باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

کشتار مردم در بحرین- زیر 18 سال نبیند

| چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۵۹ ق.ظ | ۴۹ نظر
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۴۹)

سلام، مگر ساواکی ها، ببخشید منظورم سپاه و نیروی قدس بود، در عربستان هم مقاطعه کار هستند که می‌خواستند این عرب رو در آمریکا بکشند. فکر می‌کنم تو ایران همه شرکتهرا خریده باشند و چون جا تنگ شده رفتند تو عربستان هم شلوغ کنند تا قرارداد ببندند. چند سال پیش موقع افتتاح فرودگاه اینها باند را اشغال کردند و زوری قرارداد گرفتند. همه چیز پول هست. چون دزدها زیاد شدند منظورم احمدی‌نژاد و دار و دستش، سپاه باید در خارج سفیر عربستان را بکشه تا قرارداد بگیره. واقعا که کشورمون پیشرفت کرده. یا صاحب الزمان با نام تو اینها جنایت کردند و اسمش را اسلام گذاشتند. امام خمینی وقتی‌ فوت کردند یک قران نداشتند شرم بر شما.
خب این عکسا چه ربطی به سبزا داره؟
.............................................................................................
ربش به اینه که جنبش سبزی که در فتنه 88 به سخنان رسانه های غربی گوش میداد و اخبار آنان را مستند میدانست و به آن عمل میکرد این روزها همان رسانه هادر مقابل کشتار مردم بحرین سکوت کرده اند..
فقط خواستم بیشر دشمن را بشناسیم.
سلام

کارتون حرف نداره



ولی خیلی دل می خواد نگاه کنی تفسیر.... همین بس بکشید ما رو مسلمین اگا هتر می شوند.....به حق ظهورش...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من
اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین اخه چه عکسیه
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی بده هاااااااااااااااااااااااااا
بیچاره پسرهاخیییییییییییییییییییییییی اخییییییییییییییییییییییییییییی
فوت کرده مگه نه؟؟؟؟؟؟
سلام حسن جان. می خواستم مطلبی را به شما بگویم. هر چند که شما بهتر از من می دانی . با توجه به معضل بدحجابی در کشور و به خصوص در شهر تهران لازم است هر کدام از ما بیشتر این مورد را مورد توجه قرار دهیم . به نظر من یکی از علل معضل بدحجابی خود ماها هستیم. باید در حد توان در این مورد تبلیغ کنیم. به نظر من این معضل اصلی جامعه ماست. شما هم این مطلب را به سایر وبلاگ ها و سایت ها انتقال دهید. واقعاَ چگونه باید در روز قیامت پاسخگوی خدا، ائمه معصومین (علیهم السلام) و شهدا باشیم. تنها دولت در این مسئله مقصر نیست. به نظر من مقصر اصلی خود ماها هستیم که از کنار این معضل اصلی (نه فرعی) به راحتی عبور می کنیم. بیائیم تا ماه مبارک رمضان تعداد تبلیغات خود را در این باره نوشته تا در ماه رمضان ببینیم تا چه اندازه در این مورد تبلیغات کرده ایم.
نظر خود را در این مورد به وبلاگم بفرست
التماس دعا
  • وبلاگ باید کاری کرد
  • جواب دوم و احتمالاً آخر، به معین عزیز؛
    دوست من، انتظار داشتم همانطور که متن اول رو تاحدودی (تأکید می‌کنم تاحدودی) محترمانه ومنطقی نوشته بودی، این بار بهتر پاسخ می‌دادی، اما چه کنم که مثل خیلی‌های دیگه فوری آسمان و ریسمان کردی و بحث رو به جاده خاکی کشوندی؛
    دوست عزیز، بی‌ادبی و صحبت چارواداری که «عامل فساد فلانیه و سردسته‌شون فلانی بود»، هنر نیست؛ ولی در جواب شما همین‌قدر عرض می‌کنم که اولاً اینکه فکر کنیم فقط خودمون می‌فهمیم و کل مردم نفهم تشریف دارند و گول اسلام اسلام گفتن دیگران رو خورده‌اند و حماسه 9 دی و 22 بهمن را خلق کرده‌اند!!، هیچ معنایی غیر از غرور و تکبر نداره. ثانیاً شما چماق رو به من نشون بده تا من اهدا کنم به خودت، اگر حکومتی این هنر رو داره که با چماق یا کیک و ساندیس خودش رو حفظ کنه و چنین جمعیت‌هایی را در خیابان بیاورد، حکومت کردن نوش جانش!!! ثالثاً اینکه ما هم مثل شما چشم‌انتظار آمدن یوسف زهرا (س) هستیم تا پرچم همین نظام (تأکید می‌کنم همین نظام با همین چارچوب‌های عقیدتی و سیاسی) را به دست مبارک ایشان بسپاریم و آخر اینکه، هیچکس منکر معضلات و اشکالات موجود در کشور نیست، اما با زیرسؤال بردن اصل نظام و محور آن (ولایت فقیه و ولی فقیه حاضر)، نه دردی از من و نه دردی از شما دوست عزیز حل میشه؛ به امید بحث‌های منطقی و راهگشا.
    خوب اگه قراره سرمون رو تو برف فرو کنیم که بحث ما اصلا فایده نداره.یه بارم عرض مردم.به عمل کار براید.بذار رک بگم.چون ظاهرا در پرده حرف زدن من باعث میشه شما هرجور دوست داری برداشت کنی و همونزوری جواب بدی.ببین برادر من . من عامل این فسادی که تو ذات جامعه ما رفته رو جمهوری اسلامی به سبک آقای خامنه ای می دونم..جموری اسلامی خوبه.ولی به سبک درست.نه اینکه از اسلام گرایی مردم ایران استفاده کنی برای قدرت.در مورد اون که میگی تشخیص ولایت به عهده کیه باید بگم که سر دستشون آقای خمینی بود که وقتی اون همه ادم رو تحت عنوان منافق کشت از چشم من افتاد.حالا چه برسه بخواد واسه ما فقیه انتخاب کنه.حتما میخوای بگی امام علی هم خوارج رو کشت.اینجاست که میگم خودتونو با امام علی مقایسه میکنید.اون امام علی بود.در این مورد اصلا بحثی با شما ندارم.
    چندتا نکته هم بگم.اینکه شما لظفا سرتو از بزف بیار بیرون و 22 بهمن رو با تاریخ های دیگه مقایسه نکن.خودتم میدونی که نصف اون جمعیت فقط گول اسلام اسلام گفتن شما رو میخورن و به خاطر نفرت از جنبش هایی که مخالف اسلام هستن به تظاهرات میان. نکته دیگه هم اینه.داداش من .شما چماق رو از سر مردم وردار.ببین چقدر مخالف دارید.خود من به شخصه اگه ترس از بیچارگی نبود الان داشتم تظاهرات میکردم.و مثل من زیاده. سر خودمونو دیگه نمیشه کلاه بداریم.من دیگه بحثی با شما ندارم.فقط دعا میکنم به فاطمه زهرا که امام زمانمون بیاد تا تو کمر ظالم بزنه. هرکی که هست .همین.شما هم بشین اشتباهاتونو واسه خودت توجیه کن. به امید هدایت هممون
  • وبلاگ باید کاری کرد
  • ادامه جواب به معین:

    5_مشکل شما اینه که اگر یک‌نفر با ظاهر مذهبی در خیابان مرتکب اشتباهی بشه، از چشم اسلام و جمهوری اسلامی می‌بینید؛ در صورتی که اشکال از مسلمانی ماست نه از اسلام یا الگوی حکومتی طراحی شده بر اساس آن.
    6_ ظاهراً حکومت حضرت علی (ع) زندان کهریزک نداشت، اما عزیزان مجرم و اراذل اوباش آزادانه در خیابان‌ها رها نمی‌شدند و احکام الهی مانند "اعدام" در رابطه با آنها اجرا می‌شد؛ با این حال رهبر انقلاب دستور تعطیلی این بازداشتگاه را صادر فرمودند و امروز پرونده مقصران این حادثه در سازمان قضایی نیروهای مسلح در جریان است و علاوه بر صدور کیفرخواست اعدام برای 2 نفر از این افراد، 3 مقام ارشد قضایی نیز تعلیق شده‌اند.
    7 _از کجا معلوم میشه، مردم یک حکومت را می‌خواهند یا نه؟! 9 دی و 22 بهمن 88 و 22 بهمن 89 را که فراموش نکرده‌اید!! البته بگذریم که رسانه‌های غربی معمولاً‌ مردم را با درخت اشتباه می‌گیرند!!
    8 _ گفتی که رهبری در مقابل توهین به «فائزه هاشمی» سکوت کرد! اگر صحبت‌های ایشان را در جمع اعضای مجلس خبرگان در اسفند 89 شنیده بودی، اینطور قضاوت نمی‌کردی؛ البته بد نیست بدونی که عاملان توهین به این متهم فتنه 88، از سوی دستگاه قضایی که رئیس آن منصوب رهبری است، دستگیر شده‌اند.
    برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کن: بیانات رهبر در دیدار با اعضاى مجلس خبرگان رهبرى19/12/89‌
    http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=11622
    در آخر برات آرزوی سلامتی و توفیق دارم و با تو موافقم که خاصیت"حقیقت" تلخ است، درست مثل ته خیار!!!
  • وبلاگ باید کاری کرد
  • جواب "معین" عزیز؛
    سلام دوست عزیزم، چند تا نکته در رابطه با مطالبی که نوشتی مطرح می‌کنم که امیدوارم برات مفید باشه؛ 1_ گفتی "ولایت فقیه را قبول دارم اگر واقعاً فقیهی باشد"؛ سؤال بنده از شما اینه که فقاهت فقیه را چه کسی تشخیص می‌دهد؟ و اساساً چه کسی باید تشخیص بدهد؟ غیر از اینه که فقهای منتخب مردم مسلمان در مجلس خبرگان فقیه جامع‌الشرایط را تشخیص می‌دهند و به مردم معرفی می‌کنند؛ پس فراموش نکن که تشخیص متخصص بودن یک فرد از سوی متخصصان آن رشته ( و نه از سوی هر کسی که از راه رسید) یک قاعده عقلی است.
    2_ بلافاصله از موضوع ولایت فقیه رفتی سراغ "جنبش سبز"؛ کاری ندارم که هدایت‌کنندگان این جریان چه کسانی بودند و الگوی حرکت آنها کپی شده از انقلاب‌های نرم آسیای میانه بود،اما باید عرض کنم اگر به این افراد خوشبینانه نگاه کنیم، کمترین اشتباه خسارت‌بار آنها این بود که باادعای قانونگرایی وارد میدان شدند، اما به جای پیگیری ادعای خود (تقلب در انتخابات) از مسیر قانونی، گروهی از مردم را به خیابان‌ها کشاندند و از طرفی، گروهی از آنها نیز اسیر جنگ روانی دشمن شدند.
    3 _ کدامیک از مسئولان ما خودشان را با امیرالمؤمنین مقایسه کرده‌اند؟! لطفاً نام آن مسئول و تاریخ سخنرانی وی را بفرمایید.؛ البته فراموش نکن که تأکید نزدیک شدن به الگوی حکومت علوی به معنای مقایسه نیست.
    4 _ کسی منکر وجود فقر و فساد و فحشا در کشورمان نیست، هرچند این مشکلات هم میراث دلبستگی بعضی از مسئولان گذشته و حال به تفکرات غربی‌هاست، اما انصافاً توی کشور ما بیشتر خانواده‌ها از هم می‌پاشه یا اونطرف آب؟!!!!
    من ولایت فقیه رو قبول دارم دوست عزیز.اما اگه واقعا فقیه باشه.در حال حاضر هم فقیهی نمیبینم که بخوام ولایتشو قبول کنم جز امام زمان.بهتره به این فکر کنی که چرا اصلا جنبش سبزی ایجاد شد.یا بهتر بگم.چرا جنبش سبز یه مشت بی دین هستن؟چرا از دین زده شدن؟ چون اونطوری که امام زمان عدالت رو در دین اجرا میکنه ندیدن.شنیدن اسلام دین عدالت هست دائما هم که سران ما خودشون رو با امام علی (ع) مقایسه میکنن.اما مردم عدالت رو تو جامعه نمیبینن.فقر رو میبینن.فحشا رو می بینن.تضاد طبقاتی رو میبینن.خوب.شما جای این مردم بی نوا باشی از اسلام زده نمیشی؟حالا متوجه میشی چرا هرکی تو جنبش سبز فعالیت میکنه به اسلام هم توهین میکنه؟ متوجه میشی تمام اون جوونایی که به موسوی رای دادن به خاطر این جملش بود که گفت گشت ارشاد رو بر می دارم؟ مردمی که سی سال پیش انقلاب کردن اینظوری بودن؟آقا اگه به خودت و اسلام خودت شک نداری واسه چی مردم رو زندانی میکنی؟امام علی هم زندانی مثل کهریزک داشت؟اگه کسی واقعا برای اسلام کار کنه با خودش میگه ما برای رضای خدا کار میکنیم.دشمن رو از خاکمون بیرون نگه داریم کافیه.اگه مردم واقعا این حکومت رو نمیخوان مام میریم کنار.همونظور که امام علی ع چند سال میتونست حکومت کنه اما چون مردم نخواستن نکرد.حرفای من خیلی واضحه.رو حرف که نمیشه بگیم چه کسی نایب امام زمانه.به عمل کار براید دوست عزیز.بدار یه سوال دیگه بپرسم.تصور کن یکی از یاران امام علی به دختر معاویه توهین میکرد.امام علی چیکار میکرد؟ جوابش معلومه.به اشد مجازات محکومش میکرد.حالا این نایب امام زمان که شما میگی در جواب توهین به دختر هاشمی جز سکوت چه کار کرد؟؟؟ منطقی باش.خدا اون دنیا واسه این تبلیغات نا درست مجازاتمون میکنه.دیگه حرفی ندارم.ببخشید تلخ بود حرفام.خصلت حقیقت تلخ بودنشه
  • وبلاگ باید کاری کرد
  • جواب وبلاگ باید کاری کرد به معین :
    سلام دوست عزیز.من فقط ولایت امام زمان رو قبول دارم ولا غیر) میشه بگی چرا ؟یعنی الان ما باید از کی تبعیت کنیم؟وقتی روایت موثق داریم از امام زمان که از راویا حدیث و نائب من تبعیت کنیم چطور از ولی فقیه زمانم حمایت نکنم؟
    به عملیات روانی رسانه ها توجه کنید.تو سوریه عدهای بسیار اندک حرکاتی داشتند ولی رسانه های غربی این رو تحول عظیم نامیدند.کار آنها دروغ است.از طرفی ایران همانطور که از بحرین و مصر...حمایت میکنه از مردم سوریه هم حمایت میکنه.بعد از انتخابات تعدادکشته های بسیج بیش از سبزی ها بود حاظرم سندش را هم نشان دهم.اما به فرض این که تعدادی از افراد معترض کشته شدن.آیا شما این را انصاف میدانید که این ملت 300هزار شهید برای برقراری اسلام تو جنگ داده اونوقت چند نفر بیان بخوان خون ها رو زیر پا بذارن و بگن جمهوری ایرانی.نه قزه نه لبنان.عکس امام رو پاره کنند و تو روز اشورا...و از طرفی سران فتنه اعلام برائت از آنه نکند..
    البته امثال شما به هیچ وجه با این حرکات موافق نیستید.باید با اتحاد نگذاریم دشمنان ما دست از پا خطا کنن دوست عزیز
    ببخشید شما اگه به اخبار ِ بدون ِ سانسور(قاعدتاً می‌شه اخباری که در صدا و سیما پخش نشه!!) توجه کنید می‌بیند همون شعارهایی که در مورد ِ جنبش ِ سبز ایران می‌دادن الان هم می‌دن، حتی انگلیس خواستار ِ خروج سربازهاش از بعضی از این کشورها شده... ببینید حقوق ِ بشر چیزیه که اونا بهش تکیه کردن... زیرش هم زدن درست... آمریکا اَخ ِ! درست... اما اونها زمان انتخابات هم از چیزی مانند ِ آزادی دفاع می‌کردند که حالا در مورد ِ مردم ِ بحرین و لیبی و ... هم اظهار می‌کنن و چیزی است که ماها هم ازش دفاع می‌کنیم ... حالا اینکه آمریکا چه مقاصدی داره، بحث ِ دیگه ایه!
    در کل مطلب ربطی به جنبش ِ سبز نداشت... اگر یادتون باشه راه‌پیمایی هم برای ِ حمایت از مردم ِ مصر صورت گرفت.... برای راندن ِ دیکتاتورها از مسند ِ قدرت!!!
    ........................................................................................................
    سلام.ممنون از حضورت.
    من خبرنگارم به اخبار رسانه های غربی را هم میبینم.شگردهای عملیات روانی رسانه های غربی هم آشنا هستم.تو پست های بعدی چند نمونه از شگرد هارو براتون ارسال میکنم.
    شعارهی جنبش سبز چه چیزی بود؟نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران!چطور شد همین افراد گفتند حمایت از مردم مصر؟!!شعارهیی که داده بودند تو 25 بهمن چه چیزی بود؟استقلال آزادی جمهوری ایرانی!در حالی که مردم مصر برای رسیدن به اسلام و رهایی از بند آمریکا قیام کردن.ولی در جنبش سبز عملا تمام شعار ها و خط دهی ها از سوی آمریکا و اسرائیل خط دهی میشد.
    آمریکا و اسرائیل دوستان دیرینه قزافی بودند اما الان که مردم قیام کردند به اسم سرکوب قذافی به دنبال نفت لیبی هستند.
    مگر آمریکا و انگلیس به بهانه مبارزه با تروسیم به عراق و افغانستان نیمدند، ولی جز جنایت و به غارت بردن منافع این دو کشور کاری نکردند.چندین هزار کود و زن کشته شدند به چه جرمی؟
    خباثت انگلیس و آمریکا برای تمام دنیا محرز شده.
    من دارم میگم اغتشاشات ایران از سوی دشمن ایران حمایت میشد.درسته اکثریت جوان هایی که به موسوی رای دادن هدف مبارزه با ایران و اسلام را نداشتند ولی متاسفانه ماهیت این فتنه را متوجه نشدند.
    دوست عزیز من و شما جز با اتحاد نمیتونیم کشورمون رو سربلند کنیم.باید دست هر کسی که بخواد بین من و شما اختلاف بندازه قطع کنیم.

    ببخشید پر حرفی کردم
    وبلاگ پر محتوایی داری.تبریک. فقط من هم چند سوالی داشتم.اگه لطف کنی پاسخ بدی ممنون میشم. قبل از اینکه سوالام رو بپرسم بگم که من طرفدار هیچ جناح سیاسی نیستم.از تمام جنبش سبزی هام بدم میاد.چون دین رو کنار گداشتن.اما خوبیشون اینه که اسم هیچ کس و چیزی رو خراب نمیکنن.اما خدا نبخشه کسی که باعث شده این همه تنفر از دین تو ایران ایجاد بشه.من فقط ولایت امام زمان رو قبول دارم ولا غیر.و در اینکه آمریکا یک ظالم حقیقیه هیچ شکی ندارم.و اما سوالام.اول اینکه شما که راجع به سکوت غرب در این حنگ ها صحبت میکنی،چه خوبه که راجع به سکوت ایران در مقابل کشتار سوریه هم صحبت کنی. چرا سکوت میکنییم؟چون با ما تو سیاست خارجی تفاهم داره؟ درسته آمریکا و اسراییل ظالمن.اما مردم سوریه هم حقی دارن.و حالا به هر دلیلی دارن تظاهرات میکنن و کشته میشن.اما ایران در مقابل این تظاهرات سکوت میکنه.سوال دیگم اینه که مردمی که تو همین ایران از بعد از انتخابات دارن کشته میشن چی؟آدم نیستن؟ به نظر شما این کار درستیه که فقط به جای اینکه از خودمون دفاع کنیم بگیم غربی ها هم این کارو میکنن؟ هر وقت لازم باشه با امام علی (ع)خودمون رو مقایسه میکنیم.هروقت لازم باشه با غرب .آره؟ اگه بخوام همه ی سوالام رو بپرسم خیلی طول میکشه. اگه میشه این شبهات رو واسه من حل کن.اگرم نمی تونی پس از ناحق دفاع نکن.......................................................................................
    سلام دوست عزیز.من فقط ولایت امام زمان رو قبول دارم ولا غیر) میشه بگی چرا ؟یعنی الان ما باید از کی تبعیت کنیم؟وقتی روایت موثق داریم از امام زمان که از راویا حدیث و نائب من تبعیت کنیم چطور از ولی فقیه زمانم حمایت نکنم؟
    ادامه در پست بعدی
    خجالت بکش انقدر چرت نگو،آمریکا کیلو چنده؟!سران فتنه چیه؟!به خدا قسم هم دلم برات می سوزه هم برات نگرانم.حواست به عواقب نوشته هات در محضر خدا باشه،اون چیزی که تو سرت کردن غلطه یه خورده واقع بین باش
    خوب این کشت و کشتار چه ربطی به جنبش سبزی های بدبخت داره ؟!
    حالا شما هم فکر نکنید چیزی کم از بزن بهادرهای بغداد دارین
    .....................................................................................................
    ذبطش اینه که آمریکا جنبش سبز رو حمایت میکرد و الان همون آمریکا یک عمر از جنایات خلیفه های عرب حمایت میکرد و الان هم داره مردم رو تو کشورهای عربی قتل عام میکنه.

    البته منظور من سران فتنه یعنی موسوی و کرئبی هستش .نه جوانانی که با دل پاک و ساده به موسوی رای دادند
    ممنون که بهم سر زدید. این جنگ سر قدرت همیشه بوده و هست و تازگی نداره.
    اگر ایشون حرفی برای گفتن داشتند موسوی را در خانه حبس نمی کردند پدر و مادر من خودشان در یکی از راهپیمایی ها شرکت کرده اند و شاهد بودن که چگونه بسیجی ها مردم را می زدند پدر من می خواست به یکی از زخمی ها کمک کند چنان با باتوم بر کمرش زدند که تا 3 روز درد می کرد همین شب 4شنبه سوری دم خانه ی ما راهپیمایی شد پلیس ها که می خواستند مردم را دور کنند ما شروع به فیلم برداری کردیم که یکی از پلیس ها باسنگ بزرگی به شیشه زد و شیشه را شکست تا فیلم نگیریم اگر کارشان درست است چرا نمی گذارند فیلم برداری کنیم ؟
    این عکسا گلی هستند که بسیجی ها به سر ما زدند در ضمن اگه خامنه ای بذاره بیانیه کم ندادیم شما نخوندینش
    سلام
    خیلی سخته دیدن این عکس ها
  • پایگاه مقاومت رهروان نور
  • سلام علیکم
    دعا میکنیم ب امید حضرت حق و عنایات امام زمان تمام مسلمانان جهان به زودی از استکبار جهانی رهیی یابند...
    دوست عزیز ما مشتاقانه منتظر نظرات سازنده شما برای ارتقاء
    وبلاگ همچینین فعالیت های بسیج دانشگاهمون هستیم
    یازهرا..........التماس دعا
    سلاااااااااامممممممممم.
    من بعد از کلی ماجرا
    (مسدودی وب اولم،هک وب دومم و اشکال پیدا کردن سایتم)
    دوباره برگشتم.
    الانم
    اپممممممممممممممممم
    منتظر نظرتون.(لطفا من و با ادرس جدید وبم لینک کنید)

    من با ((نسل کشی ایرانیان))اپم.
    الله اکبر
    اگر سر پل صراط ازمن پرسیدند که چرا برادرتان را که ندای یاری بلند کرد، کمک نکردی، بگویم: چون پاسپورت نداشتم؟!
    خدایا شهادت نصیبمان کن!
    سلام
    ما که می دونیم یه روز آقامون میاد انتقام میگیره بذار اینا رو مردم ببینن شاید اظطرار بیشتر بشه تا مظطر نشیم که آقا نمیاد
    مردم پس کی مظطر میشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تا کی شاهد ظلم باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خدااااااااااااااااااااا
    سلام عکسا تکان دهنده بود مرسی که بهم سر زدی
  • کانون وبلاگ نویسان فتح
  • این ها که امروز در بلوار چمران کفن هامان را لباس زیر زنانه نامیدند ، فردا در جشن تخت جمشید چه خواهند کرد ؟

    kanoonFATH.blogfa.com
  • شمیم انتظار(روح الله 313سابق)
  • سلام اخوی.عیدتون مبارک.انشاالله امسال اخرین سال غیبت باشه و سال 90 در اولین ساعاتش متبرک به ظهور مهدی فاطمه علیها السلام بشه
    عیدتون مبارک
    سلام

    سرخوش آن عیدی که آن بانی نور ازکنار کعبه بنماید ظهور
    قلبها را مهر هم عهدی زند از حرم بانک انا المهدی زند . . .

    عیدتان مبارک باد

    در پناه امام زمان عج
    شنیدستم ظهور آن دل افروز
    مطابق می شود با عید نوروز
    خدا وندا مقدر کن ظهورش
    سر آید خلق را این ساز و این سوز

    ممنون از حضورتون و از کامنت بسیار زیبایی که گذاشتید...
    لحظه ی تحویل سال برای من هم دعا بفرمایید... خصوصا برای زنده شدن روحم...ممنون
    یاعلی مدد
  • پرستوی مهاجر
  • سلام و خداقوت

    "نوروز امسال با سال های گذشته از جهات بسیاری متفاوت است. امسال نوروز همراه خود بوی غربت و مظلومیت انسان های حق خواه و خداجویی را آورده که لحظه به لحظه خبر قتل عامشان را از رسانه ها می بینیم و می شنویم."‌
    در این آغازین ساعات سال جدید با قرائت میلیونی سوره حشر برای پیروزی شان دعا کنیم.

    در پناه تو امن است یا علی مددی

    تعجیل در ظهور حضرتش صلوات
  • مشاوره سنگ صبور سعا
  • عیدتون مبارک مسلمونهای عالم را از یاد نبریرن؟؟؟
    عشق یعنی کوچه کوچه انتظار رؤیت خورشید در باغ بهار
    عشق یعنی با جنون تا اوج‌ها رفتن از ساحل به بام موجها
    عشق یعنی یک تغزل شعر ناب مثنوی‌های خدای آفتاب
    عشق یعنی سوختن با شعله‌ها سبز گشتن در شکوه قله‌ها
    عشق یعنی های های اشک‌ها در فرات بی‌وفا با مشک‌ها
    دست‌افشان رقص سرخی واژگون سعی در محراب با قانون خون
    گفتمان مادران داغدار حسرت دیدار گل‌ها در بهار
    یک نماد از قصه جام شراب رویکردی سبز در تفسیر آب
    عشق یعنی یک شهود بی‌کران سینه‌ای با وسعت هفت آسمان
    در حضور آن فروغ تابناک سر تاویل شفق در جام تاک
    پایکوبی بر فراز دارها یک غزل با میثم تمارها
    یا قنوتی هم صدای آبها در نماز صبح با مهتابها
    عشق یعنی کهکشان در کهکشان چشم امیدی به سوی بی‌نشان
    عشق یعنی در فضای رازها خلسه‌ای جاوید با پروازها
    عشق یعنی بی‌کران نورها با شقایق‌ها میان هورها
    طور سینین حیرتی بی‌انتها شعر شبنم در گلستان خدا
    اشک غم در حسرت دیدارها همدلی تا صبح با تبدارها
    عشق یعنی یک سرود جاودان رقص گلها حیرت پروانگان
    عشق یعنی زینبی تا اوج‌ها ناخدایی بر فراز موجها
    یک زبان در کام از سر غدیر کهکشان آسمانهای منیر
    چیرگی بر خار و خسهای سراب مخزن‌الاسرار دخت بوتراب
    انعکاس خطبه سجادها یورشی جاوید بر بیدادها
    عشق یعنی رود رود مادران در عزای خیلی از نام‌آوران
    غرق در خون ذوالجناحی اشکبار در غم بشکوه آن تنها سوار
    همنوا با عون یا جعفر شدن روی دستان پدر پرپر شدن
    داستان خیمه‌های سوخته کودکانی از عطش افروخته
    عشق یعنی اربعین یاس‌ها اشک سرخی در غم عباسها
    تا شهادت یک حبیب باوفا پیر برنای کتاب کربلا
    عشق گفتی نینوا آمد به یاد عصمت لاله‌ها آمد به یاد
    سلام
    خسته نباشید
    خدا قوت
    سال نو مبارک
    بامطلبی تحت عنوان:
    سال1389 از دیدگاه یه بسیجی بروزم
    التماس دعا
    سسسسسلللااااااامممممممم.
    من اپپپپپپپپپپپمممممممممممممم.

    نظر فراموش نشه!!!!!!!!!******!!!!!!!
    ________________________________
    واییی خدایا اینا چین اللهی بمیرم......
    سلام
    در آخرین روزهای این سال آرزومندم شکوفه های رؤیاهایت با نسیم بهار و ترنم چکاوک ها ، گلستان شود و آغاز سالی باشد که خدا دستهای نیازت را به پیچک های استجابت برساند .
    پیشاپیش عیدتان مبارک
    به امید فرج ظهور آقا امام زمان (عج) در سال 1390
    خدایا در این واپسین روزهای سال؛ دل دوستانمان را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان،هر کجا نومیدی هست امیدواری؛ هر کجا نفرت هست عشق جای آنرا فرا گیرد. " پیشاپیش سال نو مبارک "
    خدا لعنتشون کنه....وهابی های از سگ کمتر.......

    ای خداااااااااااااااااااا
    با سلام

    وبلاگ کلبه دراویش مستند ترین مباحث پیرامون نقد تصوف فرقه ای

    شامل: 1_مقالات اختصاصی

    2_آمادگی برای تدریس دوره های آموزشی نقد و برسی تصوف

    3_آمادگی جهت مناظره با سران فرقه صوفیه در هر مکان و زمان....

    منتظریم....
    به وبلاگ جدیدم سر بزنید...
    وبلاگ قبلیم: مهربان امیر مهر
    سلام..
    من همین طوری حالم داغون بود..
    خدا لعنتشون کنه..
    دل ادم میشکنه این عکس ها
    ی کاش در امر فرج تعجیل گردد

    سال فرج بر لحظه ای تبدیل گردد

    مولای عالم "مهدی زهرا" بیاید

    تا در کنارش سال ما تحویل گردد
    باسلام خدمت شما بزرگوار
    از مطالب خیلی خوب و مفیدتون تشکر میکنم
    راستش آدم با رفتارش میتونه بهترین امربه معروف و نهی از منکر کنه
    البته بنده خودم به شخصه بهترین جوابهارو از سکوت گرفتم.
    امیدوارم با رفتارمون بهترین عملکردو داشته باشیم
    ما برای پیشبرد اهداف قرآنی به نظرات و پیشنهادات شما نیازمندیم.
    التماس دعا.
    سلام همسنگر. خدا قوت.خواهش می کنم این عکس ها رو با یه سری عکس های دیگه عوض کنین ،من نه زیر 18 سالم و نه ... .دل ادم به درد می آد از جنایت این نا مسلمونای مدعی زعامت مسلمونا.وهابی های بی دین، از رو عنادشون به شیعه هم شده از هیچ حنایتی دریغ نمیکنن.کاش خدا تو این صبح جمعه ای تعجیل در فرج آقامون قرار بده تا صلح و عدالت بر زمین مستقر شه.
    اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی رکاب مولانا صاحب الزمان(عج)

    سال نوتون مبارک همسنگر پرتلاشم.
    یاعلی
    باولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ،رزمنده ایم
    خدا لعنتشون کنه
    من هم با توجه به رشته تحصیلیم یک متن در باره روانشناسی کودکان غزه گذاشتم. بد نیست ببینید
    متاثر کننده بود
  • پایگاه مقاومت رهروان نور
  • استان آذربایجان شرقی-شهرستان اسکو نرسیده به شهرک ولیعصر-دانشگاه پیام نور اسکو-دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه
  • پایگاه مقاومت رهروان نور
  • دوست عزیز سلام واقعا ممنون از حمایتتون
    منتظرهستسم
    یا زهرا.......التماس دعا
    سلام
    خدا قوت . خیلی خوشحالم ک نوشته هاتون این همه طرفدار داره. الحمدلله
    سال نوتون مبارک
    التماس دعای زیاد
  • قلم سرخ(بارون قدیمی)
  • سلام

    انشاالله امام زمان سریعتر ظهور می کنند این عربستانی های وهابی نامرد را نابود می کنند.عند انزجارم از این وهابی های نامرد..

    پرنده...شهادت...حیات...

    رابطه ای دارند...
    شاید بتوان با قفس ربطی به هم داد...

    شاید هم بتوان با کلمه ی آزادی آن ها را به هم ربط داد...

    شاید هم اگر شما پست جدید را بخوانید راحت تر ربط آنها را بفهمید...

    خوددانید هر جور دوست دارید...

    در هر صورت بی ربط به همدیگر نیستند...

    منتظرتان هستم...

    یا علی
    لبیک یا امام خامنه ای...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">