باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

شهید آوینی هنرمند نیست

| دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۱۰ ق.ظ | ۵ نظر

شهید آوینی هنرمند نیست...

این کلیپ بسیار زیباو هنرمندانه رو اینجا ببینید

 

 

نظرات  (۵)

بخشودگی اهل گنه در صف محشر

وابسته به یک گردش چشمان حسین است

............................

ان شاء الله 5 اردیبهشت مسافر کربلا هستم ، امیدوارم دعای خیرتان را بدرقه راهم کنید. ( خواهشا حلال بفرمایید )



عزیزان ،

اگه سخنی (حرف دلی) دارید که دوست دارید داخل ضریح امام حسین ع برسد ، من تصمیم دارم نظرات شما عزیزان را تا 3 اردیبهشت پرینت بگیرم و با خودم ببرم.

  • نیما ( تو رو خدا یک نگاه به وب لاگم بکن
  • دلت خوشه ؟
    تو خودت ناموسا دختر داشتی به یه آس و پاس میدادیش ؟
  • نیما ( تو رو خدا یک نگاه به وب لاگم بکن
  • کو زن ؟
    کو خونه ؟
    کو زندگی ؟
    کو پشتوانه ؟
    برم یکی رو اضافه کنم به زندگیم تا از گرسنگی بمیره ؟
    خودت واسم یه دختر پولدار معرفی کن
  • ریحانه و علی
  • ای خدا صبر بده در غم بی مادر ی ام
    سخت لبریز شده عاطفه ی دختر ی ام
    مادرم کو که کِشد دست نوازش به سرم
    یا مرا هم ببرد یا کند از غم بری ام
    خانه داری شده کار من طفل معصوم
    نیست ای مادر من تجربه ی مادری ام
    زیر بار غم سنگین تو من می میرم
    گر تسلی ندهی یا نکنی دلبری ام
    فضه فکر من و فکر حسنین است ولی
    من غم خانه نشین دارم و از خود بری ام
    تربت مخفی تو هست همه دلخوشی ام
    همه آرامشم این است که من کوثری ام
    گل بستر نظرم را به خودش جلب کند
    تا زیادم نرود زخم تو ای بستری ام
    با نگاه در و دیوار شود پایم سست
    پشت در زائر قبر پسر آخری ام
    کاشکی رنگ در خانه عوض می گردید
    من خودم سوخته از این در خاکستری ام
    ای خدا شکر که بابا و برادر دارم
    وای از آن دم که سر نیزه کند سروری ام
    زیر خورشید سرت محمل بی سایه رود
    تابشی کن که نبینند به بی معجری ام

    ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه تسلیت باد...
    یا زهــــــــــــــــــــــرا
    سلام دوست من
    ببخشید که دیر به دیر بهتون سر میزنم
    ممنون میشم منت بزاری و به دیدنم بیای
    با مطلب"ارباب رجوع یا قاتل حرفه ای؟"روی خط انتظار منتظر نظراتتون هستم
    موفق باشین