باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

عکس1/حیوانات سخن میگویند...

| دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۵۵ ق.ظ | ۷ نظر

  حیوانات سخن میگویند...

 

((مَنْ ظَـلَمَ ظُلِمَ))

هر کس ستم کند، ستم مى‏بیند.

امام علی(ع)/بحارالأنوار ، ج 95، ص 298، ح 17

نظرات  (۷)

  • سید محمد جواد طاهری
  • سلام
    تصاویر در مقام تمثیل خیلی بجا بود
    تعجب می کنم چرا بعضیها تن به خود سانسوری میدن
    واقعاً مطلبتون در عین کوتاهی قشنگ و تأثیرگذار بود
    یا علی
    آره مطمئن باش همین طوره
    همه کسانی که ظلم می کنند یا...یه روز سزاشو تو همین دنیا می بینن
    من سعی میکنم به کسی ظلم نکنم یا دل کسیو نشکنم شما چطورررررررر؟!
    حدیث خوبی بود ممنون.
    تصویر هم مفهوم رو می رسوند اما فکر می کنم اگه تصویر راجع به آدم ها بود، درک بهتری از حدیث ایجاد می کرد.
    سلام
    محتاج دعای دوستان هستم. زیر قبّه یادتان کردم.

    با "سفرنامه کربلا" به روزم.

    راستی مطلب تون جالب بود و قابل تأمل.

    خدا قوت.
    سلام
    بلاخره یه عده باعث این موضوع ها میشن!!!!!
    حالا من کدش رو برداشتم دیگه مشکلی نداره!!!
    ممنون/
    راس میگه عکساش بی ربط بود ولی امیدوارم واقعا اینطور باشه که ستمگر ستم ببیند. همین دنیا و در مقابل چشمان ستمدیده....
  • من یک مسافرم
  • حالا این مثال بود دیگه مثلا ؟!
    وگرنه تمساح که داره شکار می‌کنه و رفتار غریزی‌اش همینه و ستم نیست
    ........................................................................................................
    صد البته این مثالی بود برای ما انسان ها
    البته فکر نمی‌کنم تمساح بخواد فیل رو شکار کنه! یعنی براش مقدور نیست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">