که پدرم مدیرش بود ما می‌گفتیم که در ایران زن ها نمی‌توانند از خانه‌هایشان بیرون بیاییند، ولی شما برای لجبازی با ما یک زن را وزیر میکنی بی انصاف!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که پرستیژ خبرنگاران حرفه‌ای رسانه‌های غربی را رعایت نمی‌کند، سوال آنها را با سوال جواب می‌دهد و خبرنگار با سابقه، لال‌مونی می‌گیرد. نمی‌گوئید آن خبرنگار را از کار بیکار می‌کنید؟ او به هزاران امید و پاداش برای به چالش کشیدن تو آمده بود! فکر زن بچه اش نیستی بی رحم!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که مانند اوباما رئیس جمهور آمریکا، قانون همجنس گرایی را برای نظامیان امضا نمی‌کند. مگر نمی‌گوئید آزادی است پس کو!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که مدام به فکر آیندگان است. من همکنون رفاه می‌خواهم،آخر اگر من بچه دار نشوم، آینده گان به درد عمه ام می‌خورد!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که با غنی کردن شهرستان‌ها و نقاط دور دست به آب،برق،گاز،تلفن،مدرسه،بیمارستان،ورزشگاه،اشتغال و مسکن از مهاجرت جوانان شهرستانی برای حضور در تهران جلوگیری کرد تا جمعیت تهران افزایش پیدا نکند و در این صورت دیگر پدر من به بهانه تراکم جمعیت نتواند پول بگیرد و طرح کاهش جمعیت در تهران را ارائه کند.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که او شأن ریاست جمهموری را شکست و با مردم کوچه و بازار ، جوانان و پیران روستایی هم صحبت شده.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که او به جامعه پزشکی را به مسخره گرفته است و به جای  روزی 8 ساعت استراحت مفید در روز فقط 5 ساعت استراحت می‌کند و مابقی را به کار مشغول است. شاید برخی خام اندیشان گمان کنند که این کار پسندیده است و جای گله نیست. اما باید به آنها یادآوری کنم کسی که در مسند ریاست جمهوری است وقتی بدین گونه فعالیت کند پس از مدتی به این نتیجه می‌رسد که وقتی مسئولین می توانند 19 ساعت کار کند، چرا نکند؟ پس باید پدر من 19 کار کند!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که او هیچ اعتقادی به صنعت گردشگری ندارد، به خارج می رود، از این جلسه به آن جلسه سفر استانی می‌رود، از این شهر به آن شهر فقط سخنرانی و جلسه و دیدار و ...آیا نباید به عنوان یک مسئول حداقل در ایام نوروز به گردشگری ارج نهاده و در ویلایی در شمال یا کیش و یا ...اقامت گزیند؟

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که در مطبوعات خواندم که طبق بررسی یک مرکز تحقیقاتی، توهین مستقیم به رئیس جمهور در رسانه‌ها در مورد دو رئیس جمهور سابق تنها به تعداد انگشتان دست اتفاق افتاده است. اما در مورد شما تا چند ماه پیش، بیش از هزارو پانصد بار. یاد بگیرید! فضا را مثل گذشتگان آزاد بگذارید تا رسانه ها حرف بزنند، اگر نگذارید حرف بزنند آنها مجبور می شوند توهین کنند!!!
(البته این آمار برای چند سال پیش است)

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که وامهایی را که برای برج سازی پدرم بود را قطع کرد و وام آنها را به کشاورزان و دامداران و بیکاران داد!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که شنیده‌ام فرزندش را به سربازی فرستاده، او که نمی تواند برای فرزندانش کاری بکند و او را به سربازی نفرستد، چطور باید از او انتظار داشت که برای ملت ایران کاری انجام دهد؟

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که به مردم خیانت کرده‌، از جمله این خیانت ها بالابردن سطح توقعات مردم است. دولت، کار را به جایی رسانده که مردم آن روستای دور افتاده ، آب آشامیدنی بهداشتی می خواهند و مردم آن منطقه برای فرزندانشان شغل طلب می کنند!! آقای رییس جمهور در کجای دنیا سراغ دارید مردم بیمارستان و راه بخواهند؟!

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که می‌خواهید رئیس جمهورهای گذشته را کنف کند. مگر قرار است همه کارهای بزرگی که نیاز کشور است در دولت شما اتفاق بیفتد؟ طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، طرح سهمیه بندی بنزین، طرح سهام عدالت، خود کفایی در بسیاری از محصولات، پیشرفت های علمی پزشکی نظامی و.. وهزاران طرح هایی که گذشتگان آرزوی آن را داشته اند و انجام نداده اند، به چه معناست؟ می‌خواهید رئیس جمهورهای گذشته را کنف کنید!حالا که چی! واقعا که!!
 
من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که همه آمارهای شما به گونه‌ای مشکل دارد؟ همه طرح هایی که اجرا کرده‌اید، حتی عددهایی که بانک جهانی در مورد رشد تولید ناخالص داخلی، افزایش میزان خصوصی سازی،افزایش رشد اقتصادی، افزایش فعالیت های عمرانی و.. داده است مشکل دار است. آمارهای شما فاقد اعتبار است، خودتان را اصلاح کنید! هر چیزی که به نحوی به شما ارتباط پیدا کند فاقد ارتباط است. البته بی‏انصاف نیستیم ضعف ها را می بینیم و حتی آن را برجسته هم می‌کنیم.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که شنیده ام زمانیکه شهردار بوده از خانه برایش ناهار می‌بردند و غذای شهرداری را نمی خورد، این کار نشانه چیست؟ آیا جز استثمار کردن و نادیده گرفتن حقوق زنان چیز دیگری است؟ بیچاره همسرتان که باید صبح زود بیدار می‌شد و غذا را آماده می‌کرد و لابد تا شب هم منتظر می‌ماند تا ظرف نشسته را به خانه بازگردانید و بشوید، البته این سرنوشت غمبار و محتوم زن ایرانی است. چگونه می توان از شما انتظار دفاع از حقوق زن را داشت؟

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که از زمان ریاست جمهوری او سفرهای خارج از کشور خانواده ما کم شده است.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که دیگر در برنامه‌های ماهواره به جای فیلم‌های قشنگ مدام اسم احمدی نژاد را می‌آورند.

من از احمدی نژاد شکایت دارم چرا که  او نظم را به هم زده است وبرخی از برنامه‌ها را که قرار بود در چشم انداز بیست ساله تمام شود، طی 7سال تمام کرد!

این شکایتنامه ادامه دارد...


من از احمدی نژاد شکایت دارم.البته این تنها شکایت شخص من نیست .من ترسی ندارم که خودم را معرفی کنم من پسر ......هستم.یکی از طلبکاران انقلاب

این شکایت نامه را خیلی ها امضا کرده اند.
جمعیت طلبکاران انقلاب، ستاد مبارزه با هر کسی غیر از احمدی نژاد، ستاد پیگیری فاصله طبقاتی، انجمن حمایت از سلطنت طلبان، حزب جمهوری فقط ایرانی، بنیاد حمایت از مردم مظلوم اسرائیل، سایت‌های خبری سکوت نیوز،حزب باد نیوز، بی‌بصیرت آنلاین، فقط بکوب نیوز، و اهالی روستای فتنه آباد و تفرقه‌شهر در استان ایرانی ایرانی نخر.

آیا این همه دلایل و امضا برای محاکمه احمدی نژاد کافی نیست؟

ما از قوه قضائیه انتظار داریم تا در اسرع وقت جلسه دادگاه احمدی نژاد را در ملأ عام برگزار کند.

 

حسن عبدالصمد

........................................................................................................................................

این متن در سایت های خبری رجانیوز، جهان نیوز،مشرق نیوز،باشگاه خبرنگاران، شبکه ایران، ندای انقلاب، پارسا پرس، صراط نیوز،کاج نیوز، عصر امروز،بولتن خبری، مفید نیوز، نهال نیوز، آتی نیوز، بی‌باک نیوز، حق نیوز، حوت نیوز، استقامت، مجاهدان مجازی، کنگاور نیوز، سایت خبری اصولگرا، پرتال فرهنگی اطلاع رسانی نور،حریم یاس،امید وصال  و...درج شده است.

از تمام سایت های خبری و وبلاگ هایی که نوشته این حقیر را کار کرده اند صمیمانه ممنونم .دعا کنیدگمراه نشویم.التماس دعا

نظرات  (۱۸۷)

زنده باد خادم صادق ملت که دروغگویان دروغگو خواندنش

زنده باد مردی که کابوس صهیونیستها شد

زنده باد مردی که نور چشم مقاومت لبنان شد

زنده باد...خادم ملت دکتر محمود احمدی نژاد
تا نادونی مثل تو و امثال تو هست دیگه به آمریکا و اسرائیل چه نیازی هست.
امام هادی (ع) اظهار داشت: حسادت همه حسنات انسان را از بین می ‌برد، خود برتر بینی سبب خشم مردم می‌شود. کسی که خود را بالاتر از همه بداند موجب خشم مردم و واکنش آنها در مقابل او شود. خودپسندی، خوشیفتگی، خود برتر بینی و خود بزرگ بینی هرکدام دارای معنای است که هرکدام در یک شخص باشد مضموم است.
  • خبرگزاری شرق
  • با سلام
    مطلب شما بازنشر شد
    http://isfahaneast.com/newsF-1668.html
    ممنون خیلی مزخرف و مضخرف ومذخرف بود
    برید آمار بیکاری رو از اجتماع بپرسید نه از دفتر مشایی
    بعضی از آنها که خون نوشیده اند - ارث جنگ عشق را پوشیده اند
    بزدلانی کز هراس ابتر شدند - از بسیجی ها بسیجی تر شدند
    با همان هایم که در دین غش زدند - ریشه اسلام را آتش زدند
    زنده های کمتر از مردارها ! - با شما هستم، غنیمت خوارها
    بذر هفتاد و دو آفت در شما - بردگان سکه ! لعنت بر شما
    بار دنیا کاسه خمر شماست - بازهم شیطان اولی الامر شماست.
    "دیگران حکومتها دارند ولی حکومت ما یکیست."
    «هر پرچمی پیش از پرچم مهدی«ع» بلند شود، پرچمدار آن طاغوت است.»
    1-براتون 2 حدیث آوردم مبنی بر اینکه پیش از مهدی هر قیامی برای خلافت ملعون است. میدانیم که احادیث دیگری هم با این مضمون هست.
    2-خامنه ای خود را ولی امر مسلمین جهان مینامد.
    3-خامنه ای ادعا دارد که مهدی (ع) او را به ولایت منصوب کرده. شما فقط کشفش کردین. البته خودش جرات نداره بگه ولی نوچه هاش خیلی گفتن.
    4-در مذهب شیعه 12 امامی مهدی در غیبت کبری نایب نداره.
    شما از این موارد چی می فهمین ؟
    من میفهمم که خامنه ای ملعون است.
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است. می دانم که بعضی ها در این رژیم منافعی دارن که براشون از همه چی مهمتره.
    آخر این خامنه ای منفور جنایتکار خائن چه شباهتی به سید حسنی روایات دارد. سید حسنی باید از دیلم و قزوین قیام کند . اصلا خامنه ای که رهبر هیچ قیامی نبوده. فقط شانس آورده یک مشت آخوند پست فطرت مثل خودش او را انتخاب کردند چون بین آنها قحط الرجال بود بعد از مرگ چند نفر و حذف چند نفر دیگر. مگر هر کس که در مشهد زندگی کرد سید خراسانی می شود؟ چرا خیانت آشکار را نمی بینید؟ کسی که جمهوری را به سلطنت مطلقه تبدیل کرده خائن به اسلام و انقلاب است. کسی که برای سلطنت پسرش خون جوانان ایران را ریخته جنایتکار است . مگر پیغمبر در مورد فقهای خائن هشدار نداد مگر علی نگفت مثل بچه شتر باشید به کسی سواری ندهید مگر در بحار الانوار نخواندید که بعضی سادات در آخرالزمان آبروی اسلام را در جهان میببرند؟ مگر نخواندید گروهی ملعون در نزدیکی کوفه (یعنی ایران) بعد از سرنگونی شاهان دیده می شوند که مردم را به سوی مهدی دعوت می کنند ولی خودشان از مهدی نفرت دارند و از رحمت خدا بدورند ؟
    تا جایی که می دانم خوشبختانه روایات اهل بیت برای کسانی که طالب هدایت باشند، ماهیت پلید این رژیم خائن را افشا کرده اند. مایه تاسف است که مردم – مذهبی و غیر مذهبی - به هشدار های معصومین توجه نمی کنند. به همه توصیه می کنم جلد 13 بحار الانوار را مطالعه و روایاتی که من به آنها اشاره کردم را دقیقا با شرایط امروز مقایسه کنند تا موضع اهل بیت نسبت به این رژیم را خودشان تشخیص دهند. خدا ظالمین را با هم مشغول کند انشاالله.
    خبر را که دیدید. خیلی شفاف اعلام شده ایران سالانه 217 میلیارد دلار از فروش نفت و گاز
    (معادن ، پتروشیمی ، مالیات و ... رو حساب نکردیم) پول می گیرد
    217میلیارد دلار =238700 میلیارد تومان .... یعنی روزانه حدودا 650 میلیارد تومان (دلار به قیمت 1100 تومان)
    یعنی با درآمد یک روز نفت و گاز کشور می توان بدون وام و منت کل مسکن مهر یعنی 31000 واحد 75 متری را از ابتدا با قیمت هر متر مربع 300000 تومان ساخت و تمام کرد و به رایگان به مردم داد.
    یعنی با در آمد پنج روز ( صبح شنبه تا پایان چهار شنبه ) می توان یارانه نقدی کل کسانی که ثبت نام کرده اند یعنی 72 میلیون و پانصد هزار نفر را واریز کرد
    یعنی اینکه با درآمد یک روز و نیم کشور می توان ورزشگاهی ساخت که لیاقت برگزاری المپیک لندن را داشته باشد
    یعنی با در آمد یک هفته مملکت می توان 104 هواپیمای ایرباس
    A320 نو خرید
    با در آمد بیست روز کشور می توان 743150 تویوتا کرولا 2011 خرید و هرچی ماشین داغونه از سطح کشور جمع کردوسرانه مصرف بنزین رو به 5-6 لیتر در 100 کیلومتر رسوند
    پس با حدود یکماه درآمد نفت و گاز میتوان نصف مشکلات سی ساله مملکت رو حل کرد ... ببین با 12 ماه چه کارهایی میشه کرد؟!
    جدا" این پول ها کجاست؟
    خوداحمدی نژادحرف نداره امان از زیردستان که بدرمون دراوردن خدافقط ازباشوندربیاره
    دمت گرم حالا همش نه ولی خوب بود تا کور شود هر آنکه نتاوند دید
    عالی عالی عالی
    سلام
    من تقریبا اکثر وبلاگت را خوندم مطالبش جالب بود میگم که من یه پیشنهاد خوب واست دارم لابود میپرسی چی خوب یه سری به وبلاگ گروه ما به نشانی www.freefall14.blogfa.com بزن خود وبلاگ مهم نیست محتویات درونش بخون و اگه خوشت امد به جمع گروه ما در وب سایت www.blacker2.com بپیوند پس ضرر نمکنی منتظرتم اگه سوالی داشتی در همون ادرس وبلاگی که بهت دادم مطرح کن ببینمت ضمنا این دعوت نامه برای همه ارسال نمیشه فقط برای کسایی که وبلاگ خوبی دارن ارسال میشن ضمنا اگه زودتر اقدام کنی میتونی یکی از مدیران وب سایت بشی منتظرتم ضرر نمکنی !
    سایت شبکه اجتماعی جامعه مجازی کانون دوستیابی و همسریابی چت
    مطالبتون زیباست
    امیدوارم به کافه ی ما هم سر بزنید و با نظراتتون ما رو خوشحال کنید...
  • وصال.........!!
  • احمدی نژاد از جنس مردم است....!!!عنوان خیلی جذاب است حتی اون جناحی ها هم ترغیب به خواندن می شوند!!!!!البته اگه می بود شکایت نامه خاندان موسوی ..........................
    بیچاره ها چرا اینقدر ازاین مردک می ترسند ...واقعا دیگه لیاقت رئیس جمهوری نداره .......چون همش حرف میزنه مرد عمل نیست اگه مرده باز مناظره بزاره.....بزارند مردم حرفشونو بزنند دردشون یگند فقط بلد هی بر منطقه ی کرد نشینیان اون ساده رو خرشون کنه
    وقتی ادم کاردان نیست خودش مثل ادم عقب نشینی کنه دل اقا رو هم خون نکنه
    مملکتی اسلامی است که انتقاد پذیر باشند ......همه که نه باید موافق باشند باید مخالف وجود داشته باشه تا ضغف کارمون پیدا بشه ..من مخالف اسلام نیستم من مخاله ادمهایی که اسلام رو هنوز نشناختند وزورکی می خواند به همه اسلام رو بفهمانند
    بهترین دین اسلام



    بهترین راه اسلام وبهترین خط خط ولایت..... اما ما مدرس خوبی برای تدریس ادرس اسلام شناسی نداریم همش خقگان .....
    .......................................................................................................
    بهترین راه اسلام وبهترین خط خط ولایت.اگه ولایت و اسلام رو قبول داری پس باید به حرفش هم گوش بدی.یکی از حرفاشون اینه که اگر انتقاد داریم بگیم ولی دولت رو تخریب نکنیم.
    من که حرف گوش کن تر احمدی نژاد نسبت به رهبری کسی رو نمیشناسم اگه میشناسی بهم بگو
    سلام، وقتی سعودی ارتشش را برای سرکوبی مردم بحرین آنجا فرستاد، آقای مهمانپرست وزارت امور خارجه گفتند مردم بحرین خواستهای قانونی دارند و حقشان است و مردم به هیچ وجه نباید سرکوب بشوند. آقایان علمای خودمان و حضرات آیت الله ها هم همه از حقوق بشر و آزادی مردم حالا شیعه یا سنی سرسخت حمایت میکنند.همه جای دنیا آزادی و رفاه و حقوق بشر را باید رعایت کرد به غیر از در ایران.میگویند آنهایی که خواستار رفاه بیشتر و آزادی سخن هستند بی عصمت و ناموس هستند و منافقند. امام خمینی فرمودند پول نفت را سر سفرهٔ مردم ایران میگذاریم که آقای احمدی نژاد هم همین را از قول امام گفتند، آیا امام عزیز و آقای دکتر هم بیعصمت و ناموس هستند؟
  • mohammad reza etemadian
  • سلام اینطور به نظر میاید که هر دولتی که سی‌ سال سر کار بوده باید بره، تونس مصر بحرین سعودی ایران ؟ حضرت امام خمینی فرمودند ملت باید قدری تحمل داشته باشند و میخواهیم زندگی‌ مادی شما مرفه باشد.اما متاسفانه سی‌ سال انقلاب را دادیم آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بشه خون انقلاب را ما بسیجیهآ ریختیم ولی‌ این آقا لذتش را میبره ، کسی‌ نمیگه نیرویه اتمی‌ نباید داشته باشیم ولی‌ نباید بخاطرش انقدر با دنیا در بیفتی که مجبور بشوید یآرانها را قطع کنید. این نیروی اتمی‌ مردم را بی‌ نیرو کرده.
    ......................................................................................................
    سلام دوستم.
    برادر من کمی در باره زندگی احمدی نژاد تحقیق کنید .هر شب از این حرفتان استغفار میکنید.
    یارانه ها را هر عقل سلیمی تائید میکند که به نفع آیندگان است.
    اگر میداننستید انرژی هسته در آینده چقدر رفاه می‌آورد این حرف را نمی زدید

    یا علی مدد
    نعل وارونه زدی ... عقوبتی در کار است
    قشنگ بود
  • سرباز ولایت
  • سلام
    وبلاگ بسیار خوبی دارید
    خوشحال میشم منو در گوشه پیوند هاتون جا بدید.
    در پناه الله
    سلام

    آخیی حیف عمو محمود نی؟ ولش کنید بابا.....

    اتفاقا خیییییییییییییییلی طرح خوبیه! نیمه خالی لیوان رو نباید دید!
    با سلام خدمت شما دوست مومن و ولایی. از اینکه بزرگوارانی مثل شما هستند که هیچگاه ولایت را تنها نمی گذارند واقعا خوشحالم. من هم با مطلبی با عنوان"آیا هر اصولگرایی یک حزب اللهی واقعی است؟" به روزم. لطفا بخوانید و نظر بدهید.
    سلام حاجی ! ممنون از بذل محبت و بزرگواری تان که ما را مورد لطف قراردادید . بااجازه ی شما و باکمال افتخارلینک تان کردیم. ماراازراهنمائی ها و تجارب تان بی بهره نگذارید
    با سلام خیلی زیبا و جالب بود
    بچه جان تو اصلا ناراحت نشو بابا هر طوری شه واست یه لقمه حلال میاره ....
    اون نون‌خشکی‌ها و نمکی‌ها و شغلای درو پیدهای اجاره ده هم بمیره مگه چی میشه ای همه آدم ...
    یا حسین ...
    عالی بود
    سلام،بسیار عالی بود شکایت نامتون.
    موفق باشید
    یا حق
    پس من بدبختی که از گرونی شکایت دارم حتما می خوام آب استخرمون رو عوض کنم؟؟!!! چرا الکی همه چیز رو به همه چیز قاطی می کنید؟ من خوانواده ام تشکیل شده از یک پدر و مادر بازنشسته که پدرم همچنان بعد از بازنشستگی کار می کند. کارش از شهر فاصله دارد.. و هر روز باید با ماشین خودش برود و بیاد و با این بنزین دیگر خیلی کار سخت شده. هزینه های دیگر هم که دارد یکی یکی زیاد می شود.

    من بورس دانشگاهی گرفتم و عوض اینکه بتوانم خرج مسایل تحصیلم کنم باید مدال پول را بفرستم خانه ... عجب پولدار عوضی ای هستم؟ نه؟چه قدر فتنه گر هستم!! چه قدر غرب زده و ضد ولایت هستم!!‌واه واه!!‌عجب موجود بیخودی هستم
  • سبزعلویان
  • دکتر! پس سهم عقیل چه می شود؟ از یارانه ها ؟

    شنیده ام که تو ما را منزوی کرده ای. شنیده ام که چندین قطعنامه یعنی شکست. شنیده ام که هیچ کس حاضر نیست با تو سخن بگوید. شنیده ام که انرژی هسته ای هیچ وقت حق مسلم ما نخواهد بود. شنیده ام که تحریمها اثر خواهد کرد. شنیده ام که با اشل های سیاسی ، کار ایران تمام است.....ادامه مطلب را بخوانید.
  • بنده خدا
  • سلام
    با مطلب شفاعت به روزم
    دیگر دوستانتان را هم خبرکنید
    این جمعه ها که ختم به مختار می شود/بدجور دلم ،طالب دیدار می شود /ای منتقم بیا تا به عالم خبر دهیم /شیعه عزیز و دشمن او خوار می شود /
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
  • مشاوره سنگ صبور سعا
  • بروزم مشاوره سنگ صبور سعا
    هر روز گام تازه اى باید برداشت

    عزیزان! بارزترین نشانه یک موجود زنده، نموّ و رشد است، هر زمان «نمو» متوقّف شود زمان مرگ نزدیک شده است، و هنگامى که موجود زنده در سراشیبى انحطاط قرار گیرد مرگ تدریجى او آغاز گشته، و این قانون بر زندگى مادى و معنوى یک انسان و حتّى یک جامعه حاکم است (دقّت کنید).

    با استفاده از این نکته باید گفت: اگر هر روز گامى به جلو نگذاریم، و از نظر ایمان و تقوا و اخلاق و ادب و پاکى و درستکارى، رشد و تکاملى پیدا نکنیم، و هر سال دریغ از پارسال بگوئیم، گرفتار خسارتى عظیم شده ایم و راه را گم کرده و به بیراهه افتاده ایم، و باید جداً احساس خطر کنیم.

    پیشواى بزرگ ما امیر مؤمنان(ع) زیباترین سخن را در این زمینه بیان کرده، و در روایت معروفش مى فرماید:

    «مَنْ استوى یَوْماهُ فَهُوَ مَغْبُونٌ» «وَ مَنْ کانَ فِى نَقْص فَالْمَوْتُ خَیْرٌ لَهُ; هر کس دو روز عمرش یکسان باشد گرفتار غبن شده (چراکه سرمایه عمر را از کف داده و تجارتى ننموده، و جز حسرت و اندوه متاعى نخریده است!)(1) و آن کس که در سراشیبى نقصان است، مرگ براى او بهتر است (چراکه لااقل سیر تدریجى نقصان را متوقف مى سازد! و این نعمت بزرگى است!)(2)
    مشاوره سنگ صبور سعا
    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون از من طلب داره (ماشینشو به خاطر من فروخته هر دو ماه از حساب شخصیش به حساب بابام پول میریزه سهم بنزین ماشین بابامو میده سیب زمینی به ما داده هولوکاست رو انکار کرده) چیه چرا تعجب کردی؟ نمی دونی تکذیب هولوکاست چه ربطی به بدهی من به احمدی نژاد داره؟ خُودش به من گفت! چی گفت؟ در گوش من گفت! چی گفت؟ یواشکی به من گفت! چی گفت؟ گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت : اسنادش موجوده!
    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون اونقدر با بذل بخشش مارو با برادران روس و چینی مون دوست کرد که هر ماه میرن تو شورای امنیت نامه دسته جمعی برامون میفرستن

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون نه تنها در میان ملت مملکتم محبوبه بلکه پیش ملت لبنان و سوریه و ... زریه!

    چون تونست اشتباهات دول غربی وبه طبع اون علوم غربی رو در نحوه آمارگیری متوجه بشه و تونست با جلوگیری از انحرافات بوجود اومده توسط شیطان بزرگ و روباه مکار و گربه نره وحتی پینوکیو و فرشته مهربون تمام شاخص های اقتصادی، رضایت مندی مردم، فساد اقتصادی،اجتمائی،بیکاری،باکاری رو یک شبه متحول کنه! خدایی دمش گرم

    چون اون طرفدارهایی داره که براش تو خیابون خون به پا می کنن

    چون اون دشمن زیاد داره پس خوبه

    چون دوست داره با گرفتن قوه مقننه دست خودش زحمت نمایندگان رو کم کنه تازه منافع این به خود ملت برمیگرده انتخابات کمتر کشتار کمتر.

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون هیچ اعتقادی به گردشگری نداره و با اینکه بیست برابر بیشتر از روسای جمهور سابق به سفر درون کشوری رفته و پنجاه برابر اونها به خارج وعلل خصوص نیویورک (دوست داش لاوگاس هم بره ولی آدم بدا راهش ندادن و گفتن اول دستها تو بشور بعد بیا تو (آخه قرمز بود دستاش)) کاری کرده که هیچ جای دنیا به ایرانی جماعت ویزا ندن تو ایران هم هر کی بخوادبره گردشگری یا باید پیه بنزین 700 تومنی به تنش بماله یا با خوندن شهادتین و غسل شهادت تا آسمون پرواز کنه و یا ... هم تو قطارِ صفِ بلیط قطار واسته تا بعد از سبز شدن علف در زیر پاش علفو بده به بُزی، بُزی بهش شیر بده، شیرو بده به چوپان ،چوپان بهش ماست بده، ماست بده بقال بهش کوفت بده، کوفتو بده به نانوا، نانوا بهش زهر مار (نان) بده، زهر مارو کوفت کنه تا تو صف بلط از گشنگی نمیره! اینطوری مانع ولگردی ملت همیشه در صحنه (نه از اون صحنه ها، بی ادب تو فکرت خرابه) بشه.
    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون باعث شده که بلاخره بابام بره ماهواره بخره

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اونو حتی بچه های 3 ساله آمریکایی که پدرشون نمی دونه ایران آسیاست یا آفریقا می شناسن!

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون اونقدر خاکیه که اگه آب روش بریزه گِل میشه

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون نه تنها با جلوگیری از وامهایی که برای برج سازها می دن(اسنادش توی پاسخ علی ففففف) جلوی برج سازهارو گرفت بلکه من می بینم کسی حتی توانایی ساخت یک اتاق یک طبقه رو نداره!

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون برنامه ای که تو چشم انداز بست ساله بود تونست یک شبه اجرا کنه توجه شما رو به بخشی از این برنامه جلب می کنم: تغییر قیمت بنزین از 100 به 700 + نان از 50 به 550 + گاز از 300 به 3500 + افزایش ذرات معلق هوای تهران از N به n*n خوب الحمدالله چشم انداز رو تونستیم یک شبه ببینیم حیف شد اگه چشم انداز 100 ساله بود موتنستیم روز ظهور امام زمان رو هم ببینیم!

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون موشک هوا کرده و امروز ما در باشگاه موشک هوا کن ها زیر مجموعه سازمان بادبادک سازان عضویم

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون تونست پیش بینی کنه قیمت نفت که بره به صدتا ما می زنیم 300 تا پری خانوم حاضر باش دستمال نفتی بردار آش،ماش لوبیا لپه برنج نون همه شدن 1000 تا

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون نه تنها نفت آورد سر سفره مون بلکه کمک کرد نون خشکی رو هم که سر سفرمون بود نبود بشه.(آخه اگه میموند چون ما نفت می خوریم کپک می زند خدا اون روز رو نیاره. خدا اسراف کارها رو دوس نداره)

    من از احمدی نژاد شکایت ندارم

    چون اون منو یاد حاکم بزرگ میتی کُمان ، جومونگ و لیان شامپو و حتی گربهسگ میندازه.(ملت=گربهسگ=اون) لطفاً به شخصیت هرکدوم توی کارتون توجه نمایید
  • یه بسیجی سبز
  • واقعا از اینکه این همه وقت گذاشتی و کلی کلمه و حرف را کنار هم گذاشتی بهت تبریک میگم
    اما واقعا خودت به این جملات اعتقاد داری یا فقط خواسته ای چیزی گفته باشی!

    ادامه .......
    میده.البته نمی دونم شما که تهران هستید با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام اونجا یا مرکز تخصص مهدویت قم در ارتباط هستید یا نه ؟ اگه باشید خیلی خوبه.البته این طرحها را ما داریم با موضوع مهدویت انجام میدیدم ولی خب در هر موضوع دینی و اخلاقی میشه این کارو انجام داد. نشریات خودتون رو هم می تونید این طور در اختیار مردم قرار بدید. البته باید فقط از طریق روابط عمومی جلو رفت.که انشاالله میشه. در زمینه همون پوسترهایی رو هم که فرمودید . اگه اشتباه نکنم موسسه ریحانه توی کرج هست (انشاالله که اشتباه نمی کنم) یه سری پوسترهایی اماده کرده در زمینه حجاب با شکل و ظاهرو موضوعات و تصاویر و نکاتی بسیار عالی در اندازه تقریبا! A2.تعدادشون هم زیاده .یه مجموعه از اون رو به بنیاد بوشهر برای برپایی نمایشگاه ارسال کردند . انصافاً خیلی جالب هستند.اگه بتونید برای همون طرحی که خودتون فرمودید با این موسسه تماس بگیرید برای استفاده پوسترهاشون رو بخواید .مزیتشون اینه که چاپ شده اماده هستند و به موضوعی پرداخته که جامعه درگیرش هست. ممکنه این طرحها ابتدا به ساکن خوب جواب نده ولی خب باید امیدوار بود و کا رو از جایی شروع کرد. نمی دونم این صحبتهای من چقدر به درد بخور بود ولی انشاالله دوست داریم که مجری اونها باشیم. برای تهیه کتابها و نشریات و بروشورهای مرکز هم انشاالله بتونم کمک می کنم. ایمیل یکی از اساتید مرکز تخصص مهدویت رو هم بهتون میدم .حاج اقا نصوری .از معاونین مرکز تخصصی مهدویت قم هستند.معاون حاج اقا قرائتی .هفته قبل بنیاد بوشهر خدمتشون بودیم . اتفاقا در مورد کار شما هم باهاشون صحبت کردم . فکر کنم خیلی می تونن بهتون کمک کنن.حتماً بهشون ایمیل بزنید و تا راهنمایی تون کنن.ببخشید از این همه پر حرفی .شبتون بخیر.
    این هم ایمیل حاج اقا نصوری mnasoori@yahoo.com
    سلام آقای عبدالصمد. ببخشید از مزاحمت.بدون مقدمه: توی بوشهر می خوایم یه طرح رو اجرا کنیم .که البته قابل اجرا همه جا هست .البته تاحدود ی کا رو شروع کردیم. تو راستای همون چیزی که شما گفتید : بردن پوستر توی نانوایی ها.انشاالله اگه خدا کمک کنه می خوایم توی بوشهر جاهایی که محل رفت و امد تمام اقشار جامعه از هر طیفی هست یه سری نشریات و کتابها رو (البته ما چون توی فاز مهدویت هستیم کتب و نشریات مهدوی که از مرکز تخصصی مهدویت قم برامون ارسال میشه) با اجازه صاحبان اونجا ، توی محل قرار بدیم تا مردم توی فرصت زمانی که اونجا هستند .مطالعه کنند.جاهای مد نظرمون هم فعلاًمطب پزشکان و ارایشگاهها هست . البته این کا رو سعی داریم با استفاده از آشنایی با پزشکان و صاحب آرایشگاهها انجام بدیم یعنی کار کاملا به صورت خودجوش و علاقه خود پزشکان و مغازه دارها باشه نه سیتم وروال اداری. برای شروع هم تعدادی کتاب و نشریه مهدوی روی آشنایی به مطب دو تا از پزشکان تحویل دادیم.کتابها ، کتابهای کم حجم مجموعه انتظار هست که توسط خود اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم با زبان بسیار ساده ، با قطع پالتویی و بسیار کم حجم و در تمام موضوعات مهدویت چاپ شده.و با هر نوع سوادی افراد می تونند مطالعه کنند.نشریه رو هم فعلاً ماهنامه (امان) که باز کار خود مرکز تخصصی مهدویت قم هست و در شکل و ظاهر تمام رنگی و بسیار زیبا تهیه شده و مطالبش تماماً مهدوی و ویژه عموم مردم هست انتخاب کردیم.حتی در زمینه کودکان هم نشریه مهدوی (ملیکا و ماهک ) چاپ میشه که می تونیم توی مطب پزشکان اطفال بزاریم.قراره این کتابها و نشریات در فضایی که در دید و دسترس باشه قرار داده بشه تا افراد مطالعه کنند.یک سری بروشورهای خیلی جمع و جور و مختصر در مورد امام زمان علیه السلام هم هست (باز کار خود مرکز تخصصی )که اگه خدا بخواد دوست داریم اینها رو به مغازه دارهایی که تمایل دارند تحویل بدیم تا هر مشتری که می یاد یکی از اونهارو بدن بهشون.ممکنه خیلی ها نخونن ولی اگه احتمال بدیم که حتی یک نفر هم مطالعه میکنه ارزشمند هست . نباید زیاد توقع داشته باشیم .قصد داریم از مرکز تخصصی بخوایم که نشریاتی رو که چاپ کردند و توی انبارهاشون مونده و دیگه امیدی به فروش اونها نیست بهمون بدن تا اینطور ازشون استفاده کنیم .البته بروشورها رو مرکز رایگان در اختیارمون قرار
    از کجا بگم و چی بگم بجز شرمندگی........
    اشک چه ابزار خوبی است ، برای اینکه هدف دارد و در راه هدف می کوشد. نمی دانم چشم ها چرا اینقدر

    غریبند!!چشم ها هیچ وقت دروغ نمی گویند؛ حتی به صاحب خویش . البته اگر چشم ها را نبندیم.

    سلام
    منتظر حضور شما هستم
  • هدهد(زارعی)
  • سلام
    فقط خواستم بگم خسته نباشی
  • سرباز سید علی
  • سلام

    "منتظرم! منتظر دلى از جنس نور، کسى از قوم خورشید! کسى از نژاد نفس هاى گرم! مردم نیز منتظرند! و غرق در لحظه هاى انتظار، نیازشان را از لابه لاى نفس هاى حیران خود بازگو مى کنند."

    اللهم عجل لولیک الفرج...

    بامهدی...التماس دعا
  • هدیه ی خدا
  • آپم!تشریف بیارید!
  • ناموس خدا
  • سلام
    با "امن درونم باش..." آپم.
    التماس دعا
  • صبح روز نهم
  • سلام دوستان عزیز و دوست داشتنی!
    امروز یک مثال تاریخی از بی بصیرتی خواص رو از زبان حضرت ماه براتون گذاشتم.
    راستی! هر دوتا صوت رو دانلود کنید.اگه هر کدوم رو شنیدید و لذت نبردید، هرچی نثارم کردید، نوش جونم. ولی اگه حال کردید ما رو هم دعا کنید.
    این هم رپرتاژ آگهی ما!!!!!!
    (با دلنوازه های حضرت ماه به اضافه یک صدای شنیدنی و یک مداحی خارق العاده به روزیم . در انتظار مشت های محکم شما به دهان سران فتنه.
    هر نظر یک مشت...)
    سلام کجایین آقا؟ چرا اینقدر به شب اید؟
  • ولایت پذیر
  • سلام:
    ممنون از حضورتون...
    در خدمتم بفرمایید...
    سلام
    به وبلاگ من هم سربزنیدضررنمی کنید
    لطفا درنظر سنجی هم شرکت کنید
    من رو میشناسید؟
  • میثم نمکی
  • به نام خدا
    سلام آقای عبدالصمد.امروز(پنج شنبه ) با پدرتون صحبت کردم . خیلی خوشحالم که حاضر شدید به سایت ما بیایید. لطفاَ ایمیلتون رو چک کنید بقیه حرف ها اونجا . من هم که ایمیلم رو گذاشتم اگه کاری داشتید.
    راجع به متن شکایت نامه هم باید بگم : جزائکم الله خیرا ! خیلی زیبا بود .
    و در آخر
    برای اینکه به دام فتنه و فتنه گران نیفتیم صلوات !

    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم واهلک اعداهم اجمعین
    باور نمی کنی که مرا موج غصه برد

    زینب تمام کرد زبس غصه تو خورد

    حرفم اگر خلاصه کنم می شود همین:

    زینب کنار جسم تو در قتلگاه مرد!

    آپم و منتظر قدومتون
    با پینوشت دانلود محبت از تب سقاته حاج محمود کریمی!
  • شیخ معصومه
  • سلام.

    با مطلب
    من، بهاره،21 سال دارم!
    به روزم.

    مضاعف باشید...
    یا علی
    سلام و درود

    ""ای از تبار همیشه! هنوز نگاهمان به گامهای تو است. به گامهایی که مرگ را به بازی گرفتند، و در سبزترین فصل زندگی خویش، بی هیچ تعلقی به شقایقها پیوستند.... ""

    با مطلبی تقدیم به "شهید عزیز دکتر مصطفی چمران" به روزم و منتظر نگاه مهربان شما
  • یاداشتهای نفیس
  • راستی اخوی یه خورده درشتر بنویس دیگه چشمون ضعیف شد اخوی
  • یاداشتهای نفیس
  • سلام

    انشاالله هر کسی که به خلق خدا خدمت می کنه اجرش با خدا
    چرا که عبادت جز خدمت به خلق نیست
    یا علی عالی اعلا
  • شیخ معصومه
  • سلام.
    احسنت!

    مضاعف باشید...
    یا علی
    سلام علیکم برادر!
    من بنده تو هستم!
    امام علی(ع) فرمود: هرکس کلمه ای به من بیاموزد، مرا بنده خود ساخته است!
    روزی از دانشگاه بر می گشتم. در مترو دروازه شمیران روی اولین صندلی قسمت مردانه ایستگاه کاغذی بود که ظاهرا رویش دقایقی نشسته بودند!
    در این کاغذ آ5 سیاه-سفید مطالبی از وبلاگ شما بود، مطالبی از فوتبال و نماز و نمایش و خداوند و...
    با خودم کلانجار رفتم تا پس از چند ماه به مسجد سر کوچه! بروم!
    در آن روز روحانی جوانی به طور موقت(برای یک- یک و نیم ماه) به مسجد آمده بودند، و مرا کاملا جذب کردند. به قسمی که بعد از دو- سه هفته دیگر هر روز به مسجد می روم و در جلسات قرائت قرآن شرکت می کنم!
    خدا حفظت کند که تو و آن روحانی جوان نجاتم دادید! به تازگی هم وبلاگی زده ام. خوشحال می شوم که بیایی و نقدم کنی که هرچه از دوست(استاد) رسد نیکوست!
    فقط حیفم اومد یه چیز نگم:
    این نظرات احمقانه راحیل رو ای کاش تایید نمی کردی، یا اگر کردی بهش جواب می دادی، چون از این آدمها زیاد دیدم! اگر جواب ندی، توهم میاد سراغشون که لابد جواب نداری و نمی دانند که: جواب ابلهان خاموشی است!!!
    فی امان الله برادر و استاد عزیزم!
    سلام
    خیلی خوشحالم که وبلاگ شما با این که تقریبا نوپاست اینقدر فعاله
    وخوشحالم از اینکه توی اون روزهای اول با اینجا آشنا شدم
    موفق باشید برادرم
  • ولایت پذیر
  • سلام من هم با رویکرد احمدی نژاد مخالفم پس لینک مطلبت را در وبم گذاشتم اگر چه که مقداری دیرشده. خوب ما تازه تاسیسیم و امدیم کاری بکنیم
    سلام .عیدتون مبارک . با چند تا فتوای جدید وهابیون منور الفکر به روزم .دوست داشتید یه سر بزنید
    سلام .عیدتون مبارک . با چند تا فتوای جدید وهابیون منور الفکر به روزم .دوست داشتید یه سر بزنید
    شادی میلاد تو، توأم اشک است و آه

    چون

    که غمین هر دل از کوفه و شام بلاست

    میلاد هفتمین فخر عالم امکان باب الحوئج ، موسی بن جعف بر شما مبارک باد



    سلام.
    جالب بود
    سلام

    مداح اهل بیت(ع) آقای مهدی مختاری در بستر بیماری به سر می برند. برای شفای ایشان سه صلوات لطف کنید...
  • بهارانتظار
  • سلام دیگه به ما سر نمی زنید؟
    سلام با یک مطلب به روزم:
    عشق
    سلام
    بایدبه خودم بیاندیشم
    سلام.
    دوستان عزیزی چندین باری خواستند ما از دیگر شبکه ها هم خبربدیم ما هم گفتیم به روی چشم.
    منتظر نظرتون هستم.
    در کل پیشنهادی بود خوشحال میشم.
    مریم
    سلام
    با مطلب
    دانلود کلیپ
    پارازیت قسمت اول .پارازیت حامی اسرائیل
    به روزم
    این آخرین مطلب من است
  • هدیه ی خدا
  • اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد!
    دعای قنوت خیلی از شهدا بود!!!
    شهد گوارای شهادت ...نصیبتون!
    سلام
    بازندگینامه شاهرخ به روزم
    موفق باشید
    اون حرف ها رو خودمون یاد مقام رهبری دادیم،بعد حرفهای خودمون رو به خودمون بر می گردونه ؟؟؟؟ عجب مرد هنرمندی !!!
    ببین من خودم منبع اخبارم پس مدیاهای خارجی رو مطرح نکن
    و
    خیلی چیزا رو ندیدی،نمی تونی هم ببینی،میدونی چرا ؟؟ چون به نفعتون نیست
    تقلب شده
    آمار حوزه ای که من بودم و آرا رو شمارش کردم با آماری که وزارت کشور از اون حوزه اعلام کرد مغایرت داره
    این کوچکترین مغایرته
    پس دیگه هیچی نگو
    دزد،همیشه یه دزده
    نه مملکت قانون نداره! مملکتی که شعبون بی مخ ها حکومت کنن،قانونی نداره
    برات یه نظر گذاشتم،خصوصی چرا جوابی براش نداری
    ما روز اول نکشتیم،مگه انتفاضه بده؟؟؟خودتون یاد دادید.ما اعتراض کردیم
    سطل آتیش زدیم تا دود کنه،دهنمون سرویس نشه،چون اشکاور می زدن.
    روز عاشورا نردم رو توی تکیه ها زدن و اشک آور زدن،همه نفرینشون کردن.روسری از سرم کشیدن و... کسی که توی بغل من مرد،یه پسر جوون بود که روی یه کاغذ نوشته بود:
    از رهبری عاجزانه خواهان تجدید نظریم
    کشتنش..
    خنده دار نیست،واقعیته بودجه بی بی سی از اینجا تامین می شه .البته شماها به همه چیز می خندید،به نابودی مردم هم می خندید
    بخندید،بخندید انشاءا.. همیشه لبت خندون باشه و سلامت باشی.
    ولی یادت باشه،ما مخالف نظام نیستیم..
    ....................................................................................................
    آتش زدن بانک کتک زدن مردم.پرتاب سنگفحمله به پایگاه بسیج و مهد کودک آتش زدن مسجد و...اینها برای جلوگیری از گاز اشک آور بود!!!
    اون کسی که تو عاشورا حمله کرد آشوبگرانی بودند که از طرف دشمن ماموریت داشتند.
    بدون تعصب میشود درست تصمیم گیری کرد.کلی نگاه کن که زیر پزچم چه کسی گریه میکنید.کسانی از آشوبگران حمایت میکنند که در عراق افغانستان و فلسطین مردم را به خاک خ.ن کشیدند.
    البته شما مخالف نظام نیستید وبیائیددست در دست هم دهیم تا دشمن به ما تجاوز نکند
  • فرشید اسماعیلی
  • آقای عارف شما خیلی فهمیده هستید پس با من و امثال منی که چیزی متوجه نمیشیم برخورد نکن چون اگه پرم به پرت بگیره اذیتت میکنم
    سالروز شهادت حضرت رقیه (س) بر شما دلدادگان حسینی تسلیت باد.
  • هدیه ی خدا
  • میشه بگید دلیل طرفداری شبکه های جاسوسی و دشمنان این کشور از آقای موسوی چی بود؟اگر برای اونا نفعی نداشت که حمایت نمی کردن و آتیش بیار معرکه نمی شدن!،چی شد یه دفه همه شدن دلسوز ایران؟در ضمن اگر دختران عشوه گر! برای آقای احمدی نژاد هم تبلیغ می کردن در کنارش خواص بی بصیرت هم بودند!خواص رو مردم خواص می نامند الکی که خواص نمیشن!خب شما که زحمت کشیدید و اسامی خواص بی بصیرت رو نام بردید اسمی هم از خواص با بصیرت و سوابقشان ببرید!مثل آقای منتظری!ایشون مرد بزرگواری بودن و امام خمینی در یک حجره به ایشون و شهیدمطهری درس می دادن اما آقای مطهری کسی شد که امام به هنگام فوتشون گریه کردن و آقای منتظری کسی شد که حاصلش رنج نامه ی امام خمینی شد.یک لحظه غفلت و عمری تعصب چه ها که نمیکنه!دلیل سکوت خواص با بصیرت چی هست؟!
  • هدیه ی خدا
  • سلام.می خوام یه خرده با یکی از بازدید کننده های وبلاگتون(راحیل)حرف بزنم،با اجازه!راحیل عزیز خیلی دوست دارم بدونم تعصب در فرهنگ شما چه تعریفی داره؟انتخاب آقای احمدی نژاد از بین دو کاندیدی که با هم رقابت داشتن به نظر من انتخاب بین...نمیگم خوب و بد بلکه بین بد و بدتر بود چون ایشون هم ضعف هایی داشتند و دارند.من نمی خوام با یه سری حرفهای تکراری سرتون رو درد بیارم سخنرانی آقای طائب به خوبی همه چی رو برای من و شما یادآوری کرد.مخالفت شما با آقای احمدی نژاد در واقع حمایت از آقای موسوی و اهداف و عقایدشون رو نشون میده میشه لطف کنید بفرمایید کدوم یکی از اهداف ایشون مورد قبول رهبر(که در زمان غیبت سرپرستی و ولایت جامعه رو بر عهده دارند و همون ولی امری هستن که در قرآن امر به اطاعت ازشون شده )قرار گرفت؟میشه بفرمایید شمایی که ولایت فقیه رو قبول دارید چرا زیر علم کسانی سینه می زنید که برای همه ی مردم منافق شناخته شدن؟منافق بودن شاخ و دم که نداره عزیز!(سوره ی ممتحنه آیات 8 و 9)منافق بودنشون رو تایید میکنه!میشه لطف کنید سوابق منفی 72 تن خواص بی بصیرتی که تو وبلاگتون فهرست کردید رو هم فهرست کنید!کدومشون دل آقا رو خون کردن؟میشه لطف کنید کلام امام خمینی تو کتاب(رنج نامه)البته اگه درست گفته باشم در مورد آقای منتظری رو هم که از طرفدارهای آقای موسوی بودن رو یادآور بشید!میشه بفرمایید دلیل دشمنی واضح آقای موسوی از همون آغاز انتخابات با آقای احمدی نژاد چی بود و چرا به جای مطرح کردن اهدافشون تو رسانه برای ریاست جمهوری فقط مدرک علیه آقای احمدی نژاد فراهم می کردن؟
  • دریغ از یک جواب
  • خیلی ممنون شما نیز لینک شدید
    علی یارتون
    راحیل جان.
    چرا خیال میکنید من چیزی نمیبینم وشما میبینید.مگر مملکت قانون ندارد.چه کسانی بانک ها مساجد معابر سطل آشغال ها را آتش زدند چه کسانی به طرف مردم سنگ پزتاب میکردند چند بسیجی به دست آشوبگران زخمی و کشته شدند؟نکند آن موقع حضور نداشتید.
    البته نمیگویم امثال شما این کارها را کردید ولییک عدا آشوب گر بودند که متاسفانه از سوی برخی حمایت شدند.
    من آن دسته از افراد را که به اسم بسیج با مردم برخورد میکردند مخالفم.ولی حرف چیز دیگری است.
    اگر کسی بخواهد به اماکن و ناموس مردم تجاوز کند انتظار دارید بگویند اشکایلی ندارد!
    باید به قانون احترام گذاشت هرچند تلخ باشد و الا سنگ روی سنگ بند نمیشود.
    منبع تامین بودجه بی بی سی فارسی جمهوری اسلامیه!!این جمله برای هر کسی خنده دار است .
    همه ما فرزند انقلابیم.و به این افتخار میکنیم.تمام کارشناسان و حتی خود اصلاح طلب ها اعتراف کردند که تقلب نشده بود .چرا کاسه داغ تر از آش میشوید وقتی خودشان دلیلی بر تقلب نداشتند لابد شما دیدید و ما ندیدیم.
    خوهش میکنم سخنان رهبر را گوش بده. بعد تصمیم بگیر
    من اسیر تبلیغات نیستم عزیزم
    من با چشمای خودم،چیزهایی رو دیدم که هیچ وقت ضرغامی نشون نداد
    خودتون هم ندیدید ولی من دیدم توی خیابون
    توی بغلم،جنازه ای رو توی بغلم گرفتم که مغزش از ضربه ی باتوم زده بود بیرون
    نه خیلی چیزا حقیقته،بعضی چیزا مثل حقیقته،بعضی چیزا دروغ ولی با تلقین به عنوان حقیقت معرفی می شن .
    منم خبرنگارم،خوش وقتم. من اخبار غرب رو کاری ندارم،منبع تامین بودجه بی بی سی فارسی جمهوری اسلامیه،اخبارشو دیدی ؟ اینا جنگ زرگریه
    من حرفم جای دیگه ست، اگر مردم می گن موسوی،حرفشون واقعا موسوی نیست
    موسوی مثل یک خوانی هست که پهن شده،سرچشمه ی اعتراضات شد
    مردم تونستند بگن نه ، جرات پیدا کردن،جراتی که 30 ساله گم کردن.
    من 9 دی انقلاب بودم،اتوبوس ها رو دیدم !! بچه مدرسه ای ها رو دیدم،شرکت ها،اداره ها و نهادهایی که باید حضور داشته باشند رو دیدمو...
    ولی برای معترضین یعنی ما؛فراخوانی از رسانه ی میلی داده نشد،شرکتی مجبور به حضور نشد،حرکتی کاملا مردمی و خودجوش بود و در میدان کوچیک و تنگی مثل انقلاب نبود ما توی میدون آزادی جمع شدیم .
    خیلی فرق فدات شم،ما کاری به خارجیا نداریم،به رسانه هاشون همینطور و به ایرانی هایی که اونجا هستند همینطور.ما اول خدا رو داریم،بعد همدیگر رو .
    تاج برداشتید عمامه جاش گذاشتید ؟؟!! خنده دار نیست،قدرت مطلق همون قدرته
    چرا چشماتون رو بستید،شما نمی خواید ببینید،خودتون نمی خواید .
    دنیا ارزش نداره ...
    پایدار باشی
    .......................................................................................................
    تعصب تعصب تعصب در ادامه جواب خواهم داد...
  • صبح روز نهم
  • سلام.
    آن روز حضرت ماه در میان ستارگان خودش حرفهایی زد که دل همه لرزید.مگر می شود قرص قمر انقلاب این گونه مقتدرانه و مظلومانه حرف بزند و ستارهای آسمان به غرش در نیایند.
    بچه ها بیایید یکبار دیگر به حرف های او خوب گوش بدهیم.
    (پست جدید)
    حسن عزیز گفتن واقعیت توهین نیست،اینکه به دروغ هندونه زیر بغلتون بذارن توهینه
    اینکه احمق فرضتون بکنن،این توهینه
    اینکه با کلمات قشنگ ملت رو با هم دشمن کنن،برادر با برادر،همسایه با همسایه ،این توهینه
    اینکه با شعور ملت بازی کنن،این توهینه
    اینکه برای آدمی قیمت تعیین کنن و بخرنشون،این توهینه
    چطوره که حرفای ما شد توهین و افاضات رییس جمهور شما نقل و نبات ؟؟!!!
    ----------------------------------------------------------------------------
    فاطمه جان شما مطلب رو هم نمی خوندی فقط آخر مطلب؛سایتهایی که این پست رو لینک کردن رو می دیدی می فهمیدی درباره ی چیه !!
    ---------- --------------- -------------- -----------------
    حسن جان نمونه ی فوق رو داشتی ؟؟!!!!
    .................................................................................................
    تو فرهنگ ما این جملات که گفتی توهینه.شاید فرهنگ شما فرق میکنه.
    اگه تعدادشون اندازه انگشتان دست بود.و ملت اسلامی تعدادش کمه پس 9دی اون همه مردم درخت بودند؟
    جان هر کی دوست داری این قدر تعصبی نباش اسیر تبلیغات نشو.نزار باهات بازی کنند.
    ای کاش کمی از خودت حرف میزدی نه اینکه بازیچه یک عده ای که آرزوی نابودی ایران را دارند.

    اطلاعاتتو زیاد کن.بدون تو غرب چی میگذره.من اخبار اونورم دنبال میکنم چون خبرنگارم.ولی بدون میلیاردها دلار خرج نابودی من وتو کردن تا ایران را نابود کنند چرا که مثل کشورهای عربی تو سری خور نیست.
    نگو که از پیشرفت های علمی پزشکی نظامی ایران خبر نداری که اون وقت به تعصب کور کورانت یقین میکنم

    خدا وکیلی کی دو دستگی بین مردم ایجاد کرد؟شبکه های غربی و عروسکشان موسوی نبود؟
    ایکاش صحبت های رهبر را راجع به برادری و پرهیز از دو گروه بودند گوش میدادی...
    ای خاک بر سرت بزار همین جوری عقب مونده بمونی همه کشورا پیشرفت می کنن

    تو همین جوری بمون دیگه نبینم در مورد رئیس جمهور اینجوری بگی فعلا که آقا قبولش داره . شما بزار بترکین.
    ...............................................................................................................
    سلام
    ای کاش شما حداقل مطلب رو میخوندین بعد اظهار نظر میکردید
  • دریغ از یک جواب...
  • سلام عالی بود نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟
  • دختری که عاشق رهبر است
  • سلام به روزم با وصیتنامه آقا در سال1342منتظرتون هستم
    یا علی
    لینکت کردم ، با افتخار
    می دونی چرا ؟
    چون همه ی سران ایران بهتون افتخار می کنن
    چونکه هیچی نمی فهمید
    تمام معیایب رو حسن می بینید
    بایدم به ملت احمق و کودنی مثل شما افتخار کرد هیچ کشوری ملتی مثل شما نداره،شما توی خریت واقعا نمونه اید
    سلامت باشی
  • عاشق احمدی نژاد
  • ابتکار خیلی جالبیه دوست عزیز، پیشنهاد می کنم این شکایت نامه را برای رأی گیری بگذارید تا به اصطلاح با امضای آن از احمدی نژاد خوب و عزیز قدردانی کنیم. من دنبال مکانی برای رأی دادن به این شکایت نامه می گشتم، ولی پیدا نکردم.
    با سلام راه آهن تهران
    سلام
    با مطلب روایت معاون سابق بچه های بالا و جملات طلایی مصاحبه مشاور بچه های بالا
    به روزم
    و منتظرشما
    عالی بود
    باسلام و عرض ارادت

    زندگی جلسه محور یعنی چه؟و چه آسیب هایی دارد که از آن ها غافلیم؟ با پست"آسیب شناسی زندگی های جلسه محور" به روزم شماهم نظر کارشناسی تان را به این بررسی ما اضافه کنید

    یاحق
  • مشاوره سنگ صبور سعا
  • تولد امام محمد باقر(ع) و تولد عیسی مسیح(ع) و سال نو میلادی مبارک بروزم
    میلاد که باشد این چنین پر آه است
    گویا که ز داغِ کربلا آگاه است
    او کیست شکافنده‌ی علم عالم
    همنام محمد بن عبدالله است
    مشاوره سنگ صبور سعا
    من هم شکایت دارم اما به کدام دادگاه باید شکایت کنیم؟
    آقازاده توکه دستت خیلی بازه!!خجالت نکشیی ها!!!بگوشلاقش بزنن!!!!!
  • سید احمد
  • سلام ....
    جالب بود ....
    موفق باشی
    یه چیز جالب بگم:
    یه بار یه دوستی ( که تا قبل انتخابات 8سال بود با هم رفیق بودیم) همون قبل انتخابات دادش به هوا بود که آیییی مردم نون ندارن بخورن....
    بعد انتخابات (همون فرداش) بم زنگ زد که آییی کسی که به فلانی رای دادی تو ایرانی نیستی...
    این دوستم چون خیلی ایرانی بود و بیگانه ستیز بود همون روز گفت رابطمون تمومه و... (دختر بود.البته)

    حالا من ش__ک__ایت___ دارم از م.ا.ن که آقا چرا هرچی فقیر بیچارس دوست داره ؟
    همین فقیر بیچاره های ایرانی اصن چرا دوست دارن؟؟؟؟

    اصلا تو غلط می کنی از 24 ساعت 26 ساعتشو کار میکنی!! زن و بچت چی می شن؟؟؟ نه !!! تو خجالت نمی کشی؟؟؟؟؟؟
    سل_____________ام



    عالللللللی بووووووود........

    البته بعیدم نیس قوه قضاییه به این شکایت رسیدگی کنه... هرچی باشه امضای خیلی ها زیرشه....:)

    باز می گم عالی بود.. این کد دست زدن کو؟؟؟؟ :)

    مشایی هم دیگه چی بگیم آخه.. همون فعلا آرامشمونو حفظ کنیم بهتره .. هرچی آقا بگه....
    ----
    سلام
    خدا قوت
    در مورد قلمتان :
    عالی بود موفق باشید-
    ممنون از حضورتان و نظرتان
    دعوت به سنگر خاکی :
    چگونه گریه کنیم ؟
    اهل گریه بسم الله ...
    سخنران شهید مطهری
    شهادت نصیبتون ...
    خوشبختی ما در گرو سه چیز است:

    تجربه از دیروز ، استفاده از امروز و امید به فردا

    ولی ما آن را با سه چیز دیگرتباه می کنیم :

    حسرت دیروز ، اتلاف امروز ، ترس از فردا

    جای پایت را خاطرها خواهانند
    استاد منم شکایت دارم عززززززززت و افتخارررررر می خام چکار تو هم مثل بقیه بیا بخور و برم چار تا کلنگ هم بزن
    عالی بود
    امام محمد باقر علیه السلام : هرکس سوره قارعه را بسیار تلاوت کند خداوند او را از فتنه دجال و ایمان اوردن به او و از چرک های دوزخ در روز رستاخیز در امان دارد .
    شیخ صدوق – ثواب الاعمال ص 125
    سلام.عید سعید میلاد پنجمین کوکب درخشان آسمان خدا بر شما بزرگوار مبارک باد
    .
    خوب بود.
    فقط بعضی از شکایت ها رو من قبول نداشتم، بی انصافی بود!!
    kheili bahal bud kolli khandidim
    vali un hamjens bazi kheili mozakhraf bud khelafe share baba mage shoma ghoran nemikhunid
    منم شکایت دارم
    دولت این آقا فرزند حرام اسلام صهیونستیه
    من از این آقا و تمام دارو دستش شکایت دارم
    چه کسی می گوید،که گرانی شده است ؟!
    دوره ی ارزانی ست !!!!!
    چه شرافت ارزان!!
    تن عریان ارزان!!
    آبرو قیمت 1 تکه ی نان !
    و دروغ؛ از همه چیز ارزانتر
    و چه تخفیف بزرگی خورده؛قیمت هر انسان ....
    !!
    با افتخار این پستت رو لینک می کنم
    من هم طلب حلالیت از سران سابق فتنه کردم

    بعد از محکوم شدن مدیر مسئول گرام یومیه ایران ما از ترس ضربات شلاق و حبس ،تمام گفته های خود را من بابه سران فتنه و جنبش سبز و آقا زاده گان مظلوم و مرفهین بی درد سابق(آخه الان این مرفهین زیادم بی درد نیستند ،یه خار تو گلو دارن) پس گرفته و از آقایان میر حسین جان موسوی اشعری و شیخ با نمک کروبی و...
  • فتنه سبز
  • سلام
    خداقوت
    متنتون خیلی خوب بود
    به وبلاگ "فتنه سبز " من هم سر بزنید والبته لینک فراموش نشود
  • بهارانتظار
  • سلام واقعا این متن رو خودت نوشتی؟
    واقعا عالیه آفرین.........................
  • کنگاور شهر تمدن و تدین
  • درود ...

    زندگی بافتن یک قالیست
    نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
    نقشه را اوست که تعیین کرده
    تو در این بین فقط می بافی
    نقشه را خوب ببین
    نکند آخر کار
    ... ... قالی زندگیت را نخرند ... ...

    از اینکه یکی از بینندگان وبلاگ زیبا و جالب شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.
    این گل تقدیم به شما و تمام بینندگان وبلاگ شما
    شاد شاد شاد باشید

    اگه مایل به تبادل لینک هستید وبلاگ «کنگاور شهر تمدن و تدین» را با همین نام لینک کنید و اطلاع بدید تا با کمال میل وبلاگ زیبای شما را لینک کنم

    بدرود ...
    با سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم و از خدا بی خبر این سایت

    لطف میکنی بگی آقا محمود چند بهت داده تا این اراجیفا رو بنویسی ؟

    این دولت قرار بود نفت رو بیاره سر سفره هامون !؟

    آیا آورد؟

    کاری کرد که باید حصرت ماشین خریدن به دلمون بمونه و خیلی چیزهای دیگه

    پس لطف کن دیگه از این قلط کاریا نکن
  • امت امام خامنه ای
  • سلام همسنگر

    زحمت کشیدی بهمون سر زدی

    شما مایه مباهات وبلاگ بنده شدید و نام باید کاری کرد لینک شدید

    بازم بهمون سر بزنو با نظراتتون ما رو خوشحال و راهنمایی کنید

    برای سلامتی حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) صلوات
  • صبح روز نهم
  • سلام. بسیار زیبا بود.
    قبل از این هم یه چیزایی مثل این خونده بودم. البته مال شما به روز تره و زیباتر.
    یا علی
    سلام خسته نباشید

    سایت طنز و پر مخاطب « اوس اکبر » مطلب جالب شما را با تیتر کامل"متن « شکایت نامه » فرزند یکی از مسوولین ؛ « من » از « احمدی نژاد » شکایت دارم !!!! " منتشر نموده با مقدمه ای بامزه ....

    مرور مطالب این سایت خالی از لصف نیست , اگر فرصت کردید سری به « اوس اکبر » بزنید . موفق و پایدار باشید
    سلام
    من خودم م بعد از چند لحظه فکر کردن از نوشتن نظر قبلی خودم ناراحت شدم ، البته امیدوارم به فال نیک برداشت کنید !
    من اصلا از لحاظ اقتصادی و پیشرفت کشور از دولت نهم و دهم واقعا در حد خودم سپاسگزارم و اگر این رئیس جمهور مردمی به روی صحنه نمی آمد شاید کشور ما تبدیل می شد به ...... ! تنها نقطه جدایی من از دولت در نوع تفکرات فرهنگی و گاها اداری در برخی صحنه ها و لحظات است . این دولت ، دولت یار بود و من امیدوارم که به واسطه برخی افراد از معنای اصلی یار فاصله نگیرد .
    امیدوارم باز هم با هم تبادل نظر داشته باشیم و فکر کنم اگر ادامه پیدا کند خیلی سازنده است !
    باز هم عذر خواهی من را بپذیرید .

    به امید ظهور تنها منجی
  • چای پولکی
  • ضمناً تنها کسی که از اون طرف به طور جدی بهش حمله نشده، همین اس.م است.
    این هم جای تأمل داره!
  • چای پولکی
  • یه سوال (صرفا سواله ها!):

    این اسفندیار.م خیلی به کارها و عقایدش میآد که نفوذی اصلاح طلبها باشه! شما اینطور فکر نمی کنید؟

    آخه تو دوره اصلاحات، بهش اجازه دادن میلیاردر بشه. در صورتیکه اون دوره رو هر چی بررسی می کنیم، انحصارطلبی توش موج می زنه. یعنی به کسی غیر از همفکران خودشون اجازه رشد از هیچ جهتی رو نمی دادن.

    انگار این یکی مأمور شده آبروی دولت خدمتگزار رو ببره.

    اما خداییش، اگه دولت احمدی نژاد یه دونه "الدنگ بی سر و پا" داشته باشه، دولت قبل برعکس بود، کلی که می گشتی شاید یکی رو پیدا می کردی که اینطوری نباشه! مابقی دیگه . . .
    مطلب شما درج شد.
    فرشید اسماعیلی عزیز سلام
    چند نکته رو باید خدمتت عرض کنم.
    1.اگه من اسم وبلاگم رو تو همچین جایی بنویسم همین فردا به یمن وجود آزادی فیلتر می شه.
    2. آزادی مطبوعات یعنی اینکه گاتزتا با تمام تیزی قلم از روابط برلوسکونی بنویسه و یا تایمز به گوردن براون بتوبه بدون اینکه از تعطیل شدن بترسه. نه مثل چاچراغ که فقط به خاطر این تیتر توقیف شد(از هفته ی بعد می ترکانیم)
    3. سوال 2 منو کلاً عوضی متوجه شدی دوباره بخون
    4.اگه مدرکی مبنی بر فساد مالی آقای رحیمی وجود نداشت پس چرا در دادگاه حضور پیدا نکرد؟
    5.من بچه گیلانم و جد اندر جد کشاورز و کشاورز زاده ایم و اطرافمونم پر از کشاورز.
    6. تو راستی میگی شاید دولت به من بیشتر از بابام پول داده باشه(البته من نه سهام عدالت گرفتم و نه گذاشتم بابام برای یارانه ها ثبت نام کنه چون به صدقه اعتقادی ندارم) چون بابای من سپاهی نیست که آقازاده های اون شرکت و کارخونه داشته باشند.
    7. طرز ادبیات صحبت کردنت نشون داد که رئیس جمهورت کیه
    خیلی عالی بود برادر
    خدا حفظتون کند
    وبلاگ روشنگر "روشنگر"
    www.zdpnews.blogfa.com
    سلام بابیانیه کروبی به روزم
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    آقازاده گرام خوشحالم که یکی پیدا شد که تو و امثال تو از دست کارهاش شاکی هستید و یه جورایی تنتون رو میلرزونه!!!

    در پناه خدا و سایه سار ولایت.
  • سبز معظم
  • نظر من درباره آقای احمدی نژاد : اولاً من کوچکتر از آن هستم که نظری بدهم و بعدش هم خیلی خوبه فقط یه کم مشاویشو زیاد کنین ممنون!
    چرا نظر منو چاپ نکردین همتون مثل همید لااقل اینو چاپ کنید
  • فرشید اسماعیلی
  • حسن جان سلام
    میخوام جواب عارف رو که نظر داده بدم
    آقا عارف چرا شما وبلاگ یا پست الکترونیکت رو نمیزاری بیام اونجا
    برم سر اصل مطلب

    جواب سوال اولت: خودت داری میگی آزادی مطبوعات نه تحریک کردن مردم
    روزنامه اعتماد و.. وسایتهای کلمه بالاترین جرس و... همه به تحریک مردم میپردازند
    اون موسوی به قول خودش خداجوی وقتی میگیه بیایین بیرون جرات داشته باشه خودشم بیاد بیرون.

    جواب سوال دوم: چرا باید تولیداتمون از خارج باشه نمیگم بده خیلیم خوبه اما نه همه چیزمونو از اون ور بیارن اگه از داخل چیزی تولید بشه امثال من و تو بیکار نیستیم. ما دانشمندان زیادی داریم دکتر مهندسای زیادی داریم که بیکارن باید از اینها استفاده کرد خداروشکر که احمدی نژاد اومد و باعث اشتغال بعضی از جوانها شد آنهاییم که بیکارن یا درس نخوندن یا با مدرک دیپلم توقع دارن که رئیس شرکت بشن. یا دنبال کار نرفتن دوست دارن کار سراغشون بیاد

    جواب سوال سوم: کدوم پول چرا شایعه میکنی لطفا اگه سندی داری به ما هم بده تا با خبر بشیم. حالا گیریم که وام گرفتن مطمئن باش به حساب کشاورزا ریختن تو بابات کشاورزه یا عموت. خواهشا با دلیل و مدرک بیا حرف بزن شما انقد مطمئن گفتی نرختین که من فکر کردم یا خودت یا مادرت یا پدرت یا خانوادت یکیشون کشاورزن که ناراحتی.

    جواب سوال چهارم: ما سهام عدالتو گرفتیم همون پارسال که اعلام کردن.
    با هدفمندی یارانه ها فعلا سهام عدالت لغو شد دیگه خوشبحالتون میشه هم سهام عدالت بگیرید هم یارانه ها. بابات انقد بهت پول میده که دولت داره بهت پول میده برو خداروشکر کن که رئیس جمهورت احمدی نژاده کجا قیمتها رفته بالا من نون سنگک رو میخریدم 700 الان میخرم 400 گوشت میخریدم 18000 تومان الان میخرم 13000 تومان تو جزو اون افرادی هستی که توقعت خیلی بالاس
    سلام التماس دعا. زیبا بود.
  • سید امین(فدایی سید علی)
  • من گنگ خوابدیده ومردم تمام کر*****من عاجزم زگفتن وخلق ازشنیدن
  • عالم مقدس ملکوت
  • من با یارانه ها مخالفم چون به رفاه من ضربه خورده ... دیگه از تن پروری خارج شدم

    به طور کل زنده باد احمدی مرد خوبی منتها همه عالم میدانند که باید از صفت ... خود بکاهد
    سلام اخوی
    در باب نظری که روی مقاله عدالت با طعم خرمالو گذاشتی
    اخوی من آقای لاریجانی را جهنمی نخواندم
    هرکس که آقا را غصه دهد جهنمیست
    حالا ایشان اگر در این طیف قرار دارد با کسی تعارف نداریم
    بنابر نظر شما به میرحسین هم نباید توهین کرئ چون نخست وزیر دوران حضرت امام است و امام حکمش را امضا کرده است.
    پویان
  • ارادتمند شما ساجد
  • سلام. ساجدم، مثل بقیه خوندم لذتشو بردم فقط حواست به دشمنای بی عقلت باشه با هدف برو جلو راستی با خودتم یه صحبتایی در این باره دارم میبینمت
  • حمید خان
  • با سلام
    با نفوذی ، FACE OFF ایرانی به روزم
    پستهای قبلی
    داستان اسباب بازی 3 ( موجود در کافه سینما )
    پس از 4 سال نقد و بررسی پرشور دل شکسته علی رویین تن(موجود در کافه سینما )
    هدف مندسازی منشا تحولات بزرگ ( موجود در کافه سینما )
    آناهیتا ، تجربه ای در عرصه اثبات معنویت از راه علم (موجود در کافه سینما )
    وبلاگ پشتیبان
    www.sinama-hl.mihanblog.com
    سلام
    بعضی ها بجای اینکه تشکر کنند که بالاخره بعد از ماهها بی پرده حرف دلشان را زده اید، مدام غر می زنند!
    سلام
    از صراط نیوز به وبلاگتون اومدم
    هرچند طولانی بود اما هم تو صراط نیوز هم تو وبلاگتون دوبار همشو خوندم
    ممنون از قلمتون
    سلام
    عالی بود
    در پناه حق
  • حزب الله313
  • سلام خبرتون میکنم در مورد کار فرهنگی
    مطلبتون عالی بود.
    و اما کسایی که در مورد این در و گوهر ها! شک دارن چرا نمیرن دنبالش ببینن شر و ور هس یا نه!!
  • عدالتخواه
  • سلام
    واقعا که جهان 4 و 5 هم با امثال من وشما برای تعریف این کشورزیاده پست مشاورین جوان مال تو
    والعاقبة للمتقین
    سلام بروزم با:
    آیا پاستور از آن جهت پاستور است که رقصیده است؟
    عاشورا جاری است...
    به خدا اشکم از حماقت عده ای درآمد!
    بسه دیگه! از رو نمی رید شماها؟!
    سلام و فقط چند سوال
    1-آزادی مطبوعات یعنی چی؟ اعتماد؟ اعتماد ملی؟ یاس نو ؟ کلمه؟ چلچراغ؟ و... واقعاً آزادی مطبوعات یعنی همین؟
    2- یه خورده از اون آمار بانک جهانی در مورد تولید ناخالص داخلی و... رو میشه تو وبلاگتون بذارید تا همه ببینند؟
    3-وامهای آقایان محصولی و رحیمی(که حتی حاضر نشد به قوه قضاییه جواب دهد) به حساب کدام کشاورز ریخته شد؟
    4- طرح سهام عدالت اکنون در چه موقعیتی قرار دارد؟
    5-سهمیه بندی بنزین که حتی نتوانست در صرفه جویی نیز به کار آید چرا موفق بود؟
    6-هدفمند کردن یارانه هت را بر چه معیاری کار بزرگی می دانید؟
    7- مگر کم شدن سفرهای خارجی و نیز داخلی در مردم کشوری نشان دهنده ی پایین آمدن سطح رفاه نیست؟ اگر اشتباه می گویم مرا از این اشتباه در بیاورید؟

    فعلاً کافیست
    اولا مطالب جالبی بود
    ممنون از نویسنده ی محترم وبلاگ
    ثانیا مشایی در حد و اندازه ی یه فتنه گر نیست یس بیخودی مشایی رو بزرگ نمایی نکنید.(گول این سایتها رو نخورید چون بزرگ نمایی و غول نمایی مشایی یه پروژس که داره انجام میشه)
    در مورد مشایی فقط حرف امام خامنه ای شرطه.
  • حامی ولایت
  • اولا مطالب جالبی بود
    ممنون از نویسنده ی محترم وبلاگ
    ثانیا مشایی در حد و اندازه ی یه فتنه گر نیست یس بیخودی مشایی رو بزرگ نمایی نکنید.(گول این سایتها رو نخورید چون بزرگ نمایی و غول نمایی مشایی یه پروژس که داره انجام میشه)
    در مورد مشایی فقط حرف امام خامنه ای شرطه.
    برو کشکتو بساب بچه. تو این بل بشو تو هم پاچه خواری ات گرفته؟. بچه جان انتخابات یک سال و نیمه تموم شده و جناب رئیس جمهور محبوب مردمی و رجایی زمان!!!!!!!!!!!! خیلی وقته تشت رسوایی اش زمین افتاده. تو هم یا عقلت رو از دست دادی یا یه سودی از این نوشته ها می بری. راستش رو بگو نکنه قراره بشی رئیس سازمان ملی جوانان:))
    با سلام
    خیلی جالب بود ........... ممنونم ................ کلی گریه کردم بابت تنهایی دکتر و امام خامنه ایی و ...... ما سه سال دیگه قراره به کی رای بدیم ؟ انشالله که تا اون موقع آقامون ظهور می کنند . ...........
    جهان و صراط لینکت کردند.
    سلام.

    این وبلاگ یکی از معدود وبلاگ هایی بود که مطالبشو کامل خوندم.

    شما رو لینک کردم .
    اگه خواستید ما رو گوشه ی پیوندهاتون جابدید.
    سلام .
    بین اومدم بخونم مامانم گفت بیا بریم بیرون اما خدایی این عکسو که دیدم کلی خندیدم
  • یالثارات
  • سلام..
    تقریبابا همین مضمون درسایت جهان کامنت گذاشتم ولی چون مقداری به آقای زاکانی خورده بود هرگزنظرمونذاشتند.خیلی عالی بودوممنون که حرف دلمونوزدید.
    خیلی عالی بود
    جیگرم حال اومد
    عالی بود
    اشنایی با اساتید اخلاق و بزرگان اخلاق و عرفان/ نقل مطالب اخلاقی/داستان هایی از بزرگان/تاریخ اسلام/ حسینیه/زیارت به نیابت در عتبات عالیات/ زیارت زنده حرم های مطهر/اعلام زمان برگزاری جلسات مداحی حاج محمد رضا طاهری/دل نوشته/http://batomigoyam.blogfa.comمراجعه فرمایید
    منم از موسوی و کروبی شکایت دارم
    با خیال راحت بیانیه می دهند و جنبش را هدایت می کنند و سلطنت وقیح با تمام هارت و پورت هایش جرات نمی کند دست بهشون بزند

    بابا خب این ساندیس خور ها آبروشون رقته ، انقدر که پهلوان پنبه بازی درآوردند و هیچ غلطی نتوانستند بکنند!!!
  • مهدی پناهی-اردبیل
  • دستتان را میبوسم
    خسته نباشید
    اللهم اشفع کل مریض..
    بسمه تعالی
    یک کمی صبر کن تا تاریخ مصرف احمدی نژاد هم مثل خاتمی و هاشمی وموسوی تمام شود تا معلوم شود احمدی نژاد چقدر شاکی دارد و چه مقدار منابع کشور را به باد داده است .
    البته فعلا نان به نرخ روز بخور واز خامنه ای و احمدی نژاد تعریف کن و برای هاشمی و دیگران ساز بزن نا نوبت آینها هم برسد .
    آنوقت برای کرسی نشینان جدید مداحی کن
    آفرین ، خوب شروع کردی
    حتماً توی این نظام به پست و مقام میرسی .
    مشاوری ، معاونی .
    خلاصه سوراخ دعا رو پیدا کردی.
    بی اجازه شما این متن را در وبلاگ زیر قرار دادم:

    http://mylove416.blogfa.com/

    راضی باشید

    یا علی
  • فکر نکنم دوست باشیم
  • واقعا متاسفم از اینکه افرادی مثل شما مسائل جدی کشور را به سخره میگیرند. شما برادر نعل وارونه زدی! فکر کردی اینجوری از ایشون دفاع کردی و لابد با قلم گیرای خودت کمی هم چاشنی دوپهلو سخن گفتن را همراه خودت کردی.
    واقعا سرو ته جملاتت رو جمع زدی ببینی چی ازش در میاد.
  • دختری که عاشق رهبر است
  • سلام به روزم با شعری از استاد شهریار در وصف آقا .منتظر نظرتون هستم
    یا علی
    زیبا بود ممنون
  • محمد جواد
  • من هم امضا میکنم.... شکایت دارم
    مشایی حیا کن کابینه رو رها کن
    من هم از رئیس جمهور کشورم شکایت دارم که چگونه وقتی دم از عدالت محوری میزند خود دوستانش ناعدالتی را رواج می دهند -- من هم از ایشان شکایت دارم که چرا وقتی دم از ولایت مدار بودن می زند دستور ولایت را با یک هفته تاخیر ،نه اجرا بلکه در آخر آنرا دور می زند -- من از او شکایت دارم که وقتی مدعی این است که بیت المال باید خرج مردم شود چگونه دوستش بیت المال را خرج چند خانم مساله دار می کند و ایشان سکوت می کنند. من هم شکایت دارم که چرا وقتی دم از شهدا و فرهنگ اصیل دفاع مقدس می زند خود او و دوستش با کارهایی مانند برگزاری نمایشگاه تورهای بین المللی نوروزی خون به دل شهدا و امام آنها می کند --- من هم شکایت دارم که چرا ایشان خام یک فرد معلوم الحال شده و خودش و شخص مورد نظر را سوای بقیه می دانند ( مگر امام زمان با منافقین هم ارتباط دارد ) --- چرا ایشان به نصایح بزرگان دین توجهی ندارند ؟ چرا اینقدر ساده لوح هستند ؟ چرا به جاسوس آمریکا و نظریه پرداز مکتب ایرانی که برای نابودی دین اسلام در ایران و نهایتا خود ایران است یک خانه تاریخی را هدیه می دهد ؟ چرا مکتب ایرانی را نفی نمی کند مگر نمی داند که خدا گفته مکتب فقط مکتب اسلامی ؟ چرا به دوستش 17 پست دولتی می دهد مگر یک نفر چقدر توان کار دارد و یا شاید نیروی کار آنقدر کم است ؟ چرا وقتی رهبر معظم انقلاب دستور دادند که موازی کاری نکنید دولت دهم موازی کاری را دوبرابر کرد و نهایتا آقای متکی که به همین وضعیت اعتراض داشت را به شیوه ناجوانمردانه و غیر اسلامی برکنار کرد ؟ مگر متکی غیر از حرف رهبر معظم را تکرار کرد ؟ کسی مانند مشایی که در میز غذا کنار خود یک صندلی خالی را قرار داده با یک بشقاب غذا و ادعا می کند که امام زمان ( عج ) در کنار او غذا می خورد چگونه می تواند جای مقام معظم رهبری را در دل احمدی نژاد بگیرد ؟

    ا
    ز شما می پرسم که یک وب نویس هستید اینقدر ساده لوحی احمدی نژاد و شما دوستدارانش خیانت به رهبری و اسلام نیست ؟ ( البته ما هم طرفدار ایشان بودیم اما خط ما فقط خط ولایت است و بس )
    آیا شما که یک وب نویس قوی هستید نمی توانید چشمان خود را باز کنید و بهتر ببنید و درک کنید که در دوره آخر الزمان کسانی به دین اسلام خیانت می کنند که به آن نزدیک هستند ؟
    دوست عزیز خودمان را گول نزنیم اگر عدالتی رعایت شده در پی آن ناعدالتی ها هم رواج یافته و البته بدست دولت دهم !!! من نمی خواهم آنها را بیان کنم چون دلیلی نمی بینم که کار شما را به چالش بکشم و البته من برای شما و کارتان احترام غائل هستم و خواهش می کنم که اگر می خواهید بنویسید از غربت و مظلومیت رهبر انقلاب و اسلام بنویسید.
    وبلاگ من هم یک وبلاگ سیاسی است که البته ادامه دهنده راه وب قبلی من است ، وب قبلی من بدلیل اعتراضات منطقی به آقایان خاص از دنیای مجازی اخراج شد و دلیلش را هم نفهمیدم چون فیلتر نکرده بودن کلا حذفش کرده بودند - این وبلاگ جدید را بدون داشتن همت جدید ایجاد کرده ام و فعلا از خبرگزاری های مختلف اخبار را جمع کرده و در آن قرار می دهم تا آنروزی که دوباره خودم بتوانم مطلب هایم را قرار دهم الان هم چند مطلب از خودم دارم .
    به امید ظهور تنها منجی
    موفق بشی برادر
  • عاشق ولایت
  • سلام
    خیلی عالی بود
    همسنگر عزیز سلام
    خیلی ممنون از حضورتون در خاطرات 88
    لازم به توضیح است که "خاطرات88" فقط و فقط به خاطرات شما عزیزان به دوران فتنه می پردازد.
    منتظر خاطرات شما از هشت ماه جنگ نرم هستیم
    دعا برای فرج فراموش نشود
    اللهم عجل لولیک الفرج
    عجب شستشویی شده مغزت! یه خورده از اکبندی درش بیار داداش! یه خورده چشمت رو از این صدا و سیمای میلی برداری، شبکه های ماهواره رو نه، یه ذره واقعیت های جامعه رو درک کنی این چرندیات رو نمی نویسی، من هم از این اقا شکایت دارم به دلیل این همه دروغ و فریب و بی کفایتی و تهمت زدنها و بی احترامیها و بدبختیهایی که به این ملت تحمیل کرده و البته از شخص اول مملکت هه همینطور
    فقط یه چیز خیلی بهت دروغ گفتن داداش اونقدر حرفه ای که این جور توهم برداشتی
    کار جالبی بود
  • سلم امامی
  • بله بایدکاری کردورییس جمهرراعوض کردچون ایشان رییس جمهراست ولی همه کاره یکی دیگراست مابه محموداحمدی نژادرأی دادیم نه مشایی فعلااحمدی نژادشده پادوی مشایی بایدبه خاطرتوهینی که به رأیمان شده ازایشان شکایت کرد
  • دلسوز ایران
  • گ... نخور
    چیزی برای گفتن ندارم!!!
    ممنونم که خبر دادین.
  • دختری که عاشق رهبر است
  • سلام ممنون از دعوتتون وب بسیار جالبی دارید لینک شدید انشا الله همیشه در این راه بمانیم
    یا علی
    صدا و سیما چرا درباره حکم ناحق دادگاه و جلسات پی در پی رسیدگی به شکایات م ه سکوت مرگبار اتخاذ کرده است ؟!!!!!!!!!!!
  • پرستوی مهاجر
  • سلام خداقوت
    انشالله همه از کوچکترین و کم مسئولیت ترین عضو در جامعه ایران تا اون مسئولترین هاش برای داشتن کشوری سربلند و برافرازنده کشور اسلامی پیشرفته تلاش کنیم.
    به نظرم آقای احمدی نژاد هر کاری می کنن دارن وظیفه شون رو انجام می دن ولی ما هم به عنوان ملت فراموش نکنیم که وظیفه ای داریم و اون هم حمایت از عملکردهای صحیح دولت و انتقاد از عملکردهای ناصحیح است نه تخریب و ایجاد مشکل.


    زیبا قلم زده بودید.

    موید و بیدار باشید

    تعجیل در ظهور حضرتش صلوات
  • سرباز سید علی
  • سلام خسته نباشید
    مطلب جالب و متنوعی بود .
    ممنون که خبرم کرده بودین
    یامهدی.....التماس دعا
  • امت امام خامنه ای
  • اسم تیترتونو باید میذاشتید شکایتنامه آل هاشمی از احمدی نژاد

    سلام همسنگر

    زحمت کشیدی بهمون سر زدی

    اگه موافق به تبادل لینک هستی خبرم کن خوشحال میشم

    بازم بهمون سر بزنو با نظراتتون ما رو خوشحال و راهنمایی کنید

    برای سلامتی حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) صلوات
    سلام اخوی
    جالب و زیبا نوشتی
    موفق و پیروز باشید یا علی
    البته اسم پسران هاشمی خالی موفق باشید
    .
    .
    .
    .
    مرگ برضد ولایت فقیه هاشمی موسوی خاتمی وکروبی
    .
    .
    البته مشایی هم کم نمیاره
    سلام
    خیلی جالب بود مثل همیشه ماشالله قلمتونم خیلی تنده مواظب باشید؟
  • چای پولکی
  • دقت کردین همیشه کسانی که می خوان تو کامنتها عقده هاشون رو وا کنن، و لیچار بار نویسنده کنن، با اسم "ناشناس" کامنت می ذارن؟!
    بندگان خدا به فکرشون نمیرسه که با یه اسم مستعار یا یه اسم معمولی دیگه کامنت بذارن.
    احتمالا اینقدر هم دل و جرأت ندارن. یا شایدم خودشون هم به خودشون و تفکراتشون شک دارن.
  • هدیه ی خدا
  • این برادر ناشناس چقدر چیز بودند!خوب است آدم اندکی روحیه ی حق پذیری و جنبه داشته باشد!خیلی خنده کردیم!ولی شما که اینقدر زیبا نقد از (اونوری ها) رو به طنز آراسته می کنید بهتر هست کمی هم به ضعف ها ی دولت بپردازید.یا حداقل من نوعی رو اگر ضعفی نیست آگاه کنید.
    سلام.من هم از احمدی نژاد شکایت دارم چون به نقل ازعلیرضا اسلامیان از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می خوندم که اقا در دیدارشون اخیرشون با اعضای این جامعه در قم با قاطعیت فرمودند که "در شرایط کنونی اختلاف نظر هست و من هم برخی مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبری چیزی بگوید، رئیس جمهور می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند " و دوباره فرمودند که :بنده از همه دولت‌ها حمایت کرده‌ام ولی این دولت با دولت‌های گذشته تفاوت دارد و فرق اساسی در این است که تلاش نمی کنند حاکمیت دوگانه درست کند ".
    اخمدی نژاد بیجا می کنه که نمی خواد حاکمیت دوگانه ایجاد بشه.احمدی نژاد خیلی اشتباه میکنه آقا حرفی می زنه می پذیره و عمل میکنه.پس پرستیژ و اقتدار ریاست جمهوری چی میشه؟؟؟؟



    اگر من حرفی بزنم رئیس جمهور خلا
  • کلبه بهترین انتظار


  • نمیشه عزیز یه جورایی سیاسیه

    ممنون
    سلام.......
    چی بگم والا.......
    آدم به درستی عقل بعضیا شک میکنه....
    ممنونم ازتون
    انشالله موفق باشید
    یاعلی
    التماس دعا
    سلام!
    جالب بود
  • حزب الله313
  • سلام و رحمت الله
    جالبو بود و زیبا و قشنگ
    احسن
    خوب قلم زده بودید
    یاحق
    عاشورا جاری است..
  • عصر امروز
  • این مطلب در پایگاه خبری عصر امروز منتشر شد
  • صبح قریب
  • من هم شکایت دارم از این که که رئیس جمهور محبوبم در دام فتنه گری بزرگ به نام مشایی افتاده است
    مطمئنی این همه شر و وری که نوشتی درسته...!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">