باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

یا امام رضا ادرکنی

| شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۳۰ نظر
مریض آمده اما شفا نمی‌خواهد
قسم به جان شما جز شما نمی‌خواهد

برای پیش تو بودن بهانه‌ای کافی‌ست
بهشت لطف کریمان بها نمی‌خواهد

دلیل ناله‌ی من یک نگاه محبوب است
وگرنه درد غلامان دوا نمی‌خواهد

فقیر آمدم و دلشکسته پرسیدم:
مگر که شاه خراسان گدا نمی‌خواهد؟

دلم به عشق تو تا آسمان هشتم رفت
نماز در حَرَمت «اهدنا» نمی‌خواهد

همین قدر که غباری بر آستان باشد
رواست حاجت عاشق، دعا نمی‌خواهد

تو آشنای خدایی، کدام رهگذری
در این جهان غریب آشنا نمی‌خواهد؟

ببین به گوشه‌ی صحنت پناه آوردم
مگر کبوتر آواره جا نمی‌خواهد؟

به حکم آنکه «علیک الرفیق ثم طریق»
دلم بدون رضا (ع) کربلا نمی‌خواهد

خدا مرا به طواف تو مبتلا کرده‌ست
طواف کعبه بخواهم، خدا نمی‌خواهد

نگفته است، حیا کرده شاعرت آقا
نگفته است، نه اینکه عبا نمی‌خواهد

نظرات  (۳۰)

واقعا عالی بود!
السلام ای سلطان عشق ای جان عشق
یا امام رئوف ، تمام تار و پود بودنم را شکافتم و در بند بند وجودم مهر تو بود که لانه کرده بود... آهوانه ضامنم باش که بد عهدی نکنم ......
میلادش مبارک البته با تاخیر. عیدتون هم مبارک
سلام
جنبش آگوست ۲۰۱۱ لندن جرقه بهار آمریکایی وال استریت بود یا جنبش براندازی ایران؟ جنبش آگوست ۲۰۱۱ لندن و اکتبر وال استریت اراذل اوباش بودند یا براندازان خیابانی تهران؟
سلام
خدا قوت
.
.
.
شده بودم یک ضد انقلاب و یک کمونیست کامل !
.
.
.
نفوذ در سازمان کومله و دموکرات
.
  • فدایی ولایت
  • سلام

    آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد
    شاید دعای مادرم زهرا بگیرد
    اقا بیا تا با ظهور چشم هایت
    این چشم های ما کما تقوابگیرد

    یادتون نره ما رو هم خیلی دعااااااا
    یاعلی علیه السلام
  • فاطره جونـــــــــــــــــــــــــــــــ

  • حــــــــــــــــــس زیبـــــــــــــــــــــــــــــا


    حــــــــــــــــــس زیبـــــــــــــــــــــــــــــا


    حــــــــــــــــــس زیبـــــــــــــــــــــــــــــا


    حــــــــــــــــــس زیبـــــــــــــــــــــــــــــا


    حــــــــــــــــــس زیبـــــــــــــــــــــــــــــا

  • فاطمه(هموطن)
  • بسم الله
    سلام داداش بدو زودی بیا جشن تولد شهید آوینی منتظرما
    یا علی
    گناه می خریم!!!
    ... اگر مقصد را نه در زیر این سقف های دلتنگ
    نمی توان جست
    بهتر آنکه پرنده روح دل در قفسنبندد
    پس اگر مقصد پرواز است قفس ویران بهتر...
    پرستویی که مقصد را کوچ می بیند از ویرانی لانه اش نمی هراسد.
    شهید مرتضی آوینی
    سلام

    زبونم فلج شد...

    هی دوست دارم ببینم گلدسته های حرم را..
    من میام اما وقت نمیشه نظر بدم
    به ذوق و استعدادتون غبطه میخورم
    احسنت
    سلام....خداقوت.....یا امام رضا....

    "یکی از روزها که شهید پیدا نکرده بودیم، به طرف عباس صابری هجوم بردم و بنا به رسمی که داشتیم، ‌دست و پایش را گرفته و روی زمین خواباندیم ..............
    .........بــــــــرای خیــلیـامـــون............بیست ساله جنگ تموم..............یادش مـــــونده فقط تــو...........شــــلمچــه و تنـــومــه......."
    به روزم
    یاعلی
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    با " پاره های تن اسلام " بروزم
    نمایشگاهی از عکس های کودکان مظلوم فلسطین
    شما هم دعوتید به این نمایشگاه مغموم
    یا حق
    سلام
    جالب بود من هم به روزم لطفا سری بزنید
    سلام
    میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت علی ابن موسی الرضا به عموم مسلمانان بویژه شیعیان تبریک می‌گویم .

  • امیر دربنــــــــــدی
  • سلام ؛ ای والله ؛ بکر و ناب و زلال بود . . . . .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    آآآآآآی مردم ؛ دلم رو گم کردم ؛ هر کی پیداش کرد ؛ بی زحمت ؛ باب الجواد ؛ تحویل امانات حرم بده . . .

    راستی یه سری به ما بزن ؛ قول میدم تا حالا اینجور زیارت نرفته باشی ! ! !

    التماس دعا ؛ مشتاق دیدار و یا علـــــــــــــــــــــــــی مــــــدد . . .
    اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد/ چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

    کاش من هم عبور تو را دیده بودم/ کوچه‌های خراسان تو را می‌شناسند
    سلام
    بسیار زیبا بود
    یا علی
    مریضم آقا
    مریض دوری توم
    خودت شفام بده
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
    احتراماً به استحضار میرساند عده ای از جوانان ولایی وبلاگ نویس و فعال در فضای مجازی بر این شدند تا در آستانه ی سفر با برکت مقام معظم رهبری امام خامنه ای به استان کرمانشاه (موج وبلاگی یاران خورشید) را با کمک شما هموطن عزیز آغاز نماید.
    لذا از جنابعالی درخواست میشود تا با مراجعه به وبلاگ http://ahdeaqiq.blogfa.com ضمن امضاء بیانیه و کپی کردن بنرهای آماده شده در وبلاگ یا وبسایت خود ما را یاری نموده و از این موج وبلاگی حمایت نمایید.
    التماس دعای خیر
  • فدایی ولایت
  • سلام بزرگوار
    عید ولادت امام رضا علیه السلام مبارکباد
    التماس دعا
    یاعلی
    این روز خجسته رو به شما تبریک میگم
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا- ادرکنی
  • اهل صراحتیم
  • با سلام
    دوست عزیز ا خوبید؟ من هم درباره دهه کرامت مطلبی گذاشتم .
    مطلبت خیلی مطالب رو زنده می کند
    موفق باشید
    یا علی
    سلام در پناه اقا باشید.به کجا میرویم اپم
    سلام رفیق
    وبجالب داری امیدورم موفق باشی
    منو لینککن وبهم خبر بده تا بلینکمت
    ممنون
  • کوچه امید
  • چه می شود بشوم کبوتر حرمت که آشیانه کنم به سایه کرمت
    دلربا و دلبری از همه خوبان سری مثل زهرا مادرت از همه خوشگلتری
    یا علی موسی الرضا یا علی موسی الرضا یا علی موسی الرضا
    به عالمی ندهم خمار روی تو را نشانده ام به دلم می سبوی ترا
    عبد دربند توام آرزومند توام می نخواهم من که من مست لبخند توام
    یا علی موسی الرضا یا علی موسی الرضا یا علی موسی الرضا

    خادما گریه کنون صحنتو جارو می زنن همه نقاره یا ضامن آهو می زنن
    یکی توی ازدحام میگه کربلا می خوام یکی می بنده دخیل بچم مریضه بخدا برام عزیزه بخدا آقاجون آقاجون
    دلامون شده آباد رسیده شب میلاد بازم خیلی شلوغه پای پنجره فولاد

    میلاد سلطان عشق را به شما و همه دوستداران آن حضرت تبریک می گم.
  • پورطالبی(همثانیه)
  • سلام
    خیلی جمله و عکس زیبایی بود

    عیدتون مبارک
    به مناسبت طلوع شمس خراسان
    دومین بسته قرصهای نشاط آور را نوشتم
    منتظر حضور و نظر زیبای شما هستم
  • فانوس دریایی
  • دل من گم شد..

    اگر پیداشد٬

    بسپارید امانات رضا(ع)...

    و اگر از نفس افتاد دلم

    ببریدش به ملاقات رضا(ع)...

    از رضا(ع)خواسته ام

    بگذارد که غلامش بشوم..

    همه گویند محال است ولی

    دلخوشم من به محالات رضا(ع)...



    میلاد شمس الشموس٬مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">