باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

نظرات  (۵)

  • شبکه وبلاگی صدای تو
  • مدیر محترم وبلاگ
    با سلام.

    ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب مفید حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در سایت صدای تو / sedayeto.ir منتشر شد.

    لینک مطلب شما :

    http://sedayeto.ir/index.php/the-best-blogs/5805-2014-05-28-04-14-27.html

    *** منتظر مطالب جدید شما و بخصوص مطالب "تولیدی خود شما" هستیم.

    *** لطفا پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

    ********* از دوستانتان نیز بخواهید به ما بپیوندند...

    با صدای تو ، دیده و شنیده شوید / sedayeto.ir
    در باره این استاد عزیز و دانشمند هرچه بگویم کم است خواهشمندم بیشتر مطلب بگذارید نیاز جامعه ونسل جوان است استاد خود بنده است خدواند سلامت بداردش
    من با اجازه لینکتان کردم
    سلام حسن آقای عزیز خیلی خیلی خوشحال شدم از نقد شما . باور بفرمایید اولین نفری هستید که نظرش خوشحالم کرد . امیدوارم همیشه موفق باشید نکات شما را بکار خواهم گرفت . دستتان درد نکند باز هم منتظر حضورتان هستم .
    سر فرصت مطالب زیبای وبلاگ شما را می خوانم .
    وب زیبا و جالبی داری
    لطفا به وبگاه من بیا و در مورد مطالب اون نظر خودت رو ارسال کن
    با سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">