باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

مسمار سخن میگوید

| سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۸:۱۶ ق.ظ | ۳۰ نظر

یا غیاث المستغیثین

مسمار سخن میگوید

 

(از حضرت ولی عصر(عج) بابت نوشتن این مطلب پوزش میخواهم)

مسمار:میخ در

ای کاش میتوانستم با کسی درد دل کنم،دردهای پر سوزم را به چه کسی بگویم.

دردهایی که 1422 سال است با آنها زندگی کرده ام. دردهایی که نمیدانم تا کی ادامه خواهد داشت.

بگذارید در ابتدا از لحظات خوش زندگیم بگویم، زمانی که عزیزترین افراد من را لمس میکردند.زمانی که دستان خوشبو و پر مهر اهل بیت پیامبر بر روی من نوازش میشد.

هنوز صدای رسول خدا  در گوشم است که هر بار برای رفتن به مسجد  از جلوی من عبور میکرد آیه تطهیر را بلند میخواند تا همگان بدانند اهالی این خانه از هر عیب و نقصی مبرا هستند.

هنوز صدای رسول خدا در گوشم است که میفرمود فاطمه پاره تن من است هر کس او را بیازارد من را آزرده است و هر کس او را خوشنود کند من را خشنود کرده است.

هنوز صدای جبرئیل در گوشم است که در حدیث کسا فرمود: (اى فرشتگان من و اى ساکنان آسمانهایم براستى که من نیافریدم آسمان بنا شده و نه زمین گسترده و نه ماه تابان و نه مهر درخشان و نه فلک چرخان و نه دریاى روان و نه کشتى در جریان را مگر بخاطر دوستى این پنج تن اینان که در زیر کسایند.

 سپس جبرئیل امین عرض کرد: پروردگارا کیانند در زیر کساء؟ خداوند فرمود: آنان خاندان نبوت و رسالتند آنان فاطمه است و پدرش و شوهر و دو فرزندش)

هنوز صدای لالایی های زهرا برای زینب در گوشم است.

هنوز صدای زهرا(س) خطاب به حسنینن را که می‌فرمود(سلام اى فرزند من و اى نور دیده ام و میوه دلم)

هنوز صدای مناجات های شبانه علی و زهرا را در گوش خود دارم.

این صداها همیشه آرامم میکند.اما بگذار از صداهایی بگویم که هر بار در گوشم طنین انداز میشود میخواهم ذوب شوم  و نباشم.

صداهایی که منِ آهن را به درد و ناله وادار میکند.

صدای زخم زبان های زنان مدینه به زهرا

صدای سلام های بی جواب علی در مدینه

صدای آن ملعون که داد میزد(علی را بیرون بیاورید و گرنه این خانه را با اهلش به آتش میکشانم)

صدای لگدی که به در زده شد

صدای اصابت من پهلوی مادر

صدای خرد شدن پهلوی مادر

صدای آهی که زهرا از درد کشید

صدای آهی که زهرا از مظلومیت همسرش کشید

صدای آهی که زهرا از شهید شدن محشنش کشید

صدای ضربه های غلاف شمشیر به بازوی زهرا

صدای به زمین کشیده شدن علی

صدای شلاق های مغیره بر فاطمه

صدای گریه ناله های زینب و حسنین

صدای مرگبار سکوت اهالی مدینه

صدای  هلهله زنان مدینه

چند روز بعد...

صدای ناله اسماء از سکوت همیشگی زهرا

صدای بغض نشکسته علی

صدای ضربه های سر علی به در دیوار

 صدای...

و صداهایی که نمیتوانم بیان کنم

صداهایی که من نشنیدم و فقط علی  و زهرا میشنیدند

 آه...دارم ذوب میشوم.چه کسی حال من را میداند.

نمیدانم چرا خدا نمیگذارد من تمام شوم

شاید میخواهد در روز ظهور فرزند فاطمه، شهادت بدهم که بر سر این خانواده چه ظلم هایی که نکردند.

 

الهم العن اول ظالم ظم حق محمد و آل محمد و آخر تابع علی ذالک

التماس دعا

..............................................

بعد نوشت: دوسال بود که میخواستم این متن را بنویسم اما نمیتوانستم، خدا من را ببخشد

 

نظرات  (۳۰)

سلام خیلی جالب بود و پر درد موفق باشی.
  • علی عبدالصمد
  • سلام
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است
    همین که وقتی میخاهی از مسمار و پهلوی بانو حرف بزنی از مولا پوزش میطلبی برای جاری شدن اشک هایمان کافی است
    بعد نوشت:
    همیشه ان حرف هایی شنیدنی تر است که نگفتنی تر باشد
    پس چه شنیدنی است درد دل ان مردی که هزار وا ندی است بغض در گلو دارد
    سلام بر شما دوست گرامی
    امیدوارم حالتون خوب بوده باشه!!!
    مطلب جالبی نوشتید اما باید بگم من هیچوقت معنی این معذرت خواهی از امام زمانو نفهمیدم!!! باید بگم مگه حضرت زهرا اونقدر سطحش پایینه که همش از چیزهای ظاهری و اتفاقات ظاهری باید بگیمو بگیمو بگیم و حسابی همه رو از باطن قضیه غافل کنیم!!!
    نه دوست من اشتباه متحجران گذشته رو تکرار نکن از شما که در قرن تکنولوزی هستی بعیده بخوای اینقدر ظاهربین باشی!!!
    چرا ما ایرانیا همش عادت کردیم لحظه ی مرگو بزرگ کنیم طوریکه انگار اصلا اون آدم تابحال زندگی نکرده!!! نمیگم مرگ حضرت زهرا الکی و بی مفهموم بوده نه!!!
    حرف من اینه که اگه حضرت زهرا رو اونطور به شهادت رسوندن بریم فکر کنیم کجای کار میلنگیده!!!
    فکر کنیم اون قاتلان بیرحم چرا اون ظلمو انجام دادن!!!
    میدونی من وقتی فکر میکنم به چی پی میبرم؟ به اینکه اونها هم مسلمون بودن کافر که نبودن اما باید دید در ظاهر یا باطن؟
    مسلمون ظاهری یعنی فقط ظاهرو بگیره یعنی تا ابوبکر ادعا کرد دوست پیامبر بوده و همیشه باهاش عکس یادگاری میگرفته و ... این دلیل نمیشه مسلمون واقعی و دوست دار پیامبر باشه... البته در زمان پیامبر ابوبکر دوستش بوده اما این صندلی حکومت با آدم چه میکنه!!!
    خلاصه دوست من خودتو سرگرم ظاهر و در و دیوار و میخ و فلان و بهمان نکن حواستو جمع کن زیر پرچم کدوم هیئت داری سینه میزنی!!!
    همه باید اول از همه به این فکر کنیم زهرا چرا اینقدر مقامش بلنده و فکر کنیم همیشه زنده است اگه همش به مردنش فکر کنیم یعنی به ضعیف بودنش اعتراف کردیم اینه که امام زمانو ناراحت میکنه...اهل بیت همیشه زنده هستن و مقامشون بالاتر از اونه که بخوایم بگیم فلانی اونارو کشت!!!عمر و یزید و شمر و... عددی نبودن که بخوان اهل بیتو بکشن اونا فقط طبل رسوایی دین ظاهریشونو زدن!!!
    و من هم از همین میترسم ما شیعیان با این همه ادعای امام زمان دوستیمون طبل رسوایی خودمون باشیم همونطور که توی شعار عدالت عدالت خودمون گیر کردیم و بدتر بی عدالتی به بار آوردیم امام زمان دوستیمونم توزرد از آب دربیاد!!!
    ببخش که انتقادم یمقدار تند شد اما خداییش دلم پر بود...
    منتظر پاسخ شما در وبلاگم هستم
    فعلا خدانگهدار
    سلام
    من اومدم
    چرا مطلب جدید نمیگذاری؟
    سلام دوست عزیز
    متن زیبایی و جانسوزی نوشته بودید.شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.
    موفق باشید.
    التماس دعا.
    درود بر شما
    سپاس که به این وبلاگ سرزدید.من هم به شما تبریک میگم.

    اما درباره ی ماندگاری ارزش های دینی در کودکان،به نظر من میشه در مواردی چون تربیت صحیح،آشنایی والدین با روانشناسی کودک و تربیت فرزند و روشها و شیوه های تربیت اسلامی و استفاده از آموزه های قرآنی و محبت به فرزند و فراهم کردن شرایط و امکانات مناسب و روش قصه گویی و تشویق و تنبیه و ........
    اما دوست عزیز خشت اول چون معمار نهد کج/تا ثریا می رود دیوار کج
    منظورم اینه که باید اول از خانواده به عنوان یک جامعه کوچک اما بسیار مهم و سپس دوستی با همسالان و مدارس برترو آماده سازی برای جامعه ی بزرگتر و اجتماع.
    در این صورت هست که با دادن مسئولیت به راحتی میتوانیم کودکمان را به این اجتماع پر رمزو راز بسپاریم.
  • سرباز سید علی
  • ...و آن جا که حرمت پرچم به رنگ خون عزای فاطمیون شکسته میشود
    مهدی جان کجایی؟
    بیاکه با حضورت توانیم انتقام سیلی را که صورت همه ما را نیلی کرده است را بگیریم
    دوست سایبری عزیز سلام
    دلمان از این همه بی معرفتی خون هست
    لطفا مطلب جدیدرو که در واقع حرف دل چند نفر بچه شیعه هست رو بخونید ...
    منتظر نظراتتون هستیم
    باعلی...یاعلی..........التماس دعا
  • سرباز سید علی
  • ...و آن جا که حرمت پرچم به رنگ خون عزای فاطمیون شکسته میشود
    مهدی جان کجایی؟
    بیاکه با حضورت توانیم انتقام سیلی را که صورت همه ما را نیلی کرده است را بگیریم
    دوست سایبری عزیز سلام
    دلمان از این همه بی معرفتی خون هست
    لطفا مطلب جدیدرو که در واقع حرف دل چند نفر بچه شیعه هست رو بخونید ...
    منتظر نظراتتون هستیم
    باعلی...یاعلی..........التماس دعا
  • سرباز سید علی
  • ...و آن جا که حرمت پرچم به رنگ خون عزای فاطمیون شکسته میشود
    مهدی جان کجایی؟
    بیاکه با حضورت توانیم انتقام سیلی را که صورت همه ما را نیلی کرده است را بگیریم
    دوست سایبری عزیز سلام
    دلمان از این همه بی معرفتی خون هست
    لطفا مطلب جدیدرو که در واقع حرف دل چند نفر بچه شیعه هست رو بخونید ...
    منتظر نظراتتون هستیم
    باعلی...یاعلی..........التماس دعا
  • سرباز سید علی
  • ...و آن جا که حرمت پرچم به رنگ خون عزای فاطمیون شکسته میشود
    مهدی جان کجایی؟
    بیاکه با حضورت توانیم انتقام سیلی را که صورت همه ما را نیلی کرده است را بگیریم
    دوست سایبری عزیز سلام
    دلمان از این همه بی معرفتی خون هست
    لطفا مطلب جدیدرو که در واقع حرف دل چند نفر بچه شیعه هست رو بخونید ...
    منتظر نظراتتون هستیم
    باعلی...یاعلی..........التماس دعا
  • گل حجاب عطر عفاف
  • سلام مطلب زیباتون تکان دهنده است اجرتون با بی بی دو عالم.
    با مطلبی تحت عنوان "مست" منتظر حضور ارزشمندتون هستم.
  • محجبه ها فرشته اند
  • سلام علیکم

    مطلبتون واقعا عالی بود

    با مطلب جدیدی به روز هستم

    تشریف بیارید
    سلام.
    ممنونم از لطفتون.
    موفق باشید.
    سلا همسنگر ممنون از حضور گرمت واقعا وبت حرف نداره با حرف دل به روزم خوشحال میشم سربزنی
    سلام دوست من
    ببخشید که دیر به دیر میام پیشت
    با مطلب""بد حجابی زن از بی غیرتی مرد است""به روزم
    منتظر نظراتتون هستم
    موفق باشین
    سلام حسن جان؛
    ببخشید فضولی میکنم اما ماجرای شهادت خانم از اسرار مکنون در قلب هستیست و نباید اینطور بیان بشه من متنو نخوندم اما از انتهای متن متوجه به مکشوفه بودن حرفات شدم .
    بر ما همین بس که به ناموس خدا جسارت کردند این بزرگترین داغه

    خانم به امام حسن فرمودند مبادا اتفاقاتی را که دیدی برای پدرت بازگو کنی!!!

    شب تاریک کنار تو به سر می آید *** نام زهرا به تو بانو چقدر می آید

    و نبوت به دوتا معجزه آوردن نیست*** از کنیزان تو هم معجزه بر می آید

    به کسی دم نزد اما پدرت میدانست*** وحی از گوشه چشمان تو در می آید

    پای یک خط تعالیم تو بانو ،والله*** عمر صد مرجع تقلید به سر می آید

    مانده ام لحظه پیچیدن عطر تو به شهر *** چه بلایی به سر اهل هنر می آید

    مانده ام تو اگر از عرش بیایی پایین*** ملک الموت پی چند نر می آید

    (من که باشم در آن حرم که صبا*** پرده دار حریم عفت اوست)
    باسلام جشنواره ملی وبلاگ نویسی مبارزان سایبری ولایت
    شماهم باشرکت دراین جشنواره سنگری بشویددربرابردشمنان ولایت
    برای اطلاعات بیشتربه وبلاگ شهدای گمنام مراجعه فرمایید.
    منتظرحضورشمادرجشنواره ملی وبلاگ نویسی مبارزان سایبری هستیم
    باتشکر:دبیرخانه جشنواره.
    سلام
    ایام روتسلیت میگم
    متن زیبایی بود ممنون که به من سرزدید شما رو بااسم باید کاری کرد لینک کردم
    سلام دوست عزیز و بزرگوار
    امیدوازم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.

    اگه دوست دارید تو اعتکاف حرم امام رضا شرکت کنید سریعتر تشریف بیارید.

    به دوستان و آشنایان و .... هم خبر بدید تا اگه اون ها هم دوست داشتن بیان و تو اعتکاف شرکت کنند.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    ایشالله شهید شی.
    شهادت بنده ی حقیر
    التماس دعا
    سلام دوست عزیز و بزرگوار
    امیدوازم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.

    اگه دوست دارید تو اعتکاف حرم امام رضا شرکت کنید سریعتر تشریف بیارید.

    به دوستان و آشنایان و .... هم خبر بدید تا اگه اون ها هم دوست داشتن بیان و تو اعتکاف شرکت کنند.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    ایشالله شهید شی.
    شهادت بنده ی حقیر
    التماس دعا
  • تو را من چشم در راهم...
  • کاش می شد که شعار

    جای خود را به شعوری می داد

    تا چراغی گردد دست اندیشه مان

    برای انتخابات مطلب نمی نویسید؟
    *****اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها*****

    *****و سرالمستودع فیها بعدد مااحاط به علمک*****

    مثل همیشه از زاویه ای متفاوت، و پرا از شور و احساس نوشتید.

    خدا قوت.
    سلام

    دردهای نفتنی همیشه هست.. کاش می شد کاری کرد

    با عبرت های مجلس ششم به روزم.

    تشریف بیاورید.
    سلام...خداقوت...
    دل را آتش می زند...در و مسمار....پهلوی شکسته مادر.....وای خدا....
    یاعلی
  • بچه های مطهرونی
  • سلام دوست عزیز، یه سوال!!
    شکر کردن بلدید؟؟
    سری به ما بزنید یه نمونه ی خیلی زیبا از شُکر رو پست زدیم دیدنش خالی از لطف نیست. پاینده باشید یا علی
    یا صاحب الزمان(عج) تسلیت.
    مظلومیت فاطمه زهرا را را باید جهانیان بشنوند
    سلام
    اگر براتون ممکنه در پایگاه ما جهت همکاری در زمینه های فرهنگی و سیاسی روز و شهادت مطلب بدید و عضو نویسندگان جوان این پایگاه شوید ... در هفته چند دقیقه ... مزاحم اوقات نمی شویم ... فکر کنم شما برای من و من برای شما اگر پیاده بشه همبستگی فکری اعتقادی بیشتر میشه و این یعنی بالابردن جنبه محتوایی مطالب در راستای ظهور نور اتفاق خواهد افتاد ... مطالب با نام خودتان در وب ثبت می شود ... شما هر موقع بخواهید مطلبتان را ثبت می کنید .... فیلتر ما ولایت فقیه است ... و فکر می کنم ما بچه مذهبی ها با ولایت زنده ایم و... منتظر شما هستیم ...
    سلام

    و همان بهتر که مولایمان درد دلها و نجواهایش را به چاه بگوید

    چرا که مردمان نامرد حرمت خانه ای را شکستند که محل نزول ملائک بود .
    واقعا سخت بود خواندنش
    احساس کردم روحم طاقت ماندن در کالبد جسم را دیگر ندارد
    .
    .
    .
    کاش آقا این متن را نخوانند...
    .
    .
    .
    و من که فقط یکبار لیاقت حضور در حرم حضرت امیر را داشته ام
    به جرات می گویم
    بغض علی هنوز هم نشکسته است...
    آنقدر فضای حرمش سنگین است که سنگینی بغض های فرو خورده اش را راحت می توان دانست...
    این ایام مولایمان حضرت ولی حضرت (عج) داغ دار است
    ..........تسلیت .............
    ما رو هم دعابفرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">