باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

آیا ما منتظر ظهوریم ؟!

| دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۸۹، ۱۰:۰۳ ق.ظ | ۳ نظر

آیا  ما  منتظر  ظهوریم ؟!

- هر هفته هر مقداری حتی مبلغ اندکی بعنوان صدقه برای سلامتی حضرت کنار بگذار

- دعای برای تعجیل فرج حضرت بعد از هر نماز را از یاد نبر

-  10دقیقه دعای عهد هر صبح یه تجدید میثاقه با عزیزی بی مثال

- هر جمعه با یه صلواتم شده یادش کن که چقدر جاش خالیه و چقدر بهش نیاز داری

- ثواب کلیه کارهای خیرت رو بزار برای تعجیل در فرج حضرتش

- هر جا رفتی زیارت، به نیابت حضرت هم یه زیارت بکن

- در باب حضرت هر هفته یه کم به اطلاعاتت اضافه کن اگه با کتاب نشد با مطالعه یه پست

- خندت جائی باشه که حضرت اونجا شادن

- صبح جمعه ، غسل جمعه را به نیت زیارت حتمی روی ماه حضرت انجام بده

- از خواب که بیدار میشی یه سلام به صاحب مکان و زمان بکن

- یه تابلو با عبارتیکه تو رو بیاد حضرت بیندازه حتما جلوی چشمت داشته باش

- در هفته حتی اگه شده چند خط قران برای سلامتی و شادی حضرت بخون

- در هفته حتما یه مجلس امام حسین برو وثوابشو هدیه کن برای تجیل در ظهور حضرت

- یه دفترچه از کارهای خوبی که باید انجام بدی و به تاخیر انداختی تهیه کن و برای شادی حضرت هفته ای یکیشو شروع کن

روز میلاد حضرت را حتی با یک کیک کوچک برای همه زیبا متجلی کن

- در هر مکان مقدسه ای با یه زیارت آل یس یادشان باش

- با بردن نام خاصه حضرت به تقلید از امام رضا دست بر سربگذار و در هر شرایطی بپاخیز

- در تحصیل علم و بکارگیریش بصورت عمل کوشا باش تا در دولت کریمه حضرت فردی مفید باشی

- به زیر دستات رحم کن تا شامل رحمت واسعه حضرتش قرار گیری

- در اصلاح و روشنگری در جامعه ات کوشا باش تا در صبح سپید حضورش رو سیاه نباشی

-  نیاید ان روز که در حضور منور وملموس حضرت خجل باشم از اینکه درِ دلم را برای ورود هر غریبه ای گشودم

-  جز حضرت کسی مستوجب الدعوه نیست از ایشان التماس دعا داشته باش

- فقط در موقع دردهام به یاد حضرت نیفتم در خوشی ها هم حضرت حاضر وناظر است

-  بعد از نماز سلامی به ثارالله سپس به امام رضا ودوباره رو به قبله استغاثه به حضرت رو فراموش نکنم

-  در شروع هر کاری یه سوره قدر بخوانم و از حضرت بخوام بهترین را بسوم برگردونه

- تو پیامک های مسنجرم یه جائی برای اقا باز کنم

-  مگه میشه جمعه بدون یه پیامک برای یاد اوری دعا در تعجیل در ظهور اقا برای دوستان؟؟

-  چطوری می تونم میلیون،میلیون پست الکتریکی ودهها،دهها پست بگذارم ولی یه کلمه در باب حضرت حرفی نزنم

- وقتی میخوام کلاهی کسی رو بردارم(زرنگی کنم)هواسم باشه این طرف شاید عزیز آقا باشه

- وقتی یه ماشین میپیچه جلوم وسرمو میکنم بیرون ومی خوام....بگم یادم باشه شاید اقا تو پیاده رو نگاهش به دهن من باشه

- اگر کسی دیر به صف نماز رسید بهش جا بدم انشاالله حضرت تو صف نماز دولت کریمش بهم جا میده

-  اگه کسی کارش بهم افتاد که در حقم بدی کرده من خوبی کنم یادم باشه من چقدر بدم ولی اقا هی برام دعا میکنه

- وقتی راز کسی رو میدونم جائی پرده دری نکنم ببینم چقدر اقا برام درخواست ستارالعیوبی  خدا رو کرده

- هر چی در توانمه برای اموزش به دیگران صرف کنم خوب وقتی اقا میاد تمام دربهای علم رو باز میکنه منم سعی میکنم دربون باشم

- یه شیعه اقا باید بوی خوب بده هواسم باشه اقا رو سرافکنده نکنم

- وقتی رفتم زیر پرچم ابوالفضل دست بیعت با اقا دادم یه موقع با چشم چرونی بیعتم رو نشکونم

- وقتی اقا به اون بزرگی منو خار نمیکنه نکنه من برای گناه کوچک کسی اونو بچشم بدکاره وگناهکارننگرم

- حس فضولیمو کنترل کنم هر چیزیو نباید ببینم هر چیزیم نباید گوش کنم ببینم دیدن وگوش سپردنمو اقا دوست داره

- عدالت خاص و مخصوصه حضرت است از عدالت تخطی نکنم چون درغیر اینصورت  زندگی در دولت کریمه حضرت برام سخت میشه

- یتیم رو دوست داشته باشم وبا تهیدستان مهربان باشم که این از صفات خاندان حجت الله است

التماس دعا باحاجاتی روا........


نظرات  (۳)

  • نگاه ساکت باران...
  • سلام...

    خیلی خیلی پست مفیدی بود....فقط کاش غلط املایی نداشت...

    : هواسم باشه این طرف شاید عزیز آقا باشه...منظورتون حواسه دیگه؟؟؟؟
    سلام
    قشنگ بود
    السلام علیک یا صاحب الزمان...الدرکنی...
    یا علی
  • سبزعلویان
  • " امام خامنه ای ، امام علی (ع) نیست ؛ امام سید علی است " چون وقتی که دشمن علی (ع) قرآن را به نیزه کرد، سرداران سپاه ، علی(ع) را وادار کردند تا تن به حکمیت دهد ، ولی وقتی پس از به نیزه رفتن رنگ سبز سادات، یکی از سرداران سابق لشگر آقای ما نامه حکمیت نوشت ، امت توی دهنش زدند و تن به حکمیت ندادند....ادامه مطلب رابخوانید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">