باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

یا امام رضا ادرکنی

| چهارشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۰۲ ق.ظ | ۳۴ نظر

نظرات  (۳۴)

زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟
بی پناهم، خسته ام، تنها بدادم میرسی ؟
گر چه آهونیستم اما پر از دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوها به داد م میرسی ؟

وای که چقدر دلم هوای مشهدالرضا رو کرده
انشالله هفته بعد نایب الزیاره خواهم بود
  • پابرهنگان ایران
  • سلام اقای عبدالصمد من روزنامه نگارم با تبادل لینک موافقید؟
    سلام عزیزم من غزلم ممنون که رفتی تو وبم نظر دادی من تو وبم می لینکمت تو هم اگه دوست داشتی منو به لینک
  • سرباز مهدی
  • سلام

    خوشحال میشم سر یزنید



    توی خوابم میدیدم که پادشاه عالمم/تعبیر خواب من این شد که گدای حرمم / عشق تو گوهرو تو هر دری جا نمیشه/ هر کسی خاتر خواه عزیزه زهرا نمیشه/تو خودت لیاقت دیونگی به من دادی/

    هر کسی کسی داراه من فقط تو رو دارم/

    بنویسید به روی قبر و به روی کفنم/ عاشق و دیونه ی امام رضا منم منم/

    نام او حک شده بر لوح و دل و به سینه ام /حرم قشنگ اون کربلا و مدینه ام

    پر و بال کفترات/ سایه بون دل منه/از ازل مهر رضا در اب و گله منه


    یا علی
    وبلاگ قلم سرخ(بارون قدیمی) رتبه ی سوم مسابقات ملی وبلاگ نویسی بوی سیب...
    اولین پست وبلاگ با عنوان جدید قلم سرخ از نویسنده و شاعر جدید و مطرح وبلاگ. طلبه :محمد رضا براتی...
    منتظرتان هستیم...
    یا علی
    لبیک یا امام خامنه ای
    ساقی امشب باده از بالا بریز
    باده از خم خانه مولا بریز
    باده ای بی رنگ و آتشگون بده
    زانکه دوشم داده ای افزون بده
    ای انیس خلوت شبهای من
    می چکد نام تو از لبهای من
    محو کن در باده ات جام مرا
    کربلایی کن سرانجام مرا
    یا علی، درویش و صوفی نیستم
    فاش می گویم که کوفی نیستم
    موجها را می شناسی مو به مو
    شرحی از زلف پریشانت بگو
    باز کن دیباچه توحید را
    تا بجوید ذره ای خورشید را
    یا علی بار دگر اعجاز کن
    مشتهای کوفیان را باز کن
    باز کن چشمان نازآلوده را
    بنگر این چشم نیاز آلوده را
    شاهد اقبال در آغوش کیست؟
    کیسه نان و رطب بر دوش کیست؟
    کیست آن کس کز علی یادی کند؟
    بر یتیمان من امدادی کند؟
    دست گیرد کودکان درد را
    گرم سازد خانه های سرد را
    شد زمین لبریز مسکین و یتیم
    ما گرفتار کدامین هیأتیم
    با یتیمان چاره "لاتقهر" بود
    پاسخ سائل "ولا تنهر" بود
    دست بردار از تکبر وز خطا
    شیعه یعنی جود و احسان و عطا
    یا علی، امروز تنها مانده ایم
    در هجوم اهرمن ها مانده ایم
    یا علی، شام غریبان را ببین
    مردم سر در گریبان را ببین
    گردش گردونه را بر هم بزن
    زخمهای کهنه را مرهم بزن

    حیدرا یک جلوه محتاج توأم
    دار برپا کن که حلاج توأم
    جلوه ای کن تا که موسایی کنم
    یا به رقص آیم مسیحایی کنم
    یک دو گام از خویشتن بیرون زنم
    گام دیگر بر سر گردون زنم
    گام بردارم، ولی با یاد تو
    سر نهم بر دامن اولاد تو
    شیعه یعنی شرح منظوم طلب
    از حجاز و کوفه تا شام و حلب
    شیعه یعنی یک بیابان بی کسی
    غربت صد ساله بی دلواپسی
    شیعه یعنی صد بیابان جستجو
    شیعه یعنی هجرت از من تا به او
    شیعه یعنی دست بیعت با غدیر
    بارش ابر کرامت بر کویر
    شیعه یعنی عدل و احسان و وقار
    شیعه یعنی انحنای ذوالفقار
    از عدالت گر تو می خواهی دلیل
    یاد کن از آتش و دست عقیل
    جان مولا حرف حق را گوش کن
    شمع بیت المال را خاموش کن
    این تجملها که بر خوان شماست
    زنگ مرگ و قاتل جان شماست
    شیعه یعنی وعده ای با نان جو
    کشت صد آیینه تا فصل درو
    شیعه یعنی قسمت یک کاسه شیر
    بین نان خشک خود با یک اسیر
    گر چه قرآن را مرتب خوانده ایم
    از قلم نقش مرکب خوانده ایم
    سوره ها خواندیم بی وقف و سکون
    کس نشد واقف به سر "یسطرون"
    تا به کی در لفظ مانی همچو من
    سیر معنا کن چو هفتاد و دو تن
    شیعه یعنی عشقبازی با خدا
    یک نیستان تکنوازی با خدا
    پم$$$$$_______________________________$$$$$
    __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
    ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
    ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
    ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
    __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
    _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
    ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
    ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
    _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
    *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
    ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
    ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
    ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
    *.°
    ? آپم
    ...°....O آپم
    .......°o O ° O آپم
    .................° آپم
    .............. ° آپم
    ............. O آپم
    .............o....o°o آپم
    .................O....° آپم
    ............o°°O.....o آپم
    ...........O..........O آپم
    ............° o o o O آپم
    ......................? آپم
    ...................? آپم
    ...............? آپم
    ...........? آپم
    ........? آپم
    ....? آپم
    .? آپم
    *?´¨)
    ¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
    ______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
    سلام خدا قوت
    بروزم
    منتظر نظرات ارزشمندتون هستم
    التماس دعا
    سلام خدا قوت
    بروزم
    منتظر نظرات ارزشمندتون هستم
    التماس دعا
  • شــــــــــــــــــــکوفه
  • یا امام رضا دوست دارم صدات کنم، تو هم منو نگاه کنی

    من تورونگات کنم، تو هم منو صدا کنی

    قربون صفات برم، از راه دوری اومدم

    جای دوری نمیره، اگه منو نگاه کنی

    دل من زندونیه، تویی که تنها میتونی

    این قفس رو وا کنی، پرنده رو رها کنی

    میشه کنج حرمت، گوشه قلب من باشه

    میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی

    تو غریبی ومنم غریبم

    اما چی میشه دل این غریبه رو با خودت آشنا کنی

    دوست دارم تو ایوون آیینت از صبح تا غروب

    من باهات صفا کنم، تو هم منو دوا کنی

    دلمو گره زدم به پنجرت دارم میرم

    دوست دارم تا برمی گردم گره ها رو وا کنی

    دوست دارم از حالا تا صبح محشر

    همه شب من رضا رضا بگم، تو هم منو رضا کنی


    زائر مشهدالرضا هستم ونائب ازیاره شما دوستان

    التماس دعا
    سلام
    ممنون از حضورتون.
    باعث افتخار بنده است که با مدیر وبلاگ به این زیبایی هم دانشگاهی هستم.من از طریق کامنت هایی که در وبلاگ شهید زوبونی زده بودید با وبتون آشنا شدم. شما خیلی وقته که لینک شده اید. راستی اگه بچه های تهران شمال که در نت فعالیت می کنند و دارای وب هستند رو می شناسید لطف کنید بهشون بفرمایید از الان به فکر 23 فروردین روز شهادت غلامرضا زوبونی باشند... و وبلاگ ها شونو با نام و یاد این شهید بزرگوار مزین کنند تا همه با رشادت وفدا کاری این شهید آشنا شوند.
    راستی اگه تمایل داشتید کد بنرمو تو وبتون بگذارید ممنون می شم:




    اجرتون با سیدالشهدا(ع)
    التماس دعا
    یاعلی مدد
    سلام
    مثل همیشه از مطالب خوبتون بهرمند شدیم
    ممنونم از حضورتون
    -----------------------------------------------------------------
    جملاتی از عارف الهی : شیخ محمّد بهاری همدانی(رضوان الله تعالی علیه)

    اگر با مجاهدۀ نفس در مقام عمل راه میروی ، هَنیئاً لک !
    و اگر خدا نکرده ، نکبت چاک گریبان را گرفته ، در عمل تکاسل ورزیدی ونتوانستی به عمل پیش بروی ، لااقلّ گدائی را از دست مده ؛
    به تضرّع وزاری بکوش !
    در خلوات به دروغی بچسب ، تا راست شود !
    چه اینکه گدا مجانی طلب است ؛
    اگر جِدّی داشته باشد ، مقصودش حاصل است !
    تذکرةالمتقین ص141

    موفق وکربلایی باشید
    واقعا اینکه ما مذهبی ها دل بسته به سازمانهی بی خاصیتی مثل تبلیغات اسلامی نبندیم بلکه خود به فکر باشیم نکته ی مهمی است که البته باید آن را بین همفکران خود ترویج کنیم
    سلام
    موفق باشید
    سلام
    من هم لینکتون کردم
    موفق باشید.
  • نمیدانم...( منتظر)
  • سلام حاجی
    من موافقم و اهل همکاری ولی این کاغذ های چاپ شده رو چطور به دستم میرسونید
    من مشهدم
    توزیع تو دانشگاه فردوسی مشهد به عهده ی من
    09351943481
  • شور حسین(علیه السلام)
  • سلام همسنگر خدا قوت

    این روزها هر کسیو میبینی مشغول غبار روبیست

    غبار روبی از در و دیوار خانه یا مغازه

    عده ای هم مشغول خرید شب عید و لباس نواند

    ما هم بیاد شهیدان باکری، آوینی، همت، باقری و چمران چندتا کد نوحه ساخته و بروزیم خوشحال میشم بیای و ازشون تو وبلاگت استفاده کنی
  • نمیدانم...( منتظر)
  • انشاالله میای مشهد زیارتت میکنیم ولی اول بعد از پابوس آقا
    چه کاریه؟منظور همون فرهنگیه
    با سلام وصلوات بر خاتم انبیاءمحمد مصطفی (ص) دوستان عزیزم با 9 پست جدید به روز شد این وبلاگ حقیر من با دادن نظرات محترمتون توی بهبود مطالب منو همراهی کنید
    دوستون دارم .با تشکر نظر یادتون نره سروران
    لبیک یا سید علی خامنه ای
    به نام اول بی ابتدا و آخر بی انتها
    سلام.......همسنگر،

    اولین درس ما در کتاب فارسی بود؛
    به روزم...........

    یاعلی
    به نام اول بی ابتدا و آخر بی انتها
    سلام.......همسنگر،

    اولین درس ما در کتاب فارسی بود؛
    به روزم...........

    یاعلی
  • سیداحمدمصطفوی (عماد)
  • سلام دوست عزیزم ، حالتون خوبه ؟ إن شاءالله که در زیر سایۀ امام زمان موفق و

    پیروز باشید. اولا میخوام تشکر کنم به خاطر مطالب خوبه وبلاگتون..دوّما میخواستم

    بپرسم اجازه هست وب زیباتون رو در وبلاگم(غائب بی غروب) لینک کنم تا از این به

    بعد یک ارتباط همیشگی بین دو وبلاگ برقرار کنیم؟ ضمنا با اولین پست این وبلاگ

    (یک دوبیتی و یک شعر امام زمان) به روز هستم. منتظر جوابتون در وبلاگم هستم ...

    یاعلی
    سلام بسیجی
    عالی بود استفاده شد
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدناالامام الخامنه ای


    یا علیبا سیدعلی
    با خوابی که تعبیر نشد آپم
  • نمیدانم...( منتظر)
  • سلام
    ما خدا نسیبمون کرده که بچه محل امام رضا باشیم
    خدایا شکرت
    سلام
    با مطلب حســینیه حــاجی عــلی اشــرف شهرســتان بــشــرویــه به روزم.
    منتظرم
    یاعلی مدد
    سلام . به وبلاگ من برای انتخاب شدن توی جشنواره ی وبلاگ های برتر رای بدید. آدرس وبلاگ: www.basij1373.blogfa.com آدرس جشنواره:
    www.chehre89.com
    توی قسمت مرحله ی اول نام وبلاگ رو وارد کنین
    چه عکس قشنگی!هم آدمو یاد امام رضا میندازه هم اون سیبش عطر حرم امام حسین رو به یاد میاره ، هر چند بوی سیب حرم به مشام هر کسی نمیرسه ! امیدوارم نصیب شما بشه ! ، هم بوی سیب و هم حرم امام رضا ، به زودی !
    سلام..
    جاتون خالی هفته گذشته پیش اقا بودم..
    دلم تنگ شد..
  • فرشته ی ناشناس
  • *به نام آرام دلها*
    سلام:
    با پست جدید بروزم...
    ((من می خرم،پس هستم!))
    منتظر کلیک رنجه ی شما...

    دلتون آروم
    سلام.
    با "لباس ما شخصی است" به روزم.
    یا علی مدد.
    درود بر شما
    از وبلاگتون خوشم اومد اگر مایل بودید می توانیم با هم تبادل لینک کنیم
    سلام
    با متن نامه ای از آقا به یک فرزند شهید و نیز مطلبی تحت عنوان "الفت بین شیعیان" از درس خارج فقه اایشان در روز گذشته به روز هستیم.
  • شــــــــــــــــــــکوفه
  • اللهم عجل لولیک الفرج




    الهی آمین
  • پرستوی مهاجر
  • سلام و خداقوت

    اقا جان مددی. این دل آهویی ما رمیده از دست این بت های خودساخته . ضامنی می خواهد . پناهی ده ای انیس النفوس .

    ایران اسلامی تا مشهد دارد. تا امام رضا (ع) دارد. تا عشق کربلا دارد .تا امام زمان (عج) دارد اسلامی می ماند بشوند آنهایی که گوش دارند ولی کر شده اند.

    پایدار و بیدار باشید
    تعجیل در ظهور حضرتش صلوات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">