باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

باید کاری کرد

وبگاه شخصی حسن عبدالصمد

به من میگن بچه مثبت!

| دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۳۲ ب.ظ | ۳ نظر

                                     به من میگن بچه مثبت!    

·        به مـن می گـن بی فرهنـگ؛ چون که گیـتار روی کولم نمی گذارم و موهایم را چهار ساعت جلوی آینه سشوار نمی کشم!

·        به من می گن بی کلاس؛ چون که زور می زنم و ماشین یه بنده خدا را از جوی در می آورم و لیز می خورم و لباسم کثیف می شود!

·        به من می گن بچه مثبت؛ چون وقتی صدای اذان را می شونم به مسجد می روم و وقتی اسم پیامبر می آید صلوات می فرستم.

·        به من می گن بی تمدن ؛ چون صدای ضبط ماشینم زیاد نیست؛  چون که ریتمش تند نیست؛ چون که اصلاً ماشین ندارم!!!

·        به من می گن بی لیاقت؛  چون شعورم اجازه نمی دهد روی در و دیوار دانشگاه شعار بنویسم.

·        به من می گن بی هویت ؛ چون صدای خنده هایم فضای دانشگاه را پر نمی کند و وقتی استاد سرکلاس نیامده، سرکلاس می نشینم تا کلاس تعطیل نشود و استاد بیاید!

·        به من می گن اُسگُل؛ چون کــه ایستاده ام و به حدیث و یا شعری که روی دیوار شده نگاه می کنم و لذت می برم.

و واقعیت این است که من ، ضرب المثل خواهی نشوی رسوا   همرنگ جماعت شو را قبول ندارم و می خواهم آن چیزی باشم که فطرتم می گوید، آن چیزی باشم که صاحبم می گوید،  یعنـی خــدا...

نظرات  (۳)

چه جالب این کسخل ها به منم همینارو میگن
خواهی نشوی رسوا
بپر عقب وسبا
مزاح بود
خواستیم لبخندی بر لبانتان نشیند.قصد ناراحت کردنتان را نداشتیم
سلام رفیق
مطلب بالایی رو خوندم و خیلی لذت بردم.
بعد از چند سال که به غسال خونه نرفته بودم دنبال آن بودم که یک سر به غسال خونه برم تا یکم نفسم تربیت بشه و کمتر به فکر دنیا باشم تا چند وقت قبل بر اثر فوت یکی از نزدیکان به غسال خانه رفته بودم. خدا به داد همه مان برسد. این قدر وضعیت حجاب زنان در جلوی درب های غسال خانه بد بود که از رفتن خودم پشیمان شدم.
از اینکه به من سر زدی متشکرم.
با افتخار لینک شدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">