باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

خانم های ایرانی همه ملکه هستند

| چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵ ب.ظ | ۳۰ نظر

خانم های ایرانی همه ملکه هستند


یک روز یه پسر انگلیسی میاد با طعنه به یک پسر ایرانی میگه:

چرا خانوماتون نمیتونن با مردا دست بدن یا لمسشون کنن؟؟
یعنی مردای ایرانی اینقدر شهوت پرستن که نمیتونن خودشون رو کنترل کنن؟؟
پسره ایرانی لبخندی میزنه و میگه:
ملکه انگلستان میتونه با هر مردی دست بده؟ و هر مردی ملکه انگلستانو لمس کنه؟!
پسره انگلیسی با عصبانیت میگه: ... ... نه!مگه فرد عادیه؟!! فقط افراد خاصی میتون با ایشون در رابطه باشن!!!
پسر ایرانی میگه: خانومای ما همه ملکه هستن!!!


محرمانه: افتخارم اینست که در کشوری زندگی می کنم که پاکدامنی زنانش زبانزد خاص و عام است

نظرات  (۳۰)

سلام . خیلی عالی بود. کاش در مورد غیرت فراموش شده ی مرد های زمانه هم مطلب بزارید
انشالله همه ما زنهای ایرانی پاکدامن ونجیب بمانیم و حجاب خود را چتری در برابر نگاه مسموم قرار دهیم.
به وبلاگم سر بزنی خوشحال میشم.
سلام
چه جواب قشنگی داده.
واقعا زن ایرانی باید الگو باشد
باید بتونه راه بانوی شیعه حضرت زهرا را ادامه بده.
سلام دوست خوبم.
خیلی خیلی خیلی جواب دهن پرکنی بود. واقعا قشنگ بود
سلام.
امیدوارم بازم اینطور بمونه.
ولی این وضعی که پیداست دیگه چیزی تا وضعیت لبنان نمونده.
سلام
بله از این منظر هم میشه به این مسئله نگاه کرد، من هم به روزم
باسلام خدمت تمام دوستان و همراهان محترم حقیقت محض

به اطلاع عزیزانم میرسانم این مجموعه برای چندمین در یکی دیگر از جشنواره های وبلاگنویسی(استان اذرباییجان غربی) به عنوان وبلاگ برتر برگزیده شد
  • یادداشت های یک روزنامه نگارازاده
  • سلام علیکم
    احوال شما؟!
    مامخلصیم لطف داری
    خوش اومدی بازم به ماسر بزن همکار عزیر
  • فانوس دریایی
  • سلام
    این وب در زمینه ی طب اسلامی و نجوم اسلامی و...کار میکنه بسیار قوی
    من لینکش کردم
    کلی سخنرانی و فایل پی دی اف داره برای دانلود از اساتید طب و نجوم و فقه اسلامی...
    برای سایت جدیدتون میتونه کمک خوبی باشه
    البته مهمتر از همه خودتونید که مطالبشو بخونید
    همه مون برای زندگی بهشون نیاز داریم
    موفق باشید
    یاعلی
    سلام

    وبلاگت عالیه عالی عالی عالی و ....


    همه ی مطالبتو خوندم.البته بعضی از ادامه مطلب ها رو نرفتم.


    خدا انشالله حفظتون کنه

    میتونم مطالبتو بذارم تو وبلاگم؟؟؟؟
    بسمه تعالی
    سلام
    "جلبک هایی که فقط عیاشی را از غرب یاد گرفتند"
    منتظر نظر شما دوست عزیز می باشم
  • گل حجاب عطر عفاف
  • با مطلب "برگه ی هویت " منتظر نظرات زیبایتان هستم.
    خیلی خیلی ممنون بابت اطلاعتون
    جالب بود ، واقعا که زیبایی در حجاب است

    "باور کن خواهر من با حجاب زیباتری در نظرم !"

    دوست من وبلاگ جالبی داری . منو با عنوان " به سوی رهایی نفس و رسیدن به خدا "

    لینکم کنی ، بهم خبر بدی با کله لینکت میکنم ، باتشکر از مطالب جالبت!
    خیلی پر مطلب بود
  • محجبه ها فرشته اند
  • سلام علیکم

    با مطلبی تازه بروزم

    خاطره ای از امام صدر...

    تشریف بیارید / یا علی
  • فانوس دریایی
  • سلام
    ای ولله به این پسر ایرانی
    فکر کنم خودتون بودبد آقای برادر! نه؟
    خیلی قشنگ بود
    واقعا خوشم اومد
    یا علی
    سلام
    عالی بود...
    بروزم...
    خوشحال میشم یه سرکی بزنی....
    سلام
    خیلی خوبه، اسلام برای تکریم انسان اومده اما ما کاری جز تخریب اسلام نکردیم.
  • گل حجاب عطر عفاف
  • با فلسفه شلوارهای پاره بروزم و منتظر نظرات پر مهرتون ر
    سلام.

    خیلی خوب می نویسید و مطالب جالبی هم میزارید.
    منم چادریم...
    سلام
    مطلب قشنگی بود خوشم اومد
    من که به خودم افتخار میکنم به دختر چادری هستم
    راستی منتظرتم به من چرا سر نمی زنی
    یاحق
    سلام
    احوال شما
    سرحال امدم مطلب قشنگی بود دیگه به ملکه بودن خودم مطمئن شدم .
    به امید دیدار
    مطلب جالبی بود ...
    ولی به این فکر افتادم که نکنه به خاطر همین موضوع ملکه بودنه که اینقدر مهری ها بالا رفته؟؟؟
    سلام
    جالب بود. جواب با حالی داده بوده.
    سلام بزرگوار
    امام علی ع: حیا و عفت از خصلت های ایمان است.این دو،سرشت آزادگان و خوی نیکان است.
    کاش به این باور برسیم...
    دیروز از هر چه بود گذشتیم...
    امروز از هر چه بودیم!
    آنجا پشت خاکریز بودیم و ...
    اینجا در پناه میز!
    دیروز دنبال گمنامی بودیم و ...
    امروز مواظبیم ناممان گم نشود!

    جبهه بوی ایمان میداد
    اینجا ایمانمان بو می دهد!

    از دست نوشته های شهید شوشتری
    سلام
    ای کاش واقعا خانومهای ما قدر خودشونو بدونند ...
    "کامنت خصوصی الف" را در http://kouchakzadeh.blogfa.com/post-177.aspx ببینیدوبه دیگران توصیه کنید
    سلام

    خیلی جالب بود.ایشالا که همین طور باشه !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">