باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

کنکور امر به معروف و نهی از منکر/سوال17

| چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۱۸ ق.ظ | ۱۷ نظر

سوال۱۷:

 متوجه میشوید لامپ های راهرو سختمان محل کار و یا محل سکونت شما پر مصرف است ، چه اقدامی انجام میدادید؟

الف) بی خیال از کنارش رد میشوم

ب) فقط تاسف میخورم که چرا باید لامپ ها پر مصرف باشد

ج) میروم سراغ مدیر ساختما یا مدیر محل کار و به او میگویم که لامپ های کم مصرف تهیه کند.

د) یک لامپ کم مصرف با هزینه شخصی تهیه میکنم و آن را جلوی چشم دیگران در راهرو نصب میکنم.

...............................................................................

 

بعد نوشت:

1- اگر خدای نکرده خواستید امر به معروف کنید یک وقت لامپ چینی نخریدا!!

2- ماین کار رو میتونید در مورد میوه فروش سر کوچتون هم اجرا کنید،یک لامپ کم مصرف بهش هدیه کنید

3- فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره

نظرات  (۱۷)

سلام چرا انقدر دیر به دیر مطالب حدید میگذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
د
  • یه بچه مومن
  • سلام
    تشکر
    1
  • واحه ای در نیزار
  • اگر چنین لامپی ببینم خوشحال می شوم چون لامپهای کم مصرف سرطان زا هستند و اگر بسوزند جز زباله های سمی و غیر قابل بازگشت به طبیعت محسوب میشوند!!!!!!!!!! سپس خیلی آرام از راه پله ها رد می شوم و به راه خود ادامه میدهم و ....می روم!
    چون مردم ما از امر به معروف و نهی از منکر خوششان نمی آید و ممکن است هر اتفاقی برایم بیفتد ...
    سلام وب به اصطلاح امر به معروف و نهی از منکری را دارید
    عالیه ادامه بدین موفق باشید
    از خدا ارزوی ثابت قدمی را برایتان خواهانم.
    خوشحال میشم به منم سری بزنید.
    یاعلی
  • بنده حقیر خدا
  • همه جمال تو بینم چو چشم باز کنم

    همه شراب تو نوشم چو لب فراز کنم

    حرام دارم با مردمان سخن گفتن

    و چون حدیث تو آید سخن دراز کنم

    هزار گونه بلنگم بهر رهم که برند

    رهی که آن به سوی توست ترکتاز کنم



    (کلیات شمس غزل ۱۷۲۴ )


    منتظر حضور و نظرات خوبتان هستم.
    التماس دعای شدید
    یا علی
    سلام برادر خسته نباشید انشااله همیشه ثابت قدم درکارهایتان باشید
  • قطعه اصحاب شهدا
  • سلام
    با " خاطرات دیار عاشقی " منتظر حضور سبز شما هستیم
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم
    برای اولین مطلبی اعتقادی در مورد یکی از برجسته ترین سریالهای هالیوودی در وبلاگم پست کرده ام. خوشحال میشم اگر لطفتون رو شامل حال اینجانب گردانید و نگاهی به این مطلب بندازین.
    عنوان پست: درآمدی بر فیلم هالیوودی لاست
    آدرس وبلاگ: tosif.parsiblog.com
    با تشکر
    مهدی علیین
    دوتا کار می کنیم
    1- بی تفاوت رد می شیم وتاسف می خوریم
    1- اگه دیگه خیلی عذاب وجدان پیدا کردیم، یه جایی یه کاغذ می زنیم ویه حدیث می زنیم که طرف غیر مستقیم بفهمه
    التماس دعا
  • لعیا اعتمادسعید
  • ساختار وبلاگتون و ایده هاش فوق العادست.فکر می کنم در کمپین های اجتماعی خیلی بتونید به ما کمک کنید.اگر مایلید تماس بگیرید.منظورم از ما بنیاد اندیشه متمایز بود.ممنون
    البته گزینه سه راهکار درست تری است
    اما پیشنهاد میکنم به جای مدیر به مسئول خدمات بگویید، زیرا اگر به مدیر بگویید، مسئول خدمات فکر میکند دارید زیر آبش را می زنید اما اگر به مسئول خدمات بگویید فکر میکند که چه آدم مهمی شده است، پس از کسب اجازه از مدیر خودش اقدام می کند، پیش همه هم پز می دهد که من به فکر اقتصاد محل کارم و مصرف برق کشورم هستم
    باسلام من شما رو لینک کردم ،شما هم دوست داشتی منو لینک کن.
    گزنیه ب ، من انتخاب می کنم .وب خوبی دارید بامحتواست من گهگاهی بهش سر میزنم. یا علی
    سلام علیکم

    ساختمان صحیح است... لطفا تصحیح بفرمایید.
    سلام
    به روزم...
    لطفا شلیک کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">