باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

خدا پدراین رسانه ها را بیامرزد!

| شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۱۱ ب.ظ | ۱۶ نظر

خدا پدراین رسانه ها را بیامرزد!

 

 

من از رسانه‌ها ممنونم که تمام هم وغمشان، رسیدگی به مشکلات قشر مستضعف می‌باشد.

من از رسانه‌ها ممنونم که به تمام اصول اخلاقی مانند: پرهیز از دروغ، غیبت، تهمت، سایه نمایی، نمامی و.. اهتمام می‌ورزند.

من از رسانه‌ها ممنونم که هیچ گاه با آبروی افراد بازی نمی‌کنند و به صرف (گمانه زنی ها) و (شندین از منابع آگاه و مطلع)، خبری را منتشر نمی‌نمایند.

من از رسانه‌ها ممنونم که سخنان هیچ شخصیتی را تحریف نمی‌کنند و بدون هیچ کم و کاستی، تمام سخنان یک مسئول را منتشر می‌نمایند.

من از رسانه ممنونم که هیچ گاه با بازی با تیترهایشان نخواستند مرا بفریبند.

من از رسانه‌ها ممنونم که همیشه سعی دارند تا در صفحه اولشان، از چگونگی نزدیک شدن به خدا و راههای دوری از شیطان به ما بگویند.

من از رسانه‌ها ممنونم که همیشه در صفحه اولشان از غربت امام زمان(عج) و وظایف منتظران می‌نویسند.

من از رسانه‌ها ممنونم که سعی دارند تا بین مردم و مسئولین و همچنین مسئولین با یکدیگر، وحدت و همدلی برقرار کنند.

من از مدیران رسانه‌ها ممنونم که حداقل هفته‌ای یک‌مرتبه برای خبرنگاران خود، کلاس‌های عقاید و اخلاق برگزار می‌کنند.

من از رسانه‌ها ممنونم که نه  فقط در زمانی که منافع سیاسیشان می‌طلبد، بلکه همیشه به دنبال برطرف کردن مشکلات جوانان هستند.

من از رسانه‌ها ممنونم که مطالبات رهبری را همیشه و به صورت مداوم پیگیری می‌کنند، نه آنکه سخنان مولا را تنها فردای آن روز منتشر نمایند.

من از رسانه‌ها ممنونم که مسائل مهم اساسی، مانند بیداری اسلامی و جهاد اقتصادی را جزء اولویت‌های خود قرار داده‌اند و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و فرعی  اجتناب می ورزند.

من از رسانه‌ها ممنونم که همیشه تاریخ را برای من زنده کرده اند و نشان دادند که خواص تاریخ چرا رفوزه شدند؛ طلحه و زبیرها، ابوموسی اشعری‌ها، ابن ملجم‌ها، توابین و شمرها چه کسانی بودند.

من از رسانه‌ها ممنونم که اختلافات داخلی مسئولین را به مردم نمی کشانند و سعی دارند مشکلات مسئولان را بین خودشان حل و فصل کنند.

من از رسانه‌ها ممنونم که همیشه دقت کرده‌اند مطالبشان، مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد و خدای ناکرده مطلبی را منتشرنکنند که فردایش تیتر رسانه‌های بیگانه بشود.

من از رسانه‌ها ممنونم که صدای یک شهروند را به گوش دیگران می‌رسانند.

...................

نکته:البته این مطلب به منظور نادیده گرفتن زحمات برخی از رسانه‌های دلسوز و انقلابی نیست.

 

حسن عبدالصمد

 

نظرات  (۱۶)

  • حزب الله
  • سلام

    هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله...

    ثبت نام برای عملیات استشهادی ضد اسرائیل.

    http://irhezbollah.blogfa.com/post-135.aspx

    یا علی مدد.
  • عدالت جو
  • به نام خدای رحمان
    سلام دوست خوبم.خیلی جالب رسانرو تحلیل کردی.
    موفق باشی.یا حق
  • سید عینی
  • "آموزش مداحی"
    http://hayatolgheibi.mihanblog.com/
    یاعلی
    سلام...خداقوت...واقعا بغیر بعضی ها که دلسوزند...بقیه دیگه شورشو درآوردند....واقعا تشکر باید کرد ازشون....
    « این زیباترین لحظه ی زندگی من است زیرا پنج ساعت مانده یا به معشوق بپیوندم و یا حسرت عاشقان را بخورم..... »
    به روزم
    یاعلی
    امروز خیلی ها از رسانه ها ممنونند ..
  • کوچه امید
  • من هم از بعضی رسانه ها ممنونم که آتیش بیاره معرکه می شن

    دوست خوبم قلمت توانا
  • ققنوس انتظار
  • سلام
    وبلاگتون خیلی خوب
    آرزوی موفقیت دارم برایتان
    یاعلی
    فکرم همه‌جا هست، ولی پیش خدا نیست
    سجاده‌ی زردوز که محرابِ دعا نیست
    ....
    سلام
    سلام.

    خدا قوت.
    بسیارررررررررررر زیباااااااااا
    سلام
    دلمون از دست جامعه و رسانه و تلویزیون با این فیلمهای اموزندش پره وای اخه کی به فکر ...........................
  • من یک مسافرم
  • من هم از رسانه ها خیلی ممنونم
    و البته من نفرین شون می کنم کسانی رو که با اعصاب من و بقیه مردم بازی می کنند
    نود و پنج درصد مشکلات جامعه ما از همین رسانه های غرض ورز نشات می گیره
  • مهدی رنجبر
  • سلام
    با مطلب ( منفعت شخصی یا مصلحت جمعی ) به روزم
    خوشحال می شم ردپای سبز شما رو در قسمت نظرات وبلاگم ببینم
    منتظر حضورتون هستم .
    درود بر شما
    هموطن.. رسانه بهترین وسیله ی مردم ..... فریبه هر حکومتیه.
    سپاس که بیهوده وقت هدر نیمیدین
    به امید...
  • عمارنامه
  • سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/6789
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی
  • جام نیوز
  • با سلام.مطلب شما در سرویس جام بلاگ سایت جام نیوز منتشر گردید.
    کد لینک خبر :
    http://jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=47734&Serv=37

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">