باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

حالا وقت دستگیری موسوی و کروبی است

| جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۱۱:۲۱ ق.ظ | ۸ نظر
رجانیوز در این زمینه نوشت: سرانجام پس از 10 روز جوسازی و کری‌خوانی سران و رسانه‌های جریان فتنه در مورد تجمع روز 25 بهمن، روز دوشنبه در نهایت چند گروه بین 50 تا 100 نفری در خیابان‌های انقلاب و آزادی تهران حاضر شدند و حتی سرجمع عدد افرادی که با اراده مشخص در این محل حاضر شده بودند، در تهران با بیش از 10 میلیون جمعیت به 10 هزار نفر هم نرسید.

اما بی‌رغبتی مردم تهران به فراخوان موسوی و کروبی آن‌قدر واضح بود که حتی شبکه بی‌بی‌سی فارسی نیز که با ذوق و شوق برای پوشش آن، سه ساعت زودتر از هر روز برنامه‌هایش را آغاز کرده بود، ساعاتی بعد از زبان حسین باستانی ناچار شد اعتراف کند که تجمع تهران فراگیر نبوده و تنها در قالب گروه‌های محدود شکل گرفته است.

راهپیمایی مورد حمایت منافقین، گروهک ریگی، رضا ربع پهلوی، مقام‌های کاخ سفید و رژیم صهیونیستی در حالی برای روز دوشنبه برنامه‌ریزی شده بود که طراحان آن دو هدف اصلی را مدنظر داشتند. آن‌ها از طرفی قصد داشتند که تحولات اخیر در کشورهای افریقایی و منطقه را که به‌دلیل سیبل شدن متحدان اصلی امریکا و اسرائیل کاملاً‌ به ضرر آن‌ها است، سرشکن کنند ودر نتیجه به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس که (اتفاقاً‌ در روز 25 بهمن تنها شعاری که معدود فتنه‌گران سر ندادند، در حمایت از مردم مصر و تونس بود!)، متحدان کاخ سفید را از کانون توجه و نفرت عمومی خارج کرده و نقطه ثقل توجه افکار عمومی دنیا را به ایران منتقل کنند. همچنین از طرف دیگر، به‌دنبل این بودند که با آگاهی از اینکه دولت به تجمع‌های ساختارشکنانه آنان که برخلاف اصل 27 قانون اساسی هم بر خلاف مبانی اسلام است و هم قید بدون سلاح در آن رعایت نمی‌شود، پس از صادر نشدن مجوز، در ادامه پروژه هتک آبروی کشور، نظام سیاسی ایران را مشابه کشورهایی با نظام دیکتاتوری مصر و تونس نمایش دهند.

با این حال، حضور ایذایی گروه‌های چند ده نفره در برخی نقاط خیابان‌های آزادی و انقلاب تنها به اخلال در رفت‌وآمد مردم منجر شد و در حالی که از ساعت 15 به بعد هر روز تهران به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر ترافیک خاصی را تجربه می‌کند، امروز این ترافیک چند برابر شد و شهروندان زیادی ناچار به پیاده شدن از وسایل نقلیه و پیمودن مسافت طولانی شدند.

همچنین دانشجویان معتقد به نظام در دانشگاه تهران پس از پایان مراسمی که در دانشگاه داشتند، با حضور در مقابل سر در اصلی دانشگاه و در دست گرفتن پرچم‌های یاحسین(ع) و حمل تصاویری از امام راحل و رهبر انقلاب در کنار دانشجویان مؤمن دیگری که از دانشگاه امیرکبیر به آن‌ها پیوستند، به سمت میدان انقلاب حرکت کردند و با سر دادن شعارهای انقلابی، بساط جمع محدود فتنه‌گران را به‌هم زدند.

با این حال،‌ بی‌رغبتی آشکار مردم تهران در همراهی با جریان فتنه نشان داد این تصور در میان برخی افراد که بازداشت موسوی و کروبی ممکن است تبعات سنگینی داشته باشد و بنابراین، هنوز وقت محاکمه آن‌ها فرا نرسیده، درست نبوده و علی‌رغم تأخیر در این اقدام که هزینه‌های زیادی نیز برای کشور داشته است، اکنون با توجه به همراهی واضح این دو نفر با سیاست‌های امریکا و رژیم صهیونیستی و ریزش تقریبا کامل بدنه اجتماعی فتنه،‌ در حال حاضر بهترین زمان برای محاکمه موسوی و کروبی است.

نظرات  (۸)

خدا کنه....
برای جشن نهم ربیع مولودی داشتم
خانمه میخوند خوشم اومد :
شیعه ها دسته دسته
لب بهشت نشسته
بهشت مال خودمونه
مال فاطممونه
--
سنی ها دسته دسته
لب دوزخ نشسته
دوزخ جای خودشونه
مال اربابشونه
سلام
با سه مطلب دعای هوگو چاوز در با ره امام زمان و این اویس و هاشمی باز موضع جنجالی گرفت به روزم
سلام.
خوب هستید.هروی هستم(باهاتون تماس گرفته بودم)ممنون بابت این که به من هم اطلاع دادید..حیف که تهران نیستم واگرنه حتما میومدم..
راستی خواستم برای اون پیامکه هم یاداوری کنم.
خیلی ممنون..
من لینکتون کردم
قلم گیرایی دارید
مزالبتون هم خیلی عالی بود
یا علی
  • سرباز سید علی
  • دوست عزیز سلام علیکم

    با مطلبی با عنوان"انتظار چیست"به روزم...که قسمتی از سخنان پیشوا و رهبر و مقتدایمان امام خامنه ای هست...

    امیدوارم مطلب و بخونید و با نظرات مفیدتون کمکم کنید تا بتونم مجموعه ای از راهکارهای عملی برای منتظر واقعی بودن رو ارائه بدم ...

    دوست عزیز راهکار شما و تمام دوستان به امید خدا بعد از 10روز با نام خود شما در یک پست جدید در وبلاگ"عشاق روحالله" ارائه خواهد شد.

    با علی...یاعلی...............التماس دعا
  • رایحه گل یاس
  • سلام عزیز ولایتی سالروز آغاز امامت آقا به شما گرامی ارجمند تبریک عرض می کنم . وضمن آرزوی فرجش برای شما آرزوی موفقیت دارم .. از وبلاگ ومطالب بسیار زیبا و ارزنده شما دیدن کردم ....
    در پناه حق... مولای من یا بقیه الله
    ای کاش بیایی و غبار غربت و غم را از چهره مدینه النبی بزدایی و لحظات غم انگیز شهر ام ابیها(علیه السلام) آکنده از عطر حضورت شود و سرور آمدنت تمامی دنیا را فرا بگیرد.
    منم میخواهم!حیف که باید طبق معمول بدرسم.وگرنه می آمدم!
    شما که تشریف میبرید...!پس برای امثال من شنیده ها و دیده هاتون رو با همون قلم گیراتون رو صفحه ی وب بیارید تا ماهم بهره ببریم,لطفاً!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">