باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

مشکل اصلی جوانان در جامعه ما چیست؟

| سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۱۰۳ نظر

سوال

به نظر شما مشکل اصلی جوانان در جامعه ما چیست؟

راه حل این مشکل را چه چیزی پیشنهاد میکنید؟

 

منتظر جواب‌های شما دوستان عزیز هستیم...

نظرات  (۱۰۳)

جناب آقای حسن عبدالصمد ...
تو گوه میخوری سوال میپرسی !
بیشعور دیگران میان تو وب انترت که جواب بگیرن تو از این گوه خوریا میکنی سوال میپرسی احمق !

دیگران چقدر اسکلن که میان جواب تو یه احمقو میدن !
حالم ازت بهم میخوره
خودشان
بی توجهی مسئولین ....بی کاری ...بی پولی .....بی عدالتی توجامعه... فقر .....مشوق خوب نداشتن
.....توجه نکردن به مغزهای جوانان ایران وهزار بدبختی دیگه /// اقا مسئولین ما کار بلد نیستند...
مشکلات جوانان:
1- نداشتن مهارتهای جسمانی و فنی لازم
یعنی اینقدر پدر و مادر ها تلاش کردند که بچه تلاش کردن را یاد نگرفته
2- به دلیل همین نداشتن مهارت کسب و کار درست نمی تونند پیدا کنند.
3-این باعث میشه به فکر پس انداختن مشکلات بیفتند.از این پله به اون پله....درس/ تفریحات الکی/و.... هر چیز خوب یا بد دیگه
4- به دلیل زحمات بی وقفه اولیا کلا راحت طلب هم شده اند. وقتی پدر هست من چرا کار کنم؟
5- مسئولیت پذیر بار نیومدند پس نمی تونند مسئولیت قبول کنند تا 30 سالگی هنوز عقل شون خردساله.
6- برای رسیدن به راحتی بیشتر همه تلاشهای دیگران و گذشته ی پر شور را توهم یا دروغ یا اشتباه می دانند.
7- دشمن خوب یاد گرفته چطور آب به آسیاب اشتباهات فرهنگی و کوتاهی های ما بریزه.

اینها تجربیات من از جمع خانواده و دوستان بود........به نظر من تن پروری و بیکاری بزرگترین مشکل جوانان امروز ما شده.
  • سرباز ولایت
  • سلام.

    این وبلاگ خیلی عالی.

    خیلی خوب بود.
    اگه خواستید ما رو گوشه ی پیوندهاتون جابدید.
    یا علی مدد.
    گفتارهایی دلنشین از آیت الله بهجت (ره)
    نعمت وجود حرم امام رضا (ع) در ایران
    حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) نعمت بزرگ و گرانقدرى است که در اختیار ایرانى هاست، عظمتش را خدا مى داند، به حدّى که امام جواد(ع)مى فرماید:زیارت پدرم از زیارت امام حسین(ع)افضل است، زیرا امام حسین (ع) را عامّه و خاصّه زیارت مى کنند، ولى پدرم را جز خاصّه زیارت نمى کنند.
    عالی بود
    سلام
    در نظر سنجی من با سوال آیاعکس امام حسین شرمنده در وبلاگ من مسخره کردن امام حسین است؟ شرکت کنید لطفاَ
  • حسین مقدّم
  • سلام من نظرات قبلی رو نخوندم اما نظر من اینه:
    جوونهای ما تا دلت بخواد غرق در مشکلات هستن کدومشو بگم ها؟؟؟
    اما بازم به نظر من بیکاری میتونه برای تمام قشرها (خوبامون، بدامون، بی دینمون ، بادینمون و.....) بزرگترین مشکل باشه
  • محمد ابراهیم صادقی
  • مشکل ازدواج جوانان اینه که سی سال فرهنگ سازی اشرافی شد ، و حالا با شعار اسلام می خواهند مشکلات جوانان را حل کنند ، جوانان وقتی می بینند بیت المال شده مِلک طِلق مسؤلین و کار مندان و در مملکت فقط شعار اسلام ولی عملاً اَشرافی گری و حق مردم و بیتالمال مردم را خوردن است ، یأس و گمراهی در جامعه ایجاد می شود ، که نتیجه آن همین اَست که می بینید .......
  • سرباز سید علی
  • سلام

    شلمچه خلاصه عشق است و قطعه ای از بهشت ، شلمچه ، آینه ایست که تمام جبهه با خاکهای سرخش در آن می درخشد. و دریچه آسمانی است که از آن بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت میوزد.

    یازهرا........التماس دعا
    سرکوب غریزه جنسی....
    برای کم مذهبی ها زنا و برای مذهبی ها لواط رو به ارمغان آورده.........
    سلام

    دعوتید به :

    اخرین نماز امام حسین (ع) در ظهر عاشورا
  • سرباز سید علی
  • شهید سید مرتضی آوینی:

    راه حق آمیخته با دشواری‌هاست.

    یامهدی............التماس دعا
  • فرشید اسماعیلی
  • جواب سوال پنجم: سهمیه بندی بنزین خیلی عالی بود دیگه اتوبان همت اتوبان صدر ساعت 4 تا 8 شب بسته نیست ترافیک روانی داره اگه بچه تهران باشی این موقع ساعت اومده باشی تو جاهای شلوغ پارسال پیارسال متوجه میشی چقدر سهمیه بندی بنزین به نفع ما بوده تو چی حالیته اخه

    جواب سوال ششم: به معیار ارزونی و درست مصرف کردن مردم. سوال چهارمت گفتم نون چند بود الان چنده گوشت چند بود الان چنده. شما دیگه با این کار به اندازه نون میخری دیگه نمیری 5 تا نون بگیری برای دونفر آدم.

    جواب سوال هفتم: احمدی نژاد داره میره سفر استانی تا با مشکلات مردم از نزدیک روبرو بشه و مشکلشونو حل کنه من با یه ایلامی داشتم حرف میزدم میگفت ملت باید دست احمد نژادو ببوسن گفتم را گفت میاد تو ایلام مشکلاتو میبینه و به سال نکشیده اکثر مشکلا حل میشه این نشون میده داره زحمت میکشه برای گردش نمیره سفر برای کار و برطرف کردن نیازهای مردم میره. کجا خاتمی یا رفسنجانی رفتن؟
    اینم جواب سوالات خواهشا از این به بعد با دلیل و مدرک بیا جلو وبلاگمم نوشتم بیا اونجا تا باهم بهتر حرف بزنیم
    البته فایده ای نداره انقدر این ادمهای منحرف و منافق تو گوش تو و امثال تو خوندن که ارشاد کردن تو بی فایدس.
    من یه سوال از تو دارم موسوی رو چقدر میشناسی؟
    حسن جان ممنون که گذاشتی بیام تو وبلاگت و نظر بدم
    انشا الله دانشگاه میبینمت انشا الله تو امتحانهای ترم موفق بشیم
    یا علی التماس دعا
    نه نمیشناسیم
    دوست خودما گفتم(همکلاسیم توی دانشگاه)
    نیک فرجام باشید
    دوستم میخواد زن بگیره
  • امت امام خامنه ای
  • سلام همسنگر....به روزم....با نظرات قشنگتون ما را راهنمایی کنید...برای سلامتی حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) صلوات


    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
    ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ یا امام خامنه ای ִ \
    ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
    ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
    ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
    ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
    ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
    ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ۞ִִ ִ ִ ִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام
    مشکل اصلی اینست که منتظرن خدااز اسمان برایشان خوشبختی را نازل کند در حالیکه خوشبختی در کنارشان می رقصد
    بروزم با
    ذبح خون خدا بشیوه غیر دین خدا
    التماس دعا باحاجاتی روا........
  • الهه(رها)
  • راستی موضوع مجله و ... سرکاری بود دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
  • هدیه ی خدا
  • با سلام.به نظر من اگر برای سوالهایتان گزینه های پاسخی در نظر گرفته شود در آخر با درصد گیری حداقل حداقل به نتیجه ای نسبی دست پیدا می کنید و با عزم و یقین بیشتری در جهت رفع آن قدم بر می دارید.در ضمن ممنون می شم اگر تو وبلاگتون که شکر خدا پر بازدید هم هست بیشتر روشنگری کنید.
    سلام.
    خب پلیس اتوبان که نیستم.
    میرم و میام.
    حالا چیکار می تونم بکنم.
    مریم
  • یه منتظر
  • سلام دوست من وبلاگ قشنگی داری خیلی ازش خوشم اومد اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیم من رو با نام منتظران مهدی موعو(عج) لینک کن بعد به من خبر بده تا منم تو رو لینک کنم
    --------------------------------------------------------------------------
    " حالا دیگر کودکان هم می دانند که "مهدیه" اسم مکان است و "فاطمیه" اسم زمان؛ اما من منتظر می مانم؛ تا روزی که "مهدیه" اسم زمان شود و "فاطمیه" اسم مکان
  • فدایی رهبر
  • سلام من هم شما رو لینک کردم
    جانم فدای حضرت خامنه ای
  • صبح روز نهم
  • سلام دوست عزیز.
    با افتخار لینک شدید.
    از لطف و نظر شما ممنون.
    به امید پیوندی محکم با همه ستارگان حضرت ماه...
  • بلوتوث اینترنتی
  • 1-عزیزم کد رو توی وبلاکت نزاشتی!
    2- متن ها کوتاه باشد!مثل sms
  • مشاوره سنگ صبور سعا
  • شهید مریم فرهانیان

    نماد رشادت و مجاهدت زن ایرانی
    و با انتخاب راه الهی ، در سن ۲۱ سالگی به فیض عظیم

    شهادت نائل آمد و خود او تعریف شهید را اینچنین

    می نویسد :

    " شهید کسی است که به آخرین مرحله کمال خود

    رسیده است و راهش را با آگاهی ،

    ایمان و خلوص می پیماید وهمیشه پیروز و جاوید است "

    بروزم مشاوره سنگ صبور سعا
    سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر
  • به سمت خدا
  • استاد به خاطره شرایط قالب من نمی تونم لینک باکسو بذارم
    چه کنم
    ؟
    ؟
    معذوریم

    مجوز نداریم


    بالاخره یه وبلاگی می باشد که مدیریت عمومی آن دست منه
    مدیر اصلی یکی دیگه هست
  • به سمت خدا

  • لطفا شمایی که وبلاگ تان دارای بازدید کننده ی زیادی است به ما هم کمک کنید تا آمار را بالا ببریم

    ما برای خودمون قصد نداریم بنویسیم
    ما برای جوانان و حتی پیران جامعه قصد داریم بنویسیم و انشاالله بهترین وبلاگ در زمینه ی مذهبی و فرهنگ مهدویت باشد.

    منتظرتان هستیم
  • بلوتوث اینترنتی
  • سلام وبلاگ بسیار زیبایی است!

    متن و عکس های منتخبتان را برای ما ارسال کنید و عضوی از ما بشوید تا در وبلاگ های بسیار زیادی به مایش بگذاریم!

    فقط کافی است به ما بپیوندید!

    مطمئن باش که ضرر نمیکنی!
    سلام همسنگر
    کار جالبیه اما من ساکن اصفهان هستم از این نظر که مشکلی نیست؟
    موضوع نشریات در چه موردی هست؟
    آیا تا به حال استقبالی از نشریاتتون شده؟
    توی دانشگاه ها چطور؟پخش کردید؟
    ببخشیدزیادی سوال پرسیدم
    یا علی.
  • فدایی رهبر
  • سلام .به نظر من مشکل اصلی جوانان کشور ما فاصله گرفتن آنها از دین مبین اسلام است که کشور های غربی سرمایه گذاری زیادی برای این که کرده اند.در ضمن علت این فاصله گرفتن از دین فقط و فقط ماهواه هاست
    به ما هم سر بزنید
    جانم فدای حضرت خامنه ای
  • کلبه بهترین انتظار
  • شما هم خدا قوت

    ممنون و متشکرم عزیز ..
  • صبح روز نهم
  • در مورد حسین قدیانی چه می دانید...

    امروز یکی از بچه ها که برام پیغام خصوصی گذاشته بود از ما خواست که یه کم درباره «حسین قدیانی» مطلب بنویس.می گفت امروز برای اولین بار فتم توی وبلاگش.فکر می کنم آدم مهمیه!!!!

    البته برای اون هایی که داداش حسین ما رو می شناسند شاید این پست زیاد راغب نباشه ولی از حسین عزیز بهترین چیزی که می شود گفت این است که:«حسین قدیانی یکی از افسران شیرپاک خورده جنگ نرم است که حریف خود را خوب شناخته است و در صحرای غبار آلود فتنه فانوس به دست راهنمای خیلی ها شد.»
    (پست جدید)
    نظرتان را در مورد جوانترین شیرپاک خورده افسر جنگ نرم بنویسید تا همه بدانند...
  • به سمت خدا
  • سلام
    در یک کار خیر شریک شوید
    منتظرتان هستیم
    دانی که چرا چوب شود قسمت آتش
    بی حرمتیش برلب و دندان حسین است

    دانی که چراآب فرات است گل آلود
    شرمندگیش از لب عطشان حسین است

    دانی که چرا خانه حق گشته سیه پوش
    زیرا که خدای تو عزادار حسین است
  • پرستوی مهاجر
  • سلام و خداقوت

    تشکز از اینکه نشریه رو فرستادید.
    راستی انشالله که ظاهرش به جذابیت تبلیغاتی که تو کوچه خیابون می دن باشه که حداقل بهش نگاه کنند.

    مطالب که خوب بود و انشالله اگه خونده بشه پرتلنگر
    اینکه اعتقاد من هم بر این است که یک باید از خودمون شروع کنیم و دو اینکه این همه آلودگی فرهنگی که تو جامعه می بینیم به خاطر رها شدن اصول توسط حتی همین بچه مذهبی ها صورت گرفته بنابراین به ریشه برگردیم بهتر است و از ریشه درست کردن صحیح تر.

    راه های زیادی برای انتشار این مطالب هست ولی مهم محتواپروری است.

    بسم الله چه جوری باید همکاری ام رو شروع کنم.

    موید و بیدار باشید

    تعجیل در ظهور حضرتش صلوات
    ما بیشتر تو اتوبانیم.
    درمسیر تهران و قم و اصفهان.
    شرایط کاریه دیگه.
    منظورتون از پارازیت چیه؟
  • امت حزب الله
  • سلام علیکم
    دوست عزیزم از اظهار نظر شما متشکرم
    در نقد نوشته های قدیانی، حقیر به اصل ماجرا در رابطه با ضعف سیستم قضا و لزوم محاکمه سران فتنه نقدی نداشتم بلکه دیدگاه انحرافی وی را در راستای اقدام سرخود محاکمه سران فتنه و حمله به رهبری در پوشش حمایت از وی به چالش کشیدم.
    در این پست نیز اعتراض من به نادیده انگاشتن نظر هیئت منصفه مطبوعات وبریدن حکمی برای افشای مفاسد اشکا بود در هیچ جای پست من شما نمی توانید سخنی را بیابید که ناشی از اقدام سرخود باشد حتی من گفته ام شلاقت را بخور و هیچ نگو چراکه گوش های زیادی برای شنیدن ناله تو تیز شده اند
    به نظر خودم بین این دو پست تفاوت انچنانی نیست معیار من برای نظر دادن در مسائل حمایت از حق است شاید فردا قدیانی مطلبی بنویسد که من تحصینش کنم
    می دانی چرا چون نقد من از روی کینه و دشمنی شخصی نبود ممکن است فردا روزی اشتهاردی را هم به نقد بکشم چراکه میزان حال افراد است
    متشکرم از حضورتون...
    برین تو تظیمات وبلاگتون-نوشته عنوان وبلاگ-من همون جا-که شما نوشتید-باید کاری کرد-نوشتم گل بهاری-همین...
  • ای علمای اسلام من اعلام خطر میکنم
  • یاد این جمله حضرت امام میفتم که می فرمود: ای علمای اسلام من اعلام خطر میکنم.
    میگید چرا؟
    واقا با این فسادی که در جامعه هست و مشکل اساسی ماست رو چه باید کرد.
    من از یکی از دوستهام یه اظهار نظری رو شنیدم که داشت جامعه مارو با انگلستان مقایسه میکرد و میگفت که چرا در جامعه ما فساد داره بیداد میکنه؟
    چون ما نیاز به یه سوپاپ اطمینان داریم مثل انگلیس گفتم یعنی چی؟
    گفت: تو انگلیس دختر و پسرها راحت اند و میتونند تا قبل از ازدواج غریزه جنسی خودشون رو به راحتی ازضا کنند.
    حالا باید برای ایجاد این سوپاپ توی ایران (ازدواج موقت) صورت بگیرد.
    سئوال اینجاست که چرا ازدواج موقت؟
    مگه ما اسلام نداریم؟
    مگه ما کامل ترین دین خدا رو نداریم؟
    ای علمای اسلام من اعلام خطر میکنم.ما چرا باید به سراغ ازدواج موقت باشیم؟
    چرا علمای ما نمیان بگن که ازدواج موقت برای شرایط بسیار حاده؟
    برای زمانیه که ما با خوندن نماز شب که مستحب موکد است نتونستیم به نفسمون غلبه کنیم که به خاطر عدم ارتکاب گناه میخوام ازدواج موقت انجام بدم.
    آیا تصور کردید در جامعه ای که به بچه مذهبی هاش باید بعد از تحقیق و بررسی دقیق میتونی اطمینان کنی؛ بعد از آزاد شدن ازدواج موقت دیگه میشه برای ازدواج به طرف مقابل اطمینان کرد؟
    آیا با ازدواج موقت سن ازدواج بیشتر نمیشه؟
    آخه مگه ازدواج فقط در مسائل جنسی خلاصه میشه که بخواهیم با ازدواج موقت این موضوع رو حل کنیم؟
    فایده ازدواج فقط همینه؟
    فرد با ازدواج دائمه که میتونه به آرامش برسه.میتونه ثمره تلاش هاشو ببینه.میتونه صمیمیتی داشته باشه بتونه کمبودهایی که داره رو به روایت قرآن که میفرماید که زوج ها به منزله لباس برای هم عمل میکنند رو بپوشونه.
    چرا علمای دین ما نمیان به خوانواده ها بگن که عزیزان دل، اگه میخوای جامعه ای که خودتو و بچه ات دارید زندگی میکنید با ازدواجه که سروسامان میگیره؟
    چرا خونواده های ما سعی نمیکنن ازدواج رو آسون بگیرن؟
    دلم خیلی پره ولی زیاد وقتتون رو نگیرم
    ان شاالله که خدا از هممون راضی باشه
    یا علی و التماس دعا
    سلام...
    فک کنم اصلی ترین مشکل تو جامعه ی جوون ما پیدا کردن یه راه درست برا رفع و جلوگیری از فساده. شاید با حل شدن این بحث بی جواب مونده ی مشکل ازدواج بشه امیدوار بود....
    ------------

    به روزم با:
    (( آتاتورک: زهرآگین‌ترین تیر دونمه ))

    یا حق
    شسلام.
    ممنون .
    تا کار فرهنگیتون چی باشه>

    من یک قالب حسابی طراحی کردیم ولی متاسفانه خورد به مشکل.
    چشم اونم عوضش کردم.
    دوست دارم مطالب که گفتید راجع به وبلاگم را بشنوم.
    مریم
    سلام دوست عزیز
    وب زیبا و پر محتوایی دارید.
    امیدوارم شهدا همیشه کمکتون کنند.
    دعا کنید خداوند عشق و شناخت رهبری را با ما عطا و بصیرت کافی به ما بدهند.
    با پست(امام خامنه ای کیست؟ و دو کلیپ زیبا) منتظر حضور گرم و نظر های زیباتون هستم..
    اللهم الحفظ و النصر قائدنا الخامنه ای با القرآن
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم الرزقنا زیارت و شفاعت الحسین یوم الورود
    ایشالله شهید شی.
    شهادت بنده ی حقیر
    التماس دعا
    ما در خدمتیم فقط بگو چپه کنیم و دنبال چه مطالبی باید بگردم البته الان وقت امتحاناتمه اگه نتونستم شرمنده اما برای بعد از امتحانات در خ9دمتم
    سلام
    مشک جوانان ما خود پسندی و پرتوقع بودن است که در بعضی افراد عادت است و نمیشه ترک کرد ودر بعضی ها قابل درمان
    ما گفتیم لعن علی عدوک یا علی کروبی و خاتمی و موسوی و...........
    به نظر شما اسم چه کسانی میتونه جای خالی رو پر کنه.
    چرا کسانی که در فتنه ۸۸دستی در کار داشتند آنهم .........در پستهای دولتی و داخل خود نظام باشند؟
    یه جایی بودم که هر جور آدمی توش پیدا میشد.داشتم با رفقا حرف میزدم که
    یه هویی یه نفر با صدای بلند گفت خدا مسئولین این مملکتو مرگ بده!!!!!
    الان میخوام بدونم اگه شما بودید چه پاسخی میدادید
    منتظر حضور گرم شما هستم
  • کلبه بهترین انتظار
  • سلام ...

    خسته نباشی دوست من در فضای مجازی ..

    اگه دوست داشتی به وب من هم سر بزن ....

    جای پای من در وب شما باقی مانده ...

    منتظر جای پای شما در کلبه مان هستم ...
    خاک کف پای شما را نخواهیم تکاند ...

    بنده ما موضوع
    اباصالح التماس دعا ..
    بروز هستم ..
    موفق باشید ..
    یک نفر باغچه اش ریحان داشت

    و به پــــرواز بلند ایـــمان داشت

    نفسش باغچه ها را می شست

    لهجه ای پاکـــــتر از باران داشت

    ***

    یک شب از کوچه ی بن بست گذشت

    از همان کوچه که دل بســت گذشت

    رفــــــــت تـــــا فاصــــله را بـــــردارد

    وقتی از جبهه ی سردشت گذشت

    ***

    رفـــــــت تا قدّ پـدر خم نــــــشــــود

    از شـــ.......................

    بروز هستم ومنتظر حضورتون
    خوشحال میشم تشریف بیارین
    یاعلی
    التماس دعا
    سلام بشر
    اگه بخوام بگم که مسایل از کجا آب میخوره نه خودم اینقدر حوصله دارم نه اینکه کسی وقت میزاره که بخونش
    خلاصه ما شما رو لینکیدیم ، شما هم مارو لطفا
    افکارمون به هم نزدیکه، اومدی وبلاکم بخون چی نوشتم ... نظر هم اره
  • ف.کنعانی
  • سلام و عرض ادب
    فکر میکنم عدم خودشناسی و ندانستن قدر ایام جوانی اصلی ترین مشکل است که دانستن قدر جوانی به طور کامل فقط با فرارسیدن پیری حاصل می شود اما کسانی که بتوانند در خود ایام جوانی قدر آن را بشناسند موفق ترند
    یاحق
  • پرستوی مهاجر
  • سلام و خداقوت

    به نظر من مشکل اصلی اینه که به چیزهایی که می دانیم عمل نمی کنیم. حالا در هر زمینه ای- اخلاق- احکام -عقاید .

    موید و بیدار باشید

    تعجیل در ظهور حضرتش صلوات
    سلام.
    امیدوارم موفق باشی.
    با اخبار جدید سی ان ان و یک خبر ویژخ و یک اطلاع عمومی در خدمتم.
    شاید بشه با هم همکاری کنیم.
    نظرتون دوستدارم داشته باشم.
    مریم
    سلام!
    به نظر من مشکل اصلی جوانان ما بیکاری و نداشتن یه شغل مناسب هست که همین بیکاری مشکلات زیادی رو به بار میاره اعم آنها می تونه ازدواج نکردن به موقع به دلیل بی پولی نداشتن مسکن و ....
    ;i ld j,kiخیلی از مشکلات روحی و جسمی رو در پی داشته باشه!
    فکر نمی کنین اونایی که اون بالا نشستند بایستی جوابگو باشند!
    سلام اینجا بیشتر ستون آزاده تا کامنت های نظرات
    مشکل اصلی به نظرم
    بی کاریه
    سلام بادانلود بازی فتنه گریه روزم
  • به سمت خدا
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    با سلام و عرض خسته نباشید به شما دوست گرامی
    وبلاگ ((به سمت خدا)) به تازگی راه اندازی شده ونیازمند نویسندگانی با تجربه می باشد.
    موضوعاتی که شما می توانید در آن زمینه کمک کنید همان موضوعاتی می باشد که در قسمت موضوعات قرار دارد.
    درصورت موافقت یک نام کاربری و یک رمز عبور به صورت خصوصی از طریق نظرات ارسال کنید

    منتظر حضور کرمتان هستیم
    با سلام
    مشکل در این است که جوانان را درک نمی کنیم
    راه حل : آن ها را باید شناخت با آن ها رابطه ای برقرار کرد تا بتوان در فکر آن ها رسوخ کرد تا دیگر مشکلی نه برای خود نه برای افراد جامعه بوجو نیاورد

    با ۵۷۲ سوال از موسوی خامنه بروزم
    لطفا یه سری بزنید ونظر بدهید
    با تشکر
    یا علی
    سلام

    سوالتون کلی هستش.یه جورایی....
  • جامانده ای از کاروان عشق
  • کعبه را گفتم تو از خاکی منم خاک
    چرا باید به دور تو بگردم ؟
    ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی
    برو با دل بیا تا من بگردم .
    دتوست عزیز اگه کاری از دستم بر میاد بگو منم با کمال میل انجام می دمئ فقط بگو در چه زمینه ای باید کار کنم با دوستام هم در میون می زارم تا بتونیم کار بهعتری رو انجام بدیم
    سلام و هزاران سلام و درود خدمکت شما
    خیلی متن هات قشنگ و عرفانی بود خیلی لذب بردمبرا همین می زارمشون تو وبلاگم خیلی کیف کردم خیلی خیلی برای تمخام دوستانم هم ایمیلش می کنم و برای همه تبلیغش می کنم ممنونم باز هم از این جکلات ناب برام بنویس
    با افتخار تمام لینک شدید
    به وب حزب الله 313 یه سر بزن اسم من میبینی
  • هدیه ی خدا
  • نهج البلاغه گفتارهای خوبی برای کارتون داره.منظورم برای نشریه هاتونه.خواستم بفرستم ولی طولانی بود.
    سلام.ممنون از حضورتون....
    مشکل بعضی ها کم شدن یاد خدا تو زندگی هاست....کامپیوتر و اینترنت و چت و ................جای حضور خدا رو گرفته......
    یاعلی
    ادامه ....
    همه پوسترهای بزرگ با تصاویر کارتنهای بعضاً صهیونیستی برای دیوار اتاق بچه ها داره به فروش می رسه. انصافاً چقدر از ادمهای ارزشی که توانایی دارن به این فکر افتادند که پوسترهایی در همون ابعاد کاملاً کودکانه و جذاب با تصاویر و مضامین مذهبی ویژه کودکان چاپ کنند؟چقدر از خیاطان و ادمهای ارزشی به این فکر افتادند که تولیدی هایی ویژه دوخت لباسهایی با مدل های ارزشمند راه بیندازند؟ توی شهرما کنار همین ساحل خلیج همیشه فارس.شده پاتوق بی شخصیتها و بی حجابها.چندبار بچه های ارزشی و خانومهای محجبه قاطعانه تصمیم گرفتند که شب جمعه ها و جمعه ها حتماً اونجا حاضر بشن و فضارو از این وضعیت خارج کنند؟ سالانه این همه نوشت افزار با تصاویر مستهجن باربی داره وارد بازار میشه.چندبار ادمهای ارزشی تصمیم گرفتند که با مقداری هزینه و استفاده از تخصصشون در زمینه رایانه نوشت افزارهایی با تصاویر زیبا و مذهبی وارد بازار کنند؟چندبار فضاهای مسئله دار شهرهامون رو شناسایی کردیم که بتونیم با حضورفعال خودمون حال و هوای اونجارو عوض کنیم.برعکس همین که میبینیم چهارتا ادم بی ریخت اونجا هستند سریع پاپس می کشیم.کار فرهنگی و مبارزه با فاسد در حال حاضر با جنگ و جدل امکان پذیر نیست .سریع محک.متون هم می کنند.باید واقعیت رو پذیرفت.باید زیرکانه و عاقلانه عمل کرد.در حدخودمون می تونیم یه کارهایی بکنیم.هرجا فسادی میبینیم دقیقاً در جهت عکس اون اقدام کنیم به روش خودشون.باور کنید میشه.موید باشید.
    سلام.نقل شده که یکی از علمای بزرگوار(الان خاطرم نیست چه کسی بودن)در نزدیکی محل زندگیشون عده ای ازمنافقین خونه تیمیشون رو راه انداخته بودن.بیت این عالم مونده بوده چیکار کنن.و حالا احیاناً قصدبرخورد داشتن.این بزرگوار خودشون اقدام به کار جالبی می کنن. هر روز چندبار روبروی خونه منافقین بالای پشت بام می رفتن و اذان می گفتند و تاکید داشتند که صدای اذان در نهایت منافقین رو فراری می ده و این اتفاق هم می افته.برای مبارزه با فساد راهکارهایی که مسئولین باید ارائه بدن در حوزه کاری خودشونه و به نوعی از دست ما هم چیزی بر نمی یاد.اما اون چیزی که در حوزه وظایف ماست . بعد از تذکر لسانی که همه تاکید روش دارن. ترویج یه سری مسائل دقیقاً در تضاد با منکرات هست.هرکس در حدتوانایی خودش. قرار نیست همه در حد کلان با فساد مبارزه کنند.توانایی این رو هم ندارند.ببینید این
    ادامه.....
  • فرشید اسماعیلی
  • سلام حسن جان
    مشکل ما جوانها اینه که اکثرا دنبال آزادی های این دنیا هستیم اصلا به اونور فکر نمیکنیم من نوعی که پیش شما که منو میشناسی ادعا دارم بچه مذهبیم بچه هیئتیم بخدا هیچی نیستم مشکل بعدی اکثر ما جوانها ایمان هستش که من ربطش میدم به ازدواج اگه جوانهای ما زود ازدواج کنن ایمانشون کامل میشه اینو من با چشم خودم دیدم
    التماس دعا
    سلام به روزم
    من وباغبان
    منتظرتان هستم
    بی هویتی
  • هدیه ی خدا
  • نخیر
    عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو
    خوب و بد میگذرد وای به حال من و تو
    قرعه امروز به نام من و فردا دگری
    میخورد تیر اجل بر پر و بال من و تو
    مال دنیا نشود سد ره مرگ کسی
    گیرم که کل جهان باشد از آن من و تو

    بامطلبی در مورد حجاب بروزم
  • هدیه ی خدا
  • این حرف من در جواب نظر یکی از بازدیدکنندگان وبلاگتون هست.بزرگترین مشکل ازدواج نیست یه خرده که فکر می کنم می بینم علاقه ی شدید قبل از ازدواج و بی تفاوتی و دل زدگی بعد از ازدواجه .بعضی ها هم که همون اولش می لنگن یه روز هستن یه روز نیستن یه روز براشون هستی یه روز نیستی.تنوع طلبن!تحت تاثیر احساساتشون یه چیز میگن و بعدش همه چی فراموش.میگن هرکس بعد از ازدواج به این فکر کنه که ای کاش با فلانی ازدواج میکردم ...این یه خیانت بزرگ به همسرشه اما تازگیا بعد از ازدواج ببخشیدا چشما بی حجاب میشه!من از ازدواج می ترسم!به نظر من پسرا خیلی راحت خودشونو عقب می کشن خیلی راحتتر از اونی که فکرشو بکنید.البته لازم به گفتن همراه با تاکیید هست که (بعضی از پسرا) و اینکه در مورد دختر ها کمتر پیش میاد.در هر صورت این نظر منه.این دختر هست که بعد از ترک یه رابطه مدتی هرچند کوتاه افسرده میشه و نمیتونه بی تفاوت رو گذشته پا بذاره اما...بگذریم!فقط یه چیز...اونم اینکه ای کاش در عشق و محبت شکی نبود...افسوس و صد افسوس...شاید مشکل دیگه اینه که قدرت تشخیص نداریم.
    سلام
    از اینکه من خبر کردین که مطلب جدید گذاشتید ممنون نظر لطفتون میرسونه
    ادامه بالا...
    برابر این پدر موضع می گیرند وتازه خود این پدر مثلاً جبهه رفته و مذهبی حتی نمی دونه نوع روابطش با نامحرم باید چطور باشه ؟ ازیک طرف ایراد میگیره از پسر از یک طرف خودش میره پارک با مثلاً نامزد سابقش بستنی بخوره!!!این از فیلمها.کف خیابون که کسی دین اموزش نمی ده.نظام اموزشی و صداوسیما و خانواده مسئولند که دارن کوتاهی می کنند.به نظرم بزرگترین و اولین وظیفه هم گردن والدین هست.به خدا قسم اگر اونها رعایت کنند توی رفتارهای خودشون در خانه، حتی توی حرف زدنشون ،لقمه ای که به خانه میارن.(به قول حضرت اقا:لقمه های حرام داره توی جامعه می چرخه و فساد اخلاقی رو توسعه می ده.این لقمه های حرام اول توی خانواده اومده.عده ای فکر می کنند لقمه حرام یعنی از دیوار مردم بالا بری. چقدر تلویزیون ما داره وقت میزاره بگه :پدر و مادر عزیز !لقمه حرام فقط دزدی نیست .این چیزها هم هست.) شک نکنید که پاکترین بچه ها تحویل جامعه داده میشه.یک بچه اگر زمینه انحراف توی خانواده براش مهیا نشده باشه کثیفترین جامعه هم نمی تونه از راه بدرش کنه.مگرهمین الان پاکترین فرزندان شیعه توی جوامع الوده غرب زندگی نمی کنند ؟چرا این طور هست .چون تربیت صحیح دینی شدند.مگه یاران حضرت حجت علیه السلام از دل همین جوامع الوده بیرون نی یان.از سیاره دیگه که نمی یان.باید خانواده ها بیدار بشن.خانواده ها دارن عمداً یا سهواً کوتاهی می کنند.هر کس می خواد جامعه رو نجات بده باید فکری به حال وضعیت فکری و رفتاری والدین کنه.مدرسه ، مخصوصاً صداو سیما که سهل انگاری هاش دیگه داره بیش از اندازه میشه!!اگر خانواده اصلاح بشه مطمئناً جامعه اصلاح میشه.باید هم ابتدا دغدغه رو بوجود اورد.عده ای از والدین دغدغه ندارند.باید اونقدر این مسائل رو مدام مطرح کرد تا بشه دغدغه .مثل خیلی چیزهای دیگه که زمانی مطرح نبود ولی حالا با مطرح شدن مدام توسط رسانه ها تبدیل به دغدغه شده.بایدزحمت کشید و کارکرد.ببخشید پرحرفی کردم.ممنون از لطفتون .موید باشید
    سلام .بزرگترین وظیفه خانواده ها رو اوردن به اموزش دین به بچه هاست .اون هم نه از نوع این بکن این نکن.بهترین روش رعایت دین توسط خود خانواده هاست.شک نکنید وقتی والدین مجری احکام دین در خانه شدند ناخوداگاه این مسائل ملکه ذهن و رفتاری فرزندان میشه.چرا حتی والدین مذهبی اینقدر که به درس و کنکور و کلاس های تقویتی بچه ها توجه می کنند به مسائل دینی توجه نمی کنند؟چند درصد از بچه های مذهبی ما احکام دینشون رو مستقیماً از والدین یاد گرفتند و چند درصدخودشون پیگیر بودند و یاد گرفتند. من شک ندارم مورد دوم آمارش بالاتره.این از خانواده های مذهبی دیگران که التماس دعا !!!بماند.مگر دختران ما در نه سالگی به سن تکلیف نمی رسند؟ چرا باید در کتاب بینش پیش دانشگاهی در مورد محرم و نامحرم صحبت بشه که در جایی یکی از دانش اموزان حیرت زده میشه که تا حالا نمی دونسته داماد نامحرمه!!!این از کتابهای درسیمون.واقعیتی غیرقابل انکار هست که فیلم و سریال اثرش از صدها منبر و سخنرانی هم بیشتره.توی تلویزیون و فیلمهای ما چقدر دغدغه های دینی اونهم از نوع صحیحش مطرح میشه؟در فیلمی مثل فاصله ها مثلاً بابای مذهبی نگران پسرش هست که اونهم ای کاش نبود. این دغدغه دینی به بدترین شکل ممکن مطرح میشه .به نوعی که حتی بچه مذهبی های بیننده در
    ادامه ..........
    سلام.من از بروشور چقدر خنده داره که ... با این وبلاگ آشنا شدم
    به نظرم مشکل اصلی اینه که هدف از زندگی رو نمیدونیم (منظورم هدف اصلیه وگرنه هرکسی ممکنه هدفی برای خودش تعریف کنه) وچون هدف رو نمیدونیم راه رسیدن بهش رو هم بلد نیستیم
    سلام

    ممنونم واقعاً زیبا فرمودید.

    یا علی
    امام علی (ع) :

    دلها مانند بدنها خسته میشود ، پس برای رفع خستگی آنها حکمت های تازه بجوئید

    نهج البلاغه - حکمت 91

    موفق باشید


    یاعلی

    بزرگترین مشکل به قول حسن عباسی ازدواج است اگر این مشکل حل شود باقی به خودی خود حل میشوند.این که بگویییم کار و درس وخانه بهانه است و سخت گیری های خانواده و الا ازدواج که کنند همه آنها نیز درست می شود
    سلام


    یادمان باشد پیام آفتاب
    دست نا اهلان نیفتد انقلاب


    اگر فرمان دهد رهبر بتازیم
    اگر او خواهد از ما، سر ببازیم
    وگر صبر و قرار از ما بخواهد
    بشینیم و بسوزیم و بسازیم

    لبیک یا سید علی خامنه ای




    التماس دعا
    خدیجه اولین همسر پیامبر صلی الله علیه و آله بود و تا زمانی که زنده بود رسول خدا همسر دیگری اختیار نکرد. پیامبر از خدیجه دارای سه پسر و چهار دختر شد: قاسم (که کنیه پیامبر صلی الله علیه و آله به همین خاطر ابوالقاسم است)، عبدالله، طاهر، رقیه، ام الکلثوم، زینب و حضرت فاطمه زهرا علیهاسلام. پیامبر از دیگر همسران خود فرزندی نداشت جز از ماریه قبطیه که صاحب پسری به نام ابراهیم گردید.
  • سایه سار مهر (قفسه زندگی)
  • سلام

    دوست بزرگوار لطفا هر وقت به روز میشوی اطلاع دهید

    تا از مطالب خوبت استفاده کنم

    در ضمن با مطالب زیر
    میزبان حضور گرمتون هستم



    همسردارى مدرن را بیاموزید
    سیاست‌های زنانه در همسرداری
    فیلم‌های مستهجن بر روابط زناشویی تأثیر گذاراست
    با همسرتان دعوا نکنید، سکته می‌کنید!
    ازدواج های جالب
    ازدواج موفق در تسکین دردها مؤثراست
    پاکدامنی:
    اهمیت ازدواج و پیمان زناشویی:
    اجر کار و تلاش برای خانواده




    منتظر نظرات زیبای شما هستم
    با خـــــــامنه ای کسی نگردد گمراه
    در ظلمت فتنه می درخشد چون ماه
    در هر نفــــــس از برای او می خوانـم
    لاحــــــــــــول ولا قــــــوه الا بــــــــالله
    سلام بزرگوار.شبتون بخیر.مزاحم شدم برای عرض سلام.در جواب سواتون هم باید بگم من خودم به این تنیجه رسیدم که مشکل اصلی فاصله گرفتن جوانان از دین و مذهبه اونهم به خاطر سهل انگاری خانواده ها در آموزش فرایض دینی به بچه هاست. بعد هم همین خانواده توقع دارند جامعه فرزندان اونهارو تربیت کنه.و کاسه و کوزه انحراف بچه هاشون رو هم گرردن اجتماع می اندازند درصورتی که در همین روایات دینی داریم العیاذبالله اگر کسی به گناه زنا هم گرفتار شد دلیل این گناه در درون خانواه و رفتار والدین می باشد.1400سال پیش پیامبر صلی الله علیه و آله این خطر یعنی سهل انگاری والدین آخرالزمانی در امر تربیت دینی رو گوشزد کرده بودند اونجا که می فرمایند : لعنت خدا بر پدران آخرالزمان. اصحاب می پرسند چرا؟ حضرت جواب میدن یاد نمیدهند به فرزندانشان از دین اون چیزهایی رو که باید یاد دهند.موفق باشید.التماس دعا
  • چای پولکی
  • ببخشید که بی ارتباط با موضوعه! ولی خیلی مهمه!

    سید علی خمینی، نواده خلف حضرت امام روح الله، در سالگرد نهم دیماه در مهدیه تهران شرکت نمود.
    متن مصاحبه با ایشان در رابطه با این حرکت بصیرانه و عصبانیت و واکنش اپوزیسیون داخل و خارج را در آدرس زیر بخوانید:
    http://24tir.ir/myLDlinker.php?url=551
  • دعوتی از بلوغ
  • سلام
    حرکت در مسیر آسمان رو از کجا شروع کنیم ؟
    جواب این سوال رو سر فرصت در آپ جدید بلوغ بخانید . با عنوان :

    " تعمیرگاه مکانیکی بلوغی "
  • یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
  • سلام اخوی
    خداقوت
    در پناه امام زمان مشکلات هم حل میشه
    سلام
    چقدر خوبه که شما این مسائل رو مطرح میکنید شاید اگر یک اتاق فکر با اون جدیتی که دشمنان کشور برای به زانو درآوردن ما تشکیل میدن ما هم ایجاد میکردیم و مسائل و مشکلات کشور رو مطرح میکردیم خیلی از اون مشکلات تا به حال برطرف شده بودن.
    نکته مهم اینجاست که خیلی ها مشکلات جوونا رو به حساب مسئولین کشور مینویسن البته مسئولین باید نقش زیادی در رفع این مسائل داشته باشند اما همه میدونن که بیش ازهمه در درجه اول خانواده و در درجه دوم آموزش و پرورش هست که میتونه یه جوون رو آنقدر توانا و با پشتکار و عاقل تربیت کنه که بتونه در مقابل خیلی از سختی ها و مشکلات کاملا با تدبیر وعالمانه عمل کنه و نه تنها بر مشکلات خودش فائق بیاد بلکه یه گوشه از مملکتو دستش بگیره و نیروی مفیدی باشه در راه رسیدن به آرمانهای ایران اسلامی.
    البته فکنم خیلی آرمانی حرف زدم اما خداییش اگه خود جوونا با توکل و وایمان و پشتکار حرکت پویا داشته باشن ایران گلستان میشه....
  • غریبه ی آشنا
  • عنوان:می نوشم باده ی خاطرات و تنهایی را عوض شد.شد:ققنوسم من امشب.
    راه حل:سوق دادن جوانان به سمت مجالس مذهبی و سخنرانی ها . آگاهی بخشی و گوش دادن به حرف و خواسته های جوانان و آشنا ساختن جامعه ی روحانیت با هنر و ادب و زبان جوانان.
    ((بی ایمانی))
    انسان برای هرکاری به ایمان نیاز داره.اگه جوونای ماایمان داشتن-به نظرم وضع مملکت ازینکه هست-بهتر میبود........
    سلام مشکلات زیادی هست
    که اساس خیلی از اونا عدم مطالعه جوونای ما در مسایل دینی خودشونه یعنی دینی را به عنوان ارث از گذشتگان خودشون میگیرن حالا یا ارثیه رو حفظ میکنن یا خرجش میکنن اما اگه ارثیه رو علمیش کنن دیگه خرج شدنی یا تموم شدنی نیست برای شروع برای مقطع دیپلم و دانشگاه کتب شهید مطهری رو پیشنهاد میکنم
    باید توجه داشت که هر جا ما جاهل بودیم از همونجا ضربه میخوریم
    راستی آپم
    مرا با عشق خود درگیر کردی
    به پایم با غمت زنجیر کردی
    بدان دنیای بی تو هیچ باشد
    دلم را از زمانه سیر کردی
    تو با رفتن به پشت ابر ایّام
    غروب جمعه را دلگیر کردی
    *یا اباصالح ادرکنی*
    سلام
    به نظر من مشکل اصلی جوانان بی کاری است
    وبرای حل ان علاوه بر دولت خود جوان است که باید تلاش کند تا به جایگاه و شغلی مناسب دست یابد
    یا علی
  • کلبه بهترین انتظار
  • داداشم اگر میشه یک لحظه به من اعتماد کن و پسورد وبلاگت رو بده تا برات کد ها رو درست کنم ..


    ممنون
    اگر هم اعتماد نکردی و یا احساس خطر کردی یه جوری کد های ویرایش قالبت رو برام بفرست تا برات درست کنم و برات بفرستم ...
  • کلبه بهترین انتظار
  • ممنون
    التماس دعا داریم

    انتظار

    گریه‌کنای روضه‌ها صاحب روضه‌ها کجاست؟
    کاشکی می‌شد جواب بده منشاء عقده‌ها کجاست؟
    تو این شب قدر اومدم یه حرفی رو حاشا کنم
    صاحبم و گم کردم و می‌خوام اون و پیدا کنم
    فقط با حرف و با سخن می‌گم آقام مهدی بیاد
    اما دلش رو با گناه می‌سوزونم خیلی زیاد
    من اومدم این شب قدر بگم آقا رهام نکن
    من آدم خوبی بودم اینجور من و نگام نکن
    واسطه‌ شو پیش خدا به خوبای دور و برت
    گناه زیاد کردم آقا تو رو قسم به مادرت
    نوکر اگه غریب باشه اربابِ اون یارش می‌شه
    ارباب اگه غریب باشه کی یار و غمخوارش می‌شه
    خدا نیاره اون روز و عاشقِ بی صفا باشم
    مردن من بهتره تا نوکرِ بی وفا باشم
  • بهارانتظار
  • گرگ‌ها خوب بدانند، در این ایل غریب
    گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز
    گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند
    شیر مردی چو علی خامنه‌ای هست هنوز




    سلام باید بپرسی مشکلات اصلی جوانان چیست؟


    من هم می گم خیلی چیزا شغل مناسب ازدواج مسکن از نیازهای اولیه جوونهاست که الان به مشکل تبدیل شده
    ناقه جمل پی شد
    صفین دگر طی شد
    گوئید خوارج را
    نهروان 9دی شد

    با نقد مختارنامه به روش خودم به روزم. تشریف بیارین
    درمورد سوالتون باید بگم مشکل جوونای ما آگاهی کمشون از مقدسات و دینشونه. این مشکل باعث میشه هرشبهه ای به راحتی تو ذهن پاک و آماده ی جوونا رخنه کنه و به راحتی از راه به درشون کنه. متاسفانه تهاجم فرهنگی غرب هم خیلی شدید جوونارو تهدید میکنه.
    برگه هایی که داخل واگن های مترو پخش شد رو دیدم و خوندم و فکر کردم ولی چیزی که بیشتر موجب فکرم و ناراحتی ام شد برگه هایی بود که نخونده روی زمین پرتاب میشد... نمیدونم !...ولی خیلی از برگه ها رو هم دیدم که داخل کیف ها گذاشته شد... موفق باشید
    شهادت جانسوز حضرت على ‏بن ‏الحسین، زین ‏العابدین(ع)و سید الساجدین ٬ پیام آور کربلای حسینی و بازمانده روزهای سرخ حماسه عشق و شهادت را تسلیت عرض می کنم
    التماس دعا
    غرب گرایی.نادیده گرفتن عقل و منطق.عدم کنترل شور و احساس جوانی...
    سلام علیکم
    مشکل اصلی جوانان ما این است که می خواهند دیگران را درست کنند و خودشان را فراموش می کنند در نتیجه جوانانی مثل خودشان را از دین زده می کنند!!
    یا حق
    ممنون از وبلاگتون
    مشکل ما اینه که خوب رو بد می بینیم بد رو خوب
    فقط هم مال جونامون نیست حتی مامان باباهامون این جوری شدن
  • مشاوره سنگ صبور سعا
  • و آخرین سخن پیرامون آخرین مانع راه است!

    مشکل ترین کار رهروان راه خدا و راهیان کوى دوست «اخلاص» است، و از خطرناک ترین موانع راه، آلودگى به شرک و «ریا» است.

    حدیث معروف «إنَّ اَلشِّرْکَ اَخْفَى مِنْ دَبیبِ الَّنمْلِ على صَفْوانَة سَوداء فِى لَیْلَةِ ظَلْماء»(1) پشت همه رهروان راه خدا را مى لرزاند و حدیث «هَلَکَ الْعامِلُونَ إلاّ الْعابِدُونَ وَ هَلَکَ الْعابِدُونَ إلاّ الْعالِمُونَ... وَ هَلَکَ الصّادِقُونَ إلاّ الُْمخْلِصُونَ... وَ إنَّ الْمُوقِنینَ لَعَلى خَطَر عَظیم»(2) که حتّى علماى عاملین را در زمره هلاک شوندگان مى شمرد، و مخلصان را هم در خطر عظیم مى داند، انسان را سخت پریشان مى سازد، و در فکر فرو مى برد.
    بروزم مشاوره سنگ صبور سعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">