باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

۱۵ دقیقه عشق بازی..

| سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۲ ب.ظ | ۵۰ نظر

            ۱۵ دقیقه عشق بازی...                                    

این جملات از کیست؟

(خدایا اگر بهم بگی چرا گناه کردی،منم میگم چرا منو نبخشیدی؟

و اگه منو بندازی تو آتیش جهنم همه اهل جهنم رو جمع میکنم و میگم من تو رو دوستت دارم...)

این جملات بخشی از ترجمه مناجات شعبانیه حضرت علی (ع) است.اگر تا حالا ترجمه این دعای عاشقانه رو نخوندید حتما ضرر کردید.خوندن این دعا همرا با ترجمه نهایتاً ۱۵ دقیقه طول میکشه.

بسم الله...

برای خواندن این دعا میتوانید اینجاکلیک کنید

بخشی از عبارات این دعا:

إِلَهِی! إِنْ أَخَذْتَنِی بِجُرْمِی أَخَذْتُکَ بِعَفْوِکَ

خدایا! اگر مرا به جرمم بگیری، دست‏به دامان عفوت می‏زنم.

وَ إِنْ أَخَذْتَنِی بِذُنُوبِی أَخَذْتُکَ بِمَغْفِرَتِکَ

و اگر مرا به گناهانم مؤاخذه کنی، تو را به بخشایشت‏بازخواست می‏کنم.

وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِی النَّارَ أَعْلَمْتُ أَهْلَهَا أَنِّی أُحِبُّکَ

اگر در دوزخم افکنی، به دوزخیان اعلام خواهم کرد که تو را دوست دارم.

 

التماس دعا

نظرات  (۵۰)

سلام
باز هم خیلی خیلی عالی بود
ای منتظران گنج نهان می آید.

آرامش جان عاشقان می آید.

بر بام سحر طلایه داران ظهور

گفتند که صاحب الزمان می آید.

ولادت امام زمان(ع) مبارک باد.

پست بسیار زیبایی بود .
فوق العاده زیبا....
  • مدیران فردا
  • "...حق تعالی هیچ مکانی نیافرید از عرش تا ثری از دل انسان عزیزتر.
    از بهر آنکه هیچ عطایی نداد خلق را از معرفت عزیزتر
    و عزیزترین عطاها در عزیزترین مکان ها نهند
    و گر در عالم مکانی از دل انسان عزیزتر بود,معرفت خود را آنجا می نهاد."


    یازهرا
    سلام حسن جان
    وبلاگ زیبایی داری
    اگه با لینک دائم موافقی منو با اسم شاپرک عاشق لینک کن
    بعد بیا و بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم
    راستی با خوندن وبلاگم میتونی ماجراهای زندگی منو دنبال کنی
    بای
    سلام من نخوندم.مرسی که گفتی .حتما میخونم.دستت درست
  • قلم سرخ(بارون قدیمی)
  • یا حبیب من لا حبیب له...

    سلام
    خیلی جالب بود
    انگار همین مناجات را شب ها ساعت 1:30 آقای حدادیان توی حرم امام رضا می خونند و از شبکه ی صدا و سیما هم پخش میشه!

    من به روزم و منتظر حضور شمام

    یا علی
    لبیک یا امام خامنه ای
    منظورتون از معرفت چیه؟یعنی چه جوری باید دعا رو خوند تا بشه گفت بامعرفت خونده شده؟
    من خیلی ها رو دیدم که دعاخونهای حرفه ای هستن ولی زندگیشون از غیرمسلمونام بدتره.فقط ظاهرشونو درست کردن تا مردمو گول بزنن.من یه دوست داشتم که با اینکه زمان نوجوونیش همه هیئت های اطرافشونو میرفت ولی بزرگتر که شد,لائیک شد.میگفت اینا همه ش دروغه!اینا همه شون مثل بوقلمون چندرنگن و خلاصه از همه چی بخاطر همین جور آدما برید
    الانم هیچکی نمیتونه قانعش کنه.به همه مقدسات توهین میکنه
    اینم بگین که برای کمک به اینجور آدما چیکار میشه کرد؟
    .........................................................................................................
    معرفت یعنی فقط از روی ظاهر دعا و قرآن نخونه بلکه با توجه به معانی و تفسیرش تدبر کنه.
    اساتید اخلاق میگن کم بخونید ولی خوب بخونید.
    وقتی رشه دینی یعنی توحید نبوت و معاد فردی قوی نباشه خیلی طبیعی هستش که با هر بادی رنگ عوض کنه.
    این فردی که فرمودید یقینا اطلاعات کافی نداشته و فقط پوسته دین رو دیده برای همین با دیدن چند فرد و چند حرف کاملا عوض شده این جوذرآدمها احساسی انتخب و رد میکنن. مطمئن باشید که عقلانی انتخاب نکرده میتونید با چند بحث عقلانی بهشون بفهمونید که اشتباه میکنه. اما اگر دنبال حفقیقت نباشه و باز هم احساسی تصمیم بگیره با هیچ کدوم از حرف های عقلانی شما قانع نمیشه
    بازم سر بزنید

    این گلها را گذاشتم تا بگویم این دعاها و مناجات های ائمه (ع)از این گلها هم زیباتر و قشنگ تر هستندبه شرطی که با حال و با توجه به معنا خوانده شود.
    ما را هم دعا کنید
    سلام دوست عزیز
    این دعا بسیار زیباست
    نعمتیست که روش دعا کردن را هم به ما نشان دادند !
    ان شالله که بخوانیم و خوب طی کنیم .
    موفق باشید
    التماس دعا
    ختم قرآن کریم برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت مهدی

    امید است شما دوستان عزیز مارو در این امر یاری فرمایید .
  • مدیران فردا
  • سلام
    میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و مناسبت زیبای "روز جوان"تهنیت باد
    امید که در رهروی ایشان, پاینده باشیم

    یاعلی
    salam
    ...چه زیبا بود اگر این جملات رو فارسی و بدون متن بیگانه می نوشتین.حداقل کمی تبسم هم با خودش داشت.ولی فکر کنم باید تجدید کرد ....
    (پس شریک لحظه های گناهم که خواهد بود جز من؟؟!!!...)پس التماس ......
    به حق حضرت کوروش این لحظه ها را با یادت ای خدا بر من گذران.فقط با اخوت و دوستی ات. نه با ترست.نه با خیال یک روز بخشیدنت.....!!!!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    سلام آقا مقداد...
    ممنون از حضورت...نمیدونم چقدر با ادبایات عرب آشنا هستید ولی این زبان به قدری جامع و قوی است که بسیاری از عبارات آن معادل فارسی ندارد.
    دوم اینکه این کلام کلام آسمانی است و با کلام های دیگر متفاوت است این مورد که میگم حتی از لحاظ علمی هم ثابت شده...
    مهربان و دلسوزتر از خدا وجود نداره....فقط حواسمون باشه که با امید به این که خدا خیلی مهربونه نافرمانیش رو نکنیم...چرا که تمام دستوراتش هم از روی لطف و رحمتشه...
    یا علی مدد
    استفاده بردیم
    سلام
    بنده نیز وب شما رو با افتخار لینگ کردم.
    از پیشنهاد خوبتان هم تشکر میکنم . البته بنده بازم منتظر پیشنهادات خوبتان برای بهتر شدن وب هستم.
    موفق باشید.
    سلام
    اولین بار این دعارو پارسال تو مسجد خوندم
    خیلی قشنگ بود
    خیلی آرومم کرد
    و بیشتر از همه از لحن بیانش خوشم اومد
    خیلی جسورانه و زیرکانه آدم با خدا حرف میزنه
    سلام
    ممنون از حضورتون

    در مورد همکاری با شما عرض کنم که خوشحال میشم هر کمکی بتونم انجام بدم
    من ساکن قائم شهر هستم (مازندران)
    بابت لینک هم بسیار ممنون
    شما هم لینک شدید
    استان گیلان....شهرستان هم فکر نمیکنم فرقی بکنه......
    شما نحوه همکاری را بفرمایید که چکونه هست.....؟
  • کوچه امید
  • نسل جوان را به جهان رهبری
    جلوه ی توحید، علی اکبری
    هر که هوای رخ احمد کند
    در تو تماشای پیمبر کند
    عیدتون مبارک
    سلام
    میخواستم بگم با افتخار لینک شدید
    ببخشید که اشتباه نوشتم
    التماس دعا
    سلام بزرگوار
    می خواستم بگم با افتخار لینک شدی
    ببخشید که اشتباه فرستادم.
    افرییییییییییییییییییییییییییییییییییین به این آپ ممنون خبرم کردین
    سلام مجدد.

    راستی نظرات قبلی مرا تایید نکردید نظر خصوصی ام هم برای اصلاح اون چیزا که گفته بودم ،که اصلاح نکردید یا اینکه جواب ندادید مشکلی پیش آمده یا هنوز نخوندید؟
    سلام.
    منتظرتم تشریف بیاورید ممنون می شوم.
    سلام
    "چند وقت است به آینه نگاه نکردی ؟"
    مطلب جدید وبلاگ من است
    به من سر بزنید...
    یا علی.
  • مهدی نعمت نژاد
  • خیلی عالی بود
    ممنون از این مطالب خوب
    چشمم کنار پنجره‌ها ایستاده است
    گویا در انتظار شما ایستاده است
    من آن غریبه‌ام که بدون تو سال‌هاست
    همچون مترسکی همه جا ایستاده است
    یا آن درخت کهنه که در بارش تبر
    هی زخم خورده و سرپا ایستاده است
    نه، من ستاره‌ام که نفهمیده سال‌ها
    بر پایه خیال چرا ایستاده است
    غافل ز موریانه، سلیمانِ عمرِ من
    تنها به اتکای عصا ایستاده است
    من آن جنازه‌ای‌ست که افتاده زیر خاک
    اما به احترام شما ایستاده است
    ..................................................
    سلام
    ممنونم ازتون
    حتما تاثیر میدم
    فقط بزرگوار یک سوال
    وبلاگ ما دیر باز نمیشه چون اینترنت من پرسرعته
    راستی توی خبرنامه وبلاگ هم عضو شید.
    اگه دیر باز میشه تا درستش کنم
    با افتخار لینک شدید
    شما هم هر جور مایلید
    باز بهتون سر میزنم
    التماس دعااااااااااااااا
  • حامل نور..
  • سلام وبلاگ خیلی پر محتوا و زیبایی دارید.انشاالله زیر پرچم اقا سلامت باشید.شما رو به وبلاگ حامل نورم دعوت میکنم با پست نامه ای به رهبر عزیزم....یاحق
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    دیوانه ی چنین مناجاتهائی هستم
    بروزم با این پست:
    " بابا! دشمنان را بکش "
    نامه یک فرزند شهید به پدرش
    شما هم دعوتید
    یا حق
  • طلبه بانوی بسیجی
  • وعلیکم السلام
    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی بن ابیطاب ع واولاده
    انشاالله عزوجل بله
    التماس دعای فرج
    یاعلی علیه السلام
    سلام..ممنون از حضورتون....
    چه کرد حاج سعید حدادیان با دلمون...با مناجات شعبانیه در رواق امام خمینی حرم امام رضا(ع)....خیلی خوب بود....جای همه دوستان خالی بود....
    سلام مهربان و ممنون از حضورتان و زیبا و اوج عشق و عرفان الهی بود و عاشقم بر همه عالم که همه عالم ازاوست و درودبرشما
    سلام

    .

    گناهی بالاتر از این نیست که از گناه دیگران پرده برداریم . . .

    (جبران خلیل جبران)

    .
    ما هدفمان پیاده کردن اهداف بین‌الملل اسلامی در جهان فقر و گرسنگی است. ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم. ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم «لا اله الاالله» را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم. و ای نیروهای مردمی! هرگز از دست دادن موضعی را با تأثر و گرفتن مکانی را. با غرور و شادی بیان نکنید که اینها در برابر هدف شما به قدری ناچیزند که تمامی دنیا در مقایسه با آخرت.
    پدران و مادران و همسران و خویشاوندان شهدا، اسرا، مفقودین و معلولین ما توجه داشته باشند که هیچ چیزی از آنچه فرزندان آنان به دست آورده‌اند کم نشده است. فرزندان شما در کنار پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهارند. پیروزی و شکست بر آنان فرقی ندارد. امروز، روز هدایت نسل‌های آینده است. کمربندهاتان را ببندید که هیچ چیز تغییر نکرده است.
    امروز، روزی است که خدا این‌گونه خواسته است و دیروز خدا آن‌گونه خواسته بود و فردا ان‌شاءالله روز پیروزی جنود حق خواهد بود. ولی خواست خدا هر چه هست، ما در مقابل آن خاضع‌ایم و ما تابع امر خداییم و به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی‌رویم.
    مقام معظم رهبری، 29/11/1385
    ..................................................................................
    سلام بزرگوار وبلاگ زیبایی داری و پر محتوا
    به وبلاگ منم سری بزنید
    خوشحال میشم نظراتت رو راجبش بدونم
    سلام
    به نظر شما تاثیر این دعاها چی میتونه باشه؟
    یعنی چه تفاوتی هست بین اونی که این دعاها رو میخونه با اونیکه نمی خونه و یا اصلا قبولشون نداره؟
    منتظر جوابتون همین جا هستم
    ممنونم
    ..........................................................................................................
    سلام بر یه دوست گرامی.
    سوال بسیار خوب و بجایی پرسیدید.
    راستش من در حدی نسیتم که با تخصص کافی جواب بدم.
    ولی به نظرم. اگر کسی این دعا ها را بدون معرفت بخونه یقینا اثری با کسی که نمیخونه نداره و شاید هم یک غرور کاذبی اون رو به پرتگاه ببره. ولی اگر کسی این دعا هارو با معرفت بخونه و به اون عمل کنه مطمئناً زندگیه بهتری داره چرا که این دعا ها و قرآن و کلام اهل بیت از سوی خداست و دستورات خدا بلا استثنا برای بهتر شدن زندگی هستش...
    از اونجائیکه خدا حکیم قادر و رحیمه پس به حرف خدا گوش نکردن یعنی بی تدبیری.

    منتظر جوابتون هستم

    سلام.خدا توفیق خوندن هر روز این دعا رو عنایت کنه.زیبا پرداخته بودید و کوتاه.
    ممنون.
    یا علی
    سلام
    خیلی ممنون از حضورتون
    استفاده کردم
    التماس دعا
    قالبتون مبارک
    سلام.
    تشکر خداوند رحمان اجرتون دهد. استفاده کردم اما...
    بسیار زیبا بود
  • سرداران بی پلاک
  • سلام ممنون از حضورتون مطلب بسیار زیبایی بود یاعلی
    سلام .اول ممنونم از حضورتون
    بعدشم من این دعارو خووندم ومیخوونم وخیلی دوسش دارم
    سلام
    شهرری - پست منطقه 18 -میترا بیدگلی
    کارمند پست هستم فقط بعد از ارسال شماره مرسوله را برایم ارسال کنید
    هزینه در مقصد پست کنید
    التماس دعا
    ☆  سلام  ♥☆ ☆



               ♥  آپم         ♥★

                       ♥                     ♥

                 ♥آپم     ★              ♥

               ♥                   ♥★       ♥

     ☆             ♥


    ♡آپم      ♥       ♥


                  ★        ♥آپم


             ☆    آپم                ♥      ♥


        ا♥         ♥
    آپم ☆

     ★    ♥★


                 ♥         ♥




    ♡         ☆          ♡

    آپم
      ♥             ♥


         ♥

               ♥                   ♥ ☆      ♥

               ♥           ♥آپم


                       ♥                     ♥
    آپم★
     ♥                     ♥

                 ♥           ☆        ♥

                  ♥
    ♥         ☆    ♥آپم


         ♥


               ♥           ♥


                       ♡                     ♥

                 ♥                 آپم  ♥

           ☆       ♥


               ♥                   ♥       ♥

               ♥             آپم      ♥   ☆    ♥

                          ♥


                           اشکان      ♥      ♥
    آپم

        ♥         ♥★


         ♥


       ☆          ♥  آپم       ♥★




           ♡      ♥                   ♥


      ♡♡آپم آپم آپم


         ♥
    آپم

    منتظرتم بدو بیا
  • فدایی رهبر
  • سلام علیک.به روزم حتما سر بزنید
    جانم فدای رهبر
  • طلبه سایبری
  • سلام..
    اخوی نپرس ...
    شرمنده نمیتونم بگم ..
    فقط خواهشا دعا کنید ..
    سلام مطلب زیبایی بود مگه میشه از جملات ائمه علیهم السلام و دعاهاشون سیرشد؟ راستی نوشتید حدیث امام علی (ع) گوشه ی وبم فوق العادس؟ کدوم حدیث؟ من از ایشون توی گوشه ی وبم حدیث ننوشتم اگه منظورتان جملات بالای وبم یعنی : اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست و دوست داشتن کسی که سزاوار محبت نیست اسراف محبت است " اینا از دکتر علی شریعتیه وقتی حدیثی رو نشنیدید و مطمئن نیستید اسم امام معصوم رو پیش اون جمله نیارید که باعث جعل حدیث نشید. من رو با اسم وبم لینک کنید " اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست ... "
    سلام
    متشکرم بابت این اقدام ارزشمندتون.اوایل شعبان المعظم امسال برای اولین بار این دعای زیبا و انصافا روحبخش رو خوندم و بسیار لذت بردم.از اون سری دعاهاییه که آدم وقتی میخونش, گذر زمان رو حس نمی کنه

    سرفراز باشید


    یازهرای مرضیه
  • کوچه امید
  • با سلام خدمت شما ، این سخنان زیبا از امام سجاد و در بخشی از ابوحمزه ثمالی است.
    التماس دعا
    ......................................................................................................
    سلام. ممنون از نظرتون.
    اتفاقا تو دعای ابوحمزه یک همچین مظمونی است ولی این عبارات از مناجات شعبانیه استخراج شده است.

    یا علی مدد
    سلام /
    میبینم که همچنان پر قدرت در حال وب نوشتنید خدا قوت بسیار زیبا بود
    آه آه! شوقا الی من یزانی و لا اراه:
    آه آه! چقدر مشتاقم به کسی که او مرا می بیند و من او را نمی بینم ...
    الهی و ربی من لی غیرک .....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">