باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

داستانک 1

| جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۹، ۰۱:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

                                                        هدیه غیبت :

در روایات آمده است که هر کس غیبت دیگری کند ، گناهان او را برای خود بر می دارد و نیکی های خویش را به او را می دهد کسی را گفتند : فلانی  غیبت تو را کرده

او ظرفی ازخرمای تازه برای غیبت کننده فرستاد و گفت : شنیده ام که کارهای نیکت را به من هدیه کرده ای خواستم جبران کنم

          

                                              آغاز رویا مان بزرگی :

کسی سقراط ـ فیلسوف معروف یونانی را سرزنش می کرد که از خانواده پست است . خود نیز به خانواده ی خویش ناز و افتخار می کرد . سقراط به وی گفت : « بزرگی خانواده ی تو ، به تو مقام می شود . اما بزرگی خاندان من ، از من آغاز می گردد . بدین ترتیب من مایه ی افتخار خاندان خویشم و تو سبب ننگ آنها »

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">