باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

به نام رهبری ، علیه خط رهبری

| سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ | ۵۲ نظر

رهبر انقلاب با اشاره به وجود آراء و عقاید مختلف در جامعه افزودند: اگر عنوان مجرمانه‌ای بر حرکتی منطبق شود دستگاه های مسئول موظف به پیگیری هستند اما اگر کسی دنبال براندازی و اجرای دستور دشمن نیست ولی با مذاق و تفکر سیاسی ما مخالف است نباید عدالت و امنیت را از او سلب و او را زیرپا له کنیم چرا که به فرموده قرآن مخالفت با یک قوم، نباید موجب بی تقوایی و بی عدالتی شود و همه باید در این زمینه ها هوشیار و مراقب باشند.

با اینکه اعمال گروهی که به تازگی به جریان انحرافی معروف شده اند را قبول ندارم اما رهبر معظم ، جریان انحرافی را با تعریف خودشان مشخص کردند.

کسانی که این روزها با نقل حرف های نادرست و انتساب آن به مقام معظم رهبری سعی دارند امنیت و آرامش فکری را از جامعه سلب کنند ؛ اگر واقعا آنچنان که ادعا می کنند در عمل هم ولایتمدار هستند به این سخنان رهبری و البته سخنان پیش از این ایشان توجه کنند و دست از بی اخلاقی ها بردارند.

رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرمودند:

"یک نقطه‌ى دیگر - که آن هم خیلى واضح است - ایجاد اختلاف بین دستگاه‌هاى مدیریت‌کننده‌ى کشور است؛ این هم یکى از کارهاى اساسى آنهاست. این مسئله را پنهان هم نمیکنند. نه اینکه نمیخواهند پنهان کنند؛ پنهان‌کردنى نیست. نوع کار دشمنان در این قضایاى مهم و کلان و بین‌المللى اقتضاء میکند که یک کارهائى را بکنند، یک چیزهائى را بگویند، اظهاراتى را داشته باشند؛ لذا این تدابیر و سیاستهاى دشمنان در پرده نمیماند. میخواهند اختلاف ایجاد کنند. این اختلاف را به هر شکلى بتوانند، تزریق میکنند؛ ما بایستى بیدار باشیم. اختلاف سلیقه، اختلاف نظر، اختلاف عقیده در مسائل سیاسى، نباید به چالش میان جناحهاى کشور، میان عناصر کشور منتهى شود. گناه بزرگ فتنه‌گران در سال 88 این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه‌اى، خدشه‌اى در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش براى نظام اسلامى مطرح کردند. این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ى ما موجود است. البته ملت، ملت بیدارى است. نصاب لازم در فهم و بصیرت این ملت موجب میشود که خیلى از این حوادث پوشیده بشود و بتدریج آثار آن زائل شود؛ لیکن اینها به خاطر همین، ضربه زدند. ایجاد دعوا، گریبان یکدیگر را گرفتن، ایجاد اختلاف عمیق، یکى از کارهاى بسیار بد، بسیار بزرگ و نکوهیده است؛ این همان چیزى است که دشمن میخواهد."

همچنین فرمودند:

" مطلب دیگر هم همین توصیه‌اى است که من همیشه دارم و آن، هم‌افزائى با قوه‌ى مجریه است - قوه‌ى مجریه و قوه‌ى قضائیه، لیکن عمدتاً قوه‌ى مجریه؛ چون سر و کار مجلس با قوه‌ى مجریه است - باید هم‌افزائى کرد. نبایستى کار را جورى تنظیم کرد، جورى پیش برد که معنایش دعوا و اختلاف باشد؛ این در بیرون، روى مردم، خیلى تأثیراتش بد است.

گاهى دیده میشود که مثلاً در مجلس، در یک نطقى، در یک اظهار نظرى، یک حرفى زده میشود. خب، حرف که زده شد، پرتاب شد دیگر. اگر خداى نکرده حرفى باشد که کسى را یا جمعى را متهم کند، جبرانش به‌آسانى ممکن نیست؛ مردم را ناامید میکند.

امروز مسئولین دارند تلاش میکنند، کار میکنند. نگوئید فلان ضعف و فلان ضعف وجود دارد.     بنده به ضعفها آگاهم. شاید بنده بعضى از ضعفها را هم بدانم که خیلى‌هاى دیگر ندانند.

با وجود این ضعفها، آن چیزى که امروز در قوه‌ى مجریه وجود دارد، یک شاکله‌ى خوب و مطلوب است. در کشور دارد کار انجام میگیرد. خب، بایستى همکارى کرد، باید کمک کرد؛ هم مجلس کمک کند به دولت، هم دولت کمک کند به مجلس؛ هم قانون فصل‌الخطاب است براى عمل دولت، هم گرایشهاى دولت و تشخیصهاى دولت یک اشاره است به قانونگذار براى کیفیت قانونگذارى. این مسئله با استقلال مجلس منافات ندارد. من نماینده‌ى مجلس هم بودم، رئیس دولت هم بودم؛ من هر دو جا را تجربه کردم. در طول این سالهاى متمادى هم، هم مجالس را دیدم، هم دولتها را دیدم. هیچ اشکالى ندارد که یک مجلسى قانون صحیح و درست و قوى و منطقى را جورى تنظیم کند که براى دولت، رفتار طبق آن قانون، عملى باشد، ممکن باشد، آسان باشد. اگر این شد، معنایش این نیست که مجلس استقلال ندارد."

ببینید چطور این بی اخلاقی ها و انتساب حرف های خلاف واقع به رهبر ، باعث شده که دفتر مقام معظم رهبری چنین اطلاعیه مهمی را منتشر کند.

آیا اینان واقعا ولایتمدار هستند؟


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن اطلاعیه به این شرح است:

بسمه تعالی

با توجه به برخی اظهارات درخصوص تدابیر و بیانات و مواضع مقام معظّم رهبری مدظلّه‌العالی که حاوی مطالب خلاف واقع بوده و از راههای غیر موثق و غیر مستند در اختیار گویندگان آنها قرار گرفته است،ضمن تحذیر آقایان محترم از نقل این قبیل مطالب بی اساس، مؤکداً یادآوری می شود که اخبار مربوط به معظّم له صرفاً از مجاری رسمی انتشار می یابد و از رسانه ها (خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایت‌ها و …) انتظار می رود از درج مطالبی که به شیوه های دیگر منتشر می شود،جداً خودداری کنند

در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

امان از ادّعا......

منبع:http://www.noora213.blogfa.com

نظرات  (۵۲)

سلام دوست عزیزم...اگه برا اعتکاف رفتی منو فراموش نکنی حتما دعام کنی...
عیدتونم مبارک..
بروزم با مطلبی با عنوان:"اعتکاف" منتظر نظر سازندتون هستم
مردان سیب زمینی!
زیبا بود و موثر
---------------------------
آهنگ وبتان......
آهنگ وبتان هر جنبنده ای را به خود می آورد
--------------------------
اجرتان با مولایم
-------------------------
از هیچستان دیدن کنید!
یک زمین خورده ی خدایی ست
میخواهد برخیزد و آشتی کند
با خالقش!!!

http://hichestan2009.blogfa
  • یک خبرنگار مسلمان
  • یادتون باشه که این بیانیه در پی انتشار مصاحبه امام جمعه کاشان صادر شد! بنابر این " تسریع اون به نفع یک جریان خاص درست نیست! انشاا... با دفع فتنه جدید و باطل شدن سحر جریان انحرافی ، این جریان انحرافی و تمامی آدم‌های وابسته به اون از بین بروند! تا اینقدر خون به‌دل سیدعلی عزیزما نکنن!
    چقد زود به زود اپ میکنید
    ای نوح ای ولایت کشتی نشین
    ای موج موج خطبه تو آتشین
    امروز موج حادثه در دست توست‏
    توفان ما اشارت انگشت توست‏
    باز هم تکرار مکر عام و خاص‏
    یک علی با بی‌نهایت عمروعاص‏
    یک علی مظلوم همچون جد خویش
    ظلم‌هایی دیده اندر حد خویش
    سلام دوست عزیز ببخشید که دیر خدمت رسیدم آدرستو اشتباه گذاشته بودی تا حدسی پیداش کردم دیر شد مطالبت عالیند بخصوص مردان سیب زمینی خوب تیکه انداخته بودی دستت درد نکنه
    اگه دوست داشتی لینکت کنم ؟؟
  • بیشتر ندانید...
  • سلام دوست گرامی
    امیدوارم موفق باشین
    با مطلب
    "احکامی که مردم نمی دانند(قسمت13)"
    به روزم
    منتظر حضور گرمتون هستم
    با درود فراوان
    سلام
    امامت از اصول دین ماست
    تا زمان ظهورر هم اطاعت از ولی فقیه واجب
    تمام
    سلام
    من باور دارم که دو انسان از قلبشان به هم متصلند، و مهم نیست که چه کار می کنید، که هستید و کجا زندگی می کنید؛ اگر مقدر شده که دو نفر با هم باشند، هیچ مرز و مانعی بین آنها وجود نخواهد داشت.(جولیا رابرتز)
    سلام،منتظرم درموردمطلب جدیدم باشعری ازآقاباعنوان مناجات ناشنوایان نظربدید.ممنون
    سلام...عید شما مبارک دوست عزیز..شما توی پیوندهای من قرار گرفتید...به امید دیدار
  • محمدحسین اکبری
  • خدایا!

    گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیره،

    نگاهم را به سوی تو و آسمون می گیرم،

    و آنقدر با تو درد دل می کنم،

    تا کم کم چشم ایم با ابرهای بهار مسابقه می گذارند.

    و پس از اون که قلبم سبک می شه.

    تو می آیی و تمام فضایی دلم را پر می کنی.

    آن وقت دیگر آرام می شم.

    و احساس می کنم هیچ چیز نمی تونه مرا از پای دربیاره،

    چون تو را در قلبم دارم.
    یا اونقده جوونی که معنی ظلمو نمی دونی..
    یا خودتو زدی به اون راه..
    یا با گرفتن یه حقوق چاق و چله دهانت رو بستن..
    یا اصلا درد رو نمی بینی..براتم مهم نیست..
    فقط هرکی حاکم باشه و توی صدر همون مهمه..
    بلاخره خوبه که میای .
    من با شما حتی در یک کلمه در مورد اقایی که براش مطلب میذاری موافق نیستم...
    حتی یک کلمه فقط به حاکم بودن قبولش دارم...همین..
    می تونه مثل امام یه نامه بنویسه و توضیح بده ولی هیچ وقت در هیچ موردی این کارو نمی کنه چرا؟چون از جاش می ترسه...تو هم الینو می دونی که کشور رو داره سیل فساد می بره...اون از تجاوز به زنا..این از افغانی ها..این از اموزش و از همه چیز..
    بزرگوار..
    ی دونم حتی یه نظر من تایید نمی شه..چون کاخ ارزوهات فرو می ریزه.یه زمانی مثل شما بودم...اما کار چشامو واکرد...دعواهای انتخاباتی هاشمی با خاتنی .زیر رو کرد نگاهمو...فقط برای حکومت...و رسیدن به منابع مالی بیشتر..و این اقا فقط سکوت کرد..و فقط وقتی حرف می زنه که یه پای کار لنگه..وقتی گفت ابروی مومن که قضیه کهریزک پیش اومد..وقتی گفت برادری که پای حرفای احمدی نژاد و حساب کشی از او بود...در هر صورت عادلانه نبود رفتارش...هیچ وقت...اما حاکم بدی نیست.لااقل خارجی ها نمی برند کشور رو اگر چه نفت رو بردند دخترامونو بردند..بازار کفش و کلاهمون بردند...حتی محصولات کشاورزیمون...دیگه چی داریم؟
    شاید یه روز که بغض امانم بده..شاید تا اون روز درد دیگری روحمو در هم نپیچه...
    شما کدوم شهرید؟
    شرمنده ام..
    باور ندارید کافی است در هر شهری که هستید..لوازم خبرنگاریتان را بردارید و به منطقه پایین شهر سری بزنید...
    شرمنده...
    خیلی شرمنده..
    این خان دانش اموز منه...
    من توی مهد اطلاعات غلطم؟
    نه من با درد زندگی می کنم...
    چیزی که داره دیوونم می کنه این نصف شبی...
    تازه این یکی اونیه که به من اعتماد کرده..اونایی که اعتماد ندارند و محارمشون بهشون یاد دادن چکار کنند..
    بهشون تجاوز کردند..رو دیگه از قلم میندازم...
    یه روز از طرف اداره اومدند و گفتند ما توقع نداریم اینا چیزی بشن...
    می فهمی فقط برای اینکه منطقه محروم بودند..
    این دید مسئولان ما به کشور و مردم اونه..
    اینه که یکی برای یه وام یه میلیونی گریه می کنه..اما یکی وام چند میلیاردی میگیره...
    با هر نظری که دارید اومدنتو ارزشمنده.
    سلام.
    حالا کی میگه غربیا و شرقیا خوبند؟اصلا حرف من(کلا خودمو می گم به کسی کار ندارم)ماجرای بستین خودمون به اسلامه.من گفتم کشورای غربی خوبند؟گفتم شرقی ها خوبند؟مگه چی میشه ما مسلمونا حداقل در یه چیز از اونا جلوتر باشیم؟اونم حکومت داری و کشور داریه.
    من این اقا رو با هیشکی مقایسه نکردم جز با مسلمانان.اصلا اگه از ادما بت بسازیم فرقی با همون شرق و غرب نداریم...بی رحمانه باید از همه حساب کشیده بشه.تا همه بدونند که گذشتی در کار نیست.دقیقا می گم بی رحمانه تا مسئولین بدونند پروژه های 450میلیاردی رو نباید به اقوام بسپرند...
    ازتون ممنونم.ولی ظاهرا طرز نگاه من و شما خیلی فرق می کنه.من می خوام با پیرایش یه ادم حسابی بسازم شما با ارایش...واین دوتا از زمین تا اسمونه...
    از اوای قشنگ وبلاگتون لذت بردم.
    سلام
    امید که بصیرتمون به اون حد برسه که فرق بین شایعات و حقیقت رو درک کنیم
    موفق باشید

    یازهرا
  • فاطمه(هموطن)
  • من ساکن منطقه ی 16 هستم از طریق پست خیلی بهتره فقط بگید هزینه ی پست رو باید به کی بدم و چقدره بعد خبر بدید که آدرس بدم یا علی
  • •*´¨`*•.شمشیر ولایت.•*´¨`*•.¸
  • با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی.

    باز هم هفته ای دیگر،ماهی دیگر،سالی دیگر که همچنان در حال گذر است انتظار؟
    باز جهانی غافل و فارغ از انتظار؟
    باز دوباره حسرت دلها برای دیدن یار؟
    برای خواندن ادامه مطلب به وبلاگ مراجعه نمایید...
    بروزم

    لطفا نظر خود را در این باره بیان کنید...

    منتظر حضور پرمهرتان هستم
    بسیار ریز به موضوع پرداختید !!!!!!!
    salam hamkari to che zaminee bashe?
    سلام
    خسته نباشین
  • یک بنده ی خدا
  • با سلام.با مطلبی تحت عنوان امتحان به روزم.خوشحال میشم سر بزنید.
    در پناه حق
    جالب است که برخی عقلا هر روز نظرشان عوض می شود.و این زمانی است که خیاط ،خود در کوزه می افتد.مثل اینکه بعضی معصومند و میزان و هرکس با آنان مخالفت کرد از وحی عدول کرده.
    سلام .انشالله خدا به هممون بصیرت و قدرت فهم صحیح مسائل و حقایق رو نصیبب کنه.میلاد حضرت جواد علیه السلام مبارک باد
  • شازده کوچولو
  • سلام
    من از صحبت های آقا بخشی را خوب یادم مانده
    این که انها که مسئولن اگر اشتباه کنند
    خدا از آنها سخت تر انتقام می کشد
    ..
    باید از خدا ترسید
    خدا بهترین شنوای بیناست.
    سلام بر شما
    مطلبتان جای فکر دارد.من خودم چند وقت پیش مطلبی گذاشتم که اولش این بود:
    کربلا یعنی که یار رهبری
    از حسین عصر خود فرمانبری

    یه بنده خدایی به اسم محب امام حسین در بخش نظرات وبلاگم چنین نوشت:
    هیچ وقت آقای خامنه ای رابا امام حسین(ع)مقایسه نکنیدامام حسین(ع) هیچ وقت به کسی ظلم نمی کردوکسی رابه ناحق نمی کشت.درحالی که ده ها نفربه دستورآقای خامنه ای درسال گذشته کشته شده اند.واو رهبری ظالم بیشترنیست.
    "ارجاع به آرشیو وبلاگم ،دی 1389،مبحث ولایت و رهبری"



    حالا قضاوت با خودتان...
    سلام

    با چند مداحی بسیار زیبا از حاج حسین عینی فرد به روزیم

    یا علی
    سلام
    زندگی کن

    حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی.

    چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد . . .

    .
    سلام
    با یه مطلب در مورد روز پدر به روزم.
    سلام

    موفق باشید
  • رییس جمهور ایرانیان
  • با سلام...
    ما به دلیل حمایت از مواضع روشن رییس جمهور و دفاع از خط اصیل امام و رهبری و اعتراض به افراطیون صاحب تریبون که برخلاف نظری رهبری دفع حداکثری دارند "فیلتر " شدیم...

    ما به راه روشنمان ادامه خواهیم داد...

    آدرس جدید وبلاگ رییس جمهور ایرانیان را منتشر کنید ...

    www.iranian-president.blogfa.com

    من الله توفیق
  • صدف و مروارید
  • سلام همسنگر
    بصیرتتون قابل تحسینه
    واقعا عالی می نویسد
    التماس دعا
    تاظهور...
    ممنون بابت این پست به جا و فوق العادتون...
    التماس دعا
    یاعلی مدد
  • غریبه آشنا
  • سلام
    مطالبتون واقعاتاثیرگذاره ممنون
    کاش یکم مدعیان ولایت مداری یکم به حرف های اقا گوش میکردن...
    بیشترین چیزی که جامعه نیاز داره تلاش همه مسولین واسه خدمت به مردم وعملی کردن شعار امسال یعنی جهاد اقتصادیه
    سلام علیکم!
    بیخود نیست که سید حسن نصرا لله می گوید که آقا تنهاست...
    برخی فکر می کنند که آقا اصولا برای آنها صحبت نمی کند!!!
    فکر می کنند که آقا فقط در جهت آنها سخن می گوید. وقتی صحبت های آقا را می نویسی و می گذاری جلویشان، تازه از ((مگوهای آقا)) می گویند! آنهم از کسانی که آقا هم انها را ندیده و جلویشان نکته ی خصوصی ای را گفته!!! به این هم می گویند:
    استدلال!
    خدا به ما رحم کند...
    واقعا دستت درد نکنه داداش حسن. ای کاش برخی صحبت های آقا را جدی بگیرند...
    خدانگهدارت باشه
    به قول آقای دکتر احمدی نژاد ما نمیتونیم شخصیت کسی رو تخریب کنیم اون وقت اون بخواد اون مطلب رو بپذیره
    سلام
    امان از کاسه های داغ تر از آش !!
    خداقوت مطلب جامعی بود
    این عکس سیب زمینی هم فوق العاده بود و خیلی گویا
    التماس دعا در این ایام
    اعیاد هم پیشاپیش مبارک
    با سلام !!!

    مطالب جالب و به روزی بود !!

    منتظر حضور گرم شما هستیم !


    التماس دعاء
    حقا وانصافا که وبلاگ خوبی دارید .لینک شدید...
    enshaala dar inrahi ke hastid sabet ghadam bemonid , movafagh bashid.moteasefane man hamshahri shoma nistam ta betonam kari anjam bedam
  • فدایی رهبر
  • سلام ممنون از حضور پر مهرتون.برخی از آقای عمامه به سر که در ظاهر دم از ولایت میزنند خود صاحبان جریان انحرافی هستند که آن را به دیگران نسبت میدهند.جانم فدای رهبر
    با سلام نه از اینکه چند روز آپ نمیشید نه از الان که چند تا مطلب پست سر هم میارید
    با عرض معذرت شما گروهی کار میکنید؟
    اگر ایرادی نداره لینک منو به گردان سایبری عمار تغییر بدید.ممنون میشم
    سلام مجدد.
    نمیدونم چی بگم جز اینکه انشالله خدا ما رو در مسیر واقعی ولایت ثابت قدم بداره.
    یا علی
  • دیار بحث وگفتمان(پریسا)
  • پس از 33 سال ...

    آرمان جمهوری اسلامی و...

    حقیقت جمهوری اسلامی

    امروز ما صاحب کدامیک هستیم ؟

    آیا این جمهوری اسلامی همان است که آرمان امام خمینی (ره) و هدف انقلاب بود ؟

    اگر نیست ، موانع رسیدن به جمهوری اسلامی ایده آل چیست ؟

    نقش مردم در این میان کجاست ؟ و ایضا دولتمردان ...

    و...

    منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.
  • فاطمه(هموطن)
  • من ساکن تهران هستم
  • بیشتر ندانید...
  • راستی لینک شدید
  • بیشتر ندانید...
  • سلام
    ممنون از حضور و نظر قشنگتون
    بازم سر میزنم
    موفق باشید
  • فاطمه(هموطن)
  • سلام تنها چیزی که میتونم بگم اینه که امیدوارم ما جز مدعیان نباشیم و بتونیم خدمتی به کشور و نظام بکنیم و کاری برای ظهور امام زمان(عج) انشا الله به ملبی از شهید ابراهیم هادی به روزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">