باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

خیرات فحشا !(داستان8)

| دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ | ۱۸۰ نظر

 

اپیزود اول:

به گمانم محرم 5 سال پیش بود، دهه اول را هر روز به مسجد می‌رفتم، همان مسجدی که در کودکی گهگاه پدرم مرا به وعده شکلات بعد از نماز به آنجا می‌برد و بعد از آن، وقتی که از مسجد خارج می‌شدیم، از مغازه‌های کنار مسجد، پدر به وعده‌اش عمل می‌کرد.

ده روز از اول ماه محرم گذشته بود، رسیده بودیم به روز عاشورا؛ مسجد از تمام روزهای دهه اول شلوغ‌تر بود، موج جمعیت سیاه‌پوشان که با عجله برای رسیدن به نماز وارد مسجد می‌شدند، را نگاه می‌کردم. فضا به شکلی بود که ناخودآگاه بدون روضه و مرثیه‌ای، حزن و اندوه بر دل هر بیننده‌ای می‌نشست.

آفتاب آن روز با دیگر روزها تفاوت داشت؛ هیچ کس نمی‌خندید، حتی بچه‌هایی که مثل هر روز به دور حوض حیاط مسجد با هیاهو به دنبال هم می‌دویدند، نشسته بودند لب حوض و با دستان کوچک خود به آرامی با ماهی‌ها بازی می‌کردند، البته این را مطمئن نیستم که چرا آن روز آرام بودند، شاید حال و هوای آن روز بود دلیل این کارشان.
باصدای الله اکبر آخر اذان به خود آمدم و به حسین که داشت مسح پای چپش را می‌کشید نگاهی کردم، یعنی عجله کن!

صدای تق تق پاشنه کفش حسین که لیله کنان و با عجله به دنبال من می‌آمد توجه همه بچه‌ها را که دنبال سرگرمی دیگری بودند به خود جلب کرد. چشم‌هاشان به زیبایی همان آبی بود که به آن خیره شده بودند، با خود گفتم خدا حفظشان کند، باید با آنها دوست شوم تا غیر از روز عاشورا، روزهای دیگر هم همیشه به مسجد بیایند.

جاکفشی‌ها پر شده بودند و ما کفش‌مان را کنار در مسجد جفت کردیم، و به سمت جا مهری رفتیم. مهر شکسته‌ای را برداشتم، هنگام داخل شدن به مسجد چیزی کنار جا مهری توجهم را جلب کرد، نگاه کردم! حسین جلوی در شبستان به دنبال جایی برای جفت کردن کفش‌هایش بود صدایش کردم:
ـ حسین بیان اینجا را ببین...
ـچی شده؟ حاج آقا نماز را بست؟
ـ هنوز نه. بیا ببین!
ـ اومدم ...وای! چقدر سی دی!
ـ همش سی دی مداحی است، عجب عکس‌های قشنگی از مداحان روی آن هک شده؛ بوی تازگی می‌دهد، خدا خیرشان بدهد.
ـ کی رو میگی؟
ـ همون‌هایی که این سی‌دی‌های مداحی را خیرات کرده‌اند، دیگه!
حسین هم که تشنه این سی‌دی‌ها بود،‌ تعداد زیادی برداشت تا به دیگر دوستانش بدهد.

از ذوق اینکه یک سی‌دی مجانی مداحی به دستم رسیده بود، نفهمیدم چطور نمازم تمام شد؛‌ بعد از عزاداری در مسجد، در راه برگشت به خانه، خدا خدا می‌کردم که این سی‌دی را در خانه نداشته و مداحی‌اش تکراری نباشد.

به خانه رسیدیم حسین هم به همراه برادرم سریع کامپیوتر را روشن کرد تا سی‌دی مداحی را ببینیم. فایل را باز کردند، منتظر شنیدن صدای مداح مورد علاقه‌مان بودیم که با صدای خواننده‌ زنی موی بدنمان سیخ شد؛ زدیم کلیپ بعدی؛ در آن شیعیان را به تمسخر گرفته بودند، سی‌دی را در آوردیم و هاج واج به همدیگر نگاه می‌کردیم و از تعجب خشکمان زده بود. حسین گفت تا این از خدا بی‌خبرها این سی‌دی‌ها را در مساجد دیگر توزیع نکرده‌اند، برویم به انتظامات شهرک خبر دهیم؛ رفتیم و خبر دادیم ولی کار از کار گذشته بود.
هر سه نفرمان از شدت عصبانیت سرخ شده بودیم و بغض گلویمان را می‌فشرد، بیشتر برای نوجوانانی نگران بودیم که این سی‌دی‌ها را برداشته‌ و به خانه برده‌اند؛ دلمان برای آن نگاه‌ معصوم و زلالشان می‌سوخت.

برادرم گفت: می‌بینید! دشمن در ماه محرم آن هم در ظهر عاشورا در وسط مسجدی در شهرک شهید محلاتی که افراد مذهبی زیادی در آن رفت‌وآمد دارند، سی‌دی‌های مبتذل توزیع می‌کند، آن وقت ما...

حسین هم که از شدت عصبانیت صورتش از همه بیشتر سرخ شده بود، گفت: حالا می‌فهمم جنگ نرم یعنی چه! اگر به جای توزیع این سی‌دی‌ها، در مسجد بمب‌گذاری می‌کردند؛ چند نفر شهید می‌شدند و بعد از پخش خبر این بمب‌گذاری در سطح کشور، تمام افراد بغض‌شان از دشمنان بیشتر و درخت اسلام آبیاری می‌شد، ولی با توزیع این سی‌دی‌ها و ترویج فساد، آنها ما را با دست خودمان به اسارت در می‌آورند.

من که دستان خود را به هم می‌فشردم، با خود گفتم «چرا بیکار نشسته‌ام، باید کاری کرد»
من، حسین، برادرم و هر کس که این داستان واقعی را شنید فهمیدیم که معنای «کل یوم عاشورا کل ارض کربلا» چیست.

*اپیزود دومپنج سال بعد در نیمه ماه مبارک رمضان برادرم به خانه آمد، سلامی خشک و خالی پراند و سریع به اتاقش رفت. فهمیدم که از موضوعی ناراحت و نگران است، به دنبالش رفتم و گفتم «علی چی شده؟»

علی با صدایی که از آن ناراحتی موج می‌زد، گفت: امروز در راه برگشت به خانه مثل همیشه داخل واگن مترو نشسته بودم، قرآن کوچکم را از جیبم در آوردم و طوری که جلب توجه نکنم و کسی متوجه نشود آرام آن را می‌خواندم.

مردی میانسالی که کنارم نشسته بود وقتی دید من قرآن می‌خوانم، کتابی بزرگ از کیفش در آورد و به طوری که دیگران کتاب را ببینند شروع کرد به بلند بلند خواندن آن کتاب.
وقتی دقت کردم فهمیدم آن کتاب انجیل بود؛ مرد میانسال با افرادی که در کنارش نشسته بودند شروع کرد به صحبت کردن و از دین مسیحیت برایشان می‌گفت و در میان صحبت‌هایش شبهاتی را به قرآن کریم وارد می‌کرد.

اکثر افراد داخل واگن توجهشان به او جلب شده بود و کسی در این میان نبود که پاسخ او را بدهد یا اگر هم بود، نمی‌خواست این کار را انجام دهد. بالاخره مرد میانسال در ایستگاه امام حسین «علیه‌السلام» پیاده شد و جمعی از جوانان آن واگن را با شک و شبهه ترک کرد.

برادرم شبهاتی را که آن فرد مسیحی به قرآن وارد کرده بود، برایم گفت و خواست تا پاسخی به آن بدهم. من هم به کمک پدرم، شبهات برادرم را پاسخ دادم.
برادرم گفت: عذاب وجدان گرفته‌ام که این همه جوان در مترو به قرآن شک کردند و این کم‌کاری من است که به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و کم‌رویی جوابی برای او نداشتم. آنجا هم متوجه شدم که باید کاری کرد...
*هر مسلمان یک سازمان تبلیغات اسلامی
در گوشه و کنار این کشور شاهد اتفاقاتی از این قبیل هستیم. به راستی در مقابل دشمنی که با تمام قدرت در پی تغییر ذائقه جوانان است، چه کرده‌ایم؟ بسیاری از افراد در مقابل این سؤال با تکلیف‌تراشی می‌گویند: مسولین باید به فکر باشند ما کاری نداربم، فقط تأسف می‌خوریم! غافل از اینکه همین تفکر «بی مسؤلیتی» باعث شد حسین(ع) در کربلا تنها بماند.
ای کاش باور کنیم که هر مسلمان یک سازمان تبلیغات اسلامی است. ای کاش باور کنیم امام حسین برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر با یزدیان پیکار کرد.

*نقش خواص درلشگر کشی فرهنگی دشمن
هیچ حرکتی، هیچ جنگی و هیچ فاجعه‌ای در تاریخ رقم نمی‌خورد، مگر آن که قبل از آن، اندیشه‌های یک جمع و یا یک ملت به تسخیر جمع یا ملت دیگری درآید. بی‌سبب نیست هزینه‌ای که برای جنگ نرم‌افزاری و آماده‌سازی افکار و اندیشه‌ها و تغییر ذائقه‌ها به مصرف می‌رسد و به اصطلاح «جنگ نرم» نامیده می‌شود، برای جنگ سخت‌افزاری هزینه نمی‌شود.

این مهم حتی در مسئله تجارت هم حرف نخست را می‌زند تا جایی که یکی از سرمایه‌داران بزرگ دنیا می‌گوید: اگر 10 دلار داشته باشم یک دلار آن را سرمایه‌گذاری و 9 دلار دیگر را خرج تبلیغ روی آن سرمایه می‌کنم.

در کربلا هزینه‌ای که برای فریب دادن، همسو کردن و ساکت کردن برخی خواص صرف شد، هزینه‌ای که برای خارجی خواندن خاندان پیامبر (ص) در بین عامه مردم خرج شد، از هزینه لشکر‌کشی ابن زیاد و تجهیز لشکر عمر بن سعد و شمر اگر بیشتر نباشد، هرگز کمتر نیست.
دشمن در این فضا به خوبی می‌‌دانست آنچه را که او می‌خواست در قالب شایعه به کرسی بنشاند و افکار عمومی را با آن همسو کند.

*«اسلام ناب»، جایگزین«شبه اسلام ناب»

کار دیگری که تبلیغات بنی‌امیه به خوبی توانسته بود آن را انجام دهد، تغییر ذائقه‌ها بود به گونه‌ای که «معروف» به جای «منکر» و «منکر» به جای «معروف» نشسته بود و بدیهی بود در چنین فضایی، امام حسین علیه‌السلام خارجی خوانده می‌شد و یزید شراب‌خوار و زن‌باره، امیرالمومنین! امت اسلامی شود.

آیا در این جنگ نرم کنونی، دست دشمن را برای این تغییر ذائقه نمی‌بینیم! متأسفانه دشمن تا حدی توانسته است برخی از منکرات را در جامعه به صورت ارزش و امری زیبا جلوه دهد و اگر کسی این منکرات را انجام ندهد یا برخلاف آن معروفی انجام دهد به صورت تحقیر‌آمیز به او نگاه می‌شود و وای به حال ما اگرعقب‌نشینی کنیم و در این جنگ با یزیدیان همراه شویم.

مردم در دوران اباعبدالله (ع) در فضای فتنه و مه‌آلود بودن میدان، حق را باطل و باطل را حق دیدند، درست مانند فتنه‌ای که امروز رسانه‌های غربی و صهیونیستی در پی آنند. اگر به جای «اسلام ناب»، «شبه اسلام ناب» متولد شود، آن هم با تاریخی وارونه و این مسئله اگر همراه باشد با ترور شخصیتی یاران صدیق امام، و آمیخته شود باعنصری به نام شایعه و همکاری و همراهی خواص دنیا طلب، عاشورا مسلما قابل تکرار است.

*نگذاریم عاشورا تکرار شود
«وقتی خواص طرفدار حق یا اکثریت قاطع‌شان در یک جامعه، چنان تغییر ماهیت می‌دهند که فقط دنیای خودشان برایشان اهمیت پیدا می‌کند، وقتی از ترس جان از ترس تحلیل و تقلیل مال از ترس حذف مقام و پست، از ترس منفور شدن و از ترس تنها ماندن، حاضر می‌شوند حاکمیت باطل را قبول کنند و در مقابل باطل نمی‌ایستند و از حق طرفداری نمی‌کنند و جانشان را خطر نمی‌اندازند؛ آن گاه در جهان اسلام فاجعه با شهادت حسین بن علی علیه‌السلام با آن وضع آغاز می‌شود.حکومت به بنی‌امیه و شاخه‌ «مروانی» و بعد به بنی‌عباس و آخرش هم به سلسله سلاطین در دنیای اسلام، تا امروز می‌رسد» (بیانات مقام معظم رهبری، 22 تیر 71).

امام حسین علیه‌السلام به همه درس می‌دهد که باید به تکلیف عمل کرد در هر شرایطی و یا هر امکاناتی و نه باید به سخنان کسانی گوش داد که با توجیهات خود در صدد تکلیف تراشی بدلی و دروغین هستند حتی اگر این افراد جزو خواص باشند.

«لذا عبدالله بن جعفر و محمد‌بن حنفیه و عبدالله‌بن عباس ـ اینها که عامی نبودند، همه دین شناس، آدم‌های عارف، عالم و چیز فهم بودند_ وقتی به حضرت می‌گفتند که «آقا! خطر دارد، نروید» می‌خواستند بگویند وقتی خطری در سر راه تکلیف است، تکلیف، برداشته است. آنها نمی‌فهمیدند که این تکلیف، تکلیفی نیست که با خطر برداشته شود.
این تکلیف همیشه خطر دارد. آیا ممکن است انسان، علیه قدرتی آنچنان مقتدر _ به حسب ظاهر_ قیام کند و خطر نداشته باشد؟!مگر چنین چیزی می‌شود؟! این تکلیف، همیشه خطر دارد.» (بیانات مقام معظم رهبری 19 خرداد 74)

واقعیت این است که بسیاری در شناخت تکلیف دچار اشتباه می‌شوند؛ اما بیش از آنکه افراد در شناخت تکلیف اشتباه کنند در ادای تکلیف سهل‌انگاری می‌کنند که این تساهل و تسامح، به مسائل نفسانی چون دنیاگرایی و ترس و ... باز می‌گردد.

« «بلعم باعور» به مقام مستجاب‌الدعوه رسید و بنا به روایات، او اسم اعظم را هم می‌دانست، اما همین شخصیت با آن سلوک عرفانی و اخلاقی در مقابل موسی پیامبر(ص)می‌ایستد و در جبهه باطل قرار می‌گیرد. کربلا به ما درس می‌دهد که در ماجرای دفاع از دین، بیشتر از هر چیزی به بصیرت نیاز است؛ چرا که بی‌بصیرت‌ها فریب می‌خورند؛‌ بی‌بصیرت‌ها در جبهه باطل قرار می‌گیرند؛ بدون اینکه خود بدانند؛ همچنان که در جبهه‌ ابن زیاد، کسانی بودند که از فساق و فجار نبودند، ولی از بی بصیرت‌ها بودند» (بیانات مقام معظم رهبری 22 تیر 71)
بنابراین بکوشیم تا با قلم‌مان، گفتارمان، عملمان و سکوتمان، چراغ سبز را به دشمنان نظام اسلامی نشان ندهیم.

حسن عبدالصمد..................................................................................................................................
*این مطلب در ویژه‌نامه محرم در خبرگزاری فارس با تیتر(حسین (ع) کشته توجیه‌گری و تکلیف‌تراشی خواص شد) ودر سایت های  خبری رجانیوز .عصر امروز. روایت  به چاپ رسیده است.

 

*ما داریم نشریه های تک برگی رو به صورت جذاب و نو بین عموم جامعه تو مترو اتوبوس دانشگاه مدارس مساجد اقوام و...توزیع میکنیم.
دست تنهائیم

اگر کمکمون میکنید بسم الله...


نظرات  (۱۸۰)

  • محمدعلی حسینی
  • سلام ... سازش هزینه دارد یا کلاس ؟؟؟؟ 

    با مطلبی در همین رابطه پذیرای شما هستیم ... پذیرای انتقادات شما نیز هستیم ... 

    ممنون 

    سلام، با تشکر از شما  

    "خیرات فحشا" 

    با آدرس: http://harfeto.ir/News/24654.html

    در سایت حرف تو انتشار یافت.

    هدیه سایت حرف تو: امام علی علیه السّلام فرمود: خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.

    منتظر مطالب ارزنده شما هستیم.

    یا علی

  • دشمن ریاکاران
  • به امید طوزی که امام زمان بیاد تا شاید ریا کاران شناخته شوند البته اگر امام زمانی و...............................................................
  • فریاد سکوت
  • با کمال میل از چه طریقی میشه کمک کرد؟
    میشه چند نمونه رو نشون بدی
    سلام وبلاگ پرمحتوایی دارید امیدوارم همچنان به روشنگری و اگاه سازی ادامه دهید ددر ضمن قرار خدا بر این است که ادمها را انقدر الک بکند تا خالصهایش ته ته قضیه بمانند ،بنابراین نباید نگران کج روی ها و نادانی های بعضی ها بود
  • یه بنده خدا
  • سلام
    دوست دارم اگه کاری د راین جنگ نرم دشمن ازدستم برمیاد برای دینم وبرای وطنم انجام بدم
    احسنت.
    همیشه بیدار باشی. خداوند فرزند صالح بهت عطا کنه.
  • بی نام ونشان
  • سلام به وبلاگ ماهم سری بزنیدبگیدچه کنیم تاراهی بهترباشه باسه اندیشه های نوامادرشیشه ها
  • بی نام ونشان
  • خیلی قشنگ بودتوضیحات وبلاگتون ازتون تشکرمی کنم واقعایک چراغ روشن باسه مسیرم ساختی ممنون نمی دونم چه کاره ای نمی دونم چندسالته نمی دونم دانشجویی یاهرچیزدیگه ولی اینوبدون که باعث شدی یکی یک میلی متربه خداش نزدیک تربشه
    بسم الله الرحمن الرحیم
    چی کار کنیم؟
    شما امر بفرمایید
    تایپم خوبه اگر خواستید
    سلام علیکم.درباره نشریه تون بگم که اگه می تونید میلش کنید من میتونم در دبیرستان پخش کنم انشاءالله.اگه میشه بگید تا ایمیلمو بدم........
    ........................
    علیکم سلام .به چه آدرس ایمیل کنم؟ نه آدرس وبلاگ گذاشتید نه ایمیل!
    سلام.
    می دونی یه سری از این شبهات برمی گرده به رفتار ما مسلمونا اگه ما خوب مسلمون باشیم.کسی نمیتونه شبهه ایجادکنه.همش اینه که ما مسلمونای خوبی نیستیم.
    با سلام واحترام
    ما در نشریه داخلی سازملن خود ار مطالب وبلاگ شما بسیار استفاده می کنیم ...خواهشمندم از این با بت از ما راضی باشید البته با ذکر منبع ونام خودتان ..انصافا مطالبتان بسیا کاربردی و غنی می باشند با تشکر سر دبیر نشریه بصیرت بسیجی
    موفق باشید
    به امید پیروزی نهایی اسلام بر کفر جهانی
  • سامان الف
  • سلام

    همین کارها رو کردیم و بی تفاوتی ما باعث شد که رهبرمون ندای این عمار رو سر بزنه.
    ببین باید تمام بچه مسلمون ها برای جنگ نرم جهاد کنند و اینقدر این خطر رو جدی بگیرند که با تمام وجود شروع به روشن گری کنند. ان شاا.. حتی اگر این نسل به خوبی روشنگری در او اثر نکرد به فکر نسل بعدی باشیم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    به امید آنروزی که دیگر اثری ازین منافقان نباشد .
    راست گفتید دوست من این دغدغه همه مسلمانان است
    وباید کاری کرد
    با امید موفقت روزافزون جناب عالی در این امر خطیر
    روی ما هم حساب کنید
    به ما هم سری بزنید.
    یک مجله با محتوای مذهبی امیدوارم بدردتون بخوره
    یا حق
    سلام
    چطور میشه کمک کرد؟
    من صفحه آرایی بلدم
    خوشحال میشم اگر بتونم کمک کنم (فقط گاهی حجم کارم زیاده و ممکنه شرمنده شم)
    [تعجب



    تعجب]

    اللهم عجل الولیک الفــــــــرج.یا علی/
    سلام
    واقعا جای تاسف داره؟؟؟!!!
    ما شیعیان تاکی میخواهیم با این بی خبری وجهلمون دل آقا رو بسوزونیم
    برای کمک حاضرم
    التماس دعا
    سلام...

    تنها کاری که می شه کرد دعا برای ظهور و آمادگی برای ظهوره...

    باید باهم یه کاری کنیم...

    خوشحال می شم بهم زنگ بزنی و نظر بدی....

    منتظرتم...
    سلام
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    خیلی جالب بود
    با " ملت آبدیده " بروزم
    - گزیده ای از فرمایشات اخیر حضرت آقا -
    قدم رنجه بفرمائید
    یا حق
    مامنتظر پست جدیدیم
  • حمید سطوتی - پابرهنگان ایران
  • این مطلب را در پایگاه اینترنتی "پابرهنگان ایران" بخوانید
    ((یک وعده شام با حقوق پانزده روزه یک کارگر))
    بدون نظر از این مطلب عبور نکنید
    سلام و درود
    ممنون از حضور شما
    موفق و موید باشید
    قلمتان نیلگون...
  • بیشتر ندانید...
  • سلام حسن آقا
    راستی اسم کتابو نفرستادی داداش
    سلام.واقعاوب خوبی داری.میخواستم اگه ممکنه یه کمکی هم به ما بکنی.من رویکرد وبم رو به فتنه وجنگ ونرم دارم تغییرمیدم.خوشحال میشم از کارات استفتده کنم.
    به ماسربزن،عضوشو ودرسمت نظرات جواب درخواستمو بده.یا علی و اولاداش
    بچه سید-خادم الزهرا-
  • سرداران بی پلاک
  • سلام با مطلب ((فضیلت زمین و تربت کربلای معلی)) به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنید .
    بنده ی حقیر رو از نظرات سازندتون محروم نکنید التماس دعا یاحق
    "می رسی آخر و افسانه ی واماندن ما
    همچو داغی به دل حادثه ها می ماند"...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    امیدوارم حالتون خوب باشه ..
    اومدم اینجا تا هم عرض ِ ادبی خدمت ِ شما دوست ِ عزیز داشته باشم هم اینکه آدرس ِ جدید ِ وبلاگم رو بهتون بدم ؛ چون تغییرش دادم ..
    موفق باشید و در ره یار :)
    ..:::سلام:::...

    عید مبعث مبارک...

    من از وبلاگ شما دیدن کردم....

    واقعا وبلاگ خیلی خوبی دارید...

    من هم یک وبلاگ دارم ---

    به وبلاگ من سر بزنید و اگر تمایل داشتید تبادل لینک کنیم ...

    آدرس وبلاگ من:www.aesa.blogfa.com

    نام وبلاگ...:::یا صاحب الزمان(ع):::...

    منتظر نظرات مفید شما

    ::یا مهدی ادرکنی::
    ..:::سلام:::...

    عید مبعث مبارک...

    من از وبلاگ شما دیدن کردم....

    واقعا وبلاگ خیلی خوبی دارید...

    من هم یک وبلاگ دارم ---

    به وبلاگ من سر بزنید و اگر تمایل داشتید تبادل لینک کنیم ...

    آدرس وبلاگ من:www.aesa.blogfa.com

    نام وبلاگ...:::یا صاحب الزمان(ع):::...

    منتظر نظرات مفید شما

    ::یا مهدی ادرکنی::
    ختم ۱۰۰۰ گل صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان

    وعده همه عاشقان و منتظرانش در شب و روز نیمه شعبان

    لطفا در صورت تمایل آمادگی خود را اعلام فرمایید
  • حسین بوذری
  • سلام
    چرا با وجود اینکه مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند که نباید اختلاف مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علنی شود این اختلافات به خصوص در سایت های ارزشی نمود بیشتری دارد
    چرا با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری بازهم در رسانه های ارزشی این اختلافات بازتاب داده می شود
    روی سخن مقام معظم رهبری تنها مسئولین نیستند، بلکه ما هم وظیفه داریم روی بیانات معظم له توجه داشته باشیم و به افرادی که این اختلافات را رسانه ای می کنند تذکر جدی بدهیم
    حالا ببین امام خامنه ای چقدر غریب هستند
    این تنها یکی از علائم غربت ایشان است
    دیگه نمی دونم چی بگم، این همه صحبت، این همه تذکر اما متـأسفانه برخی ها بازهم ساز خودشان را می زنند
    دیگه حرفی برای گفتن ندارم
    بهتره یک بار دیگه أین عمار آقا را بشنویم و بعد به غریب بودن ایشان بیشتر پی ببریم

    راستی به وبلاگ من هم سر بزن و نظر بده
    منتظرت هستم
    التماس دعا
  • بسیج دانشجویی رهروان نور اسکو
  • سلام بر تو ای پیامبر که بشر را از گمراهی آشکارش نجات دادی و در راه هدایت خلق خدا، به جان کوشیدی و احکام شریعت خداوند را برقرار ساختی!

    سلام بر تو که آیین یکتاپرستی را احیا کردی!

    خدا را سپاس می گوییم که پیامبری چون تو را برای ما فرستاده است.

    عید بزرگ مبعث ،عیدنجات از حیرت و سرگردانی، عید ختم ناامیدی، عید تمایز عدل و ظلم، عید بیداری و تعهّد، عید هدایت ،بر شما عاشقان مبارک باد.

    یازهرا(س)................التماس دعا
    "توجه به این مطلب که فلسفه‌ی معیار بودن عمار در جنگ صفین، عدم شناخت مردم از فضایل امیرالمؤمنین بوده است؛ می‌توان گفت که اگر امروز وضع به همان صورت می‌بود، دم زدن از نقش عمار موجه می نمود. در حالی که به نظر نمی‌رسد دسته‌ی مهمی از مردم به دلیل نشناختن درست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، محتاج روشنگری عمارگونه‌ی افراد دیگری باشند...."
    مطلب کامل را در خطخطی بخوانید، نظر دهید و لینک کنید لطفا...
    سائل درمانده ناامید نگردد

    گر که بکوبد در سرای محمد

    ای که ندای” اذان” رسید به گوشت

    هان که به گوشت رسد ندای محمد

    عید مبعث مبارک
    فقط یه سوال .........
    جوابتون چیه ............

    آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
  • بیشتر ندانید...
  • سلام دوست گرامی
    عید شما مبارک
    آقا اسم این کتابه چی شد؟؟؟
    به هر حال من منتظرم
  • چای پولکی
  • سلام. عید مبعث مبارک.

    چای پولکی میهنی (لینک آخرین پست وبلاگهای ارزشی) به روز شد.

    http://chaypoolaky.mihanblog.com/

    التماس دعا.
    یا حق.
  • سرداران بی پلاک
  • سلام اخوی شما هم لینک شدید ممنون از حضورتون یاعلی
  • سرداران بی پلاک
  • سلام اخوی شما هم لینک شدید ممنون از حضورتون یاعلی
    سلام رفیق تبدیل یک طرح یا قصه به فیلمنامه منسجم جهت ساخت مراحل زیادی رو پشت سر می ذاره که لازمه اش حضور در یک کارگاه فیلمنامه نویسیه که قطعا کمکتان خواهد کرد .
    در ضمن من با پست جدیدی به روز هستم دوست داشتید بسرید
    با حق
  • سرداران بی پلاک
  • سلام وبلاگ بسیار زیبا و پرباری دارید خوشحال میشم بهم سر بزنید راستی نظرتون درباره ی تبادل لینک چیه؟همیشه زیر سایه ی ولایت مستدام باشید یا علی.
    سلام
    عید مبعث تبریک میگم
    سلام ممنون که سر زده بودید. اول که خیلی دعام کنید .بعد هم این آدرس ایمیل منه اگه نظراتتونو بهومون بدید و توی این زمینه راهنماییمون کنید ممنون میشم .حوزه فعالیتهای موسسه تقریبا اینه:
    حوزه آموزش (تجوید .مفاهیم و...)
    حوزه هنر(منبت. خاتم و....)
    حوزه تبلیغ وترویج(برگذاری مراسمهای مذهبی ومسابقات و...)
    حوزه نشر مکتوب (نشریه وکتاب و...)
    حوزه نشر الکترونیک(سایت وتولید نرم افزارو...)
    سلام.
    کاش این صحبت ها در مورد همه صدق می کرد.

    اینطور که معلمه رهبر هم طرفداری از مشایی و احمدی نژاد و دارو دسته اش می کند.این روزا که اطرافیان احمدی نژاد و مشایی را گرفتند این صحبت ها بو دارد و تنها همین گمان ازش می آید. چرا زمانی که احمدی نژاد آبروی هاشمی و ناطق نوری و.... برد این حرفا به این صراحت زده نشد.
    ما به رهبر دلمون خوش بود که این این طوری از آب در آمد. کجاست امام خمینی؟
  • طلبه بانوی بسیجی
  • سلام
    نخیر قم نیستم
    درمحل تحصیل فعالیت فرهنگی خیلی داریم
    شعرومطلب خواستید درخدمتم.موضوع بدید.شعرتحویل بگیرید
    التماس دعای فرج
    یاعلی علیه السلام
    سلام.مال خیلی وقت پیشه نمدونم.ازش نپرسیدم
    سلام نوای وبتون عالیه وقتی میشنوم احساس ارامش پیدا میکنم.
    به روزم با حجاب وعفاف...
  • طلبه بانوی بسیجی
  • سلام
    تکان دهنده بود
    خیلی دوست دارم توی نشریه کمک کنم اماحیف که کاری بحزنوشتن وشعرگفتن ازدستم برنمیاد.اگ لازم دونستید درخدمتیم
    التماس دعای فرج
    یاعلی علیه السلام
  • سجاد شاکری
  • سلام
    خدا قوت
    با " حرمت صاحب خانه را حفظ کنیم " بروزم
    شما هم دعوتید
    یا حق
    سللام واقاقعا وبلاگ فوق العاده ای دارید ولقعا عالیه کم توجهی ما را برای نوشتن نظرات ناشی از نخواند وبلاگ نگیرید
    سلام
    خب تهاجم فرهنگی یعنی همین که با هر لباسی و هر وسیله ای وارد شدن.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدناالامام الخامنه ای
    یا علی با سیدعلی
    دعوتید با: چه کسی را به مسلخ می برید؟!! منتظر حضور گرمتون هستم
    سلام به روزم
  • کوچه امید
  • با عرض سلام خدمت شما، با مطالب بسیار زیبا و پرمحتوا و آگاه کننده. من به همراه همسرم حدود 3 سالی است که در این کشور ساکنیم.
    یک سوال شما خبرنگار کدام خبرگزاری هستید.
    و من هم استقبال می کنیم که از عکسهای من اگربه دردتون بخوره استفاده کنید.
    سلام
    *ایمان ، یک درجه از اسلام بالاتر است ؛ تقوى نیز، یک درجه از ایمان بالاتر؛ یقین ، یک درجه از تقوى بالاتر و برتر مى باشد و درجه اى کمتر از مرحله یقین در بین مردم ثمره بخش نخواهد بود.
    امام موسی کاظم (ع)
    شهادت این امام همام را تسلیت عرض می نمایم .
  • بیشتر ندانید...
  • سلام آقا حسن گل
    نگاهی به وبت انداختم
    خوشم اومد
    مطالبت جالبه ها
    اگه زحمتشو بکشی خیلی خوبه
    استفاده میکنم
    دستت طلا
    سلام-این نظری که گذاشته بودید کنایه بودیاواقعی؟
    سلام نه من پیغامی دریافت نکردم
    در جواب خیلی ولایتمدار: خوب اگه شما وبلاگ نداری می تونی یه وبلاگ بسازی نمی حداقل با دلیل حرف بزن...
    واقعا وبلاگ به این زیبایی به ندرت پیدا می شه
    انقدر زیباست که 37 تا آنلاین داره
  • ص-سلطانی نژاد
  • سلام علیکم
    وبلاگتون واقعا شایسته تقدیر است انشالله در جبهه جنگ نرم موید ومنصور باشید در سایه نوجهات حضرت ولی عصر

    یا علی
  • خانواده آرمانی
  • بازم ممنون.
    چشم حتما. و محتاجیم
    براتون از خدا داشتن یک خانواده متعالی که سربازی امام عصر.عج. افتخار تک تک اعضاش باشه رو می خوام.
  • خانواده آرمانی
  • سلام.
    ممنون از اظهار لطفتون. زحمت بکشید با نام خانواده آرمانی لینک کنید.
    در ضمن نوای وبلاگتون خیلی ذلنشین و آرامش بخشه. اولین بار اینجا شنیدم حالا دیگه هرجا می شنوم یاد وب شما میفتم.
    بازم تشریف بیارید.
    سلام یکی به اسم سید توسلی واسم نظر داده بود که وبلاگ شما رو لینک کنم
    حالا مهم نیس
    ممنون که منم لینک کردی
    موفق باشی
  • خیلی ولایتمدار
  • وبلاگ در پیتی بود واقعا حیف وقت
    سلام
    مطمئن نیستم ولی فکر کنم اینو قبلا آورده بودید پاییز بود گمانم
    به هرحال واقعا مهم بود
    ممنون
    موفق باشید
    سلام دوباره داداشی
    خواستم یکم روحیه بدم از این مدل
    دل گیر که نشدی
    ببخشید دیگه
    راستی یادم رفت بگم قلم خوبی داری موفق باشی
    پهلوانان نمیمیرند نکته انحرافی بود
    موفق باشی بای فعلا
    سلام. ممنون از تذکرت، من خودم با فایرفاکس باز میکنم، متوجه نشده بودم
    یا حق
    سلام،بامطلب«شمابگیدمنظورچیه...»درخدمتم.تشریف بیارید.
    یا الله
    سلام علیکم

    امام خامنه ای: مثنوی معنوی، اصول اصول اصول دین است!

    یا حق
  • کوچه امید
  • دوست خوبم اینها با این کارهاشون می خواهند بگند که ما می دونیم که امام زمان کی ظهور خواهد کرد یک نمونه چرا الان با بد حجابی تو ایران مخصوصا تهران برخورد نمی شود چون حضرات می خواهند با این کارشون فساد را ترویج بدهند و بگند که حالا که دنیا را فساد گرفته امام زمان ظهور خواهد کرد و ما داریم زمینه را برای ظهور امام زمان فراهم می کنیم. این کافران به ظاهر مسلمان از دوستان خودمون هستند.
    باید بگریم به حال خودمون
    ای کاش کمی بیشتر راجع به این نشریات تک برگی می نوشتید. این که دقیقا محتوایشان چیست و چطور تکثیر می شود و با چه کیفیتی؟
  • سرباز سید علی
  • باسلام خدمت شما دوست هم لینکی

    با مطلبی تحت عنوان"پرچم حسینی یا پرچم تراکتور!!!"وبلاگ عشاق روح الله آپ شده از شما عاشقان حسینی دعوت میکنم مطلب رو بخونید و ما رو از نظراتتون بهره مند بفرمایید
    یازهرا(س)................التماس دعا
  • مروارید عرفان
  • سلام برادر گرامیم

    خوشحال از خضور پرمهرت .

    متاسفانه این روزها همه فقط تقلب کردن را هنر میدانند و از صداقت و راستی روی برگردانده اند .

    برایت ارزوی بهترینها دارم
  • پابرهنگان ایران
  • متاسفانه راست میگی برادر
  • چای پولکی
  • سلام و خداقوت.
    همونطور که قبلا هم خدمتتون عرض کرده بودم، برای توزیع شرمنده ام؛ ولی برای تولید محتوا، اگه قابل بدونید در خدمتم.
    التماس دعا
    سلام
    شبیخون فرهنگی یعنی همین...
    خوابی و بهت حمله میکنند...
    کاش بیدار شیم
    راستی اون عکسی که از مترو گذاشتین تو ادامه مطلب هم دردناک بود...
    موفق باشید
    سلام
    تشکر درست میفرماید
    اما وقتی یک برنامه مذهبی مثلا سخرانی یا بحث دینی از تلوزیون پخش میشه همه اکثرا سریع کانل عوض میکنند و این همه مسئولین مروجین دین که داعیه ترویج دین دارند هنوز نتونستن برنامه های متناسب با شرایط و روحیات مردم بسازند تا سطح اگاهی مردم بالا بره تا تلوزیون یک برنامه که یک نفر اخوند صحبت میکنه میبینند سریع کانال عوض میکنند چون خیلی خسته کننده صحبت میکنند متاسفانه رادیو تلوزیون و دیگر رسانه ها نتوانستند در این خصوص کار خوبی ارائه بدن
  • یک بنده ی خدا
  • با سلام
    " ما میمیریم تا عکاس تایم جایزه بگیرد "
    با مطلبی تحت عنوان " رسالت انسان در زمین " به روزم.
    خوشحال میشم اگه سر بزنید و نظرتون رو بیان کنید.
    ممنون
    سلام-خداقوت-واقعامطالب روشنگرانه ای می نویسید خدا اجرتون بده
  • دیار بحث وگفتمان
  • مبحث چهارم:حجاب ...




    از پیدایش تا کنون ...

    از نگاه ادیان توحیدی ...

    از نگاه مکاتب غربی و شرقی ...

    اختیار یا اجبار ...

    زنان یا مردان ...

    حجاب و پلورالیزم ...

    حجاب و امنیت روانی جوامع بشری ...

    و...

    مدت زمان مشارکت در بحث ، یکماه
    منتظر نظرات ارزشمن شما هستیم
    سلام

    هم قدمم سلام

    وبلاگ زیبایی داری

    عزیز میشه دو تا خواهش کنم:

    یکی اینکه من رو با اسم برترین انسان لینک کنی

    و یکی هم نوشته ام با تیتره چرائی نفرت رو یه نقد مشتی بکنی

    یا علی
  • مهدی نعمت نژاد
  • سلام
    مطلب تکان دهنده ای بود
    یا علی ع
    سلام . اولین بار بود اومدم تو وبلاگتون .. از صدای این قاری خیلی خوشم اومد یه آرامش خاصی بهم داد .. میشه لطف کنید اسم ایشون رو برام بذارید؟ ممنون میشم ... ایشالا سلامت و موفق باشید.
    سلام.
    منتظر حضور شما هستم.با نظر ارزشمند خودت ما را راهنمایی کنید.

    کاش هر فر مسلمانی مخصوصا بچه شیعی به سلاح علم دینش مجهز می شد.
    سلام
    به شدت متاسف شدم این یک فاجعه است
    در پناه حق
  • صدف و مروارید
  • بسم رب النور...
    سلام همسنگر به روزم با " ما باصطلاح متمدن شده ایم ...! "

    اللهم عجل لفرج مولانا صاحب الزمان(عج)..
    تاظهور...
  • خانواده آرمانی
  • سلام.
    به روزم و منتظر حضورتان.
  • حمید سطوتی - پابرهنگان ایران
  • سلام مطلب جدید من باب " از هر دست که بدهی از همان دست میگیری" نوشتم لطفا نظر فراموش نشود. یاعلی
  • مهدی سرحدی
  • سلام وب اینجانب در خواست لینک دارم ولی در قسمت پیوندهای شما نام وبلاگم دفاع نیوز لینک کردم ولی آدرس که لینک شده به نام حاجی گرینوف است
    سلام ... عرصه عرصه ی حساسی ست و دشمن از تمام ابزارش برای ضربه زدن به دین و عقاید مردم استفاده می کند... در این میان چیزی که ما را حفظ می کند "بصیرت" است... و "بصیرت" دادن به دیگران...
  • مهدی سرحدی
  • سلام درخواست تبادل لینک دارم؟
    منتظر جواب شما هستم.
    یاعی
    http://defanews.org/
    http://www.defanews.parsiblog.com/
    اگر ملتی، از نظر شاکله ظاهری، مقبول و پیشرفته جلوه کند و از نظر فرهنگی و باطنی دچار نابسامانی باشد، ملت ورشکسته ای خواهد بود اما ملتی که از نظر فرهنگی غنی باشد، حتی اگر برخی مشکلات سیاسی و اقتصادی نیز داشته باشد، بالقوه، ملت مقتدری است...
    با تحولات عظیم ارتباطاتی که امروز در دنیا بوجود آمده، جنگ فرهنگی به عرصه ای با ابعاد مختلف و فراگیر و پیچیده تبدیل شده است...
    گستره تهاجم فرهنگیِ جبهه استکبار، همه کشورهای دنیا است اما در این تهاجم مهمترین هدف، نظام جمهوری اسلامی است زیرا نظام اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده و اثبات کرده که در این ایستادگی خود صادق است و توانایی مقابله و پیشرفت را نیز دارد...
    راه مقابله با تهاجم فرهنگی جبهه استکبار، گسترش و تعمیق رسالتهای فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه های اخلاقی، رفتارهای فردی و اجتماعی، عقاید و باورهای دینی و مسائل سیاسی است...
    حضرت ایت الله خامنه ای
    23/3/90
    سلام
    اصولا حوصله ی خوندن متن های طولانی رو ندارم.اما آغاز این متن عالی بود باعث شد تا آخر بخونم
    جالب بود برام کامنت هارو بخونم و ببینیم سر چنین مسئله ای چه واکنشی نشون می دن دوستان
    بین 82 نفری که کامنت گذاشتن 10 نفر اعلام مادگی کردن!!! و جز 2یا 3نفر که تحلیل درست یا غلط همه احساساتی بود و یکی هم مخالف!!!
    در کل متن که مو به تن رو سیخ می کرد کامنت ها اشک چشم رو خشک می کرد...!!!
    من هم آماده ام برای کمک.حتی پولی
    سلام

    به روزم

    موفق باشید



    سلام محتاجیم
    اشالله از کربلا که برگشتم
    خبر بدید دقیقا چیکار کنم
    مثلا مطلب بنویسم کجا بیارم
    یا برای توزیع ...
    سلام داداش
    خیلی داستان قشنگی بود داداش واقعا عبرت گرفتم
    خیلی سپاسگذرم
    منم با افتخار لینکت کردم و از این بابت خیلی خوشحالم
    درباره آمار باید بگم داداش لینک باکس گذاشتم مثل شما
    همین
    داداش این دعا خیلی قشنگه با اجازه کد رو تو وبلاگم قرار بدم
    به خدا سپردمت
  • کمیته امام زمان(عج)
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    با سلام
    وبلاگ ارزشی و پر محتوای شما مورد تایید کمیته قرار گرفت لذا شما با افتخار لینک شدید
    اگر دوست داشتید ما را با نام کمیته امام زمان (عج) لینک نمائید.
    التماس دعا

    کمیته امام زمان (عج)
    سلام

    سی دی ها یکی از راههاست......ما خیلی عقبیم و سرگردان.
    دشمن می دونه با کی طرفه و هدف گیریش دقیقه اما ما سرگرم چیزهای الکی شدیم و بین دوست یا دشمن بودن گیر کردیم.
    با سلام.
    جالب بود×

    منتظرتان هستیم!
    به نام خدا
    آقا حسن به برادرتان بگویید در زمان های گذشته یکی از خلفا شبهه ای ایجاد کرد و به شیعیان گفت جواب دهند. شیعیان 3 روز مهلت خواستند
    اما بزرگان شیعه دیدند جواب را نمی دانند وبه امام زمان متوسل شدند.
    یکی از همان بزرگان می گوید ، همه ی ما روز و شب دعا می کردیم تا این که در آخرین لحظات حضرت حجة (عج) به پیش من آمدند و جواب را فرمودند.
    از ایشان سوال کردم چرا زود تر به ما جواب ندادید ؟
    ایشان فرمودند : اگر یکی از شما شیعیان همان موقع بلند می شد و فریاد می زد: یابن رسول الله ادرکنی همان موقع به شما کمک می کردیم ، چا این همه دیر به سراغ ما آمدید ؟ اگر زود تر کمک می خواستید ، زود تر کمک می کردیم.
    پس بهتر بود در مترو در دل خود می گفتید :

    یا بن رسول الله ادرکنا
  • چای پولکی
  • جاء الحقّ و زهق الباطل إنّ الباطل کان زهوقاً

    در نهایت حقّ پیروز خواهد شد.

    وظیفه ما روشنگری و بیان اصول است در حدّ توانمان.

    نتیجه گیری وظیفه ما نیست.

    پس نباید از این شلوغ بازیهاشون و به قول آقا "قرشمال بازی" ناامید شد.

    ضمنا مواظب باشید در دام بحثهای بی اساس و بی منطقِ کوچه و بازاری این جماعت نیفتید.

    بعضی وقتها مخصوصاً یه حرکاتی می کنند که شما را به خشم غیردینی بیاورند و از لابلای حرفهای شما گاف بگیرند.

    گاهی با جواب دادن و بحث کردن تازه باعث میشیم معرکه شان بگیرد و دیگران هم دورشان جمع بشوند.

    باید موقعیت را بشناسیم که کجا جای حرف زدن است و کجا جای سکوت و کم محلی.

    مراقب باشیم بساط مظلوم نمایی و اسطوره شدن را برایشان فراهم نکنیم.
    وای خیلی متن جالبی بود من خیلی دوس دارم کمک کنم ولی چه جوری؟؟؟




    بازمممممممممممممم به من سر بزننننننننننننننننننننن
  • کلبه بهترین انتظار
  • داداش پس لینک باکس من کو ...
    سلام
    ممنون از حضور پررنگ ونظر زیباتون موفق باشید
  • کلبه بهترین انتظار
  • سلام داداش گلم ...

    می گم کدوم لینک رو میگی . باز نمیشه ...

    لینک باکس رو میگی ..

    اگه لینک باکسه
    فیلتر نشده .. سرور سایت ریخته بهم
    ایشائالله درست میشه ...
  • کلبه بهترین انتظار
  • چشم بازر آنالیزش کنم

    امشب تغییر می دم ...
  • کلبه بهترین انتظار
  • منظورم اینه که همونی می خواستی انجام شد عزیز

    خیرات فحشا رو لینکش رو در لینک باکس قرار دادم ...
  • کلبه بهترین انتظار
  • عزیز دل این پست شما در لینک باکس قرار داده شد ...
    من مشهد هستم ولی شاید بتونم در توزیع این نشریه ها کمکتون کنم. ولی اگه امکانش هست یک کپی از اون برگه رو برام ایمیل کنین. ممنون از لطفتون. تو نظرات وبلاگم هم می تونین بذارین.
    وبلاگ زیبایی دارین با متن هاتون آدم رو به فکر می برین
  • فاطمه ی دژ
  • "...تقوموا لله مثنی وفرادی ثم تتفکروا..."
    سلام علیکم
    آپ فوق العاده عالی و مفیدی بود....
    ایام عزای حسینی را تسلیت عرض می کنم..
    در دژ مقتل می خوانند،تشریف بیاورید.
    راستی ازدست من کاری برمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آماده ایم که وقت آمادگی است...
    از دست ما کاری برمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ای کاش که بربیاد..........
    یاحسین..
    سلام....
    درباره ماجرای اول: من زیاد شوکه نشدم. نه که دیده باشم همچی چیزیو. این چیزارو بهم گوشزد کردن والدینم که ازین خطرا هست. این ریزنگری رو باید داشته باشم و آماده باشم تا فریب نخورم.. همیشه مراقب باشم...
    ---
    درباره ماجرای دوم: وقت خوندن خودمو گذاشتم جای برادرتون. برا این جور سوالا همیشه دنبال جوابم تا خودم مثه اون آدمای توی مترو ماتم نبره ولی نمیشه جواب داد تا وقتی خودت اطلاعاتت کامل نباشه. این جور افراد دنبال تبلیغ دینشونن و آماده ی همه ی جوابا هستن معمولا. من که باشم فک می کنم شاید کار خراب تر بشه چیزی نمی گم. ظرفیت افراد دورو برتو تا ندونی نمی تونی هر حرفیو بزنی.
    -----
    در آخر از خوندن کل مطلب رگ غیرتمان کلی به جوش آمد و همان شب در مسجد بعد از مدتها حضور به هم رسانده بودیم که بحث یه سری جلسه درباره ی اشاعه ی نماد های شیطان پرستی شد ما هم برا اولین خواستیم استعدادمان را نشان دهیم. به قول شما (( تصمیم گرفتیم که: باید کاری کرد.))
    -----

    ببخشید طولانی شد برادر
    مطلب تاثیر گذار بود بسیار....
  • کلبه بهترین انتظار
  • عزیز دل شرمنده شما ج ا مونده بودید
    من رو ببخشید ...

    از دلتون در میارم ...
    من شما رو لینک کردم و یک پست از پست های وبلاگتون رو در پست های ویژه قرار دادم
    امیدوارم که بازدیدتون 10 برابر شه ...

    ممنن ومتشکر ..

    اگر براتون مقدور بود لوگوی ما را هم دروبتون قرار دهید ...
  • عاطفه (روزهای زندگی من بایک طلبه )
  • سلام . بخاطر این پست ارزشی بهتون خسته نباشید میگم .

    واقعا دردناک بود وتاسف آور .

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • محب امام حسین علیه السلام
  • در این که باید کاری کرد شکی نیست
    اما آن جا که گفتید: «کل یوم عاشورا کل عرض کربلا»

    اولاً که «ارض» درسته نه عرض!!!
    ثانیاً که این عبارت دقیقاً در تقابل کامل با کلام امام معصومه که فرمود: «لا یوم کیومک یا اباعبدالله»
    عاشورا و امام حسین علیه السلام رو یه چیز دم دستی ندونیم که همه چیزو به اون نسبت بدیم!!
    چطوری کمک کنیم برای توزیع نشریه ها
    یه پست در این باره بزنید
  • کلبه بهترین انتظار
  • امشب شام غریبان است

    زینب پریشان است

    ============
    دوستداران حسین (ع) بگوش
    که امشب در فضای مجازی شام غریبان برپاست ..
    شما هم در این مراسم شرکت کنید و حاجات تون رو هم در نظر بگیرید ...

    لطف کنید دوستان خودتون رو هم به این مراسم دعوت کنید متشکرم

    http://basijetooran.blogfa.com

    منتظریم ..
  • پیام فضلی
  • #این حسین قدیانی ها را هم فیلتر کنید!
    (بازتاب فیلترینگ قطعه26 در میان وبلاگ نویسان)
    #www.sms88sms.persianblog.ir
    سلام مومن. امیدوارم دیر نیومده باشم. تازه این پیغام رو دیدم. من چیکار می تونم بکنم؟ توی عزای حسین علیه السلام دعاتون می کنم
  • چینی فروشان
  • سلام
    بنده فرصتی برای مساله ای که مطرح کردید ندارم، به علاوه مهمترین وظیفه یک زن، تربیت فرزندان خوب است طوریکه وقتی فرزندش در اجتماع با شبهه افکنی معاندان مواجه شد، خودش را گم نکند.
    اما همیشه دعاگوی بچه های مخلص و انقلابی هستیم. چون کار آنها در محیط اجتماع، مکمل کار ما در خانه است. امیدوارم این کارتان با توفیقات خداوند همراه باشد.
    خدا یار و یاورتان
  • شکوفه بهاری
  • راز رشید

    به گونه ی ماه
    نامت زبانزد آسمانها بود
    و پیمان برادریت
    با جبل نور
    چون آیه های جهاد
    محکم
    ***
    تو آن راز رشیدی
    که روزی فرات
    بر لبت آورد
    و ساعتی بعد
    در باران متواتر پولاد
    بریده بریده
    افشا شدی
    و باد
    تو را با مشام خیمه گاه
    در میان نهاد
    و انتظار در بهت کودکانه ی حرم
    طولانی شد

    تو آن راز رشیدی که روزی فرات
    برلبت آورد
    و کنار درک تو
    کوه از کمر شکست



    * سید حسن حسینی(آوازپرجبرئیل)

    اسلام علیک یااباالفضل العباس( علیه اسلام)
    کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا............
    سلام شهید جان ... خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ افتار تبادل لینک می دی ؟
    این الطالب بدم المقتول بکربلا
    طــــــــــــــــــرح خــــــــــــــــــتم دعـــــــــــای عــــــــــهد از عـــــــــاشورا تا اربـــــــعین
    *********************************************************
    امام صادق(ع):هرکه چهل صبح دعای عهد را بخواند از یاوران قائمِ ما باشد و اگر پیش از ظهورآن حضرت بمیرد خدا او را از قبربیرون آورد که در خدمت آن حضرت باشد و حق تعالی به هر کلمه هزار حسنه او را کرامت فرماید و هزار گناه از او محو کند.
    مفاتیح الجنان
    *********************************************************
    *در صورت شرکت در این طرح اطلاع دهید*
    با اطلاع رسانی این طرح (در فضای مجازی یا غیر مجازی) دیگران را هم شریک کنیم.
    سلام برادر عزیزمن.نمی دونم به شما در مورد مطلب (مقتدای کشور عشق خامنه ای) اطلاع رسانی کردم یا نه؟ اگه نکردم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید .اگه هم کردم لطفاَ این پیام آخری رو دیگه تایید نکنید.خیلی التماس دعا داریم
    بار دیگر در سوگواری محرم، اشک هایمان همچون چشمه ای از گوشه ی چشمانمان جاری است...

    و همین جا در همین لحظه و با همین چشمان گریان، دعا میکنیم سفر به دیار عشق ایثار، سفر به سرزمین کربلا، قسمت همه ی مسلمین شود تا بتوانند با تمام وجود لحظه لحظه های این ماه بزرگ را درک کنند...
    سلام...
    مرسی که خبر کردید....
    مطلبتون پر بار بود....و واقعا نباید ساکت نشست.....
    البته همین که این مطالب رو مینویسید خودش خیلی موثره......
    دو تا چیزی که خیلی برای دشمنان رنج آوره و خیلی دارن روش برنامه ریزی می کنن که یه جوری از ما بگیرن امام حسین و عزاداری ها در روز عاشورا ست و همین طور امام زمان......
    اللهم عجل لولیک الفرج...........
    salam.
    faghat mishe taasof khord.kheili baram jalebe......man ba harfaye arash movafegham.albate na hamash.man khodam adami hastam asheghe emam hosen o ahe beit vali bayad begam kheili az eghdamati ke to keshvar vase jologiri az fahsha soorat migire eshtebahe.nezame ma zafaye ziyadi dare.az jomle hami basijiya.bazam bayad begam hamash na!!!vali kheiliya to lebase basiji ye karaii mikonan,ke adam zade mishe.hala na faghat basij.kheili az ...................bikhiallll.sedam be jaii nemirese.bye
    سلام... بزرگوار اومدم عرض ادب کنم ... به جهت محرم نتونستم زیاد بمونم مطلبت قشنگ بود ... سر فرصت حتما میام و میخونم .... ممنون از حضورتون و دعوتتون ... بازم عذر خواهی میکنم . یا علی .
  • مبارز گمنام
  • فوق العاده بود و دردناک...
    شهادت نصیبتان
    یا علی
  • طیبه السادات
  • سلام
    .
    باید کاری کرد
    ممنونم از خبر به روز سازی وبلاگـــ
    می خوانمتان
    انشاالله
    .
    در پناه خدای ِ حسین (علیه السلام)
    .
    التماس دعا
    ی
    ا
    ع ل ی
    سلام
    درسته خیلی طولانی بود ولی خوندمش
    خیلی نامردی کرده بودن نه؟سی دی هارو میگم.
    متاسفانه وهابی ها بدجوری دارن کار میکنن ولی ماها ساکت نشستیم و مشغول عزاداریهامون هستیم.باید کاری کرد.منتها استارتشو باید مسئولین بزنن.وهابی ها جای مشخصی دارن راحت میتونن بیان و دستگیرشون کنن.از اینها هم مهمتر بصیرتیست که شما اشاره فرمودید.اگر بصیرت باشه میتوان راه را شناخت
    عاشورا دیگر اتفاق نخواهد افتاد.اینجا که کوفه نیست
    عالی بود
    التماس دعا
    شما زیاد جوش نزن. حق اگر حق باشه هرگز فراموش نمیشه! آیا خود امام حسین فکر میکرد کسی 1370 سال پس از مرگش در کشوری که تابحال آنجا را ندیده، اندازه شما او را دوست داشته باشد؟ حق از خودش دفاع میکنه و حقانیتش وقتی ثابت میشه که رقیب داشته باشه و پیروز بشه!
    قشنگ می نویسی اخوی
    یه سر به من بزن
    با سلام
    متن ها زیبا پرداخت شده اند ولی فکر نمی کنید که در بعضی از موارد بد آموزی داشته باشد . خصوصا در ایزود اول
    التماس دعا
    حرکت جالب و بزرگیه
    اما من چطور می تونم کمکتون کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعاً تکان دهنده است البته امروزه به عناوین مختلف فرهنگ اسلامی ما را نانه گرفته اند.
    حضرت امام (ره) فرمودند خود را بسازید مملکت خود بخود اصلاح می شود.

    التماس دعا
    داداش عزیز:
    وقتی خودی ها قطعه 26 رو فیلتر می کنن دیگه از کافرا چه انتظاری داری؟!
    گفت مولا کل ارض کربلا
    شیعه یعنی غربت و رنج و بلا
    من چه طور می تونم کمکتون کنم؟
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    به قول آقا تو جنگ نرم دشمن سراغ سنگرهای معنوی میره و اونا رو هدف قرار میده و فقط با بصیرت و شناخت راهه که میشه مقابله کرد با اون.
    و به قول شما هر مسلمون میتونه یه سازمان تبلیغات باشه پس باید کاری کنیم.

    التماس دعا.
    چه کاری از دست من بر میاد؟؟دانشگاه و مسجد اونجا تا اینجا؟؟!!!!
    چه قدر سخت و شرم اور است شنیدن و دیدن این صحنه ها
    و تقصیر از ما بچه مسلمونای شیعه است که شناخت خودمون رو از دین کامل نمی کنیم
    یعنی کوتاهی میکنیم
    تا بشه در مقابل این حرکت ها از جانب دشمن دووم بیاریم
    پدر مادرهای ما از نسل انقلاب و جنگند ما این شدیم
    بچه های ما چه شوند؟؟؟
    باید کاری کرد
    باید خودمان را مسلح کنیم به سلاج دین شناسی و دین داری
  • سیده کوچک
  • باسمک یا الله!

    سلام!

    بفرمایید!
    چه کاری از دست من برمیاد؟!
    سلام

    چه کاری از دست من برمیاد؟!

    منتظرم
    یاعلی
  • کلبه بهترین انتظار
  • ممنون شوکه شم .. راه کاری هم بدید لطفاَ
    متشکر و ممنون ...

    خیلی نامردند اونایی که این کارا رو می کنند ...
  • حزب الله313
  • سلام و رحمت الله
    احسن درد و دلی زیبا و واقعی بود
    درد همه ی بچه حزب اللهی و بچه مذهبی ها رو گفتید
    یاحق
    التماس دعامن دنبال این هستم که کمکتون کنم
    بیادتونم
  • لاله های زهرا
  • سلام همسنگر
    فوق العاده بود...
    این روزها وشبها غمی عظیم در دلم نشسته است...التماس حسین و زینب می کنم یاری مان کنید امام زمانمان را تنها نگذاریم...غفلت درکمین نشسته است...
    خدایا زانوانمان انگاه که باید برای یاری دینت بشتابیم سست نشود؟!دعا یادتون نره...
    سلام خوشحال میشم اگه بتونم گوشه ای از این کار بزرگ رو بگیرم
    باید هوشیار باشیم....!
    یا ایتها النفس المطمئنة ارجعی الی ربک راضیة مرضیة فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی
    پرچم سیاه هیئت ما را بیاورید
    زنجیر های بزمِ عزا را بیاورید

    تا در میان هیئت ما حروله کنند
    پس ساکنان عرش خدا را بیاورید

    جای گللاب تا که معطر شود فضا
    گرد غبار صحن رضا را بیاورید

    ما تشنه می شویم زبس سینه می زنیم
    از قدس کاسه های طلا را بیاورید

    سلام با موضوع این روزها آپدیتم.
    منتظرتم
    سلام سلام
    دوست عزیز از وب شما بازدید کردم

    اگر مایل هستین میتوانید با ما تبادل لینک داشته باشید!
    ابتدا لینک ما را اینگونه ثبت فرمایید:

    لینک ما:
    ˙·▪•●یه سایت تفریحی خوب●•▪·˙

    ادرس لینک:
    http://www.fup.ir

    سپس لینک و ادرس لینک خود را در قسمت نظرات ما بیان کنید
    لینک شما کمتر از 12 ساعت ثبت خواهد شد
    با تشکر فراوان...
    سلام
    در طریق مطهر با"درمان دل" منتظرحضورگرمتان هستیم
    یاحسین
    سلام.برادرجان.انصافاً و خداوکیلی دست گذاشتید روی مهمترین و حساسترین مسایل .حرف دل همه ما رو زدید. تو این مملکت تو خیلی جاها دارن فکر ملت رو عوض می کنندو یعنی بی صدا دارن پیش میان و یه مشت آدم بی فکر هم حرف مفت می زنن و میگن جنگ نرم توهمه. نایب امام زمان علیه السلام و توهم !!!اینها مصداق همون حمقا در قرآنند.
    سلام

    واقعا که! چقده ریاکاری آخه حالا چی توش بود؟ سی دی رو

    میگم
    سلام علیکم
    کمال تشکر را داریم از اینکه وقت گذاشته به ما سری زدید.امید است این بازدید اولین و آخرین ملاقات بین ما نباشد
    ما هم متقابلا به رسم ادب وسپاس از حضور گرمتان شمارو لینک کردیم.
    منتظر لطف شما هستیم.
    همیشه پاینده و موفق باشید
    یاعلی
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد
  • هئیت شاهزاده علی اصغر علیه السلام
  • یادتان باشد لباس مشکی ام را تا کنید

    گوشهای از قبر من این جامه را هم جا کنید

    کاش من در شام تاسوعا بمیرم تا شما

    خرجی ام را نذر خرج ظهر عاشورا کنید

    هم کفن دارم و هم قومی که دفنم می کنند

    پس فقط هنگام دفنم یاد آن آقا کنید
    بسمه تعالی
    السلام علیک یا اباعبدالله
    با سلام احتراما: از جنابعالی دعوت میشود از وبلاگ " رنگ خدا " دیدن فرمائید و ما را از پیشنهادات، انتقادات و نظرات سازنده خود بهره مند سازید.
    در صورت تمایل و صلاحدید وبلاگ مذکور را معرفی و لینک بفرمائید،
    امیدواریم که به ما سر بزنید، تا مقدمه ای باشد برای بازدیدها و همکاری های بیشتر و مستمر. انشاءالله
    با تشکر
    ومن الله التوفیق
    همیشه پاینده و پیروز باشید
    یاعلی
    با سلام
    واقعا آدم متاثر می شود که از لحاظ فرهنگی اونها اینقدر کار کرده اند که به راحتی سی دی پخش می کنند وما چکار می کنیم خدا می داند
    به گفته مقام معظم رهبری هر جایی که هستید آنجا را مرکز عالم بدانید همیشه میشود از خود شروع کرد واین خودبهخود مانند نوری در تاریکی انتشار پیدا می کند
    ان شاءالله
    یا علی
    سلام بر شما
    فرا رسیدن این ماه عشق بازی بر شما تسلیت باد
    نوشته یتان چون همیشه زیبا بود..
    من هم با دلنوشته ای که شاید حرف دل همه ی بچه حزب اللهی های این کشور است بروزم.
    تشریف بیاورید خوشحال می شوم
    یا حسین(علیه السلام)
    میدونم حرفهام دلخورتون کرده و احتمالا بعد از خوندن حرفهام میرید غسل بگیرید چون مجبور شدین کلمات به قول شما یک کافر رو بخونید.ولی حداقل به عنوان یک هموطن یا یک همنوع یک کم بدون اینکه احساساتی بشید به چیزهایی که گفتم فکر کنید.بابا ما هم مملکتمونو دوست داریم ما هم میخوایم این مملکت سرافراز باشه ولی به چه قیمتی؟به چه شیوه ایی؟ما هم مثل شما تو این اب و خاک بزرگ شدیم اجداد ما ها تو این سرزمین خاک هستن بنابراین دلبستگی داریم به این سرزمین ولی میخوایم ازاد باشیم که زندگی کنیم اونجور که دلمون میخواد شما هم ازادید اونجور که میخواید زندگی کنید میتونید عقاید خودتونو به بقیه بگید ولی حق تحمیل کردنش رو به مردم ندارید مردم باید ازاد باشن که چه عقیده ایی رو انتخاب کنن شما فقط میتونین عقیده اتونو بگید مسیحی هم عقیده اش رو بگه همینطور سایر ادیان و ایین ها و اونوقت مردم هستن که باید انتخاب بکنن باور کنید به زور نمیشه چیزی رو به مردم حقنه کرد خوشمزه ترین غذای دنیا رو هم بخوای به زور به حلق کسی بکنی بالا میاره بهرحال به قول شیخ اجل سعدی:
    من انچه شرط بلاغ است با تو میگویم
    تو خواه از سخنم پند گیرو خواه ملال
    ببینید دوستان مکتبی عزیز بگذارید یک نکاتی رو بهتون بگم بنده اول از اینکه یک سکولار هستم و به دین خاصی هم پابند نیستم در عین حال به همه ادیان ومکاتب احترام میگذارم و تلاش میکنم که هر حرف درست و منطقی که شنیدم اویزه گوش قرار بدم متاسفانه اشکال کار شما و سران جمهوری اسلامی اینه که سرتون رو کامل کردین تو برف فکر میکنید که دیگران هم هیج جایی رو نمبینن مدام مسایل و مشکلات رو نادیده میگیرید و سرپوش روش میگذارید و میگید انشالله گربه است هی اشغالها رو میفرستید زیر قالی و اونقدر هم اینکاررو ادامه دادید که دیگه بوی گندش دنیا رو گرفته.شما تا با حقیقت به صورت عریان روبرو نشید تا به عمق فاجعه پی نبرید تا درک نکنید که جامعه ما در لبه پرتگاه قرار گرفته نمیتونید مشکلات این مملکت رو حل کنین.شما باید بپذیرید که فاحشه خونه رو تعطیل کردین ولی فحشا رو نتونستید تعطیل کنین شما بپذیرید که عرق فروشی ها رو تعطیل کردین ولی عرق خوری رو تعطیل نکردین شما نتوستین مشکل کارتن خوابها زنان خیابانی مشکل اعتیاد تکدی گری کودکان محروم از تحصیل و هزاران مشکل دیگه رو حل کنین ممکنه بگین همه جای دنیا این مشکلات هست بله هست ولی نه در مملکتی که رهبرانش ادعای مشروعیت گرفتن از خدا وپیغمبر و امام زمان رو دارن نه در جایی که اعتقادات سنتی یک ملت میشه ابزار دست قدرتمندان که باهاش به مردم زور بگن وهرکار که دلشون خواست انجام بدن.نمیشه که هر موفقیتی که بدست میارین اونو الطاف الهی بدونین و دست امام زمان رو پشت اون موفقیت بدونین وهرجا که نتونستین با یک مغلطه ساده که همه جای دنیا ازاین مشکلات هست سروته این قضیه رو ببندید چون اون موقع بچه های کنجکاو نسل فردا از شما خواهند پرسید که اگه هر موفقیتی جزو الطاف الهی محسوب میشه که بیشترین الطاف الهی چرا شامل شیطان بزرگ میشه اگه در سرزمین نایب امام زمان بارون نمیاد چون زنای ما بد حجاب هستن چرا در تایلندی که بزرگترین منبع درامدش زنهاش هستن در تمام طول سال بی وقفه باران رحمت الهی سرازیره؟و بسیاری سوالهای دیگه
    سلام دوست محترم . مطالب خوبی دارید موفق باشید التماس دعا یا حسین
    سلام

    مطلب قابل توجه و مناسبی بود.
    ماجرای سی دی ها و تبلیغ انجیل و ..نمونه ای هستند از صدها کار دشمن برای ایجاد شبهه و سست کردن ایمان مردم.
    منم تو یه نیمچه پست راجع به بی بصیرتی نوشتم.البته به نظر من ریشه اش خوردن لقمه حرام هست و ...
    خوشحال میشم راجع بهش نظر بدید!
    http://yaresafarkardeh.blogfa.com/post-205.aspx

    منتظرم
    یاعلی
    گریه هامان زمانی حسینی است که به پای حقیقت بگرید حقیقتی هویدا در کربلا . نهفته در زمان ما
    چقدر حقیقت گم شده و واقعیت پر رنگ
    بلاخره روزی حسین این حقیقت جاودان، سراسر این دنیا را به زیر پرچم حقانیت جای خواهد داد
    یا صاحب الزمان ادرکنی
  • علی سعیدی
  • انصافا هر چه گفته اید راست است که واقعا هر انسان مومنی را می سوزاند. اما باور کنید جای ذکر این حقایق در وبلاگ نیست. قطعا وظیفه شرعی شما این است که همین الان دو گزارش فوری تهیه کنید و به وزارت اطلاعات ویا پلیس آگاهی ارائه دهید( به هر طریقی که می توانید ). گزارش در مورد سی دی ها و در مورد آن مسیونر مسیحی. دقت کنید گزارش ها مثل متن وبلاگ خلاصه نباشند. گزارش مبسوط تهیه کنید. در مورد سی دی ها دقیقا زمان و مکان و تعداد سی دی های توزیع شده را قید کنید. در مورد مسیونر مذکور هم حتما محل و ایستگاهی که آن شخص سوار پیاده شده است ( در صورت اطلاع)، مشخصات ظاهری صورتش ، مشخصات ظاهری انجیلی که در دستش بوده و هر نوع اطلاع دیگری را که به نظرتان می رسد قید کنید. بهتر است یک رونوشت گزارش و فایل ها را برای دفتر مقام معظم رهبری ارسال کنید( اینکار به شکل ارائه گزارش و نامه در Leader.ir هم ممکن است).
    یادتان باشد بنابر دستور ابدی امام خمینی همه افراد ملت باید عناصر اطلاعاتی باشند. این یادداشت را هم بگذارید تا همه برادران و خواهرانی که با موارد مشابهی برخورد می کنند هم دقیقا به همن صورت وارد عمل شوند.
    یارب زدر حسین جدایم نکنی/غافل ز مجالس عزایم نکنی/یک عمر گدای درگه مولایم/بر درگه این و آن گدایم نکنی
    سلام .التماس دعا
  • شکوفه بهاری
  • سلام بزرگوار خداقوت عذاداریهاتون مقبول درگاه خداوندباشه
    مطالبتون رو کمابیش خوندم به دلیل کمبود وقت
    نمی دونم قلم خودتون بود یانه اما تاثیرگذاربود


    شمادرست میگید ایرادما کم کاری واحیانا بدکار کردنه که گاهی ممکنه نتیجه عکس بده ...خداخیرتون بده ...التماس دعا
  • سیده کوچک
  • باسمک یا الله!

    سلام!

    این صحنه ها صحنه هایی نیست که کم دیده بشه وقتی تو واگن مترو خانمی بهایی معرکه گرفته و ضمن تبلیغ ایین بهاییت به عنوان بهترین و مهربان ترین دین خدا ! با صدای بلند نسبت به سیاستهای جمهوری اسلامی نسبت به بهاییت اعتراض میکنه.وقتی میگه که: امام زمان ما چند سال قبل ظهور کرده و شما بدبخت بیچاره ها نشسته اید که بعد از چند هزار سال دیگه امام زمانتون ظهور کنه! و....

    ولی چه قدر احساس مسئولیت میکنیم؟!
    چه قدر لزوم میدونیم که یه کاری انجام بدیم؟!
    وقتی تو دانشکده ها بچه های حزب اللهی جلوی هر حرف استادی سکوت میکنند و اجازه هر نوع سخن و صحبتی رو میدن چه انتظاری میشه داشت؟!
    واقعا این احساس وظیفه الان کجا رفته؟!
    بس است این خزعبلات !!!
    همین یک سال پیش زدید مردمی را که فقط معترض بودند در روز عاشورا کشتید . .. بعد هم به دروغ عربده کشیدید که اینها به امام حسین توهین کردند به اسلام توهین کردند ...
    سلام تسلیت! تسلیت! تسلیت!

    با پست"لاف عشق" به روزم و میزکار لحظه شماری حضورتان را می کند-یاحسین
  • پرستوی مهاجر
  • "همش سی دی مداحی است، عجب عکس‌های قشنگی از مداحان روی آن هک شده؛ بوی تازگی می‌دهد، خدا خیرشان بدهد. " با این جمله یاد ابن زیاد افتادم . عجب دنیا تاریخی دارد همش تکرار است ولی کو عبرت گیر و درس آموز!!!!!!! اول از همه تلنگر به خودم که پرت پرتم .

    متن جالب و مفیدی بود

    موید و بیدار باشید

    تعجیل در ظهور حضرتش صلوات
    قطعه ۲۶ فیلتر شد
    برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آینده از آن حزب الله مراجعه شود...
    مطلب تلخی بود .......
    التماس دعا ....
    یا علی
  • فائزه هروی
  • سلام
    واقعا متاثر کننده بود..!!!
    و واقعا باید کاری کرد....
    سلام.
    خوندم و تاسف خوردم. برای همینه که ...
    پایدار باشید .
    ممنون از حضورتون.
    واقعا شوکه شدم!!!!!!!!!!...
    خداوند به شما توفیق بده
    سلام....................
    (((((((بکوشیم تا با قلم‌مان، گفتارمان، عملمان و سکوتمان، چراغ سبز را به دشمنان نظام اسلامی نشان ندهیم))))))
    ویادبگیریم زمان هایی که باید حرف بزنیم ومجالی برای سکوت نیست-خجالت را کنار بگذاریم و به هدف والای خود بیندیشیم..
    ممنونم
    التماس دعا
    هر روزمان عاشوراست اگر خوب بنگریم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">