باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

خبرهای فاطمیه پشت درب خبرهای مشایی آتش گرفت

| سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۵۹ ق.ظ | ۴۵ نظر

چقدرخنده داره که با اینکه مولا به ما گوشزد می‌کند که مواضع من همانی است که صراحتاً اعلام می‌کنم، اما برخی می‌گویند آقا برای عموم مردم گفته است نه برای من!

چقدرخنده داره که با وجود انتقاد رهبری در مورد انعکاس سخنانشان از روزنامه‌هی خودی، باز هم اکثر رسانه ‌ها خودشان را معاف می‌کنند و انگشت اتهام را به روی دیگر رسانه ها نشانه می‌رود.

چقدرخنده داره که با اینکه رهبر صراحتاً اعلام می‌کنند که قضیه "مصلحی" قضیه ای کوچک بود و نباید به آن دامن زد اما بسیاری از رسانه ها به حکم ولایت، تیتر اول خبرشان را به این قضیه اختصاص دادند.

چقدرخنده داره که با وجود تأکید رهبری بر حفظ آرمش و دوری از القای  حاکمیت دوگانه، باز هم بسیاری از رسانه ها سعی دارند طوری  وانمود کنند که بین دولت و رهبری  فاصله افتاده است.

چقدرخنده داره که رسانه ها برای  افشای فساد و یا مشکلات اخلاقی و سیاسی افراد رقابت نفس گیر دارند و برای اینکه کدام سایت این خبر را اول کار کرده است سر و دست می‌شکانند!

چقدرخنده داره که با اینکه می‌دانیم فاصله حق و باطل چهار انگشت است و آبروی مؤمن از کعبه هم حرمتش بیشتر، اما بسیاری از خبرها و تحلیل ها را بدون صحت و سقم و فقط به اعتبار آنکه با اهداف و سلایق رسانیمان  همسو است منتشر می‌کنیم.

چقدرخنده داره که برخی افراد، اعتبار سخنان رهبری مبنی بر اینکه مسائل را اصلی و فرعی کنیم، را فقط یک هفته می‌دانند و بعد از مدتی کوتاه مسائل فرعی  جای مسائل اصلی را می‌گیرد.

چقدرخنده داره که با اینکه رهبر مدام بر بیداری اسلامی به عنوان اصلی ترین اتفاقی که در حال رخ دادن است سخن می‌گویند، اما بازهم تیترهای  تفرقه انگیز و جناحی در صفحه اول برخی از رسانه‌ها را آلوده کرده است.

چقدر خنده داره که منبع خبرهای رسانه های دشمنُ رسانه های به ظاهر دلسوز هستند.ای کاش سخنان رهبری را بر سلایق تعصب . حب و بغض‌هایمان ترجیح می‌دادیم.

چقدر خنده دار  که فقط گوشه‌ای از سخنان مولا را گوش می‌دهیم و برای شنیدن دیگر سخنانش، گوش هایمان را به اسم مصلحت به نشیدن وادار می‌کنیم. 

چقدرخنده داره که با اینکه مولا ما را به اخلاق مداری،  گسترش معنویت و اعتقادات و پرهیز از غیبت و تهمت در رسانه ها تأکید می‌کنند، اما خبرهای اخلاقی و معرفتی  جایی در صفحه اول رسانه ها ندارد.

چقدرخنده داره که اگر خبری راجع به راهکارهای امربه معروف، راهای مبارزه با شیطان، راهای حضور قلب در نماز و... را به روزنامه یا خبرگزاری ارسال کنیم، اگر آشنا داشته باشیم فوق زیادش آن خبر در جزییترین قسمت آن رسانه درج می‌شود.

چقدرخنده داره که من مجبورم برای جذب خواننده از تیتر سیاسی استفاده کنم و چقدر خنده داره  که شما برای آنکه تیتر این مطلب رنگ و بوی سیاسی داشت  بر روی این گزینه کلیک کرده‌اید.

میِترسم از روزی که برای تک تک کلماتی که در خبرهایمان منتشر می‌کنیم از سوی دادگاه الهی محاکمه شویم.

میترسم از زمانی که خبرهایم تیری باشد بر قلب مولا.

می‌ترسم از زمانی که  بین قرآن و مولا  و انتخاب یکی از آن دو مردد شوم.

می‌ترسم از زمانی که پرچم اسلام به دستم باشد ولی در سپاه دشمن بازی کنم.

خدایا ما را از خوارج قرار مده..

به امید آنکه اخلاق ناب محمدی در سیره رسانه‌های ما حاکم شود.

با تبعیت از خورشید  ولایت، به امید خدا بیداری اسلامی را تا قلب اروپا پیش خواهیم برد

 

حسن عبدالصمد

نظرات  (۴۵)

  • سربازان خودسر امام زمان
  • در برهه بیداری های اسلامی در منطقه خاورمیانه ، ضعف موجود در تشکل های دانشجویی خود را به خوبی نمایان ساخت و طرز فکر برادران صاحب جایگاه که در چندین سال گذشته به یک منش فکری تشکل پرستی تبدیل شده بود ، تنها دود حاصل آن به چشم مردم بی دفاع منطقه رفت ، بعد از دیدار رهبری عزیز با تشکل های دانشجویی بر آن شدم که یک مقاله بایگانی شده خود را کمی پرورش دهم و با نام " تشکل های با چاشنی خنثی " به پیشگاهتان تقدیم کنم ، باشد که مورد استفاده قرار گیرد .
    ((سربازان خودسر امام زمان ))
  • سربازان خودسر امام زمان
  • مستندی نفاق آلود با نام ،ظهور بسیار نزدیک است چند ماه پیش فضای مهدویت جامعه را چنان متاثر و حزن ناک کرد که اثر پلید ان تا سالیان سال بر گرده هر منتظر مهدویت خواه خواهد نشست ،چند ماه تحقیق کردم و دهها نقد و سخنرانی راجع به مستند ظهور بسیار نزدیک است را خواندم و چکیده ان را با مطلبی تحت عنوان "پناهیان ،مستند ظهور و چند سوال،به پیش گاه شما تقدیم می کنم تا شاید مورد تایید غایب همیشه حاضر گردد.(مطالب داخل این مقاله مستند است )
    _سربازان خودسر امام زمان _
    بابا!دست مریزاد به این قلم!
    عالی مینویسی!
  • محمدسعید رضوی
  • کسانیکه میخواهند سر به تن مجلس نباشد دلسوز استقلال مجلس شده اند...
    کلیدواژه های سخنان امام خامنه ای در جمع نمایندگان مجلس هشتم-8/3/1390
    دیروز عصر که خبر سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نماینده ها منتشر شد، دیدم بعضی رسانه ها سخنان ایشون رو مصادره به مطلوب کرده و به بدترین نحو ممکن پوشش داده اند. دیشب هم اصل صحبتها رو از تلویزیون دیدم
    البته صدا وسیما متأسفانه پاراگراف آخر صحبتهای رهبری رو که در مذمت تمجید از ایشان توسط یکی از نمایندگان بود سانسور کرد
    امروز صبح هم که روزنامه ها رو نگاه کردم دیدم همه یه جوری صحبتهای رهبری رو پوشش دادن که انگار در تمام صحبتها رهبری از دولت انتقاد کرده و به دولت توپیده اند بنابراین بر خودم لازم دیدم که کلیدواژه های صحبتهای ایشون رو استخراج کنم و قضاوت منصفانه رو بر عهده خوانندگان بگذارم

    راستی مطلبتو توی لینکهای روزانه می ذارم
  • ساره بخواند
  • http://sedation1.blogfa.com/
    خطاب به حمید رسایی
    متاسفانه سخنان اخیر شما در فارس را خواندم. می دانید دارید چکار می کنید؟ واقعا بردن نام کوروش و ابراز داشته های پیش از اسلام انحراف است؟ پس از العیاذ بالله خود رسول الله که از امثال حاتم طایی و در بعضی روایات حتی از انوشیروان تجلیل کرده خود از منحرفین بوده اند.. کمک به هنر مندان اسما مسلمان حرام است؟ پس مجددا باید گفت آن خدایی که دستور مولفه بین قلویهم را برای همین مسلمان نما ها صادر نمود از بیخ منحرف بوده است! نمی دانم انحراف را چه تعریف کرده اید اما قطعا مخلوط کردن اصل و فرع انحراف است. سخنان خاتمی ناظر بر همین انحرافات واقعی است. درست است. خط بازگشت اصلاحات آمریکایی دفیقا همین نظرات ایشان است. چیزی که خودشان نامش را استراتژی آغاز گذاشته اند. و این استراتژی چیست؟ تکرار تجربه مجلس سوم. چطوری؟ با متهم گردن خالص ترین افراد به ضدیت با رهبر. عین کاری که در مورد مجلس سوم انجام شد.
    ماجرا ها درست شبیه است به ماجرای نخست وزیری موسوی و تعلل رهبر انقلاب در پذیرش موسوی. همین باند سید مهدی هاشمی سید علی خامنه ای را متهم کردند که ضد امام است. با سخنان امام در مورد ولایت فقیه هم این سناریو تکمیل شد و شد نتیجه اش مجلس سوم. دلسوز ترین انقلابیون گمان کردند خامنه ای با امام زاویه دارد. الان هم دقیقا همان خط دارد پیگیری می شود.
    انتخابات مجلس نزدیک است و خیلی ها نقشه های جالبی دارند که مجلسی مدعی پیروی از ولایت و در واقع قاتل ولایت بر پا کنند. جالب اینکه ماجرا ها تمام شده مصلحی و احمدی نژاد هر دو به سر کارهایشان برگشته اند و هنوز دارند فتنه انگیزی می کنند.
    به کارتان ادامه دهید تا در کمتر از یکسال بقهمید حکمت جدا کردن فرعی و اصلی برای چه بود. تا امثال شما هستند ماجرای جنگ احد هر روز تکرار خواهد شد. البته خشن ترین استاد تجربه است...
    لینک زیر حاوی اطلاعات با ارزش و عبرتی تاریخی استhttp://rajanews.com/detail.asp?id=87605
    خنده داره که تاسخنان مولارومبنی براصلی فرعی کردن مسائل گوشزدمیکنیم انگ جریان انحرافی روبهمون میزنن!!!وخیلی گریه داره زمانیکه مدعیانی روبه فرمایشات مولاارجاع میدیم ودرعین بی شرمی میبینیم که میگن مولا....نمی...
    اللهم عجل لولیک الفرج..
    چه خنده دار است که محب ولایت باشیم و با این محبت از خار وجودمان، گلی برای نثار بر قدوم مولا نسازیم
    چه خنده دار است که محب ولایت باشیم و از ارتکاب مکروهی که محبوبمان را می آزارد بی قرار و نالان نگردیم، بی خیال از اینکه چه بسااسممان از طومار سربازی امام زمان(عج) خط بخورد
    سلام .چند روزه هر چی سعی می کنم تو وبلاگ های مختلف کامنت بذارم ،ثبت نمی شه ....راستش دلم از این قضیه که گفتید خونه. چند هفته است با خودم فکر می کنم چی شد که تو طالع من نوشتند عاشق حزب الهی بودن باش .هی با خودت فکر کن که باید سرباز امام زمان باشی یا لااقل اداش رو در آر،تلاش کن تا بلکه لا اقل خوب، انسان باشی هی بخون .پی گیری کن.حرص بخور چرا فلان هنرمند تربیت شده ی سکولاره اون فعال خبرنگاری اینطوریه اون نویسنده فرهنگش التقاطیه اون یکی شبیه خوارجه .حالا این وسط شما باشی بعد بیایندبهت بگند آدمی که اولین رایی را که به صندوق ریختی با اسم اون افتتاح کردی هم دارند دوره اش می کنند.می دانم البته خیلی ها از این آب گل آلود که شاید رخ دادنش برای هر مملکتی جز ما خیلی عادی باشد،ماهی می گیرند.اما تا نباشد چیزکی،مردم نگویند چیزها.من چیزها را باور نمی کنم اما چیزکی را چه ؟خبرها هم از همان منابعی است که در زمان انتخابات فتنه را توصیف می کردند و ما باور نمی کردیم و درست درآمد.می دانم خداوند حق راپیش می برد ما مهره ی شطرنجیم که خداوند هی نقشه را سخت و سخت تر می کند تا حرکت های ما نظاره کند که ما چه کاره ایم
    سلام جالب بود


    موفق باشید

    احمدی نژاد جدا نشده بود که برگردد. پوزش خواهی و غلط کردمهای امروز کیهان هم به همین دلیل است. واقعیت چیز دیگری است.
    ماجرا ها درست شبیه است به ماجرای نخست وزیری موسوی و تعلل رهبر انقلاب در پذیرش موسوی. همین باند سید مهدی هاشمی سید علی خامنه ای را متهم کردند که ضد امام است. با سخنان امام در مورد ولایت فقیه هم این سناریو تکمیل شد و شد نتیجه اش مجلس سوم. دلسوز ترین انقلابیون گمان کردند خامنه ای با امام زاویه دارد. الان هم دقیقا همان خط دارد پیگیری می شود. انتخابات مجلس نزدیک است و خیلی ها نقشه های جالبی دارند که مجلسی مدعی پیروی از ولایت و در واقع قاتل ولایت بر پا کنند. جالب اینکه ماجرا ها تمام شده مصلحی و احمدی نژاد هر دو به سر کارهایشان برگشته اند و هنوز دارند فتنه انگیزی می کنند. فکر می کنید نمی فهمم دارند سناریو مجلس سوم را تکرار می کنید و خالصترین نوکران ولایت را متهم به ضدیت با ولایت می کنند؟( لابد فهمیده اید که اخیرا محمد خاتمی هم حامی ولایت شده؟!!!)
    در این ماجرا اتفاقا پای مشایی در میان نبود و به قول همان پوزش کیهان موضوع داخلی وزارت اطلاعات بود ( که البته کسی نمی تواند واقعیت آن را افشا کند) . در سایر موارد هم خیلی تند روی و بی انصافی شد. نمی دانم این حضرات مدعی اصولگرایی چه جوابی برای اینهمه هیاهو دارند.
    سلام علیکم برادر حسن! خوبی؟!
    یادم نخواهد رفت روزی که تیتر کیهان و تیتر آرمان یکی شدند...
    و روز بعدش آقا در دیدار با فرماندهان ناجا از این تیترها انتقاد کردند...
    و متاسفانه کیهانی ها فکر کردند که آقا برای بقیه سخن می گویند، نه آنها...
    و من تازه فهمیدم که علی تنهاست یعنی چه...
    امام زمان، جانم به قربانت نیا که ببین مدعیان آمدنت سخنان نائبت را برای دیگران می دانند، نیا که دوباره کربلایی نشود...
    فی امان الله
    امان از دست رسانه ...
    سلام برادر .. مطلبت زیبا بود ولی من نمی تونم باور کنم که ابوبکر و عمری که نزدیکترین یاران رسول خدا بودند و فضیلت ها در موردشون هست قاتل دختر پیامبر باشند ..... من که فکر نمی کنم گرچه شیعه هستم و مجبور به تبعیت هستم
    با سلام دوست عزیز
    چرا از سایت جدید و بسیار عالی http://www.mehrstat.com استفاده نمی کنید؟
    امکان ایجاد دو نوع استت یکی بصورت دکمه و یکی دیگه مشابه سایت مهراستت که تعداد کاربران آنلاین رو نشون می دهد.
    بسیار عالی تر از وبگذر و پرشین استت
    سلام بزرگوار ، ایام شهادت ریحانه نبی (ص) تسلیت.
    با ولایت مداری یاس نبی اکرم(ص) بروزم و منتظرتون.
    ما با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم.
    یا علی
  • بی نام و نشان
  • سلام دوست عزیز.
    با مطلبی به عنوان سخنان مهم پناهیان در بیت رهبری در حضور احمدی نژاد،در مقابله و پرهیز از ولیجه بروزم.

    منتظر حضور پرمهرتان هستم
  • منتظران منتغم الحسین علیه السلام
  • سلام
    پیام تسلیت
    این ایام را تسلیت میگم به قطب عالم امکان مهدی فاطمه (س)،مراجع تقلید،و خدمت شما دوست خوبم.
    به علت تاخیر در ارسال پیام تسلیت بسیار بسیار معذورم (یک اتفاق ناگهانی باعث شد که نتونم در روز شهادت به نت دست رسی داشته باشم و به عاشقان آن حضرت تسلیت بگم ولی در عوض در کنار عاشقان دعا کردیم)
    زیبایی ناپایدار و فضیلت جاودانه است.
    سلامتی و فرج مهدی فاطمه (س) سه صلوات بفرست.
    التماس دعا
    خداحافظ
    سلام دلاور
    از مطالب ارزشمند و مفیدتان استفاده شد ممنون که خبر کردی.
    البته اینها همش گریه داره.بنده هم با نظر شما موافقم.
    انشاالله همه از منتظران واقعی امام عصر(عج) در سایه ولایت مطلقه فقیه باشیم.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدناالامام الخامنه ای
    یا علی با سیدعلی
    ممنون که اومدی و ابراز لطف نمودی
    سلام تسلیت عرض میکنم شهادت ریحانه النبی رو
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    من نمیدونستم
    سلام...این هایی که فرمودید گریه داره نه خنده... واقعا گریه داره. می ترسم.... و آمین به دعاتون.
    مطلب عالی بود برادر..خداقوت.
    چقدر خنده داره...
    خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است....

    الهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
    خدا قلم بصیر به هممون عطا کنه انشاالله
    چقدر خنده داره...
    خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است....

    الهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
    خدا قلم بصیر به هممون عطا کنه انشاالله
    ...و این نیز بگذرد.
  • بسیج دانشجویی رهروان نور اسکو
  • ما زنده به لطف و رحمت زهرائیم مامور برای خدمت زهرائیم

    روزی که تمام خلق حیران هستند ما منتظر شفاعت زهرائیم

    با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)

    با پستی تحت عنوان"نسل به نسل و سینه به سینه با ولایت تا شهادت"با موضوع روایت دلباختگی شهدا و ارادتشان به حضرت زهرا(س) و وظیفه امروز ما در میدان جهاد به روز و منتظر حضور گرمتان هستیم.

    یازهرا(س).............التماس دعا
    سلام مهربان و ممنون از حضورتان و کامنت پر محتوایتان و ایام فاطمیه را هم بشما و همه عاشقان حضرتش تسلیت می گویم و خوب نقل همیشه این بوده و بازار شایعات هم داغ وانچه مهم است که خدا خودش همه ما را عاقبت بخیر گرداند.بدرود.
    _________@@@@@@___________@@@@@
    _______@@@________@@_____@@_______@
    ________@@___________@@__@@_______@@
    ________@@____________@@@__________@@
    __________@@________________________@@
    ____@@@@@@___________________@@@@@@@
    __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
    __@@______________________________________@@
    _@@_________________@@@@@________________@@
    _@@________________@@@@@@_______________@@
    _@@@______________@@@@@@______________@@@
    __@@@@_____________@@@@____________@@@@
    ____@@@@@@______________________@@@@@@
    _________@@_________________________@@
    ________@@___________@@_____________@@
    ________@@@________@@@____________@@
    ________@@@______@@@__@__________@@
    _________@@@_____@@@___@@@@@@@
    __________@@@@@@@
    ___________________@
    ____________________@
    _____________________@
    _____________________@
    _____________________@
    ______________________@____@@@
    ____________@@@@___@@__@__@
    _____________@____@@_@__@__@
    ______________@@@____@_@@@
    _______________________@
    آپمممممممممممممممممممممممم
    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    سلام با همت آنلاین 313 بروزم

    1-
    سفیر ولایت دکتر محمود احمدی نژاد: خاکریز حضرت آقا را نشانه رفته اند

    http://hemmatonline313.blogfa.com/post-32.aspx


    2-
    حمله به مشایی و هراس از محبوبیت دولت

    http://hemmatonline313.blogfa.com/post-31.aspx

    3-
    آغوش گشوده مولا تو را می خواند.

    http://hemmatonline313.blogfa.com/post-30.aspx

    4-
    دکتر حسن عباسی در لباس رنجری+عکس

    http://hemmatonline313.blogfa.com/post-29.aspx

    5-
    روایتی دیگر از خروج هنرمندان متعهد هنگام سخنرانی مشایی / از 50 نفر تا 3 نفر

    http://hemmatonline313.blogfa.com/post-28.aspx

    6-
    آقای شریعتمداری! به کجا چنین شتابان!

    http://hemmatonline313.blogfa.com/post-27.aspx

    7-
    مکتب ایران به ابتکار چه کسی بود؟

    http://hemmatonline313.blogfa.com/post-23.aspx
    پرستوی مهاجرم چرا ز لانه میروی / مسافر خسته من چرا شبانه میروی . . .

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا
  • **شمشیر ولایت**
  • علیکم السلام.
    مطلب وبلاگ شما را خواندم و کلی استفاده کرده و آموختم،صراحتا اعلام می کنم که منتظر سخن رهبر هستیم.
    اینو گفتم که عده ای در این بین می خواهند میان رئیس جمهور و مردم تفرقه ایجاد بکنند به آنان می گویم که فردی در طول سال های گذشته از ولایت پذیری سخن گفته است بعید است این شایعات درباره ایشان واقعیت داشته باشد،انشاالله همین شایعه باشد و بس...
    متاسفانه همان طور که فرمودید برخی رسانه ها فقط برای جذب مخاطب اخبار کذب را در اختیار مردم قرار می دهند تا دیگران را به خود جذب کند.متاسفانه در کشور ما در کنار جهاد اقتصادی،جهاد فرهنگی هم باید ارتقا یابد،البته ارتقا یافته است منظورم این است بر سر زبان ها بیافتد...
    خطاب به رهبر عزیز:
    هر که هستم،هر چه هستم از تو مدد مطلبم و می گویم:مرگ بر ضد ولایت فقیه.
    سلام علیکم
    شهادت حضرت زهرا تسلیت و قدوم شهدا به شهر مشهد تهنیت ...

    با اینکه اصلا نه توان و نه قوت به روز شدن بود اما شدیم ...

    گرچه دل خون از بحرین داریم ...

    با مطلب مصاف مبارز(قیاس دو نظریه پرداز انقلابی، دکتر شریعتی واستاد مطهری) به روزم

    حتما بیاید . در این مطلب به شدت عقایدم بیان شده در هدایت آن کمک کنید
    سلام
    ملب و تا ته خوندم
    عالی بود
    فقط اون خطی که درشت کردی یعنی چی؟
  • محمد حسین اکبری
  • سالهاست
    از میان کوچه های کربلا، نجف، دمشق
    بی صدا عبور می کنی
    زخمهای کهنه را مرور می کنی
    عصرهای پنجشنبه بی گمان
    قبل از آمدن به کاظمین و سامرا
    دل به خلوت مدینه می زنی
    آه ای غریبه ای که نسبتت به مادری عزیز می رسد
    عصر فاطمیه در کدام کوچه مدینه سینه می زنی؟
    سلام این پستتون رو خوندم
    واقعا خنده داره.خنده داره که شهادت مادر ساداته و در جایی دیگه دولت ما به خاطر جزیی ترین مسائل کارنامه خودشو خراب میکنه. . .
    با اجازه شما با ذکر منبع این مطلبو در وبم کپی کنم
    خوشحال میشم بهم سر بزنید و نظرتونو بیان کنید
    منتظر حضورتان هستم و مایا به تبادل لینک هستم
    سلام.ببخشید چی رو برام ارسال میکنید؟داشگاه ازاد شیراز(پردیس)
    سلام. شهادت جانسوز اولین حامی ولایت، حضرت فاطمه زهرا(س) تسلیت باد.
    به روزم.
    التماس دعا.
    ممنونم از لطفت. شمام لینک شدی
    سلام بزرگوار
    کارت درسته
    احسنت برشما
    ایشالله که موفق باشی
    یاعلی سیدعلی
    حکایت موسی

    به موسی گفت حق که ای مرد اسرار
    چو تنها می نشینی دل نگه دار
    و گر با خلق باشی -مهربان باش
    در آن ساعت نگهدار زبان باش
    و گر در ره روی سر پیش می دار
    نظر در پیش پای خویش میدار ....

  • **شمشیر ولایت**
  • با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرامی.

    ما مردم «مسلمان»ایران می گوییم که هر شخصی باشد و در هر جایگاهی که قرار گرفته باشد،از فرامین رهبری اطاعت نکند،با شخص بر خورد می کنیم،آقای احمدی نژاد تا زمانی برای مردم ارزشمند و محبوب است که مطیع فرامین رهبری بوده و مدیریت را طوری انجام دهد که در زیر شاخه اش افرادی همچون مشایی نباشد و به خاطر برخی کینه و دل بستگی خود با بعضی اشخاص با این نظام وجایگاه بازی نکند.
    «برای خواندن ادامه مطلب به وبلاگ مراجعه کنید»
    لطفا نظر خود رو درباره سوالات مطرح شده در وبلاگ بیان کنید.

    نکته: هنگام بروز رسانی وبلاگ خود ما را باخبر کنید.

    بروزم

    منتظر حضور پرمهرتون هستم
    °°°°°°°°°°°°|/
    °°°°°°°°°°°°|_/
    °°°°°°°°°°°°|__/
    °°°°°°°°°°°°|___/
    °°°°°°°°°°°°|____/°
    °°°°°°°°°°°°|_____/°
    °°°°°°°°°°°°|______/°
    °°°°°°______|_________________
    ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
    ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
    *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
    آپم
    سلام
    خدا قوت
    با اخراجی ها بروزم
    منتظر نظرات ارزشمندتون هستم
    التماس دعا
    سلام نوشتتون اقعا خوب بود حرفایی که من توی این مدت به خیلی ها گفتم اما کو گوش شنوا دیگه تو عزاداری ها به جای اسم حضرت زهرا از سیاست حرف میزنن خدا کمکمون کنه منم باشعری از حضرت زهرا به روزم منتظرتون هستم یا علی
  • مهدی نعمت نژاد
  • سلام
    از مطلب خوب و روشنگرایانتان تشکر می کنم
    موفق باشید
    سلام
    خیلی زیباست مطالب وبلاگتون
    استفاده کردم
    منتظرم تو هم بیای نظر تو بگی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">