باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

من از رفتن آقا به کرمانشاه ناراحتم!

| شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۰، ۰۶:۲۳ ق.ظ | ۴۲ نظر

من از رفتن آقا به کرمانشاه ناراحتم!

   
تهرانی ها نگرانند،می‌ترسند که با رفتن آقا زمین فرصت را غنیمت بشمارد و کار خودش را بکند.

من ناراحتم، از رفتن ایشان به کرمانشاه ناراحتم. چرا؟!

چون می ترسم! از تهرانی که ضد زلزله ندارد باید رفت!

می گویند که خداوند به واسطه ی حضور علماست که خطرها و بلایا را از شهرها دور می کند.

می ترسم! نه تنها من که خیلی ها می ترسند. می ترسند که با رفتنشان، زمین فرصت را غنیمت بشمارد(!) و کار خودش را بکند.

ماشاء الله اینقدر مردم تهران زیادند و به همین میزان هم وفور گناه است که دفع خطر همه ی این گناهان، تنها با حضور آقا ممکن است.

می ترسم! زلزله یک ۱۰ روزی بیزحمت امان بده تا دوباره آقا بیایند!

یک تهرانی

نظرات  (۴۲)

  • یه بنده ی خدا
  • امام سجاد-ع: "براستى که دعا، بلا را برگرداند، آنهم بلاى حتمى را. دعا بلایى را که نازل شده و آنچه را نازل نشده دفع کند."
    ...
    خدایا! تمام بلاها و فتنه های آخرالزمان را از کشور اسلامی مان دفع و دشمنان اسلام را نابود و ذلیل بگردان/آمین.
    شده یلدا مقارن با محرم
    نمی دانم بخندم یا بگریم
    مبارک، تسلیت عید و عزاتان
    پس از شادی بخور یک ذره هم غم!
    دست خدا همیشه با حق است ! این همه ماهواره در دنیا حریف این ماه پاره ی ما نمی شوند............ایشالا بد خواه های آقا اول حسابی دورش بگردن و بعد با مخ بخورن زمین ...........
    قلمتان استوار...
    بسیار عالی بود... ما تهرانی ها به یمن وجود آقا داریم نفس می کشیم... اگر آقا نبود نمی دونم چی بر سر تهران میومد....
    خدا خیرتان دهد
    علما .............................عدالت........................فکر تو..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چی می گی واسه خودت !
    دیدی؟! هیچی نشد تازه تهران نفس کشید
    چه هوای مطبوعی ، به دور از ریا و تزویر و دورویی
    تهران تازه چند روز زنده شد، نفس کشید
    تو خودتو نبین که گناهکاری ! میگن کافر همه را به کیش خود پندارد همینه!!!
    مردم تهران ماهند، خوبند، گلند، اگه بعضیا بزارن
    برو به جای این چرت وپرتها استغفار کن خدا ببخشت !!!
  • سکوت پرصدا
  • سلام.راست میگید بخدا همش احساس میکنم الانه که تهران منفجر بشه.
    خیالتون راحت دیگه آقا برگشت.
    من با مطلبی به روزم خوشحال میشم سری به ما بزنید.
    راستی به هلاکت رسیدن دیکتاتور ملعون لیبی رو به شما تبریک میگم.
    موفق باشید
  • پاتوق عمارها
  • تمام غصّه ام این ست، پشت پا بخوری

    تو هم شبیه خودم نیزه بی هوا بخوری

    خدا کند که به فرقم نظر نیندازی

    هراس دارم از این عمق زخم جا بخوری!

    عزیز فاطمه مدیون زینبت کردم

    اگر که ثانیه ای غصّه ی مرا بخوری

    شبیه من جگرت آب می شود وقتی -

    به زیر تیغ و سنان حرص خیمه را بخوری

    خلاصه عرض کنم حرف تیرها این ست -

    قرار نیست که از آبِ کربلا بخوری!

    ********

    سلام علیکم و رحمه الله

    خدا قوت

    با دومین کار از مجموعه محرم امسالم (لک لبیک ابا عبد الله) با نام و ما ادراک عطش به روزم .

    منتظر نظرات ارزشمندتون هستیم .

    *لطفا اگه مارو تا کنون لینک نکردید ، اگه لایق می دنید لینک کنید .(پاتوق عمارها http://www.anaammar.ir/)

    ثامن گرافیک
    راستی یادم رفت که بگم بروزم
    سلام عزیزم در صورت امکان لوگوی ما رو ثبت کنید. وبلاگ بسیار خوبی دارید لذت بردم از مطالبتون / با تشکر
    سلام
    سلام مهربانم / اینقدر ترسو نباش / خدا همه جا هست
    خشک سالی شده ای بارش باران برگرد
    جانشین خلف پیر جماران برگرد
    نفست حافظ این شهر گناه آلود است
    نازنین رهبر ما زود به تهران برگرد

    ولی من دعا میکنم اگه قراره زلزله یا هر اتفاق دیگه ای بیافته تا آقا نیست بیافته که آقامون سید علی سالم بمونه
  • اشاره نشانه ها
  • سلام

    ممنون که مطلب گذاشتید .راستی من همین مطلب رو به اون ادرس ایمیلی که تو سایت بود فرستادم و مشخصاتم رو اونجا اوردم.اون چی میشه پس؟؟
    مشخصات رو هم براتون میفرستم خودتون هر کار لازمه بکنین.

    در مورد نوشته هم شاید من اشتباه کردم.شعر اینطوری درسته:
    یک چشم زدن غافل از ان ماه نباشید
    شاید که نگاهی کند اگاه نباشید

    اسم مطلب رو هم سطر اول همین شعره که به اشتباه یار نوشتم.
    ماه درسته چون ماه با اگاه میخونه.
    زحمته براتون ولی درستش کنید.

    نام:نسرین
    نام خانوادگی :اسماعیلی هدی
    ادرس ایمیل رو تو قسمت ایمیل همین نظر مینویسم هر کار کردم اینجا انگلیسی ننوشت.
    شماره تلفن:09147620590

    اینم ادرس صفحه اینترنتی مطلبم تو وبلاگ
    البته تو ادامه مطالب نوشتم

    http://jeevan.blogfa.com/post-80.aspx
    سلام آقای عبدالصمد
    خسته نباشید
    مثل اینکه دیگه موقغ آپ کردن خبر نمیدید،من نمیدونستم!
    واقعا الان در تهران بین مردم جامعه چنین بحثیه؟
    این که خیلی خوبه
    زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش ونگاری که خودت میخواهی

    نقشه را اوست که تعیین کرده تو در این بین فقط میبافی

    نقشه را خوب ببین، نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند
    موفق باشید
  • فدایی ولایت
  • سلام
    خداقوت
    یه پست گذاشتم برای شرکت در مسابقه
    ولی بعد از پر کردن فرم میگه:
    متاسفیم، کاراکتر‌های مورد استفاده شما معتبر نمی‌باشد

    آخه چرااااااا
    در سایت قسمت "تماس با ما" هم اعلام کردم ولی...

    همیشه موفق باشید-التماس دعا
    یاعلی
    سلام بر شما برادر بزرگوار

    خیلی ببخشید که دیر شد یه مشکلی پیش آمد چند روزی عقب موندم

    تو سایت سید علی بعد از این که فرم شرکت در مسابقه رو پر کردم زمانی که رو کلمه ثبت نام کلیک کردم نوشت کاراکتر ها را وارد کنید ولی من هرچه نگاه می کنم کاراکتری نمبینم برای وارد کردن در اون کادر مستطیل شکل .

    البته در بخش تماس با ما نیز پیغام نوشتم ولی خطا داد نمی دونم شاید سایت مشکل داشت که ارسال نشد .

    لطفا اگه موردی بود اطلاع بدید

    متشکرم
  • اشاره نشانه ها
  • سلام

    کجایی شما

    اسم اون متنی که براتون فرستادم اینه"شک چشم زدن غافل از ان ماه نباشید"

    منتظر نظرتونما
    سلام
    به روزیم با اصل را زنده نگه داریم
  • سجاد شاکری
  • بــــــــــا
    "خبـائث ایمـان افـزا"
    بـروزم
    بسم رب الشهدا
    سلام
    غربت برای شهدا یه عادته و شاید هم یه قانون . شهدا پیش شهدا غریب نیستند . حالا یا اون شهید تو قفس تنها مونده و یا به آسمونا پر کشیده . . . فعلا مثل اینکه شهدا باید پیش من غریب باشن . پیش من که قبرستان نشین عادات سخیفم . . . تا از این قبرستون دل نکنم ، نمیشه . راه شهدا را ادامه خواهیم داد و امیدوارم سنگر وبلاگ تاشهدا باشهدا خالی نمونه
    با زندگی نامه و وصیت نامه شهیدان چیت سازیان و صیاد شیرازی به روز هستیم لطفا با نظرات سازنده خود ما را در رسیدن به مقصد خویش و عبور از این راه صعب یاریگر باشید.
    التماس دعا
  • مهدی نعمت نژاد
  • سلام
    مطلب جالبی بود
    یا علی
    لبیک یا امام خامنه ای سه روز است شهر در التهاب است و نفسهامان گرفته ،هوا سنگین است و شهر بی شما یعنی اقاقیهای در جا مرده،نمی توانیم دعا کنید انگار پدر معنویمان نیست امین بگوید،اقا سخنانمان رنگ مردار گرفته زودتر به این شهر بی روح باز گردید ما به دم مسیحایی شما خو گرفته ایم برای سلامتی جان و روح ر رهبر عزیز در سفرمان 14 صلوات با عجل فرجهم اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای
  • اشاره نشانه ها
  • سلام
    از دیروز سعی میکردم بزارم نشد اون کد امنیتی بالا نمیومد.
    تا اینکه عصر فرستادم به ایمیلی که نوشته بودن.
    ولی برا شمام میفرستم تا نظرتون رو بدید.


    بنامش در پناهش

    سالها میگذرد از آن روز که مردم صبح زود با شور و هیجان ،گل بدست چشم به انتهای خیابان دوخته بودند و انتظار میکشیدند.
    قرار بود آن ماه مهربان بر کوچه پس کوچه های شهر بتابد و نور خورشید را در دلهای عاشقان ولایت منعکس کند.
    هوا بس دل انگیز بود و اشتیاق در چشمهای منتظران موج میزد.
    دقایق چه سنگین میگذشت...انتظار طولانی شده بود
    امدنش که به درازا کشید خستگی عده ای را از پای در اورد.
    گوشه کناری یافتند و از صف اول دور شدند
    نشستند تا استراحتی کنند.
    درست همان لحظه غفلت آن محبوب رخ نمود و با فاصله نیم متری از مقابل چشمانم عبور کرد و انگار نور تابید بر عرصه جانم
    آنهایی که نشسته بودند لحظه طلوع را از دست دادند و حسرت به دل ماندند هر قدر دویدند نرسیدند.
    و من دانستم که انتظار یک آن غفلت بردار نیست.
    یک چشم زدن غافل از آن یار نباشید
    شاید که نگاهی کند آگاه نباشید
    ای خورشید در پس ابر مباد یک دم غافل از تومهربان بنشینیم
    سلام علیکم....

    به یاری خدا سایت پلاک68 راه اندازی شد....

    منتظر شما هستیم در پلاک68....

    لینک های زیر آدرس سنگر های قدیمی ماست..

    www.pelake68.mihanblog.com

    www.pelake68.bloghaa.com

    ********************************************
  • تکتـــــم بانو
  • یادمه وقتی ایت الله فاضل لنکرانی از دنیا رفتن قم زلزله سختی اومد
    هیچوقت اون لحظه رو نه من فراموش میکنم و نه هیچ شهروند قمی دیگه ای
    حق با این دوست خوب تهرانی ماست
    نه فقط تهران ... خیلی از جاهای دیگه بنا به حضور علما و بنده های خوب خداست که زیرو رو نشده....
    خدا عاقبت همه مارو به خیر کنه ...
  • من یک مسافرم
  • تحریم غرب علیه ایران

    پیش‌نوشت:

    به عنوان پاسخ به اقدام سابق و اقدام اخیر غربی‌ها در اعمال تحریم‌های خانمان‌سوز و نابودکننده دو پیشنهاد دارم:

    اول: کسانی که مورد تحریم واقع می‌شوند، مورد ستایش و قدردانی قرار بگیرند. حتی می‌شود مبلغی به عنوان پاداش تحریم شدن! برای آنها در نظر گرفت.

    دوم: با آنها مقابله به مثل کنیم، اما نه به عنوان نقض حقوق بشر، بلکه به عنوان نقض فرامین الهی
    .
    ادامه مطلب در وبلاگ www.daszarrin.ir
  • فاطمه (هموطن)
  • بسم الله
    سلام کاکو خوبین ؟
    مطلب واسه اقا نوشتم بیاید ببینید چطور شده
    یا علی
    ..
    باید هم بترسید راستی چرا به جای ترس کاری نمیکنید؟درسته که حضرت آقا که باشن زلزله نمیاد یا هر بلای طبیعی ولی اگه کاری کنیم که اینقدر خون به دل این علی زمانمون نشه بهتر نیست؟
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/link/3718
    ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    یا علی
    از رفتن آقاتون ناراحت باش تا بمیری خاک تو سرت بچه اسکل الان تهران داره نفس راحت میکشه کیرم دهنت تایید کن ببینم چقدر مردی اصلا مردی ؟ امیدوارم کرمانشاه زلزله بیاد
  • بنده حقیر خدا
  • سلام خدمت شما بزرگوار

    خسته نباشید مطلبتون واقعا عالی بود
    با مطلبی به عنوان سلام بر امام خامنه ای بروز هستیم.
    منتظر نظرات شما هستیم.
    التماس دعا
    یا علی
  • سجاد شاکریــــــ
  • سلام و نور
    غوغاست این عکس
    با " قله های اقتدار جهانی " بروزم
    فرمایشات حضرت آقا در دیدار با بسیجیان کرمانشاه
    و منتظر حضور شما
    سلام
  • مهمان خدا
  • به روزم با:


    سلام شاه مرد رویاهای من!
    سلام
  • فدایی ولایت
  • سلام
    حالا میدونی ماها که تو شهرستانیم از فراق و...چی میکشیم...
    تازه شما امید اینو دارید که بعد ده روز برمی گردند ان شائ الله...
    خوش به حالتون، اونوقت تو فضایی نفس می کشید که امام نفس می کشن
  • اشاره نشانه ها
  • سلام

    من یه مطلب چند سطری نوشتم
    خواستم ثبت نام کنم منظور از ادرس اینترنتی مطلب رو نفهمیدم فکر کردم باید همون ادرسی باشه که مطلب رو اپلود میکنیم درسته؟

    راستی اون فیلد امنیتی که عدد وارد میکنیم رو هم نمیاره ضربدر نشون میده
  • مهمان خدا
  • راستی من تا امروز مریض بودم
    یه داستانم نوشتم ولی جالب نشد

    باید بیشتر فکر کنم...
  • مهمان خدا
  • بله

    حق داره که بترسه

    حق داریم که بترسیم...
  • یک لیوان دریا
  • دلتنگی قصه ای است که هیچ گوینده ای جرات بیانش را ندارد........
    ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم
    غم هجران ترا چاره ز جایی بکنیم
    b

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">