باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

او که جز من کسی را نداره...

| دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۳۰ ب.ظ | ۱۲ نظر

 او که جز من کسی را ندارد...

 

خدا به بنده گفت : بنده من یازده رکعت نماز شب بخوان .

بنده به خدا می گه :خدایا آخه من ...خسته ام  نمی تونم .

خدا  :عیبی ندارد. دو رکعت نماز «شفع» و یک رکعت نماز «وتر» بخوان .

بنده  : خدایا حال ندارم. برایم مشکله نیمه شب بیدارشم .

خدا  :بنده من قبل از خواب این سه رکعت رو بخوان .  

بنده  : خدایا سه رکعت زیاده.

خدا: بنده من فقط یک رکعت نماز «وتر» بخوان.

بنده: خدایا امروز خیلی خسته ام  راه دیگه ای نداره ؟

خدا: بنده من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان فقط بگو: یا الله

بنده: خدایا من توی رختخوابم.اگر بلند شم خواب از سرم می پره.

خدا: بنده من همان جا که دراز کشیده ای بگو یا الله

بنده: خدایا هوا سرده  من نمی تونم دستام رو از زیر پتو بیرون بیارم  سردم میشه.

خدا: پس توی دلت بگو یا الله .ما نماز شب برات حساب می کنیم .

                                     *بنده اعتنا نمی کنه ومی خوابه .

خدا به ملائکه می گه: ملائکه من ببینید من چقدر ساده گرفتم اما او خوابید...چیزی به اذان صبح

نمانده . بنده من رو بیدار کنید .دلم برایش تنگ شده امشب با من  حرف نزده .

ملائکه به خدا می گن: خداوندا او رو بیدار کردیم .اما او باز خوابید .

خدا به ملائکه می گه: ملائکه من در گوشش بگید خداوند منتظر توست .شاید بیدار شود.

ملائکه: پروردگارا  بازهم بیدار نمی شه.

                                                   * اذان صبح را می گویند

این بار خدا خودش به  بنده می گه: بنده ی من هنگام اذان هم بیدار نشدی. نزدیک  طلوع خورشیداست . بیدار شو  وبا من حرف بزن .نگذار نماز صبحت قضا شود .

                                                *خورشید از مشرق طلوع کرد

ملائکه به خدا می گن :خداوندا  نمی‌خواهی با او قهر می کنی ؟

خداوند به ملائکه می گه: او که جز من کسی را ندارد .شاید توبه کند ....

 ببین خدا چقدر به ما مشتاقه ما با اینکه به او محتاجیم .....

نظرات  (۱۲)

سلام. مطلب خیلی خوب و جالبی بود.
یه روزی میفهمیم که به جز خدا هچ کسی رو نداریم
یه روز می فهمیم تنها دوست واقعی فقط خداست
تنها عشق واقعی فقط خداست
می فهمیم آدمای دور و برمون با این همه ادعا رهامون میکنن
امیدوارم خیلی دیر متوجه نشیم
مرسی از مطلب قشنگتون
سلام ممنون از کامل کردن مطلب راستی با عنوان مطلب جایگاه امام زمان در زندگی ما منتظر نظراتتون هستم
التماس دعای نور
موفق باشید وثابت قدم
خدایا شرمنده شدم
سلام روی سخنم با اونائی است که می اندیشند
در پاسخ دوست عزیز: در دنیای هوشمند مجازی که دسترسی به اطلاعات خیلی راحت و اسان صورت میگیرد متاسفانه غلط نوشتن یک کلمه باعث رنجش شما می شود و غرور ایرانیتان را خدشه دارمیکند ،خیلی راحت نسبت جمود فکری و معاند میدهید و جایم را در جهنم میدانید شاید به شما الهام میشود که چنین چشم بسته حکم میکنید و جایگاه بعد از مرگ را هم مشخص میکنید گویی تصمیم گیرنده شماییدو خدا ..... اما متاسفانه دروغهای فاحشی که امروز به اسم دین به خورد این مردم ستم دیده داده میشود موجب سرافکندگی شما نمی شود و خود را مسئول نمی دانید و خود را در مسیر حق میدانید. ایا خدا نمیداند و شما میدانید.اندیشیدن بزرگترین نعمت خداوندی است که باید با اندشیدن شکر نعمتش را بجا اورد.
سلام حاجی
شمانیز بانام شهید
دروبلاگ نینوایی110لینک شدید

انشاءالله همیشه نینوایی باشید
سلام
واقعا ..
یعنی ما آدما تا این حد...؟
صبح که از خواب بیدار میشیم میگیم خدایاامشب نوفیق خوندن نماز شب رو به ما هم بده!دوباره شب که میشه ...
چرا ما نمیخوایم بفهمیم که خدا توفیق داد اما این توئی که نمی خوای بلند شی!
یا حق
  • امت حزب الله
  • موفق باشی امیدوارم که روز به روز بیشتر پشرفت کنی
    بسیار خوب
    سلام

    لینک شماره 208 مربوط به شماست

    موفق وکربلایی باشید
    ممنون،هم ازرضایتتون وهم از دعوتتون،حقیقتش وقت آزاد ندارم امافعلا موضوع نشریه رو بگید تا انشاالله ببینیم خدا چی میخواد.
    التماس دعا یا حق
    سلام
    ممنون از حضورتون
    شما هم با کمال افتخار لینک شدین
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">