باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

تورو خدا گوشی روقطع نکن.کارت دارم خدا

| سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۵ ب.ظ | ۶۲ نظر

تورو خدا گوشی روقطع نکن.کارت دارم خدا..

الو.....الو.......

خدا میشنوی......داری صدامو.....این صدای یه بنده گناهکارته

الو......الو.....بزار بیام ایورتر....آهان.....اومدم سمت رمضون......

ببخشید خدا

آنتن میده؟.....آخ یادم رفت....سلام خدا جون.....

شرمنده میدونم یه سالی بد کردم یه عاااااااااااااااالمه گناه.....

حالا اومدم بگم که....الو....

غلط کردم ..نفهمیدم...نمیدونستم اینقدر دل امام زمانم (عج) خون میشه...

تو رو خدا قطع نکن...به امیدی اومدم....میدونم ارحم الراحمینی.

الو ...الو.... صدا میاد....آهان...شرمنده مزاحم شدم...همیشه مزاحمم...

ولی به خدا اینبار فرق داره...با یه دل شکسته اومدم.....دلم خیلیوقته تنگ شده بود...

خجالت میکشید بیام...دیدم تا رمضون میاد منم خودم بندازم وبیام مهمونی...

خدایی دلم یه عاااااااااالمه تنگ شده...

برا خودتون...برا حالای خوش معنوی...برا مناجات..برا دعای ابوحمزه...برا العفو..برا الغوث..

برا دونه دونه اسمتو گفتنا..برا تا سحر بیدار موندنا...سرمو بزارم رو خاکو....بقیشم خودم میدونم

خودت...الو .....الو........الو.....قطع کردی....الو.... نه...

مامانم میگه...نه همه میگن....مهمون حبیب خداست....خوب منم میهمونم.....این سی روز تحملم کن....

کمکم کن تا اول....نه اول کمکم کن تا مهمون خوبی باشم....بعد کمکم کن...خودت میدونی چیو میگم...

(میگن شنود داره)الو ....الو....فقط اینو بگم ...بس....میدونم سر تون شلوغه....

الهی وربی من لی غیرک.......

چی ...یکم بلنتر بگو تا بشنوم....آهان....از رگ گردن به من نزدیکتری....خوب بعدش...تو بیشتر دلت برای ما تنگ شده...وای خدا مستم کردی...

وای دیونم کردی خدا یه چیز دیگه بگو تا دیونت بشم....بلند بگو....

(کسی که مرا طلب می کندمی یابد مرا
کسی که مرا یافت می شناسد مرا
و کسی که مرا دوست داشت عاشق من می شود
وکسی که عاشق من می شود منم عاشق او می شوم
و کسی که من عاشق او بشوم او را می کشم
و کسی را که من بکشم
خون بهایش بر من واجب است
پس خون بهای او من هستم)

 

گمنام

خدایا مهمون نمیخوای؟

خدا

نظرات  (۶۲)

سلام حسن جان
بازم بهت به خاطر وبلاگ خیلی مفیدت بهت تبریک می گم.ولادت امام حسن مجتبی رو از صمیم قلب بهت تبریک می گم.من لینکت کردم، اگه مارو لایق دونستی لینکمون کن.
در ضمن رو منم همه جوره میتونی حساب کنی.(هرکاری برای توسعه ی اسلام)
ری که وطنم جایی جز جای او نیست

و جالب است که او هم در قالب جا نیست

و کیست که بداند وطن من چیست ؟

سلام خیلی پر محتوا بود و همچنین زیبا بود . امیدوارم موفق باشی خدانگهدار یاعلی منتظرتم
خداااااااااااااااااااااااااااا تو رو به خداییت قسم کمکم بنده تو باشم ...بنده تو ...
پرهیزگار را سه نشانه است:

اخلاص در عمل

کوتاهی ارزو

بهره گرفتن از فرصت ها
سلام اقا حسن
ببخش دیر اومدم
ممنون خبر کردی


کوله بارت بربند
شاید این چند سحر فرصت آخر باشد
که به مقصد برسیم
بشناسیم خدا
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم
می شود آسان رفت
می شود کاری کرد که رضا باشد او
ای سبکبال
در این راه شگرف
در دعای سحرت
در مناجات خدایی شدنت
هرگز از یاد مبر
من جا مانده بسی محتاجم
  • سلمان آنلاین
  • سلام

    بنده کلیپ صوتی دعای کمیل استاد صمدی رو دارم - اما چگونه به دست شما برسونم؟؟
    لینکت کردم با افتخار خیلی خوبی
    دمت گرم
  • اشاره نشانه ها
  • راستی منبع حدیث یادم رفت.

    مستدرک الوسائل جلد 18 صفحه 419
    سلاااام
    خدا گوید:
    تو ای والاترین مهمان دنیایم
    و ای زیباتر از خورشید زیبایم
    بدان آغوش من باز است....شروع کن
    یک قدم با تو ، تمام گام های مانده اش با من!
    التماس دعا
    سلام با مطلبی در باره جنگ سایبری به روزم حتما سر بزنید
    یا علی
    حزب الله
    با سلام و تبریک به مناسبت فراررسیدن ماه مبارک رمضان .ضمن تشکر از مطالب خوبتان انشالله موفق باشید.ضمنا برادر شدیدا التماس دعا.
    مسئله‌ى انتظار هم که جزء لاینفک مسئله‌ى مهدویت است، از آن کلیدواژه‌هاى اصلى فهم دین و حرکت اساسى و عمومى و اجتماعى امت اسلامى به سمت اهداف والاى اسلام است؛ انتظار؛ انتظار یعنى ترقب، یعنى مترصد یک حقیقتى که قطعى است، بودن؛ این معناى انتظار است. انتظار یعنى این آینده حتمى و قطعى است. «رهبرمعظم انقلاب»
    یا الله
    بسم الله الرحمن الرحیم

    *انتشار مفاتیح الحیات(جلد دوم مفاتیح)، با اشراف کامل آیت الله جوادی

    *امام خامنه ای: فلسفه، فقه اکبر و پایه دین است!

    *اندیشه سیاسی ابن سینا

    *چه بسیار کم اند روزه داران ؛ حدیثی شریف

    *جشن تکلیف ابتکار ابن طاووس ؛ آیت الله جوادی

    *ذکری مجرب جهت حیات عقل و صفای نفس ؛ علامه حسن زاده

    *تساوی حقیقت زن و مرد ؛ استدلال زیبای آیت الله جوادی

    *دو، وجود ندارد...

    و ......
    ممنون
    منتظر پست جدیدتون هستم
    یا علی
    سلام ممنون از حضورتون گرمتان
  • اشاره نشانه ها
  • سلام
    خوشحالم که روسیاه نشدم خدمتتون و پیداش کردم

    من سالنی اعطیته و من اعطانی شکرته و من عصیانی سترته و من قصدنی ابقیته و من عرفنی خیَرته و من احبنی ابتلیته و من احبته قتلته و من قتلته فعلی دیته و من علی دیته فانا دیته

    ببخشید دیگه چون حرکه هاشو نتونستم بزارم
  • فانوس دریایی
  • سلام
    "خدایا!
    آشنا دیدمت و غریبانه عاشقت شدم
    بخشنده پنداشتمت و گنهکار شدم
    گرم دیدمت و سردترین لحظه به سراغت آمدم
    ولی...
    تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی؟!..."
    در عین سادگی بسیار زیبا بود. ممنون
    التماس دعا
    سلام
    زیبا بود
    این روزها هرکسی رو که میبینی داره با خدا تلفنی حرف میزنه
    والحق خدایی داریم کسی پشت خط نمیمونه و واسه کسی بوق اشغال پخش نمیشه
    موفق باشید و التماس دعا
  • یک بنده ی خدا
  • سلام دوست عزیز
    ممنون از مطلب قشنگ و زیباتون.
    به واقع حال و هوای این ماه همین طوره.
    ضمنأ من حدیث پایان مطلبتون رو یک جا خونده بودم و میدونم منبعش رو هم نوشته بود.فکر میکنم درست باشه؛هرچند کتابش رو پیدا نکردم که منبع رو براتون بنویسم.
    التماس دعای فراوان
    ببینم چی میشه امیدوارم بتونم 1طرحی بزنم.
    www.khmj17@yahoo.com
    من تهران ساکن نیستم من ساکن اصفهانم میتونم کمکی کنم؟؟؟
    ممنون از لطفتون ، شما نسبت به وب من لطف دارید.
    من زمانی که برای شما نظر دادم هیچ کس استفاده نکرده بود ولی ایرنا این عکسها رو کامل گذاشت که پر بیننده ترین عکس بود.
  • اشاره نشانه ها
  • سلام

    سال پیش دنبال منبع این حدیث بودم که به حدیث دیگری برخورد کردم و جایی یادداشت کردم سعی میکنم پیداش کنم و خدمتتون تقدیم کنم.
    موفق باشید.
    سلام
    من در دو قدمیه ازدواج هستم اما کسی که دوستش دارم داره ترکم میکنه
    دوتاییمون حالمون خرابه
    میدونم چی میگی اصل باید درست باشه کیس برای من زیاده ولی هنوز کسی رو که واقعامثل خودم باشه پیدا نکردم تنهایی خیلی سخته .من خیلی بیش از او ن چه که فکر کنی تنهام.امید وارم خدا بهت کمک کنه .
    بسم الله
    با سلام
    بی اجازه از نظرتون در شعر استفاده کردم و یک بیت بهش افزودم
    شرمنده
    ممنون از اینکه به کوچکتر ها هم سری می زنید
    یا حق
    آپــــــــــــم

    ..........................

    منم دلم تنگ شده ..............
    سلام .. بیایید / بخوانید .. کمی هم از عمق ِ دل دعایش کنید .. نفس های پاک را امیدیست برای اجابت :(
    ماهمه دل تنگیم همه عاشقیم ندیده عاشق شدیمو ندانسته دیوانه میشویم بی خبرمیرویمو بی دلیل با او حرف میزنیم اما یعنی اون گوش میکنه ؟یعنی جواب میده ای کاش جواب میداد . که به خودش قسم خسته شدم . شادو پیروز باشید.
  • سید احمد مصطفوی
  • با عرض سلام خدمت شما دوست ارزشمند و گرامی

    در بین دوستانِِ غائب بی غروب لینکتان کردم ضمنا

    با دوبیتی و شعر و کلیپ گلایه بعد از چند ماه غیبت

    به روزم و منتظر نظر سازندۀ شما .
    سلام
    زیبابود ولی یه مشکل داشت
    احساس می کنم تلفنی با خداصحبت کردن یعنی جسمیت بخشیدن به خدا که جایز نیست...
    التماس دعای فرج
    سلام

    عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک
    سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم
    به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست
    فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک
    التماس دعا
    سلام
    متن خیلی قشنگی بود.
    یه سوال...آرم پرشین بلاگ رو یرا چی گذاشتید اون بالا؟
  • قلم سرخ(بارون قدیمی)
  • سلام
    از این قسمت خیلی خوشم اومد:
    خدایی دلم یه عاااااااااالمه تنگ شده...

    برا خودتون...برا حالای خوش معنوی...برا مناجات..برا دعای ابوحمزه...برا العفو..برا الغوث..


    فرا رسیدن این ماه مبارک را تبریگ می گم
    ما را هم سر سفره های افطارتون دعا کنید
    با موضوع تفحصی در تفحص به روزم
    منتظرم

    .
    .
    از صبح تا ظهر،هفت شهید کشف شد.رمز حرکت آن روز امام رضا (علیه السلام)بود؛یا امام هشتم.حتما شهید دیگری نیز کشف می شود،اما خبری نشد خبر رسید امام جماعت مسجد امام صادق (علیه السلام)در شهر العماره عراق ،نزدیک به صد و پنجاه پیکر را آورده است به ما تحویل دهد.موجی از شادی در بین بچه ها حاکم شد.سرقرار رفتیم.اجساد داخل یک کانتینر بود.یکی یکی آنها را از ماشین پیاده کردیم،اما همه اجساد عراقی بود که خودمان کشف کرده و تحویلشان داده بودیم و آنها هم اجساد را مخفی کرده وبه خانواده ها نداده بودند.از بین آن همه جسد عراقی،پیکر یک شهید کشف شد.با هفت شهید کشف شده ی صبح ،شد هشت شهید.جالب بود؛اما از آن جالب تر ،نوشته ی پشت لباس آن شهید بود((یا معین الضعفا))

    یاعلی
    لبیک یا امام خامنه ای
    سلام وبلاگ معنوی و آرامش بخشی دارین انشا..که همیشه با خدا باشین و عاقبت به خیر بشین...
    به وبلاگ 5 نفره ی ما هم سر بزنین خوشحال می شیم...
    راستی اگه مایل به تبادل لینک هستید ما رو به لینکاتون اضافه کنید...
    ممنون..
    با اجازه تون ما شما رو لینک کردیم
  • ما بیشماریم
  • سلام گل پسر خوبی؟
    ممنون که اومدی نظرت هم سرمه چشمامون اصلاح شد
    مطالبتون عالیه واقعا انشالله سرفرصت برا مطالعه دقیق خدمت می رسیم

    اومدم بگم اولین روز ماه رمضونت گابول باشه
    بعدشم موقع افطاری بی معرفتی اگر دعامون نکنی...

    اللهم عجل لولیک الفرج/تاظهور...
    یا علی ع
    مامانم اینا!!!!!!!!!!!
  • سجاد شاکری
  • سلام و رحمت خدا بر شما
    شاهد اقدامات فرهنگی شهرداری تهران در آستانه ماه مبارک رمضان باشید
    با " غرق در آب - غوطه ور در آتش " بروزم
    آدرس لینک مستقیم:
    http://sadjadshakeri.persianblog.ir/post/67/
    یا حق
  • متفکر احمق
  • سلام .متن جالبی بود .خیلییییییییییییییییی
    من با تابش گرمایی به روزم...
  • ته مانده حرف های دلم (فاطیما)
  • سلام
    خیلی قشنگ بود

    انشالله بتونیم از این مهمونی دست پر بیرون بیایم
  • شازده کوچولو
  • سلام
    به ماه رمضان که می رسم
    به خودم می گویم
    چو درد در تو نباشد
    که را دوا بکند
    سلام
    رمضان مبارک
  • شمشیر ولایت
  • رمضان، ماه میهمانی حضرت حق

    رمضان، ماه گامهای عاشق رهسپار

    رمضان، ماه اشکهای چشم در سجده‌ های الهی

    رمضان، ماه نورانی خدا،ایام توبه و توجه به پرودگار فرا رسید.

    جه دلنواز است آوای ربنا،آوای خوش خـــــــــدا ، خـــــــــــدا

    حلول ماه رمضان ماه رحمت و غفران الهی بر مردم ایران اسلامی مبارک باد . ...

    بروزم

    «لطفا پس از بروز رسانی ما را با خبر کنید»

    منتظر حضور پرمهرتان هستم
    سلام
    ببخشید که دیر جواب دادم
    خب چه جوری از تنهایی بیام بیرون
    لهی ...
    قلبی پراز زشتی و دستی پر از گناه دارم اما به فضل و جود تو هم نگاه دارم

    به قول یه بزرگی خدواند به خاطر گناهان ما ارحم الراحمین و ستار العیوب شد
    نا امید نباشیم...

    زیبا بود مثل همیشه
    التماس دعا
  • شمشیر ولایت
  • رمضان، ماه میهمانی حضرت حق

    رمضان، ماه گامهای عاشق رهسپار

    رمضان، ماه اشکهای چشم در سجده‌ های الهی

    رمضان، ماه نورانی خدا،ایام توبه و توجه به پرودگار فرا رسید.

    جه دلنواز است آوای ربنا،آوای خوش خـــــــــدا ، خـــــــــــدا

    حلول ماه رمضان ماه رحمت و غفران الهی بر مردم ایران اسلامی مبارک باد . ...

    بروزم

    «لطفا پس از بروز رسانی ما را با خبر کنید»

    منتظر حضور پرمهرتان هستم
    با سلام و احترام
    با تمام وجود تلاش کنیم مذهب شیعه را ترویج نماییم ،کم کم اصول و ارکان در دست فراموشی هستند.شاید درد انتظار بزرگترین درد باشد ولی درد عظیم تر فراموش کردن اماده سازی زمینه ظهور است و ظهوری صورت نمیگیرد مگر در صورت خواستن قلبی ما.....
    و اگر بدانید که تا چه اندازه به سخن گفتن با او مشتاقید هر لحظه از این عشق جان میدادید
    ارام بگویید و شمرده او نامحدودی است که برایش نه مکانی وجود دارد و نه زمانی ارام و شمرده بگویید این پدر مهربان همه را می شنود و بهترین را برایتان می خواهد فقط به او تکیه کنید کافیست
    استفاده نمودیم و برای سایر دوستان نیز فرستادیم
    قلمتان استوار و افکارتان در راستای دولت کریمه مهدوی
    بروزم با تکمیل دین به شیوه نبوی....
    منتظر نظرات مهربانتان
    اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    التماس دعا با حاجاتی روا.....
    سلام
    بابا!خوش بحال شما وضعتون خوبه !به روزید!
    ما خیلی هنر کنیم, به ماهیم!!...
    ما رو با خودتون مقایسه نکنید لطفا!
    در ضمن مطلبی مربوط به نشریه مونم اگه داشتید, تو این قحطی مطلب, با کمال میل پذیرا هستیم



    این مطلب رو هم خوندم.خیلی خوب بود...اگه غفلت و ناامیدی رو کنار بذاریم,خیلی چیزا درست میشه.
    موفق باشید


    یاعلی
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
    ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
    ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ یا امام خامنه ای ִ \
    ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
    ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
    ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
    ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
    ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
    ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ۞ִִ ִ ִ ִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

    سلام
    وب خوبی دارید خدا قوت
    ایشاالله به وب منم بیایید و نظر بدید
    من افتخار می کنم آری خدا کند
    جانم فدای حضرت سید علی شود
    یاعلی
    حزب الله
  • فاطمه***محکم
  • سلام..نه ...رمنده! خودم یاد ندارم ....لطف یک دوست بود به اصرار بنده ... در دسترس نیستند وگرنه میگفتم براتون درست کنند...شرمند..التماس دعا...یاعلی
  • سلمان آنلاین
  • سلمان آنلاین - با سلام و با تبریک حلول ماه مبارک رمضان -

    اقامه نماز ظهر و عصر در ایام ماه مبارک رمضان به امامت رهبر انقلاب:

    "امسال نیز به روال سال‌های گذشته، از ابتدای ماه مبارک رمضان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) اقامه می‌شود.
    این مراسم از فردا سه شنبه 11 مردادماه 1390، همه روزه به جز روزهای جمعه تا روز پایانی ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و مردم مومن و روزه دار می‌توانند برای شرکت در این مراسم معنوی به حسینیه امام خمینی(ره) واقع در خیابان فلسطین جنوبی، تقاطع آذربایجان مراجعه کنند.
    ضمناً جزء خوانی قرآن (به روش ترتیل) هر روز یک ساعت قبل از اذان ظهر برقرار می باشد."

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    برنامه سخنرانی حضرت استاد صمدی آملی در ماه مبارک رمضان:

    1- روزها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مسجد اعظم تجریش.
    2- دهه اول ماه رمضان - ساعت 23 - تهرانپارس - خیابان استخر - بوستان ششم غربی - مکتب الذاکرین
    با سلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان

    آیا وظیفه خداست که مفاسد را به اصلاح آورد یا وظیفه مسلمانان است؟

    آیا باید به او یادآوری کرد که به فکر گرسنگان باشد یا مسلمانان را جنباند و از آنان خواست که برای درمان فقر و ستم ، همدلی و همدستی کنندو ستمگران و غاصبان و زراندوزان و رباخواران و حرام خواران را به چوب قانون و عدالت ، بر سر جای خو نشاند؟
    ما منتظر نظرات و پاسخ های خوبتان هستیم.
    یا علی
    التماس دعا
  • توصیف ترکش‌های دانشجویی
  • کاش در این رمضان لایق دیدار شوم / سحری با نظر لطف تو بیدار شوم */*
    کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان /
    تا که همسفره تو لحظه افطار شوم */*
    التماس دعا
    التماس دعای زیاد داریما ...
    فراموشمون نکنین
  • متفکر احمق
  • امشب باز پنجره های ملکوت به بهانه ای دیگر گشوده می شود ....چه خدای عاشقی که ناز بنده می کشد ،گناه می خرد و بهشت می فروشد....حلول ماه مبارک رمضان مبارک...
    عالی بود دم افطاری
    ممنون که با نظرات خوبتون منو خوشحال می کنید.
    می دونی اگر یک کمی از این واقعیت ها رو کمی بهتر ببنیم زندگیهامون گلستان می شه امروز یک پیام خصوصی داشتم که خانمی نوشته بود که چرا با این مطلبت خانم ها رو زیر سوال بردی خانم ها چقدر باید زجر بکشند هم این دنیا هم اون دنیا پس آقایون چی که چه کارهایی که نمی کنند و .... خوب منم فقط تونستم بگم که برای آقایون هم داریم. به نوبت.
    در ضمن یک سری عکس از بازارهای رمضان گذاشتم نمی دونم بدرتون می خوره یا نه امیدوارم که بتوانید استفاده کنید.
    التماس دعا
    وقت دعای ابوحمزه سلام منو به خدا برسونید
    سلام آپم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم امیدوارم که هر حاجتی که دارین تو این ماه عزیز برآورده بشه و هرچی که از خدا بخواین به برکت این ماه مبارک خدا بهتون بده.
    سلام
    نمیدونم موقع نوشتن این پست خودتون چه حالی داشتین، به ما که موقع خوندنش حال خوبی دست داد...
    حرفهای ساده گاهی چنان بر دل می نشینند که...


    التماس دعا
  • درست بدانید...
  • سلام دوست گلم
    خوبی داداش؟؟؟
    ممنون از لطفت
    پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رو تبریک میگم
  • اشاره نشانه ها
  • سلام

    این حدیث قدسی پایان مطلبتون رو بنده هر چی گشتم یه منبع معتبر براش پیدا نکردم.البته حدیث دیگری پیدا کردم با نام و نشان که این حدیث نبود شبیه این حدیث قدسی بود.نمیدونم حالا این حدیث رو باید معتبر گرفت یا نه اگر شما در جریان هستید به ما هم اطلاع بدهید.

    موفق باشید و التماس دعا
  • بنده حقیر خدا
  • خداوند را سپاس می گویم و حمد می گذارم که وقتی او را می خوانم , پاسخ مرا می دهد در حالی که وقتی او مرا می خواند من در پاسخ گفتن به کاهلی و کندی می ورزم .
    خداوند را سپاس می گویم که می خواهد با من دوستی ورزد در حالی که به من هیچ حاجتی ندارد و خداوندی را حمد می گویم که چندان با من حلم می ورزد که گویی من هیچ گناهی نکرده ام
    پس پروردگارمن شایسته ترین کس نزد من و سزاورترین است برای من او را حمد بگویم.
    قسمتهایی از دعای ابوحمزه ثمالی.

    موفق باشید التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">