باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

عکس/من بهترین اتومبیل جهان هستم

| پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۰۶ ق.ظ | ۱۳ نظر

  من بهترین اتومبیل جهان هستم

تا به حال تا این اندازه هوادار نداشتم...

تا به حال اینقدر گل باران نشده بودم...

تا به حال اینقدر در فشار جمعیت قرار نگرفته بودم ...

تا به حال اینقدر صدای مداوم تپش های قلب را نشنیده بودم...

تا به حال به ذهنم هم خطور نمی کرد که با قطرات اشک شسته شوم...

چه افتخاری از این بالاتر که من نائب امام زمان(عج) را حمل می کنم....

حالا من بهترین اتومبیل جهان هستم...

 

استقبال پرشور مردم بجنورد از مقام معظم رهبری

استقبال پرشور مردم بجنورد از مقام معظم رهبری

لازم نیست حتما ضریح پنجره ای شکل باشد

گاهی اوقات اتومبیل هم می تواند ضریح شود.

ضریحی که خیلی ها دستشان نرسید

اما دلشان گره خورد با دل مولا

استقبال پرشور مردم بجنورد از مقام معظم رهبری

 

سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی

 

نظرات  (۱۳)

  • برای فردا
  • خوش به حال اون ماشین


    این ماشین همونی نیست که همه جا آقا رو میبره؟
    منظورم اینه که آقا همیشه با این ماشین نمیرن سفر؟
    آخه قم هم که اومده بودن ماشین شون این شکلی بود

    به هرحال خوش به حالش. چه حالی میکنه
    فصل دوم از برنامه دکتر رائفی پور در خصوص نشانه های حضرت محمد (ص) در تورات و انجیل
    برنامه اختصاصی شبکه نصر-قسمت دوم
    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7106
  • خنزرپنزری
  • عنوان جالبی انتخاب کردید!
  • دلتنگ خدا
  • کاش میشد یه روزی منم آقارو ملاقات کنم
    از نزدیک نزدیک
    تا حرفامو بهش بگم...
    سلام

    ...چقدر با شکوه...خوشا به حال اتومبیل

    با من صنما دل یک‌دله کن

    گر سر ننهم، آنگه گله کن

    مجنون شده‌ام از بهر خدا

    زان زلف خوشت یک سلسله کن
  • پرستوی مهاجر
  • اللهم ایُد و احفظ امامنا الخامنه ای... ( اگر اشتباه نکنم دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازهایشان بوده است.)
  • بصیرت بسیجی
  • جانم فدای رهبر ..

    به امید روزی که خبر اول همه سایتها و وبلاگ ها و رسانه های دنیا این باشد:

    "مهدی فاطمه عج" آمد.

    خاک پایش توتیای دیدگان مان ..

    یا علی
    تنها چیزی که بعنوان یک هموطن می تونم بگم .....اینکه:
    "واقعا برات متاسفام اخوی.......خدا شفای عاجلت بده....."
    سلام
    الهی ..
    حاضری ..چه جویم؟

    ناظری ...چه گویم؟

    عالی بود ممنون
    سلام
    مطلب زیبایی بود . سوژه های جالبی به ذهن تون می رسه ...
    توی وبلاگم یه مطلبی گذاشتم به اسم « اگر نظام عوض شود ... »
    اگه فرصت داشتید بخونید نظر بدید
    سلام
    همیشه با کلمات گهربارتان همیشه بهترین ها را آفریده اید
    آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
    هر کجا هست خدایا به سلامت دارش!
    -یا زهرا-