باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

زیباترین عکس دنیا(نوری در تاریکی کره زمین)

| جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۱۱:۲۵ ق.ظ | ۱۲ نظر

نظرات  (۱۲)

سلام چرا قالبتون بهم ریخته؟؟
آدرس عکس مشکل داره، گویا عکس به ای میلتون ارسال شده و شما هم همینطور گذاشتید تو وبلاگ که قابل مشاهده نیست.... عکس را یه جا آپلود کنید و بعد در وبلاگتون قرار بدهید
سلام.
بسیار جالب بود مطلب سخنان رهبری. داغ بود.
عیدتون پساپس مبارک .

...............آپم.....................

عکسا باز نشد.

راستی مطلب _ راز دلار _ رو تو گوگل سرچ کنید. بسیار جالبه.
سلام . عیدتون مبارک.با مطلب (خوب شد که هستی) به روزم . خوشحال میشم سربزنید.
سلام و خدا قوت
متاسفانه هیچ کدوم برا من باز نشد ...
یا علی
سلام
متاسفانه عکستون خراب شده و نمیشه مشاهده کرد
موفق باشید
منتظرتون هستم
یاعلی
سلام
خسته نباشید
می خواستم بدونم اتفاقی افتادی اسم دوستتون حذف شده خودشون تنها وبلاگ زدن؟
سلام ببخشیداااا خودتون گفتید منو لینک کردید کو پس؟؟

سلام اعیاد گذشته و پیش رو همگی مبارک باشه و از بابت تاخیر عذر میخوام درگیری درس و مطالعه برای آزمون ارشده.
اول اینکه این مطلب آخری و قبلیش باز نشد برای من !
دوم : سخنان آقا با این موضوعات رو در قم نخونده بودم خیلی عالی بود و خداقوت مخصوصا درباره صدا وسیماو مشایی!
سوم:اون داستان که از کتاب شیخ نخودکی نبود؟ (دوجلدشو دارم ولی کامل نخوندم)فقط توصیه های آخرش از کتاب بود دیگه ؟ واقعا نگارش زیبایی داشت
چهارم: مستند ظهور رو هم به دوستانم در کانون مهدویت دانشگاه دادم که خوشبختانه هفته قبل استاد مطهری نیا برای دوره مهدی (عج)شناسی با خودش آورده بود فکرمیکنم ترجمه شده و قراره که بحث و تحلیلیشو داشته باشه احتمالا در تعداد زیاد رایت کنیم و در دانشگاه فروش و توزیع بشه ایشون میگفت با موسسه موعود روی این مستند خیلی کار کردن و جلساتش هم برگزار میشه
یا علی - التماس دعا
  • مشاوره سنگ صبور سعا
  • گل ، با از دست دادن همه گلبرگ هایش

    تازه میوه را پیدا میکند ...!

    شما لینک شدید
    مشاوره سنگ صبور سعا
    من یه بار دیگه هم اومدم، ولی متاسفانه برا من باز هم باز نشد...
    سلام!
    متاسفانه برا من باز نشد ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">