باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

بازخوانی سخنان آقا

| دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۵۸ ب.ظ | ۳۶ نظر
این چند روزه باز هم شاهد افرادی بودم که به اسم ولایت مداری خون به دا آقا میکنند و دقیقا سخنانی را بر زبان می‌آورند که رهبر این سخنان را نهی کرده است.

لازم دیدم باز هم به سخنان رهبری در دیدار با مردم فارس رجوع کنم.

ایکاش فقط سخنان رهبری را عمل کنیم نه اینکه فقط گوش بدهیم و تکبیر بگوییم..

 

«شما ببینید در همین پنج شش روز گذشته سر یک قضیه‌اى که آنچنان هم از اهمیت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اینها - چه جنجالى در دنیا راه انداختند. تحلیلها را بردند به این سمت که بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شکاف ایجاد شده است، حاکمیت دوگانه شده است، رئیس جمهور حرف رهبرى را گوش نکرده است! دستگاه‌هاى تبلیغاتىِ خودشان را از این حرفهاى سست و بى‌پایه پر کردند. ببینید چطور منتظر بهانه‌اند. ببینید چطور مثل گرگ در کمین نشسته‌اند که یک بهانه‌اى پیدا کنند، هر جور میتوانند، حمله کنند. میدانند که دولت مشغول تلاش و فعالیت و خدمت است. خب، واقعاً در کشور دارد خدمت انجام میگیرد. هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبرى طرفدار است. ما که راجع به شخص قضاوت نمیکنیم؛ ما کار را، خط را، جهتگیرى را ملاک و معیار قرار میدهیم. آنجائى که کار و خدمت و تلاش هست، حمایت ما هست، حمایت مردم هست. و بحمداللَّه امروز کار دارد انجام میگیرد. مسئولین دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش میکنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند؛ من مى‌بینم، من از نزدیک شاهدم. اینها دائم مشغول کارند، مشغول خدمت و تلاشند. خب، اینها براى کشور خیلى باارزش است....

عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند. این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟ نه، دستگاه بحمداللَّه دستگاه مقتدرى است، مسئولین مشغول کارشان هستند.»

نظرات  (۳۶)

سلام، تمام کشورهایی که سالهاست نیروی اتمی‌ استفاده میکنند تصمیم گرفتند که تا ۱۵ سال دیگر از این بهره برداری دست بکشند. آلمان ، ژاپن، هند و غیره. دنیا دنبال بهره بردار از نیروی خورشید، با د ، امواج دریا و اینکه چگونه میشود این دنیا را حفظ کرد،هست. به نظر میاید که ما فقط دنبال تخریب دنیا و ادمهایش هستیم. من فدایی امام هستم و انشا‌الله روزی تمام انسانهای این دنیا عین ما مسلمان شیعه خواهند شد اما آیا آن روز دنیایی وجود خواهد داشت؟ بهانه انرژی اتمی‌ و یا حتی استقفرلله وعده امام زمان فقط برای سرگرمی ما مردم هست تا آقای احمدی‌نژاد و فامیلهاش بتوانند به راحتی‌ دزدی بکنند.
این حرفا رو بعدا خود آقا تکذیب کردند چرا دروغ می‌گین
..................
میشه بگید کدوم حرف رو؟!!!
یعنی خودشون حرف خودشون رو تکذیب کردند!!
راستی چرا اسم وبلاگتو نذاشتی؟
سلام

عالی بود

به ما هم سری بزنید
  • روح الله نیک سیرت رودسری
  • به نام خدا
    سلام
    آخ گفتی
    ما که هر چی به این دوستان اطراف خودمون می گیم یه عده قبول می کنند یه عده بازم شک دارند یه عده هم فقط ساز خودشونو می زنند.
    نمی خوام توهین کنم اما آیت الله .....چند روز قبل گفته که آقای احمدی نژاد رو آقای مشایی سحر کرده خب شما که میگین دعای امام زمان پشت نظامه این همه دعای مردم، مقام معظم رهبری حتی همین آیات عظام بعد میشه که سحر و جادوی یه آدم بر همه ایناغلبه کنه بعد میگن مشایی حرف های چرند می زنه .صحبتهای خودشون رو نگاه کنی می بینی عجیب می بافند.
    به هر حال جاده سعادت پر پیچو خمه و اگه پشت سر ولایت حرکت نکنیمو یا بگیم که بابا آقا خیلی آروم حرکت می کنه ما راه رو تا آخرش خوندیم و سبقت بگیریمو برا آقا بوق بزنیمو بریم کیلومتر ها جلو بعد ببینیم ای داد بیداد آقا چند کیلومتر قبل پیچیده تو یه جاده ی دیگه و اون وقت بیا باقالا بار کن
    به هر حال سخن دوست شیرین تر است:
    وبلاگ خورشید حسینی با هدف گسترش تصاویر مقام معظم رهبری در فضای مجازی آماده تبادل لینک و لوگو با شما وبلاگنویس گرامی ست
    در صورت تمایل اطلاع دهید.
    سایه مقام معظم رهبری امام خامنه ای مستدام باد..
    به هیچ جایی نخواهند رسید!!!

    اکتشافات رنگین کمونی
    تشزیف بیارید.....خوشحال می شم.
    خدایا منو ببخش: اگه یه وقتایی یادم میره که تو خدایی و من بنده ات.

    خدایا منو ببخش: که نتونستم گناهی به بزرگی رحمت و بخشش تو مرتکب بشم.

    سلام. به روزم خوشحال میشم تشریف بیارین
    اللهم عجل لولیک الفرج
    محتاجیم به دعا
    یاعلی مدد

    اینجا دست هایی منتظر توست...
    سلام

    خدا قوت - سپاس از اینکه هوای دکتر رو دارید
  • سیدمصطفی مبین
  • راستی به وبلاگ شخصی آقای قزوزه سر زدید
  • سیدمصطفی مبین
  • سلام این را زا رجانیوز گرفتم
    ....................................................
    شعر کنایه آمیز علیرضا قزوه درباره مسائل روز

    "علیرضا قزوه" شاعر معروف و ارزشی کشورمان شعر معنادار و کنایه آمیزی را در وبلاگ خود منتظر کرده است.



    به گزارش رجانیوز، استاد قزوه در وبلاگ شخصی خود نوشته است: چند روز پیش درویشی هندی را دیدم در محله ی نظام الدین اولیای شهر دهلی. به گمانم از مردمان جنوب هند بود. کمی فارسی هم می دانست . حالش را به زبان اردو پرسیدم و او به فارسی پاسخم را داد . بعد هم این رباعی را برایم خواند و رفت. نامش را هم گفت اما رباعی اش در خاطرم ماند و نامش نماند:

    پاییز رسید ، میوه ی کال مباش

    موسی داری ، مهره ی رمّال مباش

    از منتظران مهدی(عج) موعودی

    هش دار مرید خر دجّال مباش...
    کد خبر:89551 -
  • مدیر وبلاگ هیئت بین الحرمین
  • به روزم
    سلام
    دست شما درد نکنه لطف کردید
    منت سر ما گذاشتید
    امیدوارم بتونم میزبان خوبی برای لینکتون باشم
  • سیدمصطفی مبین
  • محمود نه میوه کال است و نه هواخواهنش چون خر دجال .
    این روز ها همه محمود کوب شدند و خود را منجلیق فرض میکنند حتی اگر محمود دژ رهبر باشد در این گیر و دار علی رضا قزوه شاعر هم اگر چه کوچکتر از ان است که در مقابل محمود عرض اندام کند ولی او هم فرصت را غنیمت شمرده و به شیر زخمی سنگ پرتاب کرده و دندان نشان میدهد .
    در وبلاگش در مورد اتفاقات اخیر به نا حق نوشته بود که عین نوشته شان را برایت گذاشتم و جوابش را هم در زیر نوشته هایش دادم.

    این را متاسفانه و باز هم میگویم متاسفانه از وبلاگ علی رضا قزوه گرفتم

    (( چند روز پیش درویشی هندی را دیدم در محله ی نظام الدین اولیای شهر دهلی. به گمانم از مردمان جنوب هند بود. کمی فارسی هم می دانست . حالش را به زبان اردو پرسیدم و او به فارسی پاسخم را داد . بعد هم این رباعی را برایم خواند و رفت. نامش را هم گفت اما رباعی اش در خاطرم ماند و نامش نماند:

    پاییز رسید ، میوه ی کال مباش

    موسی داری ، مهره ی رمّال مباش

    از منتظران مهدی(عج) موعودی

    هش دار مرید خر دجّال مباش...

    و اما در جواب آقای قزوه باید این را به ایشان و تمامی دوستان و همفکرانشان یادآور شویم که لطفا ازپیله و تابوتی که برای خود شان درست کرده اند در آیند و به چشم دل و دیده روشن ببیند که خدا را شکر که محمود نه میوه کال است و نه هواخواهنش چون خر دجال . شما مطمعن هستید که رفاعة بن شداد نیستید در مقابل( امیر مختار الرئیس محمود زره و سپر رهبر ) . ما نه یا لثارات الحسین تان را دیدیم نه شعار یا منصو امة تان را . هر چه از شما و دوستانتان میشنویم فریاد (مختار کذاب ) گفتن تان است . مختار خوب جواب بعضی ها را داد که گفت رفاعه با ما برسر قصاص قاتلین حسین اختلاف ندارد چون او حال پیش نماز لشگر اشقیا شده است او اختلافش با ما بر سر پست و مقام ندادن و شریک نگرفتن او در قدرت و حکومت است . انحراف رفاعه را میخواهید بینید بروید ریشه های انحراف طلحه و زبیر را مطالعه و برسی کنید طمع قدرت حتی مدئیان دین مداری و تارکان دنیا را هم شیفته خود میکند .
    سلام

    وقت نکردم بیشتر مطالب رو بخونم.. ولی به طور میانگین همه رو بررسی کردم!!
    سلام
    حاجی هنوز که کد لینک باکسو نذاشتی
    کمکمون کن تا در عین سادگی بهترین باشیم
    سلام
    استفاده کردم
    ممنون اززحماتتان
    یاحق
    سلام

    با مطلب"نگاهی به نوع رویکرد سایت های اصولگرا به مصاحبه دکتر احمدی نژاد"

    به روزم
    سلام حسن جان!
    واقعا بعضی فقط بلدند صحبت های آقا رو برای خودشون تفسیر کنند.
    واقعا بعضی فکر می کنند که آقا برای بقیه صحبت می کنند نه آنها...
    خدا نگهدار
    سلام آقا صمد
    من هنوز منتظرما

    شما که باحال بودی و راحت کد لینک باکس قرار می دادی

    رومو زمین نمی ندازی که!!!!!!!!!!!!!!
    وب جالب و علمیی داری.
  • ریحانه و الینا
  • مرسی که سر زدی.
    سلام بر حسن عزیز
    خدا خیرتان دهد حرف دل منو زدید، یک مطلب نسبتا کوتاه! در جواب دوست خوبم حامد نوشتم، این حرف دلم بود، اگه خواستید می تونید در قسمت نظرات وبلاگم دنبال کنید، واقعاً چرا برخی از ماها کاسه داغ تر از آش شده و به اختلافات دامن می زنیم و آب به آسیاب دشمن می ریزیم؟؟؟
  • سیدمصطفی مبین
  • بر اساس گزارش های محرمانه وزارت خارجه آمریکا که توسط سایت ویکی لیکس در دی ماه سال 89 فاش شده فعالیت های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا به صورت ویژه در شهر استانبول ترکیه متمرکز شده است تا ضمن دریافت اطلاعات از داخل ایران، با درون این کشور ارتباط برقرار شود.
    به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه السفیر چاپ بیروت،
    دیپلمات های آمریکایی همچنین با هماهنگ کننده شورای بازرگانی ایران و ترکیه تماس گرفته و از وی می خواهند قبل از سفر به تهران برای برگزاری نشستی در این شهر، مقامات آمریکایی با اعضای این شورا دیداری داشته باشند.
    هماهنگ کننده شورای بازرگانی ایران و ترکیه که از او به عنوان "منبع مهم اطلاعاتی از اواخر 2007 " یاد می شود به دیپلمات های آمریکایی می گوید که دو عضو این شورا از سوی ایرانی ها بازخواست و بازجویی شده اند. موضوع بازخواست، "تماس های شورای بازرگانی ایران و ترکیه با کنسولگری آمریکا در استانبول" و "پرسش های آمریکایی ها درباره بازرگانی میان ایران و ترکیه" بود.
    دیپلمات های آمریکایی گفته اند که تلاش می کنند منابع اطلاعاتی خود را حفظ و آنها را گسترش دهند.
    در این اسناد به اظهارات "کیهان اوزدمیر" بازرگان اهل ترکیه و مدیر شرکت "پارس انفست" که دارای طرح های ساختمان سازی و سرمایه گذاری در زمینه انرژی در ایران است اشاره شده که می گوید: از طریق ارتباطات خود با مجموعه شهرداری تهران به این نکته پی بردم که قالیباف شهردار تهران خود را برای حضور جدی در انتخابات آینده ریاست جمهوری آماده می کند. تصمیم وی برای شرکت نکردن در انتخابات قبلی ریاست جمهوری بر اساس یک تفاهم ضمنی بود که باقی ماندن او خارج از رقابت ها باعث می شود شرایط برای قالیباف به عنوان گزینه برتر در دوره بعدی فراهم شود.
    این بازرگان ترک از دیپلمات های آمریکایی می خواهد با توجه به شرایط ایران به سرعت با تهران از در معامله وارد شوند.
    در سند دیگری نیز یک منبع دانشگاهی به دیپلمات های آمریکایی می گوید که آیت الله مصباح یزدی قدرت بیشتری از احمدی نژاد دارد و در موضوعاتی حکومتی نیز نقش مهمی را ایفا کرده و اولویت وی ماندن در سایه است.
    بسم رب المهدی

    با ۲ کلیپ بسیار زیبا از حاج مجتبی رمضانی که برای شهدا خونده به روزیم

    یا علی
    سلام
    موفق باشی
    کاتب باشی
    دوباره سلام
    عارفه 20درصد از هوشیاریش از دست داده وبا 70درصد هوشیاری فعلا زنده است اگه یکم دیگه بیاد پایین میره تو کما وامید برگشتش دیگه نیست توروخدا دعا کنید من دارم میمیرم کاش بهشت زهرا نرفته بودیم و من هیچ وقت نمیبردمش دعا کنید نمیتونم باورکنم که داره از پیشمون میره

    چون دوستون داشت وبه شما اعتماد داشت من مزاحمتون میشم واز وضعیتش بهتون میگم یعنی به همه گفتم حتی اون محمد که انقدر عارفه را اذیت کرد.
    دعا کنید
  • خدا بود ودیگر هیچ..!!!
  • سلام..
    من خیلی شرمنده ام که وقت نمی کنم به وبتون سر بزنم...
    جبران می کنم..
    تولد وبلاگم دعوتید...
    سلام
    مرسی از اینکه خبرم کردین
    استفاده کردیم مثل همیشه.
    موفق باشید
    خیلی ممنون که به ما سر زدین
    انشاءالله از قلمتان برای نشریه استفاده خواهیم کرد
    یا علی
    سلام من زاهده هستم امیدوارم شناخته باشید
    نمیدونم از کجا بگم ولی توروخدا براش دعا کنید همش مقصر منم که هی بهش گفتم بیا بریم راستی از عارفه خبر دارید؟از دیروز توی سی سی یو بستری شده شنبه که به خاطر من اومد بیرون حالش بد شد نمیدونید من دارم دیونه میشم به همه میگم براش دعا کنن که یه بار دیگه چشماش باز کنه اگه اون بمیره منم میمیرم دلم برای خندهاش تنگ شده همین چند روز پیش بود که با پدرش بحث کرد وقبول کرده بود ازدواج کنه روز تولد حضرت زهرا حتما خبر دارید.اونها عاشق هم هستن شاید ندونید که اگه تا حالا جواب اون را نداده به خاطر همین دوست داشتن که میگفت من میمیرم اون میخواد زندگی کنه پس بر با کسی زندگی کنه که چندین سال زندگی کنه نه چند سال.البته حالا که قبول کرد کار به اینجا کشید دعا کنید که به هوش بیاد ویه با دیگه بخنده الان گوشیش دست باباش به خدا حتی میترسم زنگ بزنم حالش بپرسم میترم پدرش من را دعوا منه توروخدا اول برای اون دعا کنید بعد برای من که بدون دوست خوبم میمیرم.
    سلام

    موفق باشید


    ای بابا... موافقم....با شما
    حرف نزنیم هم می گن این عمار!!!!!
    آیت الله محی الدین حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در بازدید از خبرگزاری رسا

    کرسی های مناظره در حوزه رونق گیرد.

    در بحث آقای مشایی حرف های زیادی مطرح است که آیا حرف‌های وی نادرست است یا درست؟ بعضی می گویند آقای احمدی‌نژاد به ایشان تعلق دارد و از این جهت تحت تاثیر ایشان است و حرف او را قبول می کند.


    آیت الله حائری شیرازی بیان داشت: اگر یک مناظره برگزار کرده بودیم، این فاصله‌ها کم می‌شد و اینجوری همدیگر را متهم نمی‌کردیم.
  • مهدی نعمت نژاد
  • سلام حسن آقا
    مطلب پربار و خوبی بود
    ولی خداییش بعضی از مسئولین هم تقصیر دارند مسئولین نباید تا کوچکترین اختلافی پیش می آید آن را به صحنه افکار عمومی بکشند
    موفق باشی
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">