باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

مردان سیب زمینی(داستانک11)

| سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ | ۳۲ نظر

مردان سیب زمینی!!

 

 

جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی مؤدبانه گفت :

ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟

مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد

مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری ... ( *)می خوری تو و هفت جد آبادت ... خجالت نمی کشی؟ ...

جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد، همانطور موأدبانه و متین ادامه داد

خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین، دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت می برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم ... حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم

مرد خشکش زد ... همانطور که یقه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد ...

 

 

وبلاگ پسرک چوپان http://pesarakechopan.blogfa.com/

نظرات  (۳۲)

باید آلت تناسلی اون مردان را برید و اونهارا تبدیل به زن کرد تا بشن یک شیئ مفید
فقط حیوانات و انسانهای شهوانی یک همچین چیزی میتونه به مغزشون خطور کنه والا!
سلام

دخترانی که با صد جلوه برون می آیند تا با صد هزار دیده تماشا شوند و چه نگاه های نا پاکی که با هر نگاه تیرهای زهر آلود گناه بر پیکرشان وارد می شود و من از این موضوع می رنجم.
من بودم می‌گفتم مومن برو لذتشو ببر تو هم زنتو بیار ماهم لذت ببریم
خیلی قشنگ بود ....اقایان سیب زمینی..... به خود ایید .....

ولی
اقای خبر نگا ر محترم یه چیز بهتون بگم تو جامعه ی ما دیگه به با حجابها اهمیت نمی دند البته به درک ....ولی یه گرو از بروبچه های مذهبی خوب از این مسئله دل گیرند .....تو دانشگاه همو ن اقای حزبی باز با اون خانم بد حجاب خوش برخورده ...... گور پدرر هر چی ادم عوضی وظاهر نماست ......کجای کار .....اگه وقت می کنید توبروبچه های مذهبی برید باهشون مصاحبه کنید بعد می بینید .....الان دیگه تو جامعه پول ...شهرت ...ماشین .زیبایی بی بند باری حرف اولو می زنه
.......
عجب مزخرفاتی توی وبلاگ من نوشته بودی. البته می دونم کامپیوتری بود ولی خواستم ببینم کی اینها رو نوشته. تو که اینقدر عاقلی خودت عقلت رو استفاده کن ببین خدا مگه ادمه که دلش برای کسی تنگ بشه و یا التماس کنه که براش نماز بخونن.
چشمهاتو باز کن ببین زنها رو خدا چطوری افریده بعد شما می خواهید که ناقصش کنید اسمش رو هم می گذارید غیرت. هر کاری دلت خواست بکن دزدی -هیزی- و هزار تا کار دیگه بعد اسمش رو بگذار غیرت. خدا هم که نمی فهمه چون داره به بنده التماس می کنه براش نماز بخونه.عجب خدایی داری
سلام
عالی بود!
من یه جور دیگه شو شنیده بودم! ولی تاثیر گذاری این یکی احساس میکنم بیشتره.
امیدوارم این مطلب گسترش پیدا کنه!موضوع خطای دید انحرافی تون بسیار موضوع کار شده ای بود و مثال هایش بسیار بجا و جالب توجه.
خداوند به شما اجر کریم دهد.
موفق باشید
حیف از سیب زمینی اینا که رو سیب زمینی رو سفید کردن گاهی اوقات انقدر دیگه ما از جان گذشته می شیم که هیچی برامون مهم نیست یعنی می شیم عین حیوان این حیوان که هیچی براش مهم نیست چون عقل نداره
جالب بود.
واقعا؟ خیلی با خودم فکر کردم که این کارو بکنم، اما هوز به نتیجه نرسیدم!!!
عالی بود
واقعا حقیقته
اما
بی فایده است
من و امثال من میایم وب شما که مبتلا به نیستیم
امربمعروفم که حالا جزاش چاقو و .. است
من واقعا جز قم جایی احساس امنیت نمیکنم
  • صدف و مروارید


  • خیلی جالب بود
    ممنون
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در این زمینه می فرمایند:چگونه مردی است ، در حالی که تزئین می کند همسرش و خارج می شود از خانه اش به حالتی که تزئین کرده و عطر زده و شوهرش بر این امر راضی باشد پس می سازد برای همسرش، آن زن هر قدم خانه ای در آتش.

    حاشا به غیرت این گونه مردان که متاسفانه در جامعه ما کم هم نیستند...

    در پناه خدا و سایه سار ولایت.
    ممنون لطف می کنید
    با نام غربال لطفا
    من هم وبلاگ خوبتون لینک کردم
    سلام
    کاش بدونن کاش بدونن
    تیشه به زندگیشون میزنن
    این اقایان روی سیب زمینی را سفید کرده اند
  • فدایی رهبر
  • سلام علیک به روزم حتما سر بزنید
    جانم فدای رهبر
  • یک بنده ی خدا
  • چقدر زیبا.خسته نباشید خداوند به شما توفیق روزافزون عنایت کند.
    التماس دعا
    سلام.مطلبتون فوق العاده عالی بود.بعضیا که دیگه....
    التماس دعا..یاحق
  • برادر کوچک شما
  • خیلی با حال بود ، ایول اینو خوب اومدی
    به نام خدا
    سلام....خیلی مطلب قشنگی بود....خیلی وقتها یه همچین صحنه هایی دیدم....
    نمیدونم چی بگم....ای کاش همه ایه حجاب از قران را عمل میکردیم.....ای کاش...
    ممنون که سر زدی....
    التماس دعا....
  • بیشتر ندانید...
  • سلام
    خدا قوت
    با مطلب
    "احکامی که مردم نمی دانند(قسمت11)"
    به روزم
    حضور گرم شما مایه افتخار است
    سلام اخوی مطلب قشنگی بود
    کاش مردان ما ازاین سیب زمینی بودن دست بردارند
    التماس دعا
    سلام علیکم!
    خیلی خیلی خیلی دلی بود.
    حرف حقی که هیچ کس نمی تونه جواب بده! خدانگهدار
  • یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
  • سلام حسن جان
    ممنون که سرزدی
    وبلاگ با معناو پرمفهومی داری
    خداقوت
    کاش این مطالب در جامعه تسری پیدا می کرد
  • خدا بود ودیگر هیچ..!!
  • سلام..
    خیلی مطلب جالبی بود بیشتر به این خاطر که به بی غیرتی اقایون هم در این بهبوهه توجه به عفاف و حجاب و هدف قرار دادن خانوم ها اشاره شده است...
    راستی من هنوز منتظر نظراتتون هستم!!
    خیلی جالب بود!
    و اما جواب سوال:
    ارتباط مستقیم وجود داره!...
    من هنوز متوجه نشدم چه چیزی قبح بدحجابی رو از بین برده که حتی بسیاری از آقایون,خودشون به همسرشون اصرار میکنن حجابشو برداره!خیلی از این موارد شنیدم!
    خدا همه مون رو هدایت کنه!...
    ممنون که سر زدید
    زیبا بود ، بلکه بشه با این سبک داستانی غیرت بعضیها رو قلقلک داد اما متاسفانه سایه گناه انقدر داره بر ما سنگینی میکنه که تامون کرده و نمیگذاره آدم سرشو بالا بگیره و مثل آدم به واقعیت ها نگاه کنه و دائم دچار عینک های کثیف و آلودست.
    سلام
    مردان سیب سزمینیچرا به سیب زمینی توهین کردید.شما وقتی پوست سیب زمینی رو پوست میکنید بعد از 2 و یا سه دقیقه اگه استفاده نشه از حیایی که داره خجالت میکشه و شروع میکنه به سیاه شدن.میدونید چرا چون پوست براش مثل حجابه
    استفاده کردم
    التماس دعا
    سلام
    خیلی قشنگ بود
    شما موافقید که در خیابان با بد حجابی برخورد شود
    سلام حسن جان

    خوب تیکه انداختی و نافذ حرفیدی

    خدا خیرت بده
    سلام
    ممنونم که خبرم کردید
    خدا به داد جامعمون برسه
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">