باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

تصاویری برای دوست داران آمریکا!

| سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۳ ب.ظ | ۴۰ نظر

پایگاه اطلاع رسانی عرب 48نوشت: از جمله سوال‌هایی که پس از چند سال‌ خروج اشغالگران آمریکایی از عراق هنوز در محافل بین المللی و عراقی مطرح است، این که آیا آمریکایی‌ها از سلاح‌های هسته‌ای در جنگ خویش علیه عراق استفاده کردند یا خیر؟
این سوالی است که چندی پیش و برای چندمین بار در برنامه‌ای مطرح شد که رادیو "France Info " با مشارکت مجله فرانسوی "Paris-Match " درباره اوضاع کودکان شهر فلوجه آن را پخش کرد.

* فلوجه دژ انتفاضه به اشغال نظامیان آمریکایی درمی‌آید

در آوریل سال 2004 شهر فلوجه که تقریبا در 50 کیلومتری بغداد قرار دارد و دژ انتفاضه عراق بشمار می‌آمد به اشغال نیروهای آمریکایی درآمد و نظامیان آمریکایی هر آنچه خواستند با این شهر کردند. از آن زمان تا کنون وجهه مشخصه این شهر که به یکی از خصوصیات دائمی آن تبدیل شده، به دنیا آمدن کودکان هیولایی است و به نوشته مجله پاریس مچ هم اکنون داشتن حداقل یک کودک هیولایی در خانواده‌های ساکن فلوجه به امری عادی و طبیعی تبدیل شده و هیچ آمار رسمی درباره تعداد این نوع کودکان در این شهر بطور خاص و در سراسر عراق بطور عام ارائه نشده است.

* تاکید اسکای نیوز انگلیس بر تولد کودکان هیولایی در فلوجه

این فقط مطبوعات یا رادیو و تلویزیون فرانسه نیستند که به توجه‌اشان به کودکان هیولایی فلوجه جلب شده، بلکه پیش از آن و در می سال 2008 تلویزیون "اسکای نیوز " (Sky News) انگلیس نیز از بالا بودن میانگین به دنیا آمدن کودکان هیولایی در فلوجه سخن گفته بود و در همان سال سخنگوی سازمان مردمی دفاع از حقوق بشر "ONG " از تولد 200 مورد کودک هیولایی در فلوجه پس از انفجار بمب در این شهر سخن گفته بود

* اعتراف پزشک بیمارستان فلوجه بر به دنیا آمدن اینگونه کودکان

یکی از پزشکان دارای برد تخصصی کودکان در بیمارستان شهر فلوجه در مصاحبه با روزنامه گاردین تاکید کرده بود که وی حداقل 37 مورد کودک هیولایی را به دنیا آورده و خود دارای سه کودک 3 تا 6 ساله است که قادر به راه رفتن یا به تنهایی غذا خوردن نیستند.

* هراس پزشکان دیگر از سخن گفتن درباره اینگونه کودکان

اما دیگر پزشکان بیمارستان شهر ترجیح می‌دهند، سکوت کنند و اگر هم قرار باشد، سخنی در ارتباط با تولد اینگونه کودکان بگویند، تا جای ممکن از اراتباط دادن موضوع به نبردها و جنگ‌هایی که در سال 2004 شاهد آن بود، پرهیز و پیش‌بینی می‌کنند، علت تولد چنین کودکان هیولایی آلودگی هوا، تشعشعات، آلاینده‌های شیمیایی، داروهای مورد استفاده در دوران بارداری، سوء‌تغذیه و استرس‌های مادر باشد.

* تولد کودک سه‌سر

در مارس 2010 این بار نوبت خبرنگار بی‌بی‌سی بود تا موضوع کودکان هیولایی فلوجه سوژه خبرهایش باشند و آنچه توجه وی را به این کودکان جلب کرد،‌ تولد یک کودک سه سر در این شهر بود؛‌ مورد بسیار نادری که در شرایط عادی امکان وقوع آن وجود ندارد.

* عراق و کشتارهای سازمان‌یافته

در سال 1991 آمریکا به عراق حمله کرد و به اعتراف مقامات آمریکایی، ارتش این کشور 940 بمب حامل اورانیوم و 14 هزار توپ و حدود 50 هزار موشک و 88 هزار بمب به سوی مناطق مختلف عراق شلیک کرد که قدرت تخریبی این بمب‌ها 7 برابر بیش از بمب‌های به‌کار رفته در دو شهر ژاپنی هیروشیما و ناکازاکی پس از بمباران توسط بمب اورانیوم و دومی توسط بمب پلوتونیوم بود و با پایان یافتن این جنگ بین 350 تا 400 تن از بقایای بمب‌های اورانیوم رقیق‌شده روی اراضی‌ای که میدان جنگ به‌شمار می‌آمد، در عراق به‌جای ماند.

* یک میلیون کودک قربانی جنگ آمریکا در عراق

در نتیجه استفاده از این سلاح‌های تحریم‌شده بین المللی و بنابر آنچه روزنامه انگلیسی ایندیپندنت یادآوری می‌ کند، قربانیان این سلاح‌ها نیم میلیون کودک عراقی مبتلا به سرطان بودند، همان‌گونه که حدود یک میلیون کودک عراقی نیز به دلیل ابتلا به بیماری‌های ناشی از تشعشعات جان خود را از دست دادند و میزان تولد کودکان عقب‌مانده و مبتلا به نواقص مادرزادی به شکل چشم‌گیری کاهش یافت و انتظار می‌رود این عقب‌ماندگی‌ها و نقص‌ها به شکلی عیان‌تر و فراگیر و بیشتر در نسل‌های بعدی عراقی‌ها رؤیت شود.

* گواهی و شهادت پزشکان متخصص

- دکتر "عمار وجیه ": در دهه شصت قرن گذشته دارویی به نام "تالیدو مالید " کشف شد که وقتی در آزمایشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت، محققان به این نتیجه دست یافتند که زنان باردار در صورت استفاده از این دارو کودکانی فاقد عضو یا فاقد یک طرف بدن به دنیا خواهند آورد که در زمان خود ضجه‌ای در جهان ایجاد کرد و شرکت تولیدکننده این دارو وادار به پرداخت غرامت شد، اما امروز ملاحظه می‌کنیم که عراق به آزمایشگاه تجربه آثار این‌گونه دارو تبدیل شده و مشاهده می کنیم در این کشور هرروز کودکانی به دنیا می‌آیند که بر اثر در معرض تشعشعات بودن مادران در نتیجه استفاده از سلاح‌های نامتعارف و تحریم‌شده بین المللی مبتلا به نواقص و عقب‌ماندگی‌های مادرزادی هستند.

* مهمترین عقب‌ماندگی‌های موجود میان کودکان عراق

وی تاکید می‌کند،‌ 2 نوع از این عقب‌ماندگی‌ها و نواقص بیش از موارد دیگر در کودکان عراقی قابل ملاحظه است که عبارتند از:

1- بیماری قلبی تی‌.او.اف. که بر اثر آن خون تصفیه‌شده در قلب با خون تصفیه‌نشده آمیخته می‌شود و کودکان مبتلا به این نقص مبتلا به کبودی پوست و تنگی نفس شدید و عدم کارآیی قلب در انجام وظیفه خود می‌شوند که مرگ کودک در سن 4 تا 5 سالگی را به دنبال دارد و مهمترین دلیل ابتلا به این نقص در معرض تشعشعات خطرناک قرار گرفتن است.
2- تولد کودکان بی‌سر، اعضای بدن این کودکان هنگام قرار داشتن در رحم مادر رشد نکرده و این نوع از کودکان اکثراً به شکل توده‌ای گوشتی و مرده به دنیا می‌آیند که بر اثر استنشاق سموم موجود در هوا مبتلا به این نوع عارضه می‌شوند.

* زنان فلوجه سخن می‌گویند

- یکی از بیوه‌زنان فلوجه می‌گوید: طی بمباران وحشیانه آمریکایی‌ها به منطقه مسکونی‌مان در فلوجه همسرم با 4 فرزندم کشته شدند. در آن زمان من در ماه‌های اول بارداری خود بودم تا این‌که زمان وضع حملم فرارسید، به بیمارستان منتقل شدم در آنجا به من اطلاع دادند، توان وضع حمل طبیعی را ندارم و باید سزارین کنم، ترس تمام وجودم را فرا گرفته بود؛ به اتاق عمل رفتم و وقتی از آنجا بیرون آمدم و سراغ بچه‌ام را گرفتم،‌ دکترها به من گفتند، فرزندت به دلیل مبتلا بودن به نواقص شدید از جمله عقب‌ماندگی مغزی و نداشتن اعضایی در بدن پس از ولادت فوت کرد، وقتی علت این امر را پرسیدم به من گفتند که دلیل آن سلاح‌های به‌کار رفته در جنگ و تاثیرات ناشی از این سلاح‌ها بوده است.

این داستان و مشابه آن داستان صدها و بلکه هزاران زن عراقی در سراسر شهرها و استان‌های عراق از جمله فلوجه است.

* نگاهی به آمارهای موجود

و تنها از بررسی پرونده‌های موجود در بیمارستان فلوجه از 1/1/2010 تا 1/5/2010 آمار و ارقام زیر بدست آمد:

- نواقص قلبی و قفسه سینه یا (TOF\Q24) 200 مورد.
- نواقص در پاها یا (Q66) 50 مورد.
- نواقص مغزی یا (Q00) 60 مورد.
- ورم مغزی مادرزادی یا (Q07) 10 موردو
- التهاب مغز به همراه نداشتن پا یا (Q74) 10مورد.
- مننژیوم مادرزادی یا (Q01) 20 مورد.
- عقب‌ماندگی‌های مغزی به دلایل نامعلوم یا (Q04) 11 مورد.
- اختفای کامل سر یا همان کودکان بی‌سر یا (Q00) 10 مورد.

* تنها یک سوم موارد ثبت می‌شوند

این درحالی است که یکی از پزشکان متخصص بیمارستان فلوجه تاکید کرد: این آمار و ارقام تنها بیانگر یک سوم حقایق هستند و بسیاری از موارد ثبت نمی‌شوند یا این که در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های خصوصی به دنیا می‌آیند و خانواده‌ها پس از اطلاع از به دنیا آمدن چنین کودکانی و مرگ آنها سریع و به دور از انظار دیگران آنها به خاک می‌سپارند.

به همین دلیل تنها سوالی که بی‌پاسخ برجای می‌ماند این است که چه کسی یا نهاد و ارگانی حق این کودکان بی‌گناه و مادران آنها را خواهد گرفت.

عجیب است که عده‌ای با محرز شدن این همه جنایت، باز هم آمریکا را مهد حقوق بشر و دموکراسی میدانند و سراسیمه اسیر رسانه های غربی هستند!!!

آمریکا

نظرات  (۴۰)

این دفعه چندم است که دارم نظر می دهم ولی فک کنم مشکل اینترنت باشه شدم خیلی
سلام خدمت شما،
ممنون از حضور گرمتون ، این وقایع وحشتناکه خدا الهی آه این مظلومین را ازشون بگیره. راستی ما هم تو کشور خودمون کم نداریم توی سردشت هنوز آثار شیمیایی گریبانگیر مردمه.
واقعا نمی دونم چی بگم واقعا این مطالب شما بهانه ای برای

التماس دعا
"...شمایان اصحاب منید لیکن برادران من مردمی هستند که در آخرالزمان می ایند

آنان به نبوت و دین من ایمان می اورند با اینکه مرا ندیده اند ..."


  • مقصد پرواز است
  • سلام علیکم و خداقوت

    مدتی است که وضعیت رسانه ای ما و به خصوص صدا و سیمایمان به شدت ذهنم را به خود مشغول کرده، مشکلات متعددی میبینم که میشود برایشان چاره ای اندیشید و اتفاقا متولیان امر نیز دلسوزند و به ظاهر هم متعهد و متخصص و هم انقلابی اند اما نمیدانم چرا هیچ حرکت در خوری در عرصه رسانه برای بازسازی فرهنگ مشاهده نمیشود.

    رسانه ابزاری است در دست ما که میتوانیم با آن هنرمندانه ارزشهایمان را با همه زیباییشان به دنیا بشناسانیم و در جهت بر افراشتن پرچم اسلام ناب محمدی در سرتاسر جهان گامهایی موثر برداریم ،اما همین تیغ دو سر حالا ارزشهایمان را دارد حراج میکند.

    با سیاهنمایی و کتمان حتی قسمتی از حقیقتیت مخالفم اما به نظرم رسانه ملی ما دچار وضعیت اسف باری شده است،البته تلاشهای دوستان متعهد مان را در این عرصه نادیده نمیگیرم هرچند که اندک بوده است.اما فرمایشات مقام معظم رهبری را میبینم که بر زمین مانده اند.

    منتظر حضور و نظرتان هستیم
    یاعلی
    «وَإنِّی لَغَفّار لِمَنْ تَابَ وآمَنَ وَعَمِلَ صَالِحاً ثُمَّ اهْتدی؛
    و به یقین من آمرزنده‌ی کسی هستم که توبه کند و ایمان بیاورد و کار شایسته انجام دهد و به راه راست راه سپر شود.»
    (سوره‌ی طه، آیه‌ی 82)
  • صدف و مروارید
  • سلام همسنگر
    بی نهایت غم انگیز بود هم تصاویر و هم طرفداری هایی که خیلیا برا کشور جانی ای مثل امریکا انجام میدن ...
    واقعا جای تاسف داره که ادم بیاد به دشمن خودش احترام بذاره دشمنی که خودمونم خوب می دونیم با مکیدن خون همین کشورای ضعیف به قدرت رسیده...
    اینجاست که باید یه فکر کرد...

    التماس دعای فرج/اللهم عجل لولیک الفرج

    تاظهور...
    سلام دوست عزیز
    اگه خواستی به وبلاگ منم سر بزن این هم یه اسب برای که بتونی زود تر بیایی منتظرم

    ---------------------------_(/_\)
    -------------------------,((((^`/-
    ------------------------((((--(6-/-
    ----------------------,(((((-,,----/
    --,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
    -((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
    -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
    (((--\------------(((------/
    -))-|----------------------|
    ((--|--------.-------'-----|
    ))--/-----_-'------`t---,.')
    (---|---y;---,-""""-./---/\--
    )---/-.\--)-\---------`/--/
    ---|.\---(-(-----------\-\'
    ---||-----//----------\\'|
    ---||------//-------_\\'|ا
    ---||-------))-----|_\--||
    ---/_/-----|_/----------||
    ---`'"------------------\_|---------/ ;;;; \ ____----- .;;.
    سلام
    خواستم وبلاگتونو به کسی نشون بدم
    همین که باز شد این تصاویر ...
    موندم چی بگم
    اللهم عجل لولیک الفرج
    البته برای ما هم اطاعت از ولی و...
    این اولین بار نیست که غرب در چاه هایی که خود حفر کرده ، گرفتار شده است . عمل وحشیانه یک بنیادگرای افراطی مسیحی - صهیونیست بعد از آن - و مکان - انجام شد که شاخه جوانان حزب حاکم نروژ ، خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شده بود . مترادف کردن تروریسم با اسلام توسط غربی ها ، بزرگترین تناقض این روزهای غرب را نشان می دهد . حمایت و تجهیز تروریسم دولتی توسط دول غربی از یک طرف و نسبت دادن این اقدامات با مسلمانان ، اوج فضاحت و تناقض غرب است. تلاش برای مترادف کردن و تداعی تروریسم با صهیونیسم ، مهمترین راه حل این ماجراهاست .

    ضمنآ شما با افتخار لینک شدید
    حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

    نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم . . .

    التماس دعا

    .
    سلام این عکسا عمق بی رحمی و شقاوت ادمی را نشان میدهد

    ان شالله با ظهور اقا مون این مسائل تموم میشه
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    موضوع اولین چله از چهل چله برای خشنودی خدا و امام زمان (عج) اعلام شد و همزمان با شروع شدن ماه مبارک رمضان اجرا خواهیم کرد ان شاء الله.
    منتظر نظرات شما هستیم.
  • سلمان آنلاین
  • امام خامنه ای:

    ما که منتظر امام زمان هستیم، باید در جهتى که حکومت امام زمان(علیه الاف التحیة و الثناء و عجل‌الله تعالى فرجه) تشکیل خواهد شد، زندگى امروز را در همان جهت بسازیم و بنا کنیم. البته، ما کوچکتر از آن هستیم که بتوانیم آن گونه بنایى را که اولیاى الهى ساختند یا خواهند ساخت، بنا کنیم؛ اما باید در آن جهت تلاش و کار کنیم.

    با سلام - با عناوین زیر به روزم:

    1- موسیقی در فرهنگ ایرانی - اسلامی:
    "اگر جایگاه‌ موسیقی‌ در طریقت‌ و شریعت‌ مشخص‌ شود، روشن‌ است‌ که‌ به‌ طریق‌ اولی‌ جایگاه‌ آن‌ در کل‌ جهان‌ اسلام‌ شناخته‌ خواهد شد"
    http://salmanonline313.blogfa.com/post-76.aspx

    2-جریان انحرافی یا اختلاف عقیده و نظر
    "تعجب می کنی از اینکه الف و جهان و تابناک، مطلبی تحلیلی بر سخنان رهبری در 13/4/90 منتشر نمی کنند، کیهان از بین آن همه سخنان مهم، تیتری خنثی را انتخاب می کند و در همه 3 روز بعد از این سخنان در هفته گذشته، هیچ نکته و یادداشتی نمی نویسد. و البته رجانیوز به طائب و ذوالنور هشدار دلسوزانه می دهد، اما بر اصل سخنان رهبری تحلیلی منتشر نمی کند که بالاخره منظور رهبری از کسانی که حرف غلط می زنند اما مقابل نظام نایستاده اند، چه کسانی است؟"
    http://salmanonline313.blogfa.com/post-77.aspx

    3- استاد شریف زاده؛ دین با الزام های محض از دست می رود:
    "الآن نزدیک به 32 سال از انقلاب می‌گذرد، ولی ما پیوسته در مسئله حجاب و عفاف، عقب‌نشینی کردیم. وقتی انسان ملزم به کاری شود، بدون آنکه عقلش اقناع شده و قلبش ایمان آورده و به احساس رسیده باشد، یا از آن کار فرار می‌کند یا اگر تسلیم ‌شود، در معرض ریاکاری یا عقده‌های روانی قرار می‌گیرد"
    http://salmanonline313.blogfa.com/post-75.aspx

    4-سفر به سوریه - دیدار با فلسطینیان مقیم اردوگاه یرموک:
    "اگر اقتدار ایران افتخار آمیز است این افتخار به خاطر حس قومی و ملی نیست بلکه از این جهت اهمیت دارد که اقتدار ایران قدرت اسلام است"
    http://salmanonline313.blogfa.com/post-73.aspx

    5- انقلاب اسلامی و استحاله نام ایران:
    "امروز می گوییم ایران، نه ایرانی که قاجار و پهلوی خواستند و غربی ها پسندیدند، بلکه ایرانی که بیش از هر نامی یادآور آزادی و آزادگی در سایه اسلام ناب و مکتب اهل بیت است"
    http://salmanonline313.blogfa.com/post-78.aspx
    خدا لعنتشون کنه
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    انشاالله خدا همه ستمگران و ظالمان عالم را ریشه کن و نابود کنند...

    در پناه خدا و سایه سار ولایت.
  • شیــــــــــــــــــــدا
  • سلام.سلامی به گرمی این هوای تابستونی و به لطافت گلهای این فصل و به پاکی آبهای جاری .خوبین؟خوشین؟سلامتین؟دوستان عزیز پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رو تبریک عرض میکنم.خدا رو شکر زنده موندیم و اگه قسمت بود میخوایم باز هم به کمک هم تو ماه مبارکی که پیش رو داریم بازم به لطف خدا بتونیم قران کتاب آسمونی مون رو یک بار ختم کنیم. این بار سوم هست که تو این وبلاگ این کار به لطف خدا و کمک شما دوستان انجام میشه.ما سال قبل و قبلش با دوستای وبلاگی مون طبق برنامه ریزی که من کرده بودم و جزء هایی که دوستان انتخاب کرده بودن تونستیم قرآن رو یک بار ختم کنیم که مورد توجه خیلی از دوستان قرار گرفته بود .امسال هم دوستانی که مایل هستند در این کار پر برکت سهیم شوند با اعلام جزء درخواستی اظهار آمادگی کنند.ممنونم.
  • صدف و مروارید
  • سلام بزرگوار
    به روزم با"
    بچه حزب اللهی گول نمیخورد.."
    اللهم عجل لفرج مولانا صاحب الزمان عج
    تاظهور...
    سلام
    من هم از اون بی جنبه ها بودم اما نگاه کردم دیگه
    اون موقعی که جریان 11 سپتامر اتفاق افتاد و صحنهای اون جا نشون میدادن بخصوص فرار مردم امریکا رو بشدت خوشحال شدم نه بخاطر کشته شدن مردم
    فقط به خاطر اینکه یک لحظه از 8 سال ساعاتی که مردم ما زیر بمب بارون مشکهای اونا توسط عراق بودن درک کردن .
    ان شالله از این لحظات برای اونها زیاد اتفاق بیفته تا بفهمند مردم سایر کشورها چی میکشند
    سلام
    شورشیان حرامخواری که در علن روزه خوردند و پرچم حسین را روز عاشورا آتش زدند گفتند شرط و شروط عزیز جعفری برای براندازان در آستانه انتخابات مجلس دخالت در سیاست است. با این تعریف عزیز جعفری حق رای هم ندارد زیرا رای دادنش نیز مصداق دخالت در سیاست است.
  • سجاد شاکری
  • سلام و نور
    نفسم بند اومد از این صحنه ها
    لعنت بر ظلم و ظالم
    با " بنام مهدی(عج) ، بر ضد مهدی(عج)! " بروزم
    گزارشی از دین فروشی های شهرداری تهران
    منتظر حضورتان هستم
    یا حق
    وای چ وحشتناک
    سلام علیکم!
    این مطلب خیلی جدید نیست، فکر کنم پارسال خبرگزاری فارس اون رو منتشر کرد.
    به هر حال متاسفانه هیچ بازخوردی نداشت!!!
    باز به غیرت شما!
    یادم نمیره اون وطن فروشان پستی که می خواستند آمرکا به ایران حمله کنه!
    این عکسل رو باید کرد تو چشمای این وطن فروشان و به اونها گفت:
    اگر بچتون، نوتون، بچه خواهرتون یا برادرتون، این شکلی میشد، آروم میشدیدن و خفه خون میگرفتین؟!....
    فی امان الله
  • مهندس محمد شرافت ساوجی
  • سلام ... خطرات زنان ودختران.....
    سلام ازبازدید قبلیتون کمال امتنان را دارم.با یه مطلب جدید بنام "مکانی برای فهم همه چیز "بروزم امیدوارم بازهم قدم رنجه کنید
  • فاطمه(هموطن)
  • ما شهیدان جنون بودیم از عهد قدیم
    سنگ قبر ما دریا نقش قبر ما نسیم
    شهر ما آن سوی آبی هاست دور از دسترس
    شهر ابراهیم ادهم شهر لقمان حکیم
    اندکی بالاتر از آبادی تسلیم محض
    صاف می آیی سر کوی صراط المستقیم
    خاک آن عرشی است گلهایش زیارتنامه خوان
    سنگ فرش آسمانش بالهای یا کریم
    شهر ما ابادی عشق است اما عشق چیست؟
    عشق یعنی نوح و ابراهیم و عیسی وکلیم
    عشق یعنی قاف ولام قل هو الله احد
    عشق یعنی باء بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام به روزم تشریف بیارید
  • مهدی ابراهیمی

  • رزمنده سلام


    این کامنت را در چند وبلاگ از وبلاگهای دوستان به نقل از وبلاگ /1001/ دیدم که به دوستانش تذکر داده:

    "وبلاگ "خروش ملت" وابسته به گرایش جریان انحرافی پا را از دایره نقد منصفانه فراتر نهاده و با زبانی افسارگسیخته و دروغپردازی آهنگ حمله به مدافعان راستین انقلاب و آنهایی که با خون دل احمدی نژاد را احمدی نژاد کردند را برای رسیدن به مطامع دنیایی خود حتی با نسبت دادن های دروغ به امام خامنه ای تندتر و تندتر کرده است. اگر قصد تبادل لینک با "خروش ملت" را دارید یا انجام داده اید و "1001" نیز در لیست پیوندهایتان قرار دارد لطفا قبلا و یا همینک لینک "1001" را از لیست پیوندهای خود بردارید".

    این جملات کوتاه مرا به وجد آورد و از بصیرت و غیرت این دوست مجازی به حالش غبطه خوردم که این طور غیورانه و جسورانه حاضر به التقاطی شدن حتی در لیست پیوندهای وبلاگ دوستانش نیست. به رسم همراهی و تایید این نظر به حق و ارزشی این دوست گرامی بنده هم به همان شکل از دوستانی که احیانا لینک وبلاگ حقیر را در لیست پیوندهایشان دارند و نیز وبلاگ /خروش ملت/ نیز در لینکهایشان ثبت شده درخواست می کنم با حذف لینک ناچیز ما مزید امتنانمان را فراهم نمایند. قطها این نگاه ارتباطی با مخدوش شدن وحدت ندارد. ما متحدیم منتها نه با صهیونیستهای مسلمانی که فتنه 88 را به راه انداختند و نه با آنهایی که با بار کردن دیدگاههای انحرافی خود تحت عنوان جریان انحرافی ضربات ناجوانمردانه ای را به حرکت انقلابی امت وارد کردند.

    جنگ جنگ اراده هاست ...
    سلام
    تصاویر دردناکی بود.
    حرفی نیست واقعا...
    به روز هستم
    سلام.
    داداش حالم گرفت اساسی
    با " جوانی، فصل بی بدیل زندگی (توصیه های امام خامنه ای (حفظه الله) به جوانان)" به روزم
    یا علی
  • کوچه امید
  • باور کنید دیگه تحمل ندارم
  • مهدی ابراهیمی

  • رزمنده سلام


    این کامنت را در چند وبلاگ از وبلاگهای دوستان به نقل از وبلاگ /1001/ دیدم که به دوستانش تذکر داده:

    "وبلاگ "خروش ملت" وابسته به گرایش جریان انحرافی پا را از دایره نقد منصفانه فراتر نهاده و با زبانی افسارگسیخته و دروغپردازی آهنگ حمله به مدافعان راستین انقلاب و آنهایی که با خون دل احمدی نژاد را احمدی نژاد کردند را برای رسیدن به مطامع دنیایی خود حتی با نسبت دادن های دروغ به امام خامنه ای تندتر و تندتر کرده است. اگر قصد تبادل لینک با "خروش ملت" را دارید یا انجام داده اید و "1001" نیز در لیست پیوندهایتان قرار دارد لطفا قبلا و یا همینک لینک "1001" را از لیست پیوندهای خود بردارید".

    این جملات کوتاه مرا به وجد آورد و از بصیرت و غیرت این دوست مجازی به حالش غبطه خوردم که این طور غیورانه و جسورانه حاضر به التقاطی شدن حتی در لیست پیوندهای وبلاگ دوستانش نیست. به رسم همراهی و تایید این نظر به حق و ارزشی این دوست گرامی بنده هم به همان شکل از دوستانی که احیانا لینک وبلاگ حقیر را در لیست پیوندهایشان دارند و نیز وبلاگ /خروش ملت/ نیز در لینکهایشان ثبت شده درخواست می کنم با حذف لینک ناچیز ما مزید امتنانمان را فراهم نمایند. قطها این نگاه ارتباطی با مخدوش شدن وحدت ندارد. ما متحدیم منتها نه با صهیونیستهای مسلمانی که فتنه 88 را به راه انداختند و نه با آنهایی که با بار کردن دیدگاههای انحرافی خود تحت عنوان جریان انحرافی ضربات ناجوانمردانه ای را به حرکت انقلابی امت وارد کردند.

    جنگ جنگ اراده هاست ...
  • م.خ از کازرون
  • سلام
    عجب مطلب باحالی برام جا گذاشتی
    خوشم اومد
    سلام.
    تلخ و وحشتناک بود.البته فقط چند تا از عکس ها باز شد...
  • یک بنده ی خدا
  • چقدر دردناک....
    خداوند همه این شیاطین و دوستدارانشون رو با دست منتقم کربلا نابود کند.متإسفم برای دوستداران این شیاطین
    با وبلاگت خیلی حال کردم یه سر هم به ما بزن
  • بنده حقیر خدا
  • سلام
    آمریکا نه تنها مهدحقوق بشر و دموکراسی نیست بلکه مهدجنایتکاری و کشتار مردمان بیگناه است.
    واقعا چرا باید افرادی اسیر رسانه های غربی شوند؟!
    چرا باید آزادی و بی بند و باری آمریکا را قبول داشته باشند؟!
    چرا باید قول حرف های رسانه های غربی را خورد؟!
    چرا آمریکا جرات و ادعای دموکراسی کند؟!
    با شما هستیم دوستداران آمریکا, این همه جنایت از طرف آمریکا شما را به خود نیاورده که آمریکا مهد آزادی و حقوق بشر نیست؟
    همان اندازه که شما طرافدار آمریکا هستید بدانید که همان اندازه هم شریک جنایتکاری های آنها هستید!
  • پرستوی مهاجر
  • خدا این حیوان های انسان منظر که ما اسمشان را گذاشته ایم استکبار لعنت کند و به زودی هلاکتشان را حتمی کند..

    و برای کسانی که چشمهایشان را بر روی حقایق بسته اند آرزوی هدایت می کنم
    سلام
    به ما هم سری بزنید و اگر مایلید لینک بفرمایید
    وب رضوان در مورد اثبات حقانیت شیعه و ولایت مولا علی (توسط آیات و روایات ) می باشد
    در ضمن نظر سنجی فراموش نشه
    وای خدای من!
    سلام
    واقعا آدم متحول میشه
    جز دعای فرج هیچ چیز ندارم که بگم...
    سلام
    وبلاگ "خروش ملت" وابسته به گرایش جریان انحرافی پا را از دایره نقد منصفانه فراتر نهاده و با زبانی افسارگسیخته و دروغپردازی آهنگ حمله به مدافعان راستین انقلاب و آنهایی که با خون دل احمدی نژاد را احمدی نژاد کردند را برای رسیدن به مطامع دنیایی خود حتی با نسبت دادن های دروغ به امام خامنه ای تندتر و تندتر کرده است. اگر قصد تبادل لینک با "خروش ملت" را دارید یا انجام داده اید و "1001" نیز در لیست پیوندهایتان قرار دارد لطفا قبلا و یا همینک لینک "1001" را از لیست پیوندهای خود بردارید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">