باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

آیا به سخنان رهبری گوش می دهیم؟

| سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ | ۵۰ نظر

گفتند: در فساد اقتصادی غوطه ورند.

امام خامنه ای:بنده در نماز جمعه هیچوقت رسمم نبوده است از افراد اسم بیاورم؛ اما اینجا چون اسم آورده شده است، مجبورم اسم بیاورم. به طور خاص از آقاى هاشمى رفسنجانى، از آقاى ناطق نورى من لازم است اسم بیاورم و باید بگویم. البته این آقایان را کسى متهم به فساد مالى نکرده؛ حالا در مورد بستگان و کسان، هر کس هر ادعائى دارد، بایستى در مجارى قانونى خودش اثبات بشود و قبل از اثبات نمیشود اینها را رسانه‌اى کرد. اگر چیزى اثبات بشود، فرقى بین آحاد جامعه نیست؛ اما اثبات نشده، نمیشود اینها را مطرح کرد و قاطعاً ادعا کرد. وقتى اینجور حرفها مطرح میشود، تلقى‌هاى نادرست در جامعه به وجود مى‌آید، جوانها چیز دیگرى خیال میکنند، چیز دیگرى میفهمند.

گفتند: رهبری وظیفه ای دارد و ما سرباز ولایتیم، ما پیشاهنگ هستیم. آقا اگر در برابر جریان انحرافی موضعی نگرفته ما باید بگیریم. گفتند: آقا به خصوصی به افرادی حرفهایی زده اند.

امام خامنه ای:یک سؤالى هم در خلال صحبت بود، من این را گاهى بیرون هم شنفته‌ام. میگویند آیا ما هم باید مثل رهبرى موضع بگیریم یا نه؟ خوب، رهبرى یک تکلیفى دارد، ما یک تکلیف دیگر داریم. ببینید، نبادا کسى تصور کند که رهبرى یک نظرى دارد که برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمى مطرح میشود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل میکند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزى نیست. اگر کسى چنین تصور کند، تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع رهبرى همینى است که صریحاً اعلام میشود؛ همینى است که من صریحاً اعلام میکنم.
چند سال قبل که یک قتلى اتفاق افتاده بود و دشمنان جنجال کردند، تبلیغات کردند و گفتند اینها فتوا داشتند، دستور داشتند، و میخواستند یک جورى پاى رهبرى را میان بکشند، توى نماز جمعه گفتم: اگر من یک وقتى اعتقاد پیدا کنم که یک نفرى واجب‌القتل است، این را توى نماز جمعه علنى خواهم گفت. نه جایز است، نه شایسته است که مواضع دیگرى غیر از آنچه که رهبرى به صورت علنى و صریح به عنوان مواضع خودش اعلام میکند، وجود داشته باشد؛ نه، همینى است که دارم میگویم.
البته ممکن است کیفیت روزه گرفتن شما با بنده، نماز خواندن شما با بنده یک تفاوتهائى داشته باشد. خوب، شما جوانید، دانشجوئید؛ فعالیت دینى شما، فعالیت اجتماعى شما جوانانه است؛ با رفتار پیرمردانه‌ى پیرمردها طبعاً تفاوت پیدا میکند. از این تفاوتهاى قهرى و طبیعى نمیشود صرف‌نظر کرد.

گفتند: (از کیهان و رسالت تا شرق و آرمان روابط عمومی) این کلام حضرت آقا تیتر شد که: «تا من زنده هستم، تا من مسئولیت دارم، به حول و قوه‌ى الهى نخواهم گذاشت این حرکت عظیم ملت به سوى آرمانها ذره‌اى منحرف شود» بعد اینگونه تحلیل شد حضرت آقا انحرافی را می بینند و می فرمایند من در مقابل این جریان انحرافی ایستاده ام.

امام خامنه ای:(روز بعد از این تیتر همگانی) متأسفانه برخوردی که برخی روزنامه ها با این سخنان کردند، بجای القای آرامش در کشور، القای دوگانگی و دعوا را می کرد. نباید به گونه ای صحبت و یا مطلبی نوشته شود که القای تنش و درگیری در جامعه باشد زیرا این موضوع، خلاف شرایط کنونی کشور است. نباید از گفته ها و یا نوشته های ما برداشت اختلاف شود و اگر هم اختلاف نظری است نباید جلوی مردم اخم کرد و بهانه به دست رسانه های بیگانه داد.

گفتند: (همه گفتند، امام جمعه، خطیب، عالم، سیاسی، نماینده مجلس، روزنامه چی، مداح و …) دولت چنین و چنان شده، جریان انحرافی در حال نفوذ است، اسلام از دست رفت، فساد همه جاشان را گرفته، و … .

امام خامنه ای: عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند. این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟.
شرایط کنونی کشور بسیار آرام و مناسب و روحیه مردم هم مستحکم است بنابراین مسؤولان، نخبگان سیاسی و فرهنگی و فعالان مطبوعات و رسانه های مجازی نباید بگونه ای سخن بگویند و یا مطلبی منتشر کنند که القای نبود آرامش و دو دستگی در کشور شود زیرا این موضوع، خلاف واقع است.
امام بزرگوار در آن دوران بارها خطاب به مسؤولان می فرمودند «در جلسات هرچه می خواهید بگویید اما آن را به جامعه نکشانید زیرا مردم گناهی ندارند.».

گفتند: جریان انحرافی چند شاخص دارد: ۱- ضد دین، ضد اسلام، ضد ولایت فقیه، ضد آرمان های امام و انقلاب و … . ۲- بیت المال بی حساب و کتاب در اختیارشان، با استفاده از موقعیت دولت در حال چاپیدن بیت المال، غوطه ور در مفاسد اقتصادی و … . ۳- دارای نفوذ بی حد در دولت، هر وزیری که با این ها مشکل داشته باشد در اسرع وقت برکنار می شود، حرف حرف این هاست و … . ۴- رئیس جمهور که رئیس دولت است تمام قد در اختیار این هاست، مسحور این هاست، تحت نفوذ است، هر غلطی بکنند رئیس جمهور دفاع می کند و … .۵- دارای عقاید انحرافی در زمینه مهدویت هستند، ادعا می کنند عزل و نصب ها به دستور امام زمان است، طرح و برنامه ها را بدون کار علمی و عقلانی به جهت منصوب به امام زمان می کنند و … .

امام خامنه ای:امروز مسئولین دارند تلاش میکنند، کار میکنند. نگوئید فلان ضعف و فلان ضعف وجود دارد. بنده به ضعفها آگاهم. شاید بنده بعضى از ضعفها را هم بدانم که خیلى‌هاى دیگر ندانند. با وجود این ضعفها، آن چیزى که امروز در قوه‌ى مجریه وجود دارد، یک شاکله‌ى خوب و مطلوب است. در کشور دارد کار انجام میگیرد.

گفتند: ما اصولگراییم! احمدی نژاد می خواهد از اصول گرایان عبور کند، …کرده. (اسم اصولگرایی مقدس شد)

امام خامنه ای: یک تقواى جمعى هم داریم. تقواى جمعى این است که جمعها مراقب خودشان باشند. جمع به حیث جمع، مراقب خودشان باشند. بى‌مراقبتى جمعها نسبت به مجموعه‌ى خودشان، موجب میشود که حتّى آدمهائى هم که در بین آن جمعها تقواى فردى دارند، با حرکت عمومىِ آن جمعها بغلتند و به جائى بروند که نمیخواهند. در طول این سى سال، ما از این ناحیه ضربه خورده‌ایم. یکى از جاهائى که ضعف نشان داده‌ایم، همین بوده. در دهه‌هاى قبل، یک جریانى در کشور وجود داشت به نام جریان چپ. آنها شعارهاى خوبى هم میدادند، اما خودشان را مراقبت نکردند و تقواى جمعى به خرج ندادند. در میانشان آدمهائى بودند که تقواى فردى هم داشتند، اما نداشتن تقواى جمعى، کار آنها را به جائى رساند که فتنه‌گرِ ضد امام حسین و ضد اسلام و ضد امام و ضد انقلاب توانست به آنها تکیه کند! آنها نیامدند شعار ضد امام و ضد انقلاب بدهند، اما شعار دهنده‌ى ضد امام و ضد انقلاب توانست به آنها تکیه کند؛ این خیلى خطر بزرگى است. آنها غلتیدند. بنابراین تقواى جمعى لازم است.

«آن کسانى که مصالح کشور را میخواهند، مایلند حقائق را غالب کنند، من توصیه‌ام به آنها این است که از این اختلافات جزئى و غیر اصولى صرف نظر کنند. شایعه‌سازى و شایعه‌پراکنى درست نیست. انسان مى‌بیند صریحاً و علناً به مسئولین کشور – کسانى که بارهاى کشور را بر دوش دارند – تهمت میزنند، نسبت به اینها شایعه‌سازى میکنند؛ فرق هم نمیکند، چه رئیس جمهور باشد، چه رئیس مجلس باشد، چه رئیس مجمع تشخیص مصلحت باشد، چه رئیس قوه‌ى قضائیه باشد؛ اینها مسئولین کشورند. مسئولین کشور کسانى هستند که زمام یک کارى به اینها سپرده است؛ مردم باید به اینها اعتماد داشته باشند، حسن ظن داشته باشند. نباید شایعه‌پراکنى کرد؛ دشمن این را میخواهد. دشمن میخواهد شایعه‌پراکنى کند؛ میخواهد دلها را نسبت به یکدیگر، نسبت به مسئولین بدبین کند.»

آیا براستی به سخنان رهبر گوش می‌دهیم...

 

گفتند: ….

و همچنان امام خامنه ای می فرمایند.

 

البته من قائل به این نیستم که نباید از دولت انتقاد کرد. انتقاد با تخریب متفاوت است. حواسمان باشد حرفمان با دشمن یکی نشود.
خداوند همه ما را در مسیر حقیقی ولایت ثابت قدم نگه دارد. إن شاء الله

نظرات  (۵۰)

  • الیاس علیزاده فرد
  • آقا خدا خیرت بده
    واقغا وبلاگ خوبی داری
    ان شالله موفق باشید
    و موید
    یا علی
    بسم رب شهید

    سلام

    اینا هرجور شده میخوان این دولت رو زمین بزنند اما نمی تونند و نخواهند توانست.

    موفق باشید.
    یا علی
    به نام او..... به یاد او.....برای او
    سلام دوست عزیز...........همسنگر

    سرم را تکیه می‌دهم به گونی‌های پشت سرم. پاهایم را دراز می‌کنم. فانوسی کم رنگ در سنگر روشن است. لباس غواصی چسبیده به تنم و کم کم دارم عرق می‌کنم. بلند می‌شوم و لباسم را که مملو از گل و لای است در می‌آورم و لباس خاکی رنگی را تن می‌کنم. یک جفت فین غواصی به دیوار آویزان است. اشنوگر کنارم افتاده است و من بی‌رمق دوباره می‌نشینم. پاهایم درد می‌کند و کف دستانم می‌سوزد. کم کم دارد صبح می‌شود. سرم را می‌گذارم روی زمین و دراز می‌کشم.
    نمی دانم چقدر طول می‌کشد تا از سر و صدای بیرون بیدار می‌شوم. چادر سنگر کنار می‌رود، مهدی با ساکی در دست وارد می‌شود. ساک را می‌گذارد روی زمین و با صدایی که انگار از ته چاه بیرون می‌آید، می‌گوید:"گفتند بدهم به شما. نامه‌های بچه‌هاست که توی این مدت رسیده..." این را می‌گوید و می‌رود.


    ادامه دارد.................
  • سجاد شاکری
  • سلام
    با " سکوت حیوانی " بروزم
    پست ویژه سالگرد 22 خرداد
    شما هم دعوتید
    یا حق
  • بیشتر ندانید...
  • سلام
    خدا قوت
    با مطلب
    "احکامی که مردم نمی دانند(قسمت11)"
    به روزم
    منتظر حضور گرمتان هستم
    امیدوارم همیشه موفق باشید
    سلام
    خسته نباشید
    خیلی جالب بود خیلی! من که حسابی کیف کردم .
    به نظر من این هجمه های بی سابقه تخریب رییس جمهور و اطرافیانشان ناشی از عدم ولایت مداری عده است که هرچه امام خامنه ای می گویند، عده ای اما و اگر رویش می گذارند.
    رییس جمهور الان خیلی مظلوم است حتی مظلوم تر از شهید بهشتی
    من هم مطلبی با عنوان " به نام رهبری ، علیه خط رهبری2نوشته ام
    منتظر نظراتتان هستم
    راستی این مطلبتان را در لیست پیوند های روزانه ام قرار می دهم معمولا اگر بخواهم چیزی را لینک کنم اول از مدیر وبلاگ اجازه می گیرم اما ترسیدم اگر بخواهم اول اجازه بگیرم تا شما جواب اجازه دادنتان را بدهید وبلاگتام را یادم برود
    به هرحال رضایت یا عدم رضاییتان را در وبلاگم اعلام کنید.
    یا علی
    جالب بود. ولی صحبت های آقا مقطع زمانیش هم مهمه یکسری مال دو سال قبله. البته در کلیت مفهومی که می رسونه شاید فرقی نداشته باشه.
    می تونم بگم پست خوبی بود
  • پرستوی مهاجر
  • سلام و خداقوت

    فرمایشات شما متین و به جا. ولی حضرت اقا در 14 خرداد این بحث را هم مطرح کردند: " مام ماها را توصیه میکردند به این که مغرور نشویم، خودمان را بالاتر از مردم ندانیم، خودمان را بالاتر از انتقاد ندانیم، بى‌عیب ندانیم. همه‌ى مسئولین طراز اول کشور این را از امام شنیده بودند که بایستى آماده باشیم؛ اگر چنانچه از ما عیب گرفتند، نگوئیم ما بالاتر از اینیم که عیب داشته باشیم، بالاتر از اینیم که به ما انتقادى وارد باشد." و من به شخصه برداشتم این بود که خطاب به شخص شخیص ایشان است که اصلا به صحبت علما پیرامون حضور منحرف مشایی گوش نمی دهند و برای دولتشان ایجاد مشکل و زحمت می کنند. مگر ما حدیث از معصوم نداریم که خودتان را در معرض تهمت قرار ندهید. ... شخصا از صلابت صحبت کردن دکتر احمدی نژاد خوشم می اید و متاسفانه تند و حتی بی ادبانه جواب می دهند . به گونه ای که انگار همه اشتباه می کنند و مشایی ....

    ادعا نمی کنم که صحبت های حضرت اقا را می فهمم و عمل می کنم ولی دعا می کنم که اینگونه باشد .

    موید باشید
  • برادر کوچک شما
  • بسمه تعالی
    در قرآن مجید خداوند فرموده اند که از خدا و پیامبر خود پیشی نگیرید . . .
    متأسفانه خواص و عوام همگی جلوتر از امام خامنه ای که نایب امام معصوم می باشند حرف زدند ... در حالی که ایشان هنوز هم حمایت خود را از دکتر بر نداشته اند ، در هر صورت ما باید چشمانما به لبهای مبارک امام خامنه ای باشد ، اگر ایشان گفتند بد ، ما هم می گوییم بد و اگر ایشان گفتند خوب ما هم می گوییم خوب
    سلام علیکم حسن جان!
    خوبی داداش؟! چه خبر از امتحانا؟!
    واقعیت اینه که برخی فقط در نقد مشایی و احمدی نژاد احساسگرا هستند و نه عقل گرا.
    عقل گرایی یکی از ابعاد مهم امام خمینی بوده است.(امام خامنه ای،14 خرداد امسال)
    برخی حتی صحبت های آقا رو در این باره قبول نمی کنند!
    خدا لعنت کنه اون آدم هایی رو که با مرض در قلبشون دروغهایی در مورد قهر دکتر منتشر کردند که اصلا واقعیت نداشت.
    هیچ کس تو این مملکت از احمدی نژاد ولایتمدارتر نیست. مطمئنم.
    فی امان الله
    شما لینک شدید
    سلام . این نظر لطف شماست . به این خاطر به ذهنم رسید که در یکی از پست هایم برایم کامنت گذاشته بودید که جتما دلتون خیلی پر بوده . به همین خاطر همچین برداشتی کردم.اگر کاری از دستم بر میاد چشم حتما . کوتاهی نمیکنم
    باید روشنگری شود تا دیگران از حقایق با خبر شوند....
    در جواب این دوست عزیزمون یعنی ( یک خبر نگار مسلمان ) باید بگم که شما به ظاهر ازون خبر نگارایی هستید که می خواین از هر سوراخی یه خبری در بیارین(البته ببخشید قصد توهین نداشتم)
    ولی مملکت یه سری اسراری داره که ماها نباید بدونیم خب اگه احمدی نزاد چند روزی رفته خونه لابد دلیلی داشته بعد مهمتر از اون اینکه بعد از این جریان احمدی نژاد بارها در صحبت هایش از مقام معظم رهبری گفته و خود و دولتش رو هم ولایتمدار خوانده.
    بعد تازه آقا در دیدار نمایندگان مجلس هشتم که متن کاملش هنوز تو وب من هست فرمودند :
    امروز مسئولین دارند تلاش می کنند ، کار می کنند. نگویید فلان ضعف و فلان ضعف وجود دارد.

    بنده به ضعف ها آگاهم . شاید بنده بعضی از ضعف ها را هم بدانم که خیلی های دیگر ندانند. با وجود
    این ضعف ها آن چیزی که امروز در قوه مجریه وجود دارد ، یک شاکله خوب و مطلوب است .
    اینم از خود سایت آقا بود (با ذکر منبع...........)
    بله ما هنوز می خواهیم روی اشتباهات تکیه کنیم که این مخالف جهت گیری حضرت آقاست........
    سلام
    آقا صریح دارن میگن چرا گوش نمیدهند برخی از مدعیان ولایت...

    شما ببینید در همین پنج شش روز گذشته سر یک قضیه‌اى که آنچنان هم از اهمیت بالائى برخوردار نبود – سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اینها – چه جنجالى در دنیا راه انداختند. تحلیلها را بردند به این سمت که بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شکاف ایجاد شده است، حاکمیت دوگانه شده است، رئیس جمهور حرف رهبرى را گوش نکرده است! دستگاه‌هاى تبلیغاتىِ خودشان را از این حرفهاى سست و بى‌پایه پر کردند.


    امام خامنه ای:ما کار را، خط را، جهتگیرى را ملاک و معیار قرار میدهیم. آنجائى که کار و خدمت و تلاش هست، حمایت ما هست، حمایت مردم هست. و بحمداللَّه امروز کار دارد انجام میگیرد. مسئولین دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش میکنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند؛ من مى‌بینم، من از نزدیک شاهدم. اینها دائم مشغول کارند، مشغول خدمت و تلاشند. خب، اینها براى کشور خیلى باارزش است.
    خیلی ممنونم
    واقعا قلم زیبایی دارید این آدرس وبلاگ منه (بالا )
    خوشحال میشم سر بزنید
    راستی کمک خواستید بفرمایید
    سلام
    میخواستم چند تا متن ویلاگتون رو پرینت بگیرم وتو اعتکاف پخش کنم
    بدون ذکر منبع
    اجازه هست؟
    .......................................................................................................
    خیلی خوشحالم کردید.
    چه چیزی از این بهتر.
    التماس دعا. اجرتون با آقا
  • شهدای بی پلاک
  • پاسخ این حقیر در جهت تکمیل کامنت قبلی ام و جواب به شما دوست عزیز:
    با سلام
    اولین سوالی که گفتید معنیش کجاست رو می توانید از سایت عماریون بخوانید.من اولین و آخرین بار در این سایت مطلبی مربوط با این موضوع یا شایعه که توسط هیچکس تکذیب هم نشده خوانده ام...
    اما جمله دوم از نظر خودمه نه شخص خاصی یه حدس ساده است.گفته ام شاید این بوده ..این یه حدس ساده و شخصی است..اما نکته مهم تر
    راجع به پدر و پسری و امام و مامومی آقای دکتر هم گفتم من فقط یه سوال دارم از شما
    آیا اگر پیامبر به حضرت علی در خصوص اشتباهش تذکر می داد ویا تصحیح میکرد اشتباه ایشان را یا دستوری می داد... حضرت 12 روزی خانه نشین می شد یا نه مثل مامومی در برابر امام خود به تکلیف و وظیفه خود می پرداخت؟؟؟
    موفق باشید
    .......................................................................................................
    سلام بر دوست عزیز آیا صحبت خود رئیس جمهور که این حرفها را تکذیب کرد رو نشنیدید. گفتند من و رهبری در یک اتاق تنها بودیم چطور کسی می‌گوید من شرط شروط گذاشتم..
    دوم اینکه چرا خانه نشینی احمدی نزاد رو حکم رهبری میدونید؟مگر اولین بار این حکم ها از سوسی رهبری ابلاغ میشد؟
    دوست عزیز من کار دکتر رو تائید نمیکنم. ولی برداشت غلط هم نمیکنم.بخدا شایعه زیاد شده. خبری رو بدون منبع موثق نگید
  • بسیج دانشجویی رهروان نور اسکو
  • هم لینکی عزیز سلام علیکم
    با مطلبی تحت عنوان"چرا امام خامنه ای؟" سنگرسایبری مون رو آپ کردیم که موضوع مطلبمون پاسخ به این سوال هست...
    "سوال این است که چرا در نظام جمهوری اسلامی که دارای یک نظام دینی، اسلامی و با محوریت ولایت فقیه است، پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، واژه «امام» برای خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به کار برده نشد؟"
    امیدوارم بیاید و از مطلبمون استفاده بکنید...
    منتظرتون هستیم
    یازهرا(س)..........التماس دعا
    سلام وب خیلی جالبی دارید.از حضورتون در حافظ نور خوشحال میشم.یاعلی
    سلام
    با خاطره زیبائی از شهید حقانی به روزیم.
  • یک خبرنگار مسلمان
  • 1-چرا رئیس جمهور کار رابه جایی رسانده که مجبور باشد جلوی رسانه های خارجی موضعی غیر شفاف بگیرد.
    2-البته نظر علما لا نظر هرکسی قابل قیاس نیست و اصولا علما)مراجع( هرکسی نیستند
    3-این یک مملکت است که اسلامی هم است. تیم فوتبال نیست و ما به ایشان رای ندادیم که توجه نکردن به کلام دلسوزان ولایت مدار حکومت را اداره کنند و حرف علما را نخوانند
    4 - صحبت های رهبری، نقل قول شده از سوی شما در این وبلاگ گزینشی است و معلوم نبود مال چه مقطع زمانی است .
    5- منهم صحبت های حضرت آقا را در خطبه های نماز جمعه در خصوص مصر گزینشی استفاده کرد، دیدید که هرجمله مکانی و زمانی باید استفاده شود! (منبع پایگاه حضرت آقا)
    بنا بر مطالب پیش گفته و فوق الذکر شما فقط پاسخ یک سوال مرا به صورت شفاف بدهید
    × چرا احمدی نژاد 11 روز در منزل نشست و سکوت کرد و باعث آغاز هجمه به رهبری از سوی دشمنان نظام و فرصت طلبان شد×
    هرچه که ایشان زحمت بکشد ، باید تقدیر شود. اما نشود حکایت آن سطل شیر و ...
    امیدوارم سانسور نکنید!
  • فدایی رهبر
  • راه احمدی نژاد از مشایی و جریان انحرافی کاملا جداست و هرکس که بگوید احمدی نژاد خلاف رهبری عمل میکند و یاوه هایی این گونه به جرات میگویم ضد ولالیت فقیه است تازه از کسانی هم که تهمت به دولت در همه ی زمینه ها زده اند شکایت شده است و به زودی دستگیر میشوند
    جانم فدای رهبر
  • جواب حسن به شهدای بی پلاک
  • جواب حسن به شهدای بی پلاک

    میشه بگید این جمله منبعش کجاست؟
    شنیده شده که برای برگشتن شروطی رو مطرح می کنند؟
    من خیلی تحقیق کردم متوجه شدم این صحبت کامل بدون منبع هستش این شایعه ای بود که رسانه های خارجی به ما القا کردند و ما این رو پخش کردیم.!!

    این جمله برای کدوم صحبت رهبری هست؟میشه تاریخ و منبعش رو بگید؟
    (شاید در جهت مصلحتهایی که برای نظام دیده اند سکوت می کنند و حتی در جهت شکستن شایعات مخرب حمایتهای خود را ادامه میدهند)

    بهتون توصیه میکنم که تمام سخنان احمدی نژاد را در مورد ولایت فقیه را تو این چند روزه مطالعه کنید. چنان از جایگاه و مقام ولی فقیه صحبت می‌کنن که حتی آیت الله مصباح هم این گونه تعریف و تمجید از رهبری و جایگاه ولایت فقیه در این روزها نکرده اند.

    راستی مگر حدیث ندایرم که پیمبر میفرماید من و عیلی پدران این امت هستیم؟ یعنی چی؟
    مگر ما نمی‌گویم مادر ما حضرت زهرا است. این خلاف امام و مامومی نیست و بلکه رابطه عاطفی و عرفی هست که این گونه می‌گوییم.
    تو رو خدا بیاید عینک بد بینی رو برداریم. و به تمام سخنان رهبری گوش فرادهیم.
    انتقاد داریم ار رئیس جمهور بگوییم اما تخریب نکنیم
    سلام

    هر چه بیشتر عمر می کنم بیشتر اطمینان پیدا می کنم که تفاوت عمده انسانها ، تفاوت بین انسان ضعیف و قوی ، بین انسان بزرگ و کوچک میزان توانایی یا اراده استوار و خلل نا پذیر آنهاست . به این معنی که انسان قدرتمند هنگامی که هدفی را برای خود مشخص می کند دو راه بیشتر پیش رو ندارد : یا مرگ یا پیروزی. توماس فاول باکستون
    بروزم
  • یک خبرنگار مسلمان
  • نظرتون رو شفاف راجع به این پرسش و پاسخ بدید:"احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگار آسوشیتدپرس که نظر رئیس‌جمهور را در مورد انتقادات مطرح شده از سوی علما نسبت به دولت پرسید گفت: من فکر می‌کنم که اگر نوع نگاه‌مان به صحنه ایران عوض کنیم برداشت‌‌مان هم عوض می‌شود.

    رئیس‌جمهور تصریح کرد که ایران کشوری آزاد است و همه در آن حق اظهار نظر دارند و تا وقتی که اظهار نظر‌ها از حد قانون خارج نشده نباید به افراد خورده گرفت. "

    ×حال یک سوال اساسی "یعنی نظر مراجع تقلید و علما در اداره کشور نباید لحاظ شود؟آنها که رقیب انتخاباتی نیستند، فرمانده‌هان سپاه و ..."

    نکته دیگر اینکه صحبت‌های رهبری نباید گزینشی طرح شود. این صحبت از مقام معظم رهبری است:
    ××"مطرح کردن نقاط افتراق، مطرح کردن شعارهای انحرافی، مطرح شدن چهره‌های بدسابقه و نامطمئن به عنوان جانشین رئیس جمهور خائن، از جمله‌ی انگیزه‌سازی برای تفرقه است. ××"



    سلام. انتظار داشتید رئیس جمهور در مقابل میلیون ها مخاطب خرجی چه بگوید. بهترین حرف را زده که ایران آزاد است...
    مگر کسی گفته علما اظهار نظر نکنند...
    هر کسی میتواند پیشنهاد یا انتقاد کند.
    یک سرمربی فوتبال یقینا به دنبال پیروزی تیمش است سخنان دیگر مربیان را میشنود ولی قرار نیست به تمام صحبت های مربی های دیگر که کار اجرایی نکرده اند حتما عمل کند.
    ما خط را از رهبر میگیریم ولا یر همین.

    این جمله ای که از رهبر نقل کردید برای این دوره ریاست جمهوری نیست و بدون منبع است.

    تمام سخنانی به غیر از دو جمله رهبری در متن مربوط به همین امسال است.
    من نمیتوانم این سخنان رهبری را نادیده بگیرم.اگر شما برداشت دیگری دارید از این سخنان واضح، بفرمائید
    گل]سلام مهربان و انشالله در لیلةالرغائب و شب ارزوها، همه ارزوهای قشنگتون به میمنتی و ختم بخیر رقم خورد
    از حــادثـه ی جـهـان از آیـنـده متـرس / از آنچه رسد چو نیز پاینده مترس

    ایـن یـک دم عـمـر را غنـیـمـت مـیـدان / از رفته میندیش و از آینده مترس

    ای دل ، تـو بـه هـر خیـال مغرور مشو / پروانه صفت کشته ی هر نور مشو

    تا خـود بینـی ، تـو از خـدای مـانــی و / نزدیـکتـر آی و از خدای دور مشو

    الـهی دانـایـی ده کــه در راه نیـفـتـیم / بـیـنـا یـی ده کـه در چــاه نـیـفــتـیـم

    بـگـشـای دری که در گشاینـده تویی/ بـنـمـای رهی کـه رهنـمایـنده توئی

    من دسـت بـه هیـچ دستـگیری نـدهم / کـیـشـان همه فانیـند و پایـنده توئی

    الـــهــی از نــفـس بــدم رهایــی ده / از قـــــیـــد خـــــودم رهــــا یــی ده

    بــیـگـانـه ز آشـنـا و خـویــشـم گـردان / یـــعنــــی بــه خـــود آشــــنــایــی ده

    الـهـی مـن کـیستـم که تو را خواهــم / چـــون از عـاقـبـت خـویـش آگـاهـم

    از نـعـمـت خـود چـو بـهـره مندم کردی/ در شکر گذاریت زبان می خواهم...
    بدرود.
    سلام
    ممنونم از حضورتون ومطلب که گذاشتید
    یعنی شما میگید نبوده پس تو مصاحبه که پرسیده شد درباره رمال
    چرا خودشان گفتند که اونها گرفتن هیچ جواب واضحی ندادن
    از اینکه رهبر به ایشان درباره مشایی فرمودند و او پشت گوش انداخت یعنی اینها رو قبول ندارین
    یعنی بولتن سیاسی خودمون هم دروغ میگن از اوضاع کشور
    یعنی مردم کشور نباید نگران اوضاع باشند و هیچ انتقادی نباید بشه
    یادم ریس جمهور تو یکی از مصاحبه ها که بعد چند روز از نیومدنشون درباره رهبر گفت رهبر که معصوم نیست ممکن ایشون هم... و حالا شما میگین حرف رهبر
    میشه روشن تر بگید که کی درست میگه
    من اصلا دوست ندارم تو سیاست داخل بشم ولی این حرفها تو دلم سنگینی میکنه ما مردم خوبی داریم و کشور غنی و پر برکتی سزوار این مردم نیست که به این سختی زندگی کنن

    برگرفته از سخنان خودتون:
    می‌ترسم از زمانی که بین قرآن و مولا و انتخاب یکی از آن دو مردد شوم.

    می‌ترسم از زمانی که پرچم اسلام به دستم باشد ولی در سپاه دشمن بازی کنم.
    ..........................................................................................
    سلام .ممنون از حضورتون.
    من منکر جریان انحرافی نیستم اما حواسمان باشد که کلیت دولت که مورد تائید رهبر است و همچنین شخص رئیس جمهور را زیر سوال نبریم.
    من نمیگویم انتقاد نکنیم.من خودم خیلی انتقاد دارم اما انتقاد با تخریب و تهمت متفاوت است.
    برخی دوستان خواسته یا ناخواسته هم صدا با رسانه های بیگانه شدند. آقا فرمودند هر حرف و حرکتی که دشمن را شاد و دوستان را ناراحت کند مضموم است.

    میشه صحبت های رئیس جمهور بعد از حضور د هیئت دولت و تو صدا سیما در مورد ولایت فقیه رو کامل بخونید. فقط خواهش می‌کنم یک بار کامل بخونید.

    صحبت های خود رهبری برای ما حجت است یا بولتن های خبری؟
    من تو رسانه ها هستم. از هیچ منبع موثقی شنیده نشده که احمدی نژاد شرط گذاشته. چرا حرفی رو بدون منبع موثق پخش میکنیم؟این شایعه رو رسانه های خارجی شروع کردن که برخی در داخل با آن همصدا شدند.

    سخنان رهبری رو چگونه نشنیده بگیرم وقتی می‌گویند تخریب نکنید و با دشمن هم صدا نشوید؟

    باز هم میگویم انتقاد دلسوزانه به نحوی که دشمن سو استفاده نکند خیلی هم خوب و سازنده است.
  • فدایی رهبر
  • سلام علیک.خداوند دشمنان اسلام و شیعه و رهبر و احمدی نژاد رو هرچه زودتر نابود کنه
    به ما هم سر بزنید
    جانم فدای رهبر
    سلام مهربان: ممنون از حضورتان و خوب تهمت و افتراق کار صحیحی نیست و دروغ بدتر از ان و همیشه عده هستند که از اب گل الود ماهی می گیرند و مگسان دورشیرینی هستند و همانطور که رهبر قاطع و هوشیار است اقای احمدئ نژادهم با هوشیار و به دوربر خود با بصیرتر نگاه بندازد.بدرود
  • شهدای بی پلاک
  • البته یه چیزای دیگه ای هم گفته اند:
    گفتند که :وزیر محترم اطلاعات را رئیس جمهور عزل فرموده و در قالب رسانه استعفای ایشان رو مطرح کرده اند..!!
    امام خامنه ای: طی حکمی ایشان را در مسئولیت خود ابقا می کنند و برای هرچه مصمم تر شدن فعالیت ایشان توصیه هایی می کنند..
    گفتند : که اقای احمدی نژاد در واکنش به این ابقا 12 روزی رو همینجوری جهت تفریحات سالم خانه نشین می شوند
    گفتند:بعد از صحبتهای فراوان نمایندگان و مسئولین و.. آقای احمدی همچنان در مواضع خود پافشاری کرده و شنیده شده که برای برگشتن شروطی رو مطرح می کنند؟!!
    امام خامنه ای : شاید در جهت مصلحتهایی که برای نظام دیده اند سکوت می کنند و حتی در جهت شکستن شایعات مخرب حمایتهای خود را ادامه میدهند.
    گفتند:احمدی نژاد بعد از گذشت این بازه زمانی و مشاهدات که داشتند به سرکار برگشته و در جهت بهبود فضای رسانه ای رابطه خود را با رهبری رابطه پدر و پسری دانسته و مطالبی را بیان می کنند.
    امام خامنه ای :چیزی نمی گوید...
    حالا من میپرسم و میگویم :
    رابطه یک رئیس جمهور و یه مسئول در حکومت اسلامی نباید رابطه امام ماموم باشد؟
    پدر و پسری خوب است ..
    اما رابطه حقیقی امام و مامومی است ..
    اگر غیر این باشد ولایت پذیری چه می شود؟؟؟
    اگر غیر این باشد که شما دائما می خواهید نقش یک پسر بازیگوش و تا حدودی ... رو بازی کنید و دائما با پدر خود قهر کنید...
    رابطه ما و شما آقای دکتر و تمام افراد جامعه و حکومت اسلامی با امام خود رابطه امام و ماموم است واگر غیر این باشد ولایت پذیری ما زیر سوال رفته..
  • روزبه محمدی
  • شما هم لطف کن وبلاگ بنده رو با اسم "سلمان آنلاین" لینک کنید.
  • روزبه محمدی
  • سلام - بنده شمارو لینک کردم

    شما وبلاگ بنده رو با اسم "سلمان آنلاین" لینک کردم!
    احسنت استفاده کردیم
    سلام حسن آقا
    دستت درد نکنه اومدی سر زدی بازم بیا
    یا علی
    دعام کن
    سلام
    متشکرم
    بله.به لطف خدا تو دانشگاه با فرد آگاهی مواجه شدم که علاوه بر دانشجوی مدیریت,طلبه هم هست و فعالیتهای من و دوستانم هدفمندتر شد با عنوان کار فرهنگی و تربیتی.
    گروه رسش که لینک وبمون هست,نتیجه ی ادامه ی همین فعالیتهاست.امیدوارم فرصت مرور مطالبش رو داشته باشید
    نشریه صدرا هم که قبلا توسط آقاین اداره میشد و الان بخاطر فارغ التحصیل شدنشون,به عده ای از خانومها واگذار شده,اولین نشریه فرهنگی دانشگاهمون بود

    البته خیلی دوست دارم در زمینه ی فرهنگی بیشتر کار کنم
    یکی دو سالیه که واقعا به ضرورتش پی بردم
    ان شاالله بعد از امتحانات,در این باره تبادل نظر خواهیم کرد البته اگر زمانتون اجازه بده.

    نشریه ما یه برگیه.بقول بچه ها:کبریت
    ولی با همین کبریت,کلی آتیش سوزوندیم
    ان شاالله بعد از امتحانات,برای ارسال نشریه اقدام میکنیم
    و خوشحال میشم نشریه تون رو داشته باشیم

    سربلند باشید

    یاعلی
    سلام
    متشکرم بابت مطالب روشنگرانه تون
    شخصا علاقه ای به پیگیری مسائل سیاسی ندارم ولی این شایعاتی که نوشته شده رو شنیده بودم

    موفق باشید و سربلند
    یاعلی
    سلام دوست عزیز

    ممنون که سر زدید

    لطف می کنید

    با نام : حزب الله سایبری

    شما هم اسم بلاگتون رو بگید تا شما رو در لیست اضافه کنم
    ok sabr konid man alan ziad vaght nadaram mikham ba deghat bekhounam
    نه دوست عزیز
    مدتهاست من از کنکور فارق شدم. گفتم که با بچه های دانشکده رفتم جمکران!
    من عمران میخونم. توی پست های قبلیم گفته بودم...
    فقط انگار مجبورم برای کمک به مادرم درااین دوران بمانم !من در مدرسه شان تدریس هم میکنم.
    حتما. متاسفانه کارفرهنگی مذهبی زیاد با موفقیت روبه رو نشد.
    بچه ها بسختی پا میدهند. اگر ایده ای دارین خوشحال میشم با ما درمیون بذارین.
    در ضمن خیلی هم لطف میکنین...
  • صدف و مروارید
  • سلام همسنگر متن تون فوق العاده مناسب و پرمحتوا بود
    جدا خداقوت
    به روزم با " ماجراهای باغ پسته عمو اکبر" منتظر حضور و نظرات سازنده شماییم.
    یاحق
    midooni man ehsas mikonam alan niaz hast ke dooran khodemoon ro dark konim vagarna man khodam asheghe velayat o ahle beitam
    جناب قلم سرخ!چطور میشه از سیاست خوشتون نیاد و به سخنان رهبری هم گوش ندین بعد بگید:لبیک یا خامنه ای؟
    این پست ارزش خوندن رو داشت.
    یا علی
    سلام.فقط دلم میخواد گریه کنم.ماها که کم سن تریم و کمتر از این دعواها دیدیم هم زود هل میکنیم,هم گیج میشیم.نمیفهمیم چی داره میشه.
    خداوند همه ما را در مسیر حقیقی ولایت ثابت قدم نگه دارد.
    و هم این که به همه مون فرقان عطا کنه توی این وانفسای آخرالزمان.
    ممنون
    یا علی
    با سلام وبلاگ زیبا و خیلی پر محتوایی دارید این نشانه صبر و ممارست شما در این کار است امیدوارم که در این راه موفق و پیروز باشد و مطمئن باشد که پاداش شما پیش خدا محفوظ است. اگر امکان داشته باشد از مطالب شما با ذکر منبع استفاده کنم و دیگر اینکه اگر برای تبادل لینک آماده باشد این وبلاگ من است.
    http://rahpooyanevelayat.blogfa.com/
  • قلم سرخ(بارون قدیمی)
  • سلام


    ممنون که برام نظر گذاشتی حال خوندن پست آیا به سخنان رهبری گوش می دهیم؟ را نداشتم آخه خیلی از سیاست خوشم نمیاد!
    اما بجاش پست آخرین روز یک خبرنگار را خوندم خیلی جالب بود !

    راستی لینک شدید!

    یا علی
    لبیک یا امام خامنه ای
    تبادل لینک باشد یا نباشد؟
    سلام علیکم
    خدا قوت
    عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">