باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

دو پیامک و پیغام برای شب یلدا

| سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۴۲ ق.ظ | ۶ نظر

دو پیامک و پیغام برای شب یلدا

* ما چله نشین شب یلدا حسینیم

ماتم زدگان غم عظمای حسینیم

ما غرق عزای پسر فاطمه هستیم

 ما تا به سحر محو تماشای حسینیم

.....................................................................................................................................

 *نمیگذارم در طولانی ترین شب سال چشم هایم به تاریکی عادت کنند، پس شب یلدایم را با یاد تو نورانی می‌کنم (الهم عجل لولیک الفرج)

نظرات  (۶)

اللهم عجل لولیک الفرج
  • کوچه امید
  • دلم پر ز بوی یاس کردم خدا را پیش تو احساس کردم زمستانهای من دور از بهارند تمام جمعه ‏هایم بی قرارند.

    سلام،

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • بنده حقیر خدا
  • با سلام خدمت شما
    با مطلبی با عنوان حاضر بودم هزاران بار کشته شوم به روز می باشم

    منتظر نظرات ارزشمندتان هستم.

    التماس دعا
    یا علی
  • قلم سرخ(بارون قدیمی)
  • سلام
    پست علی اصغرهای قرن21 را خوندم خیلی جالب بود! انشاالله به زودی امام زمان انتقام همه چیز را میگیرند از کوچه گرفته تا ساجده5روزه
    به روزم:
    آب تشنه بود ، روی ماهش در آب افتاد....آب سیراب شد.

    ماه بر اسب سوار شد و امید سیرابی اهل حرم که نکند نوا سر دهند که : ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...

    پیامبر خدا(صل الله علیه و اله):خداوند تعالی حفظ دوستی قدیمی را دوست دارد.

    یاعلی
    لبیک یا امام خامنه ای
  • مهمان خدا
  • خیلی خوب...

    ممنون
    سلام
    زیبا بود....
    طیب الله/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">