باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

من و شما چه کرده ایم؟!

| چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۸۹، ۰۵:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

بیش از 2000 سایت اینترنتی در کار شبهه افکنی اعتقادی میان جوانان ایرانی‌اند

 

مبلغان مسیحی فعال در داخل کشور با ایجاد شبهه در مسائل مختلف از جمله در خصوص حقوق و جایگاه زنان در دین مبین اسلام درصدد شبهه افکنی بین جوانان و افزایش پیروان خود هستند.
به گزارش پرس و جو به نقل از آتی نیوز، یکصد رادیو به صورت بیست و چهار ساعته برنامه‌های مسیحیّت را به زبان فارسی حتّی با لهجه‌های ایرانی همچون لری، اصفهانی و یزدی تبلیغ می کنند و همزمان نیز بیش از 2000 سایت اینترنتی در کار شبهه افکنی اعتقادی میان جوانان ایرانی‌اند.
شبکه‌های ماهواره‌ای «محبت تی.وی» و «نجات تی.وی» نیز بخشی از این فعالیت تبشیری را برعهده دارند و متاسفانه معرفی و تبلیغ مبانی مورد نظر این دین تاکنون نقش موثری در ترغیب اذهان مردم به ویژه قشر جوان برای گرایش به مسیحیت داشتند.
در حال حاضر نیز مبلغان مسیحی فعال در کشور موظف شده اند با طرح مسائلی نظیر موضوع عدم آزادی زنان در کشورهای مسلمان و زیر سوال بردن حقوق این قشر از جامعه در دین اسلام، شبهاتی را در اذهان مردم ایجاد کنند.
خشن جلوه دادن مبانی دین اسلام و بزرگنمایی موضوعاتی نظیر تضییع حقوق زنان، آزادی چند همسری در دین اسلام، ضرورت حجاب، دستور به ضرب و شتم زنان و .... از جمله مباحثی است که این مبلغان با تحریف آیات قرآن درصدد دستیابی به آن هستند.
تبلیغ یکپارچگی و با عشق زندگی کردن در دین مسیحیت از دیگر رویکردهای تبلیغی این مبلغان مسیحی است که در قالب برگزاری گردهمایی های مختلف، حضور در کلاس های عرفانی و چاپ و توزیع بروشورهای مختلف مورد توجه قرار گرفته است.
ترجمه و پخش زندگانی حضرت عیسی (ع) به بیش از 100 زبان دنیا از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط مبلغان است.
گفتنی است، با توجه به موارد مذکور چنین به نظر می‌رسد که مبلغین مسیحی در صدد هستند تا دین رهایی بخش اسلام را، دینی خشن، ضد ارزش‌های اجتماعی و مخالف آزادی‌های فردی و اجتماعی در نزد مخاطبین معرفی کرده و بدین ترتیب بر افزایش پیروان خود تأکید کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">